Şimdi Ara

opel vectra kalkış (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşalr bi sorum olacak ben burda neyi kanıtlamaya çalışıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--


    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R





    Edit: Videodan anlamadım tekrar sorayım. Araç sarıyor mu yoksa sen mi yarım debriyaj yapıyorsun.

    ben yarım debriyaj yapıyorum.



    O zaman şöyle diyeyim.


    Arabanın debriyajını sıyırmak üzeresin. Motorun da hassas bi motordur hep böyle yüksek devirde gitmeleri sevmez. Başına iş alman an meselesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--


    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    dediğine göre maksimum hızı 188 olan bir araba ile yağmurlu havada ya da daha doğru bir ifade ile sürtünmesi daha az olan bir yolda 300 km hızı görebilirsin?
    doğru mu anladım acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--

    sürtünme katsayısı azalıyor."Sürtünme kuvvetine doğada çok fazla rastlanır. Sürtünmesiz bir ortam elde etmek çok zordur, fakat sürtünmeler kaygan yüzeyler kullanılarak önemli ölçüde azaltılabilir. Sadece uzay boşluğunda tamamen sürtünmesiz bir ortam elde edilebilir"(ALINTIDIR)



    işte orda olay değişir motorun son dayanma hızının üstüne çıkamazsın.su dolu bi bardağa su eklersen taşar buda aynı şekilde.

    motorun son dayanma hızı olabiliyorsa dediğine göre 1.viteste de son dayanma hızı olmalı.
    bu kuru yolda 50 ise feriştahı olsun 51 olmaz emi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual


    quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--


    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    dediğine göre maksimum hızı 188 olan bir araba ile yağmurlu havada ya da daha doğru bir ifade ile sürtünmesi daha az olan bir yolda 300 km hızı görebilirsin?
    doğru mu anladım acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--

    sürtünme katsayısı azalıyor."Sürtünme kuvvetine doğada çok fazla rastlanır. Sürtünmesiz bir ortam elde etmek çok zordur, fakat sürtünmeler kaygan yüzeyler kullanılarak önemli ölçüde azaltılabilir. Sadece uzay boşluğunda tamamen sürtünmesiz bir ortam elde edilebilir"(ALINTIDIR)




    işte orda olay değişir motorun son dayanma hızının üstüne çıkamazsın.su dolu bi bardağa su eklersen taşar buda aynı şekilde.

    motorun son dayanma hızı olabiliyorsa dediğine göre 1.viteste de son dayanma hızı olmalı.
    bu kuru yolda 50 ise feriştahı olsun 51 olmaz emi



    peki nasıl çıkıoyr?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utqu-- -- 2 Şubat 2009; 21:16:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual


    quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--


    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    dediğine göre maksimum hızı 188 olan bir araba ile yağmurlu havada ya da daha doğru bir ifade ile sürtünmesi daha az olan bir yolda 300 km hızı görebilirsin?
    doğru mu anladım acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--

    sürtünme katsayısı azalıyor."Sürtünme kuvvetine doğada çok fazla rastlanır. Sürtünmesiz bir ortam elde etmek çok zordur, fakat sürtünmeler kaygan yüzeyler kullanılarak önemli ölçüde azaltılabilir. Sadece uzay boşluğunda tamamen sürtünmesiz bir ortam elde edilebilir"(ALINTIDIR)



    işte orda olay değişir motorun son dayanma hızının üstüne çıkamazsın.su dolu bi bardağa su eklersen taşar buda aynı şekilde.

    motorun son dayanma hızı olabiliyorsa dediğine göre 1.viteste de son dayanma hızı olmalı.
    bu kuru yolda 50 ise feriştahı olsun 51 olmaz emi






    heralde 2. vitesle kaygan yolda iniş asagı kalkıs yapıyor 80 e cıkınca patınaj sayesınde hemen vıtesı 1 e alıyor devır kesıcıye gırıyor 50 ıle sonra tekrar 2 yapıyor .... (nasıl oluyorsa)




  • yarın yeni video getirmeye çalışacam.yol düzdü dün denememde düzdü yol 1. viteste kalkış alıyorum sadece yarım debriyaj.şöyle bi şey söylesem acaba ondanmı kaynaklı 1.ile 2. vitesin dişlileri yan yana yarım debriyaj yaptığımdan ve yerlerin ıslaklığında kaynaklı olarak birden hızalnmasından dolayı kendiliğnden 2 ye girip sorna 1 e düşe bilrmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utqu-- -- 2 Şubat 2009; 21:23:20 >
  • iniş aşağı olsa o hızlnama devam eder
  • başka bir yolu daha var. 1. vitesteyken arkadan biri iyi bir şekilde vursun 80 değil 90-100 bile görür LFS'den biliyorum ama buna bağlı olarak devir saatininde kırılması lazım :)

    bir yol daha var, biraz daha gerçekçi
    km saati ibresini çeviren sistem öyle bir ivmelenmeyle kalkıyorki, 50 km'yi geçip 80'e kadar çıkıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--

    yarın yeni video getirmeye çalışacam.yol düzdü dün denememde düzdü yol 1. viteste kalkış alıyorum sadece yarım debriyaj.şöyle bi şey söylesem acaba ondanmı kaynaklı 1.ile 2. vitesin dişlileri yan yana yarım debriyaj yaptığımdan ve yerlerin ıslaklığında kaynaklı olarak birden hızalnmasından dolayı kendiliğnden 2 ye girip sorna 1 e düşe bilrmi?



    hayır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--

    yarın yeni video getirmeye çalışacam.yol düzdü dün denememde düzdü yol 1. viteste kalkış alıyorum sadece yarım debriyaj.şöyle bi şey söylesem acaba ondanmı kaynaklı 1.ile 2. vitesin dişlileri yan yana yarım debriyaj yaptığımdan ve yerlerin ıslaklığında kaynaklı olarak birden hızalnmasından dolayı kendiliğnden 2 ye girip sorna 1 e düşe bilrmi?



    Bi kaç kere daha dene sen. Opeli zengin edersin artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utqu--

    yarın yeni video getirmeye çalışacam.yol düzdü dün denememde düzdü yol 1. viteste kalkış alıyorum sadece yarım debriyaj.şöyle bi şey söylesem acaba ondanmı kaynaklı 1.ile 2. vitesin dişlileri yan yana yarım debriyaj yaptığımdan ve yerlerin ıslaklığında kaynaklı olarak birden hızalnmasından dolayı kendiliğnden 2 ye girip sorna 1 e düşe bilrmi?


    öyle birşey olursa sanırım şanzumanı arkandan toplaman lazım
  • @dctcagri 2. biraz mantıklı geldiii.yada mecburuz başka neden kalmadı
  • Bi defa her ne olursa olsun ani kalkıs sırasında videoyu ceken arkadas ani ivmeyle geriye fln savrulur. ama sadece hafif saga sola fln yatırıyo kamerayı. dynoda yada lifte kaldırıp çekmemişindir inş.

    hem debriyajı sıyıra sıyıra daha iyi hızlamamazsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga86 -- 2 Şubat 2009; 23:53:01 >
  • Büyük ihtimallde ibre hızını alamayaıp o gazla 80e çıkmıştır bir anlık
    Hemen inivermiş zaten sonra 40a.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Büyük ihtimallde ibre hızını alamayaıp o gazla 80e çıkmıştır bir anlık
    Hemen inivermiş zaten sonra 40a.




    Hocam bence arabayı lifte çıkarıp boşta gaza basmış, arabanın 0-80km si 1 sn
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolga86

    Bi defa her ne olursa olsun ani kalkıs sırasında videoyu ceken arkadas ani ivmeyle geriye fln savrulur. ama sadece hafif saga sola fln yatırıyo kamerayı. dynoda yada lifte kaldırıp çekmemişindir inş.

    hem debriyajı sıyıra sıyıra daha iyi hızlamamazsın

    arkadaşım videoyu 6630 la çektimm direksiyona sabitlemiştim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    Büyük ihtimallde ibre hızını alamayaıp o gazla 80e çıkmıştır bir anlık
    Hemen inivermiş zaten sonra 40a.




    Hocam bence arabayı lifte çıkarıp boşta gaza basmış, arabanın 0-80km si 1 sn

    lifte çıkartıp gaza basmışım diosun ve 0-80 1 sn diosun pek ibunun devamı neden gelio lifte çıkmışsa




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpernbugra



    , arabanın 0-80km si 1 sn

  • quote:

    Orjinalden alıntı: kadango


    quote:

    Orjinalden alıntı: alpernbugra



    , arabanın 0-80km si 1 sn





    bencee




  • arkadaşlar ben size bi soru sordum am siz şamata peşindesiniz
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.