Şimdi Ara

Opel Türkiye ve Opel Yetkili Servisi Mağduriyeti 95 Gündür Teslim Edilemeyen Onarılamayan Opel Corsa (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
6.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Haklısın işte o zaman araç yok bulduk kaçırmayalım dedik beğenerek de kullandık bu güne kadar ama gel gelelim son olay can sıkıcı
  • Keşke honda da Türkiye’de üretime devam etseydi.
  • Asyalılarda corolla ve accent blue haricinde yerli sedan kalmadı değil mi?
  • KIRCHHOFF K kullanıcısına yanıt
    Sen ne diyorsun güzel kardeşim.
    Ettiğin lafları bil de konuş. Sen kaç kuruşluk adamsın ki bu mesajı yazdın demiyorum sana ?
    Ben 30 Ekim 2022 tarihinden beri mağdurum.
    Benim gibi mağdur olmamasını istediğim forumdaşlara da bu markanın yaşatabileceği sorunlar hakkında ışık tutmaya çalışıyorum. Senin verdiğin cevap ne demek bir daha oku. 2 kuruşluk aracın peşinde elbet koşacağım bu benim malım. Ve bu benim mağduriyetim. Araban var ülke kan ağlıyor yolda kaldın. Sağlık olsun millet olarak bu günde bunları yaşadık diyerek aracını bırakıp evine mi gideceksin yolda. Saçma sapan yorumlar yazma güzel kardeşim. Varsa derdin tasan özelden numaranı gönder görüşelim. Forumda konu açılma tarihine bak, mağduriyetin tarihine bak ondan sonra yaz oldu mu !
  • Uçağa atlasam Opel merkeze gitsem, parçanın üretim eğitimini alsam, fabrikaya gidip parçayı üretsem, otostop çeke çeke parçayı alıp getirsem bu kadar sürmez. Bul bir avukat arkadaşım peşinde koş.
  • Kalmadı Zaten Pazar Artık Suv ve HB araçlara kaydı iyice.

  • Ben 8 yıldır üçüncü Opel aracımı kullanıyorum

    Bu konular Türkiye gibi ülkeler için artık markadan bağımsız gayet sıradan olmaya başladı

    Kullandığım insignia aracın egsozun da bir parçayı 1 ay kadar bekledim
    Araba yürüdüğü için sorun olmadı

    Gerçi yürümese de uzun dönem kiralık araç kullandığım için emsal aracı verip geçiyor kiralama firması bu da avantaj tabi

    Siparişler toplanıp toptan getiriliyor ve doğru düzgün stok tutulmuyor
    Lastik basınç ile alakalı parçayı da beklemiştim 1 ay kadar

    Bunların dışında yine başıma geldiğinden söylüyorum ,
    Şanzıman / motor değişimleri de yaşadım , ilk başta revizyon ile geçiştirilmeye çalışılmasına rağmen direk sandık motor ve sıfır şanzıman ile değişimler sağladım 2 farklı Opel de

    Çok kızdırırlarsa arabaya binip ( yürüyorsa tabi ) Rüsselsheime fabrikanın önüne gideceğimi çok iyi bildiklerinden benimle fazla uğraşmıyorlar , üstelik motor değişimini kiralama firması ve opel yapmayıp , rektefiye yapıp geçmeye çalışmışlardı
    Türkiye de herhangi bir olaya şaşırmaya şaşıracak durumdayım

    Geçmiş olsun , kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 7 Şubat 2023; 0:1:19 >




  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Opel aldığıma da
    Önünden geçtiğime de o kadar çok pişmanım ki
    Gel gelelim ne bunları söylemek mağduriyetimi geçiriyor
    ne de Arabamı hiç bir şey olmamış gibi kapıma çekiyor.
    Türkiye zaten zor dönemden geçiyor. İnsanlar üzgün. Hepimiz üzgünüz. Hepimizin içi acıyor deprem de yaşanılanlara …
    Bir de bu durumla gündemi kirletmek ve yanlış anlaşılmak istemem. Sadece süreç hakkında Kisa bilgi verecek olur isem ;
    Perşembe gününe kadar neticelendirmeleri adına
    mesai bitimine kadar azami onarım süresini aştıkları için misli ile değişim kararı talep ettim ihtar ile.
    30 iş günü içerisinde sonuçlandırması gerek markanın bu süre 45. İş günü başladı 75. İş günü bitecek. Bu da 9 Şubat.
    Perşembe günü 30.iş günü dönüş yaptılar yaptılar yapmadılar
    Cuma dava açıyoruz. Arabulucu zorunluluğu varmış bakalım avukatın aktardıkları bunlar.

    Bir de Şirketi Ticaret Bakanlığına 6502/58-3. maddeye aykırılıktan 77. madenin öngördüğü idari yaptırımın uygulanması yönünde şikayet ettim. Ciddi para cezası var ama bakalım ne sonuç elde edeceğiz .

    Başınızı ağrıttım. Yaza yaza …
    Tekrar hepimizin başı sağolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendizzz -- 7 Şubat 2023; 1:26:1 >




  • Dava falan açacaksan baştan söyleyeyim 5 seneyi gözden çıkar daha çok yıpranacaksın ben yandım siz de yanmayın anlaşmaya bakın maalesef hukuk sistemi öyle bir haldeki haklıyı koruyacağına daha çok cebinizden para çıkıyor dava masrafı vs derken...

  • Türkiye'deki açık ara en rezil yetkili servis markası Opeldir. Geçmiş olsun. Özellikle psa'ya geçtikten sonra komple bitti.

  • sonra millet neden vosvosçu diyor bazıları


    geçmiş olsun

  • moustapha129 M kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim
    Polo sattım bunu aldım daha dolu diye
    Pişmanlıktan öte bir şey olmadı.
    Ne tavsiye ederim ne eşime dostuma aldırırım
    Opel daha çok fırın ekmek yemesi lazım
    Müşteri memnuniyeti ve çözüm süreci için.
  • pinwheel kullanıcısına yanıt
    +1
  • Opel Türkiye tarafından bugün arandım.
    Müşteri ilişkileri yöneticisi M. Hanım ile görüştüm.

    Aracımın değişim talebini reddettiklerini ,
    Araçsız bırakıldığım ilk 50 günlük süreye dair kiraladığım ikame araç bedelini ödemeyeceklerini aktardı. Hukuki hakkımı arayabileceğimi şuan 102. gün sonunda parçayı tedarik ettiklerini parçayı servise ilettiklerini bundan sonraki sürecin Opel inan yetkili servisi tarafından onarım süreci olarak takip edileceğini ilettiler.
  • İkame araç bedelini ödememe sebebi olarak ; kendilerine Onarım onayı verilen 14 Kasım da değil de 2 aralıkta ulaştığımı 2 aralıkta ilk yurtdışı parçayı tedarik ettikleri için bunu yerine getirmediklerini ilettiler.

    Servise ilettiğim ikame araç talebimin kendilerine başvuru şeklinde gelmediğini de ekledi.

    Peki ben size 2 aralıkta ulaştım mı 10 aralıkta ulaştım mı 19 aralıkta ulaştımmı 26 aralıkta ulaştım mı tüm bu tarihlerde sen aracın parçasını getirmiş olmana rağmen servis aracı onaramadı ben halen mağdurum sayın yönetici diye ikame araç talep ettim mi diye sordum evet bunlar doğru ancak biz araç sunamayız biz ithalatçı firmayız sizi mağdur eden Opel inan yetkili servisi biz değiliz dedi.

    Bu yetkili servis kimin yetkili servisi Opel Türkiye markasının. Senin ithalatçı olarak servisin işleyişini kontrol etmeye hakkın var müdahale şansın var sana bir ihmal var dememe rağmen göz göre göre benim mağduriyetime sebep oldun sus pus kaldın diyorum susmayı seçiyor.

    2. Yurtdışı parça tespit edildiği ilk gün 3 ocakta size araç sunduk biz çünkü süreç bize dair dedi.

    14 Kasım 3 ocak arasından ki 50 günlük sürede araçsız kalmama sebep olmadıkları için bunu servis yüzünden yaşadığım için ödemeyi reddettiklerini ekledi.

    Opel gerçekten rezalet ötesi bir Satış sonrası hizmet anlayışına ve yönetime sahip. Bugün yaşadığım telefon görüşmelerinde bunu bir kez daha canlı canlı hissettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizzz

    Opel Türkiye tarafından bugün arandım.
    Müşteri ilişkileri yöneticisi M. Hanım ile görüştüm.

    Aracımın değişim talebini reddettiklerini ,
    Araçsız bırakıldığım ilk 50 günlük süreye dair kiraladığım ikame araç bedelini ödemeyeceklerini aktardı. Hukuki hakkımı arayabileceğimi şuan 102. gün sonunda parçayı tedarik ettiklerini parçayı servise ilettiklerini bundan sonraki sürecin Opel inan yetkili servisi tarafından onarım süreci olarak takip edileceğini ilettiler.

    Araçsız bıraktıkları ilk 50 Günlük sürede ikame araç bedelini ödememek nedir ya Rezillik. Opel Artık bana üstüne para verse araç satamaz. Opelin Kapısının Önünden bile geçmem şu saatten sonra.

  • Küstahlık, aymazlık, hadsizlik ve ahlaksızlık sınırlarını aşmayı bırakın, rekor denemesi yapmış Opel. Bu kadar saçma ve komik açıklama yapacağına 'Ben yapmadım Miki yaptı' dese daha kolay ve anlaşılır olurmuş. Ülkedeki hukuksuzluk ve denetimsizliği fırsat bilip müşteriyi havada öpmeyi görev edinmişler. Şu anki manuel aracımı değiştirip Psa bile bakıyordum. Boşuna 'Aman Opel ve Peugeot'a yaklaşma' demiyorlarmış. Kapılarının önünden geçmek haram olsun.
  • IVANGUARDI kullanıcısına yanıt
    Hocam bu acılı günlerde yazıp konuyu tavana taşıyıp milletten de tepki almak istemiyorum ancak bu kandil gecesi bu mübarek günler hürmetine dileğimdir ettiklerini bulsunlar

    Hem arabamı bugün 112 gün oldu yapamadılar
    Hem ilk 50 gün parça beklerken ikame araç vermeyip maddi manevi bir kez daha kaybıma sebep oldular
    Ne desem boş …
    Halen daha onaramadılar
    Parça geldi servis ihmalkâr servis iş bilmez
    Opel inandan araç servis hizmeti alacaklar uzak dursun çok net yaşanmış mağduriyet ile kanıtlı tespitimdir
    Sen gene iyisin 7 aydır parça bekleyen araç var diyerek müşteriyi teselli etmeyi biliyorlar ama haklarını yemeyeyim !
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.