Şimdi Ara

Opel Türkiye...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
3
Favori
9.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 58 yasındayım ve tıp doktoruyum, Burdur’da ikamet ediyorum. 1995 yılından beri 4 farklı ikinci el Opel marka araca sahip olmuş ve hayatımda ilk kez sıfır bir araç almak istediğimde de Opel’i tercih etmiş birisi olarak deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

    10.01.2018 tarihinde İnsignia Grand Sport Excellence modelini satın aldım. Aracı 2-3 gün kullandıktan sonra start-stop özelliğinin çalışmadığını fark ettim. Aracı servise götürdüm, problemin akünün zayıflığından kaynakalanabileceği söylendi. Akü şarj edilip bana teslim edildi. Birkaç gün sonra yine çalışmamaya başladı, bu kez servisteki test araçlarından birisinin aküsü sökülüp aracıma takıldı.

    Bu arada aracımı sanayideki tanıdıklarıma gösterirken ustam, motor kaputunu söktürüp sokturmediğimi, sağ menteşe ayarının bozuk olduğunu söyledi. Servis de bu sorunu doğruladı.

    Aracın yakıt tüketimi konusunda da problemleri ortaya çıkmaya başladı. Gittiğim mesafe ile yakıt tüketim bilgisini karşılaştırdığımda da deponun erken boşaldığını fark ettim. Aracı spor modda kullanmamama rağmen yakıt tüketim göstergesinin en küçük gaz dokunuşunda 23-25lt/h gösterdiğini fark ettim. Araç rölantideyken bütün sistemleri kapatmama rağmen yakıt tüketiminin hiçbir zaman 1.4-1.6lt/h in altına düşmediğini gözlemledim. Bunun için servis program yüklediğini söyledi fakat bir değişiklik olmadı.

    Müzik sesini biraz açtığımda sol ön kapı döşemesinden gelen ses, araç giderken sol ön cam dibinden gelen tıkırtılar iyice sinirlerimi bozmaya yetti. Sol ön kapıdan gelen ses problemiyle ilgili, döşemenin sökülmesi gerektiği söylendi. Fakat toz izolasyonu asla orjinali gibi olmayacağı için kabul etmedim.

    Bu problemlerle günlerce uğraştım, isimden izin alarak defalarca kez başka bir ildeki servise gitmek zorunda kaldım. Servisteki ustalar bile yeni bir araçta böyle problemlerin çıkmasına şaşırdılar. Problemlerin birçoğu da hala çözülebilmiş değil.

    Bu arada durumu Opel Türkiye’ye bildirip aracın aynı modeli ile değiştirilmesini talep ettim fakat tabii ki olumsuz cevap aldım. Sonunda da yasal süreç başlattım, süreç halen devam ediyor.







  • Takipteyim. Herşey umduğunuzca olsun, geçmiş olsun. Peşini bırakmayın, bu bir rezalettir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ironi mi gerçek mi tam çözemedim. start stop özelliği ne oldu? sonuç? yakıt tüketimi yani ne kadar yakıyor suan araba 100 km de? Tıkırtı mevzusu neredeyse tüm arabalarda var gerçi bende henuz yok ama bendede olacaktır çok takmayınız.
  • motor ve sanzimanina tav olarak, evvelden kisa donem kiraladigim ve etkilendigim insignia’nin son model baz donanimini dizel otomatik olarak uzun donem kiraladim.. evin ikinci araci olarak faal kullaniyorum..



    memnuniyet ve memnuniyetsizligi bir arada yasiyorum. belki size acaip gelecek ama arabanin saati hicbir zaman dogru gostermiyor. otomatik ayarla diyorum, bir saat onbes dakika ileri, manuel ayarliyorum, on dakika ileri veya geri düşüyor.. gercekten akil almaz..



    surucu koltugu gicirdamaya basladi. yakit tuketimi 7-8 litre arasi gidip geliyor. ben kiraladigimda sifirini 175 liraya birakiyorlardi, defolulari 155bin idi. yani bu paraya bu araba bilmiyorum, biraz fazla gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlar;

    -Kaput menteşe ayarı bozukluğu

    -akü

    -yakıt tüketimi

    -tıkırtı



    Talep;

    -yeni araç ile değişim



    Bu sorunlara değişim çok zor. Ama yine de şansınızı deneyin. Forumda astra k aracında motor arızası nedeniyle araç değişimi alan bir arkadaş vardı. Konuyu ararsanız size yardımı dokunacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır almakla hata etmişsiniz..Opel in ikinci eli makbuldur zaten
  • Start and stop bazı araçlarda sorunlu oluyor.Aküden kaynaklı.
    Yakıt tüketimine gelince aracı sürdükten sonraki rolanti mi yoksa başlangıçtaki rolanti değeri mi?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    motor ve sanzimanina tav olarak, evvelden kisa donem kiraladigim ve etkilendigim insignia’nin son model baz donanimini dizel otomatik olarak uzun donem kiraladim.. evin ikinci araci olarak faal kullaniyorum..



    memnuniyet ve memnuniyetsizligi bir arada yasiyorum. belki size acaip gelecek ama arabanin saati hicbir zaman dogru gostermiyor. otomatik ayarla diyorum, bir saat onbes dakika ileri, manuel ayarliyorum, on dakika ileri veya geri düşüyor.. gercekten akil almaz..



    surucu koltugu gicirdamaya basladi. yakit tuketimi 7-8 litre arasi gidip geliyor. ben kiraladigimda sifirini 175 liraya birakiyorlardi, defolulari 155bin idi. yani bu paraya bu araba bilmiyorum, biraz fazla gibi.
    Aracın saat konusunda haklısınız zira kronik bir problem bu. Bizde iki adet insignia gs var. İkisinde de aynı sorun var. Saat hep geri kalıyor. Bu sebeple servise götürdüm. Kronik bir arıza olduğunu ve problemle ilgili daha önce Opel Türkiye'ye mesaj attıklarını, yazılım güncellemesi beklediklerini belirttiler.

    Tıkırtı konusunda da bizim iki araçta da mevcut trim sesleri araçlar alındığı ilk günden itibaren mevcuttu. İkisinde de aynı yerlerden ( sol taraf ön göğüsten ve sol taraf B sütünü (kapı içi?) ) Bunlar için servise götürdüğümde spreyle hallettiler bu sorunları. Muhtemelen tekrarlayacaktır ancak kısa vadede yüz güldüren sonuç bu şekilde oldu.




  • En kucuk bir sorunda arac degisikligi talep etmek cok mantikli degil.

    Bahsettiginiz sorunlar servis tarafindan cozumlenecek problemler farkli bir servise basvurun usterseniz belki daha iyi bir usta sorunu cozebilir.

    Tripm seslerine gelince mercedes s classa binmediginiz surece neye binerseniz binin trim sesi olur. cok para verdiginiz icin beklentiniz buyuk olay bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En kucuk bir sorunda arac degisikligi talep etmek cok mantikli degil.

    Bahsettiginiz sorunlar servis tarafindan cozumlenecek problemler farkli bir servise basvurun usterseniz belki daha iyi bir usta sorunu cozebilir.

    Tripm seslerine gelince mercedes s classa binmediginiz surece neye binerseniz binin trim sesi olur. cok para verdiginiz icin beklentiniz buyuk olay bu
    Passata biniyordum her yerinde trim sesi vardi su anda superb e biniyorum bunda da var ama passattan daha az olur yani cok takilmayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hard_hacker -- 13 Ekim 2018; 13:57:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketim değeri çok farklı bir iş 1.6 dizel araçla küçük bir şehir içinde araç ısınmadan 2km git dur 3 km git dur 2 saat sonra tekrar git gel derken 9 litre yaktığını gördüm yol bilgisayarında..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlik yakit tuketimi değeri sapiyor anladigim kadariyla bence bu normaldir.O verinin kayda değer yani yok.

    Önemli olan 100 km de kac litre yaktigi ki bununda takibi hem pompadan hem araçtan takip edilirse sapma miktari ayarlanabilir. Sapma varsa Yine yazilimsal gibi duruyor. Ha ama 100km fabrika verisi 8 dir Ayni tarz kullanimda bu yakmistir 13- 14 litre o zaman mekanik sorun vardir

    opelde trim sesi olur herfirmada olur ben 0 km mokka x pazar teste cikacak araci bir gun once test ettim ondada sag tarafta çok bariz tikirti vardi. Bayide kadjar gacir gacir ses yapiyordu. Yani 0 da bile var Trim sesi silikon sprey sıkar yollar Bu ses icin asla araç değisilmez zaten onu gecelim.

    start stop aku degisimi ile cozulduyse mesele yok.Bu sistem zaten akuyle dogrudan alakali.

    o ayarsiz mentese icin bir disarda baktirin sok tak mi yapilmiş parca boyanmis mi ? Bunlar yoksa araç saglam hic kendinizi sıkmayin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 13 Ekim 2018; 14:15:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 200k bir araca bayılınca insan herşeyi tam olsun istiyor. Bu kadar para verdim.....



    Şans işi malesef araç işi. Sorunsuz civiclerde bile çok hata çıktı. Süreç konusunda işiniz zor. Allah kolaylık versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir Araç ile değişim işi Saçmalık...Sen kızla evlen Kızı boz ondan sonra yok ben Boşanacağım de, Bu hiç Mantıklı ve Doğru değil.

    Trim sesi Gıcırdama bunlar hangi Araçta yokki.

    Sanki yazılan Sebepler araçtan soğumuşluğun ispatı gibi geldi bana...YANİ BU SEBEPLERLE MESAFE ALINAMAZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Başpiskopos -- 13 Ekim 2018; 23:15:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 23-25lt/h anlık tüketimse normal bu önemli öncelikle, ama rölantideki yakıt hava 5-10 derece falan değilse fazla.
  • Araç değişimi ülkemizde zor maalesef. Yaşadığınız sorunlar içinde en can sıkanı aşırı yakıt tüketimi olmalı. Tüketim sadece göstergede mi fazla görünüyor yoksa reelde de fazla mı tam anlayamadım? Anlık tüketim göstergesinde 20'li rakamlar görmeniz şaşırtıcı değil. Lt/100 km de ne gösteriyor o önemli.



    Yakıt tüketimi reelde de fazla ise ve buna çözüm bulunamaz ise buradan yürüyebilirsiniz ancak. Fakat tüketim olayı kullanım alışkanlığı ve güzergaha göre değiştiği için, öyle bir tüketim değeri sapması olmalı ki, araçta gerçekten sorun olduğu yadsınamaz olsun.



    Bu arada Opel markasına nedense soğuk bakıyordum. Bu tip problemler sanki Opel de fazla yaşanıyor gibi. Ayrıca genel servis kalitesizliği de cabası. Adamlar batmadı gitti bir türlü. GM den sonra şimdi de psa grubunun kucağına oturdular sanırsam:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Babasının oğlu sanki opeli savunmuş herkes. Sinek de küçük ama mide bulandırır. Geçmiş olsun hocam, yapabileceğiniz birşey yok. Satın kurtulun başka seçeneğiniz yok. Dava açsanız 2 seneniz gider. Yaptırmaya çalışsanız başka yerlerinden sorun çıkma ihtimali yüksek. 10 20 aşağısına satın başka bir araba alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsignia gs excelence donanım 30 bin km Dir kullanıyorum ve çok memnunum

    Tıkırtı sol kapı tarafından falan var doğru
    Saat sürekli geri kalıyor problem
    Yakıt tüketimi bir önceki astra j ile aynı hatta biraz daha az yakıyorum

    İlk zamanlar fazla yakıyordu
    Araç 15 bin bakım için lifte kalkınca mazot kaçağı olduğu görüldü 1 gün servisde kaldı parça değişti

    Türkiye de 2-3 kez karşılaşmışlar belki sizin araçta da vardır
    Mazot filtresimi ne perçinlerde çatlak problemi olmuş
    Aracın sağ altı komple mazottu

    Start stop zaten bindiğim gibi kapatırım ama çözsünler tabi işleri ne

    Ben çok km yaptığımdan türlü araçlarla türlü sorunlar yaşadım bence abartacak bir şey yok

    Jilet gibi araba
    Hele servisde 1 gün kaldığında ikame verdikleri passat ile 100-150 km yaptım insinia tercih ettiğim için doğru yaptığımı anladım

    Araç benim değil uzun dönem kiralık yıllık 60bin km , nasip olursa 180n yapıp vericez problem olursa yazarı m
    Yani marka fanatikliği falan umurumda değil araba benim değil zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 58 yaşında bir tıp doktoru ile kullanıcı adını bağdaştıramadım.
  • Maalesef dava ile hiçbir sonuç alamazsınız. Bahsettiğiniz problemler servisin çözebileceği seyler. Hem sorunu tespit etmişsiniz hem de çözümün denenmesine müsaade etmiyorsunuz. Sizi çok iyi anlıyorum, benim de devam eden davam var. Aynı sizinki gibi basit problemlerin yanında bir de ciddi mekanik problem vardı giderilemeyen. Davayı mekanik problem sebepli açtık çünkü diğerleri müdahele ederek düzeltilebilir şeylerdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.