Şimdi Ara

Origin hesabım çalındı, ne yapmalıyım?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün tesadüfen mailimde "EA hesabının mail adresi değiştirildi" yazısını görünce hemen o maille birlikte gelen bunu ben yapmadım linkiyle hesabımın mailini eskisi yaptım. Tabi ki hackleyen kimse şifremi değiştirmişti ben de şifre sıfırlama ile hesabıma yeniden giriş yapabildim. Yaklaşık yarım saattir mail adresi değişikti. Hesabımı kısmen de olsa kurtardım, oyunlarımda şimdilik sorun yok gibi görünüyor. Tek eksiği herif kullanıcı adımı değiştirmiş ve Login Verification'u kapatmış. Şu an hesabımın şifresini değiştiremiyorum ve Login Verification'u açamıyorum çünkü sanırım Rusça güvenlik sorusu soruyor. (hackleyen adam ayrıca ülkeyi Kazakistan dili Rusça yapmıştı) Bundan nasıl kurtulabilirim ne yapmalıyım arkadaşlar?



  • benim başıma da benzer bir olay geldi. üzerinden biraz zaman geçtiğinden tam olarak anımsayamıyorum; ama aklımda kaldığı kadarıyla anlatayım.

    uzun zamandır kullanmadığım origin hesabıma gireyim dedim. şifreyi unutmuşum tabi, sıfırlama yaptım. girdim, ama kullanıcı adım değişmiş. değiştirmek istediğimde gördüm ki güvenlik sorusu da saçma sapan bir şey. birisi nasıl olduysa hesabıma girip kullanıcı adıyla güvenlik sorusunu değiştirmiş. anladığım kadarıyla email adresini de değiştirmeye çalışmış, ama hesap benim olduğundan becerememiş.

    ea destek ile iletişim kurdum, ama sonuç alamadım. daha sonra, hesap ayarlardan destek ekibiyle yapılan görüşmelerin soru-cevap şeklinde kaydını buldum. hesabımı almaya çalışan adam hesabın mail adresini değiştirmek için başvurmuş. destek ekibi de buna gizli sorunun yanıtını sormuş. sonra da benim mail adresimle ilgili bir soru sormuş. adam gizli sorunun cevabını yazmış, ama sözkonusu mail hesabı benim olduğundan cevap verememiş ve görüşme sona ermiş. oradan gizli sorunun yanıtını yazarak hesabımı eski durumuna döndürdüm.

    sizin durumunuz da benimki gibiyse belki hesabınızı kurtarabilirsiniz. help.ea.com adresinden accounts->my cases kısmında görebilirsiniz sanırım. bende kayıt çıkıyor, ama üstünden zaman geçtiğinden olsa gerek ayrıntısıyla göremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archerman11 -- 20 Mart 2018; 19:1:28 >




  • Hocam aynısı benim başıma gelmişti. Rusçaya çevirmişlerdi. İngiltere'den bir telefon numarası var internette bulabilirsiniz. Orayı arayıp telefonda konuşarak çözmüştüm ben.
  • archerman11 A kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam teşekkürler aksilik bende soru-cevap görüşmeleri olmamış, My Cases kısmında hiçbir kayıt yok. Herhalde tek çaresi diğer arkadaşın dediği gibi İngiltere'yi aramak olacak.
  • jeormormont kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam baya sıkıntı olacak hem uluslararası aramayı açtırmak lazım hem ingilizce olarak derdimi tam anlatamam gibi geliyor. Bir şekilde hallederim artık.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.