Şimdi Ara

Opel Türkiye ve Opel Yetkili Servisi Mağduriyeti 95 Gündür Teslim Edilemeyen Onarılamayan Opel Corsa (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
6.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı 1.2t astra k var, meşhur motor gücü azaltıldı uyarısı yüzünden yazın uzun yolda 50’yi geçemiyorum, servis yazılım ile motorun gücünü kısıp sorunu ortadan kaldırmak için para istiyor. Opel pişmanlıktır aksini iddia eden de muhtemelen aracını satıyordur değeri düşmesin istiyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrKattchup kullanıcısına yanıt
    Model farketmiyor
    Her model de müşteri mağdur internette dolu şikayet var.
    Opel pişmanlıktır , opel utançtır !

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • devletin ceza yazması için çok iyi bir durum..ama nerde. vatandaşa yazsınlar cezayı

  • Azami tamir süresi 45 gün müymüş ? Benim Fiat 500 l aracımı, Trabzon Fiat Servisi 44 günde tamir etmişti. Bunun içinmiş demek ki ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginç Audi A8 2008 model arabanın parçalarını Almanya'dan istiyorsun 10 gün bulmuyor gelmesi


    2020 Corsa kaputu bile yok çok ilginç


    Tamam döviz kuru yüksek artık kimse stok tutmuyor ama 2020 Corsa bu


    Ülkenin harbiden içinden geçtiler ya halada peşlerinden giden var hakediyoruz abi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendinize iyi bir avukat bulun hemen. mahkemeye verin 2023 corsaniz hayırlı olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talsuv61 T kullanıcısına yanıt
    Satış sonrası hizmet yönetmeliği otomobiller için azami onarım süresi 45 iş günüdür. Cumartesi iş günü sayılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Motor kaputundaki tedarik sebebiyle 1 aya yakın bekledim geldi şimdide sigorta kutusu yurtdışı çıktı 1 aydır da onu bekliyorum. Yani 2 kez parçanın yurtdışı çıkması ve tedarik sürecinin uzamasıyla mağdurum. İlk tedarik de araç sunmadılar. 2. Parça gelip araç bitene kadar araç sundular.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Marka imajı müşteri memnuniyeti bu söylediğiniz marka için herşey demek. Bahsi geçen opel için ise hiç bir şey ifade etmiyor. Etmiş olsa Twitter dan başta olmak üzere sosyal medya üzerinden yazdığımın haddi hesabı yok … adamlar her yazdığımı siliyor silmediğini sineye çekiyor. Marka imajı sıfır altı. Koskoca markalar bunlar utanç verici her bir adımları

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2011 aveo için 2 kere 35 gün parça gelmesini bekledim, biri otomatik vites kolu, kutusu ve halatı için, biri de fren servo vakum hortumu için ...

    psa ya devirden sonra kapıdan bile sokmadılar chevrolet marka araçları...

  • degobar kullanıcısına yanıt
    O zaman da azami onarım süresi 30 günmüş araçlarda hiç hakkınızı aramadınız mı ? Bir başvuru bir girişimde bulunmadınız mı ? İnsanları mağdur etmek için adeta yarışıyor tüm psa grubu. Yok böyle bir şey gerçekten de…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    opel türkiye ve opel almanya'ya yazı yazdım değişen bir şey olmadı, 10 yıl süreyle gittiğim servis idi yüklü bir indirim yaptılar daha sonraki 3 servisde %25 indirim yerine %35 indirim yaptılar

  • degobar kullanıcısına yanıt
    Benim aracım daha 2020 Model
    Opel Corsa Ultime 7000 km de daha ilk sahibiyim
    Aracın yeni kasası yok bire bir aynısını üretiyorlar
    Aynı kasa aynı donanım ve parçasını bırakın stokta tutmayı
    1 ay da getiremiyor 97 gündür de serviste yatan aracı teslim edip onarımı tamamlayamıyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sissil S kullanıcısına yanıt

    Özellikle yerli üretim piyasa arabalarının verdiği kafa rahatlığı hiçbir şeyde yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    hocanm marka var marka var diyorsunuzda bakın başıma gelen olay keşanda araçta yağ basıncı arızası çıktı. Çekici çağırdım çektirdim. Köhne bir yerde bir atölye buldum. Araçta sensör arızalı imiş. 80 tl verdim sensörü taktı yoluma devam ettim. Hatta adam öyle rahattı ki kesin patlak dedi.


    Yani parçayı hemen bulması

    parçanın ucuz olması

    işçiliğin ucuz olması

    ve arızanın kesin çözülmesi.

    yani bende mesela şu an fiat var ondada aynı durum. Sorunu hemen bulup çözebiliyorsun ve ucuza mal oluyor.

  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Anlatmak istediğini anlayamadım hocam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • aynen reis.


    fiat ve renault'da bilirsin ki türkiye'nin neresine gidersen git parça sorunu yaşamazsın. (hyundai'de parça konusunda sorunsuz olabilir emin değilim.)

    ithallerden vw de parça konusunda sıkıntısız.

  • command_4 kullanıcısına yanıt
    Daha önce Polo kullandım parça sorunu 10 gün yaşadım 10 gün ikame araç sundular bu marka hem sorumsuz hem de müşteri memnuniyetini hiçe Sayıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    Bende de Palio vardı. Batıdan doğuya gezi yapıyordum. Akşam saat 19 sularında Diyarbakır'ın şehir dışı bir ilçesinde kontak termiğinden dolayı yolda kaldım. Onarım dahil parça tedariği toplamda 1 saat sürdü.

  • muhendizzz M kullanıcısına yanıt

    kısaca yerli üretim hariç her markada aşağı yukarı aynı sıkıntıyı yaşarsın onu söylemek istiyorum. bu opele özgü değil.


    fiat renault toyora hyundai de böyle durumların başına gelmesi zor.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.