Şimdi Ara

OPEL ustaları yardım! (+İlginç bir sorun)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese;

    Öncelikle aracım Opel Astra 1,6 CD - 2000. Otomatik, benzin+lpg yakıtlı. Bir süredir aracım fazla yakıyor. Lpg ye geçtim hala devam ediyor. 44 litre gazla 350 km'yi göremiyorum yada ancak o kadar yol yapabiliyorum. Sıralı sistem takılı ve markası BRC. Son modellerden. Ankara-OSTİM Mavi Denizlerde taktırdım.

    Aracımı yetkili servisine götürdüm, durumu izah ettim. Bilgisayarlı kontrole aldılar. ERG valfin dediler. Orjinalini aldım, değiştirdim. Tabi yeni ayar gerektiği için tekrar gittim lpg servisine ve yaptırdım. 2.000 km ayarlarını da yaptılar kalibrasyona ek olarak. Üstüne ince ayarları da yaptılar. Durumu da kendilerine izah ettim. Depoyu doldurdum, 44 litre aldı. 65 km civarında gittim ve ilk ışığı şimdiden söndü. Daha önceleri bile çok yakarken 100 km civarında sönerdi. Bu gidişle çok yakmaya devam edecek sanırım. Tank; simit tank.

    Ayrıca rolantide ibre dengesiz hareket ediyor. Yani 600-700-800-700-600 rpm vs.. gibi. Bu da, durma halindeyken aracı çok hafif şekilde sallıyor. Kaputu açınca da bu dengesizlik motorun çalışma şekline yansıdığı görülüyor. Aksak çalışır gibi. Merkez Opel vardır OSTİM de. Ustasına kullandırdım aracı, sıkıntısı yok dedi. Başka bir servis bahsetmiş olduğum gibi ERG valfi dedi. Herkes farklı birşey diyor.

    Garip olan taraf ise araçla seyir halindeyken, trafik lambası -misal- kırmızıya döndü, ve frene basarken aracın klima fanı duruyor. Yada hava üflemesi azalıyor, fren pedalını bırakınca tekrar normale dönüyor. Bu teyp sesine de yansıyor. Sesi kısılıyor, gaza yüklenince ve hıza kalkınca araç sesi artıyor.

    Araç elektrik aksamında bir sıkıntı olabilir mi? Ayrıca bu aksaklık yakıt tüketimine etki eder mi? Bujilere baktırdım, temiz dediler. Gaz kelebeği çok pisti temizlettim. Kalibrasyon ister mi? Yani bu motorun dengesiz çalışması kelebeğin kalibresinin bozukluğundan kaynaklanabilir mi? Bujilere temiz denmesi gerçekten de sıkıntısı olmadığı anlamına mı gelir? Ayrıca bobinden kaynaklabilir mi tüm bu saydığım sorunlar? Herkes farklı birşey söylüyor. Sizin fikirleriniz nelerdir? Ankara da sağlam Opel ustası veya servisi nerededir? Adam gibi anlayan, her sorunu çözecek bir Opel ustası arıyorum artık. Yardımcı olursanız sevinirim.







  • hocam anlasılan ankaradasın yıllardır gittiğim ustam var kendisi makina mühendisi OPALda servis müdürlüğü yapmıstır, 2001 yılında opal'dan ayrlıp kendi servisini actı batıkentte carrefour arkasında

    Cok temiz bir insandır asla hakkından fazlasını almaz orjinal parca kullanır, aracı götürdüğümzde biner bi turlar sonra tedaviye gecer yane önce teshis

    http://ankararehberi.com/rehber-ana-sayfa/otomotiv/yetkili-servisler/ots-otomotiv-teknik-servis-opel
  • Çok teşekkür ederim. Arayıp sorayım ben en iyisi.
  • özelden mesaj atamadım


    servis sahibi efkan bey

    2000 model lacivert astra sahibi murat tavsiye etti dersen ilgilenir hocam
  • gaz kelebeğini temizlet geçer ( benim lagunamda aynı sıkıntı vardı gaz kelebeğini temzilettim düzeldi)
  • Bu olay gaz kelebegine benzemiyor,arkadaşın iyi bir ustaya ihtiyacı var.Zaten yakıtta da kendini araç gösteriyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.