Şimdi Ara

OTOBÜSÇÜLER MEKANI MARKALAR VE MODELLER (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
654
Cevap
1
Favori
167.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MükEmmel çalışma emeğine sağlık
  • super bir çalışma ellerine sağlık benim otobusfan sitemde bile bu kadar iyi deil
  • Benim için önemli olan otobüsün koltuğudur!
    Ne yapayım ben sürüş keyfini motorunu

    Şuana kadar bindiğim araçlar arasında koltukları orjinal olarak en rahat Setralardı.
    Ardından Neoplan starlinerlar geliyor.

     OTOBÜSÇÜLER MEKANI MARKALAR VE MODELLER


    Mercedes serisini ise oldum olası sevmedim.
    Leylek bacaklı olduğumdan hiçbiriyle rahat yolculuk yapamıyorum
    sığamıyorum işte
    Travegoda bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seizure -- 28 Ocak 2007; 0:45:45 >




  • Arkadaşlar gerçekten bende bu kadar benim gibi otobüs hastası insan olduğunu bilmiyordum. Ben birşey sormak istiyorum. 90'lı yıllarda iki marka (yollarda çokca gördüğümüz) vardı. Mercedes ve Mitsubishi. Ancak japon otobüsü pek tutulmadı. Neden buna cevap verebilecek birisi varmı? Bunu tartışmak isterim...
  • mitsubishi tutmadı çünkü mercedes vardı. büyük balıklar ondan daha büyük balıklar tarafından yenilirler sonuçta. ama mitsubishi de açıkçası yenilmemek için hiç çaba sarfmedi.
  • Valla arkadaşlar açıkcası mercedes otobüsleri çok sevmeme rağmen mitsubishi maratonlar da çok sevdiğim araçlardı. Motor seslerini çok severdim. Halen de prensesler de o sesi alabiliyorum. Gürültülü motor sesine bayılıyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilyness81

    mitsubishi tutmadı çünkü mercedes vardı. büyük balıklar ondan daha büyük balıklar tarafından yenilirler sonuçta. ama mitsubishi de açıkçası yenilmemek için hiç çaba sarfmedi.
  • Safir nasıl sizce
  • quote:

    Orjinalden alıntı: awolcd

    Arkadaşlar gerçekten bende bu kadar benim gibi otobüs hastası insan olduğunu bilmiyordum. Ben birşey sormak istiyorum. 90'lı yıllarda iki marka (yollarda çokca gördüğümüz) vardı. Mercedes ve Mitsubishi. Ancak japon otobüsü pek tutulmadı. Neden buna cevap verebilecek birisi varmı? Bunu tartışmak isterim...



    aslinda marathon ve prensesler piyasayaya ciktigindan beri tutuldu.ama temsa avrupaya acilmak amaciyla
    yeni modeller üretmek zorunda kaldi, safariler ve diamondlar ses getirdi.Japon otobüsler genellikle
    konfora dayanikli araclar degil,teknik olarak hala 80li yillarin yapisina sahipler.
    bence safir basarili olamadi,oda cok eskiden kalmis bir teknige sahip. Günümüzde bir fortuna,neoplanla ve mercedesle rekabet etmek kolay degil.
    AMA dis görünüs bakimindan Safir göze batan bir otobüs




  • sizin gibi çalışma yapıp bize formun çeşitliliklerini gösteren arkadaşlarımıza tşkederim inşallah bende böyle bi çalışma yapacam
  • Arkadaşlar Safirin şanzıman oranları ve diferansiyel tahvil oranı varmı, teknik sitede bulamadım. Mercedesi 0403, Travego 17SHD ve Safirin hangi devirde hangi hıza ulaşabileceğini hesaplamak istiyorum. Çünkü Safir için son sürat 135 km/h, Mercedes Travego 15SHD için 127 km/h demişler. Yani Safir 0403 den dahamı hızlı?(Travego 15SHD 0403 ile aynı motor ve şanzıman oranlarına sahip diye biliyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi awolcd -- 14 Şubat 2007; 9:08:04 >
  • sabancıya bir röpörtajda sormuşlar otobüs işine girdiniz ama mercedesi geçemiyorsunuz diye, oda demiş ki şu anda bindiğiniz lüks araçalara maraton sayesinde biniyorsunuz ben maratonu getirmeseydim mercedes hala 302 yi yapıyor olacaktı...
  • Doğrudur, 0303 V8 ler çıktığında mitsubishi de maratonla karşılık verdi. Çok tutulmadı ama bir ara bayağı önemli rakipti. Mercedes 0304 ve peşi sıra 0403 çıkardığında Mitsubishi Prensesi çıkardı ardından da Safir. Açıkcası rekabet şansı olmadı. Şimdi de Travego ya karşı Diomond. Ne kadar rekabet edebilir bilmem ama rekabet olduğu sürece kazanan yolcular olur. Dediğin gibi tekelleşmeyi önler. Zaten bizim de isteğimiz daha ciddi rakip firmaların ve ürünlerin ortaya çıkması.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mavim1974

    sabancıya bir röpörtajda sormuşlar otobüs işine girdiniz ama mercedesi geçemiyorsunuz diye, oda demiş ki şu anda bindiğiniz lüks araçalara maraton sayesinde biniyorsunuz ben maratonu getirmeseydim mercedes hala 302 yi yapıyor olacaktı...
  • ben onu bılmem temsalar yakısıklı araba fakat konsolda buyuk sorunlar var..www.otobusculer.org
  • Rahatlık konusunda setrayı tek geçerim
  • bana bir otobüs sürdürecek yokmu be,emin olun büyük sevaba girer
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ünal korkmaz

    abi kutluyorum senı ya gercekten muhtesem bır calsıma yapmışsın. helal olsun. mercedesin travegolarına bitiyorum o vitesi küçültmeyi başardılar ya ona sevınıyorum. eskı modellerınde yanı 403 lerde buyuk vıtes kolu oldugu ıcın otobusun estetıgını bozmaktaydı ama travego larda küçücük vites kolu muhtesem bir estetik yakalamış. tekrar tebrik ediyorum. saygıyla önünde eğiliyorum abi

    +1
  • calısma guzel olmus karsılastırma yaparsan daha ii olur
  • bence 403 deki vites kolu ona ayrı bi hava veriyo bence çok güzeldi travego ise şimdiki yapılan vites kolu o da ona yakışmışşş bu arada bi diamond var temsa sanki 2007 model degilde 98 model gibi duruyolarr
  • bu arada bende otobüslerle ilgili her konuyu takip edelenlerdeni ben otobüsler büyüdüm aranıza yeni katıldımm araba sürmeyi otobüslerde ögrendim tAM aanlamıyla otobüs hastasıyımm . mercedes benzz derim ben 303 o bir efsanee ben 304 zamanın yer uçagı derler bütün kaptanlarrrr 403 dehşet bi otobüs anlatılmaz yaşanırr ve travego oda şu anda saltanatını sürdürüyooo
  • sabancı dogru sölemiş yoksa otobus fiyatları ühüüüüüüüü havada uçardı ve aynı seri mercedes 0302,0303,0403,0404 travego invertoro vb. serileri olarak devam eder giderdi sabancı bence büyük yatırım yapmış en güzeli.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.