Şimdi Ara

otobuslerle ilgili tum sorularıınızı yanıtlıyorum (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
397
Cevap
1
Favori
82.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kusura bakma bitin formu okuyamadım belki bu soru sorulmuştur.Otobüslerin max. hızları nedir?
  • Kusura bakma bütün formu okuyamadım belki bu soru sorulmuştur.Otobüslerin max. hızları nedir?
  • Arkadaşlar otobüs aldınız diyelim firma ile çalışma hangi şartlarda oluyor bilginiz varmı.İstanbul Edirne arası bir 403 çalışsa aylık getirisi ne olur.Bilgilendirirseniz sevinirim.Birde araç kaç model olursa iş yapar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: benms

    Arkadaşlar otobüs aldınız diyelim firma ile çalışma hangi şartlarda oluyor bilginiz varmı.İstanbul Edirne arası bir 403 çalışsa aylık getirisi ne olur.Bilgilendirirseniz sevinirim.Birde araç kaç model olursa iş yapar.


    çalışma şartları firmaya göre değişiklik gösterir.genelde büyük firmalarda firma+yazıhane toplam %20 komisyon keser.edirne-istanbul arasında dönüşümlü olarak çanakkale-istanbul arası da çalışabileceğiniz radar turizmi tercih ederim.yoldan topladıkları ördek yolcuyla iyi para kazanıyorlar.geçen yıl ortağı olduğu bir otobüsü radar turizmde çalıştıran biri aylık kışın dahi 10 milyar bıraktığını söylemişti.tabi bu kişiye göre değişir.o kişi mazotu en uygun yerden alıyor..otobüsün modeli konusunda ise 403 sokabilirmisiniz bilmiyorum radar turizm yeni neoplan tourliner'lar aldı sahibi değiştikten sonra..sanırım 3 akslı tourliner ile iyi saatlere çalışabilirsiniz.ama edirne-istanbul arası 2004-2005 403 de sokabilirsiniz.umarım yardımcı olabilmişimdir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oberyn Nymeros Martell -- 24 Ağustos 2007; 1:31:57 >




  • arkadasım çalıştırıcağın hat kaç km ve bilet fiyatı nekadar onları söylersen sana aylık gelir nekadar söylerim
  • melih abi benim bir tanıdık metronun trabzon-istanbul hattında otobüs çalıştıracaktı.yaklaşık 1100 km.bilet fiyatları da yazın 65 kışın da 50-55 ytl civarında..otobüs 3 akslı travego..sence ne kadar kazanır?
  • otbüs şöförlüğü için 25 yaş sınırı gibi birşey var mı?
  • ortalama 40.000ytl gecer günde tek sefer olarak çalışmaktadır ancak metro çok garip bir firma neden diye sorarsınız örneğin bazı firmaların belirli otobüsleri ardır örnek olarak nilüfer firasının perona hangi arac gireceğini bilirsiniz bütün aracları travego veya varanla seyahat ediceksiniz perona setra girer ancak metroda ise öyle değil senden 30dk önceki arac starlinerdir için gecer öff be ne şahane otobüs dersin 30dk gecer starliner peronan kalkar senin bineceğin otobüs 98model 403 çıkııverir yani heran herseye alışgın olmak gerekir metroyu tercih edilirse
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meli-417

    ortalama 40.000ytl gecer günde tek sefer olarak çalışmaktadır ancak metro çok garip bir firma neden diye sorarsınız örneğin bazı firmaların belirli otobüsleri ardır örnek olarak nilüfer firasının perona hangi arac gireceğini bilirsiniz bütün aracları travego veya varanla seyahat ediceksiniz perona setra girer ancak metroda ise öyle değil senden 30dk önceki arac starlinerdir için gecer öff be ne şahane otobüs dersin 30dk gecer starliner peronan kalkar senin bineceğin otobüs 98model 403 çıkııverir yani heran herseye alışgın olmak gerekir metroyu tercih edilirse

    hanım ve çocukları datçaya gönderirken int. sitesinde setra yazıyordu metronun,otogara gidince travego çıkmıştı




  • metro dolmus mantığıylA ilerliyor adamlar indi bindi olayına okadar önemsemişlerki ama varanda öyle değil istediğin kadar el kaldır otobüse durmuyor ama birde metronun otobüsü gelsin sen yüzün kaşınsa elini havaya kaldırsan anında dururlar hatta örneğin sen antalyaya gidiyorsun duran otobüs denizliye gidiyor o filan farketmez yeterki ördek alsın yolda
  • Mercedes 0345K modeli çekişi körüktek itekerden mi veriyor? Arka kısım çok titreşimli olması ve diğer körüklülerden farklı olarak arka kısımdaki tekerlerin sağa sola dönmemesi dikkatimi çekti. Daha önce bir arkadaştan duymuştum. Ben de bu ayrıntıları gördüğüm için size soruyprum.
    0345K hangi tekerden tahrikli?
  • merhaba

    6 sayfayı tamamen büyük bir zevkle okudum. Bende aşırı bir otobüs manyağıyım. (Tabirimi mazur görün) Hatta öyle ki Konyaya seyahatlerimi her zaman otobüsle yapıyorum. Bu mesajı yazdığınm tarihte Konyaya bilet 40,00 YTL. Ayrıca haftada hergin günde 2 kere uçakta var. Fakat size yeminle söyleyebilirm ki, uçak bedava olsa vallahi billahi yine otobüse binerim. Bende birde yol hastalığı var. Kesinlikle otobandan seyahat etmeyi sevmiyorum. Konyaya seyahatlerimi her zaman Bilecik-Kütahya-Afyon üzeri yapıyorum. Ancak o yollarda giderken otobüste seyahat ettiğimi anlıyorum.

    Ben başka birşey sormak istiyorum. Devletin resmi sitesi olanwww.dmo.gov.tr sitesinde Travego otobüslerin 100 km de şehir içinde 7 lt, şehir dışında da 5 lt motorin tükettiğini yazıyor. Hatta yanlış yazmışlardır dedim. Araştırmaya devam ettim. Mercedesin başka model otobüsü içinde şehir dışında 100 km de 4,5 lt yakıt tüketiyor şeklinde yazıyor.

    Bu doğru mu yaa. İnanılmaz bir şey bu. V8 motor ve boş olarak 13 tonluk bir ağırlık ve yaklaşık 500 beygirlik motor. 100 km de 5 lt.

    Ne dersiniz???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 18 Eylül 2007; 12:12:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: topaz42

    merhaba

    6 sayfayı tamamen büyük bir zevkle okudum. Bende aşırı bir otobüs manyağıyım. (Tabirimi mazur görün) Hatta öyle ki Konyaya seyahatlerimi her zaman otobüsle yapıyorum. Bu mesajı yazdığınm tarihte Konyaya bilet 40,00 YTL. Ayrıca haftada hergin günde 2 kere uçakta var. Fakat size yeminle söyleyebilirm ki, uçak bedava olsa vallahi billahi yine otobüse binerim. Bende birde yol hastalığı var. Kesinlikle otobandan seyahat etmeyi sevmiyorum. Konyaya seyahatlerimi her zaman Bilecik-Kütahya-Afyon üzeri yapıyorum. Ancak o yollarda giderken otobüste seyahat ettiğimi anlıyorum.

    Ben başka birşey sormak istiyorum. Devletin resmi sitesi olanwww.dmo.gov.tr sitesinde Travego otobüslerin 100 km de şehir içinde 7 lt, şehir dışında da 5 lt motorin tükettiğini yazıyor. Hatta yanlış yazmışlardır dedim. Araştırmaya devam ettim. Mercedesin başka model otobüsü içinde şehir dışında 100 km de 4,5 lt yakıt tüketiyor şeklinde yazıyor.

    Bu doğru mu yaa. İnanılmaz bir şey bu. V8 motor ve boş olarak 13 tonluk bir ağırlık ve yaklaşık 500 beygirlik motor. 100 km de 5 lt.

    Ne dersiniz???


    Orda bir yanlışlık yapılmış bu açık travegoların iki akslı modeli 100 km.de ortalama 25,üç akslı modeli ise 33 litre civarı mazot yakıyor.Mercedes veya diğer üreticilerin benzer modelleri için de bu rakamlar birbirine yakındır...Yani o rakamlar çok düşük neye dayanarak öyle yazmışlar merak etim..




  • Selam arkadaşlar 93 model (kasa 2000 model) daf motorlu 0403 sizce kısa mesafede (250km) iş yaparmı, yolcu durumu fena sayılmaz.Bilet fiyatı 15-20 ytl cıvarı.
  • hangi güzergah?
  • sauron86 Daha önceki sorumuda siz yanıtlamıştınız kusura bakmayın teşekkür edememiştim.
    Önceki sorumda olduğu gibi Trakya bölgesi , Tekirdağ tarafı falan.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: benms

    sauron86 Daha önceki sorumuda siz yanıtlamıştınız kusura bakmayın teşekkür edememiştim.
    Önceki sorumda olduğu gibi Trakya bölgesi , Tekirdağ tarafı falan.


    Trakyada teirdağ bölgesine yolcu potansiyeli iyi önceki mesajımda dediğim gibi radar turizm yoldan aldıklarıyla iyi iş yapıyor ama dediğiniz otobüsü artık Radar'a sokabilirmisiniz onu bilemem.en iyisi garaja gidip otobüsçülerle ve yazıhanedekilerle görüşmek
  • Yok Radar'ın alacağını bende tahmin etmiyorum zaten, ufak yazıhaneler belki.Aslında daha araştırma aşamasındayım bu konuda tavsiyeniz olursada sevinirim.Birde maddiyat meselesi tabii.
  • tabi maddiyat en önemlisi ama küçük firmaların yolcu sayısı da tabi daha az olur.Keşan Gürel,volkan turizm veya lüks edirne olabilir..istanul seyahatin de belli güzergahları olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sauron86


    quote:

    Orjinalden alıntı: topaz42

    merhaba

    6 sayfayı tamamen büyük bir zevkle okudum. Bende aşırı bir otobüs manyağıyım. (Tabirimi mazur görün) Hatta öyle ki Konyaya seyahatlerimi her zaman otobüsle yapıyorum. Bu mesajı yazdığınm tarihte Konyaya bilet 40,00 YTL. Ayrıca haftada hergin günde 2 kere uçakta var. Fakat size yeminle söyleyebilirm ki, uçak bedava olsa vallahi billahi yine otobüse binerim. Bende birde yol hastalığı var. Kesinlikle otobandan seyahat etmeyi sevmiyorum. Konyaya seyahatlerimi her zaman Bilecik-Kütahya-Afyon üzeri yapıyorum. Ancak o yollarda giderken otobüste seyahat ettiğimi anlıyorum.

    Ben başka birşey sormak istiyorum. Devletin resmi sitesi olanwww.dmo.gov.tr sitesinde Travego otobüslerin 100 km de şehir içinde 7 lt, şehir dışında da 5 lt motorin tükettiğini yazıyor. Hatta yanlış yazmışlardır dedim. Araştırmaya devam ettim. Mercedesin başka model otobüsü içinde şehir dışında 100 km de 4,5 lt yakıt tüketiyor şeklinde yazıyor.

    Bu doğru mu yaa. İnanılmaz bir şey bu. V8 motor ve boş olarak 13 tonluk bir ağırlık ve yaklaşık 500 beygirlik motor. 100 km de 5 lt.

    Ne dersiniz???


    Orda bir yanlışlık yapılmış bu açık travegoların iki akslı modeli 100 km.de ortalama 25,üç akslı modeli ise 33 litre civarı mazot yakıyor.Mercedes veya diğer üreticilerin benzer modelleri için de bu rakamlar birbirine yakındır...Yani o rakamlar çok düşük neye dayanarak öyle yazmışlar merak etim..



    Bununla ilgili sitenin adresini de vereyim.

    http://www.dmo.gov.tr/ESatis/default.aspx

    bilgiler de aşağıda:

    Otobüs 4X2 (T-11) Travego 15 SHD
    Arka Aks
    Aktarma Oranı: 2,846
    Boş Ağırlık (kg): 1260
    Direksiyon: ZF 8098, hidrolik, yükseklik ve açı ayarlı
    Kapasite: 13,000 kg
    İstiap Haddi (kg): 730
    Tipi: MB HO6 / 1 DCL(S) - 13
    Süspansiyon: 4 hava körüğü, 4 amortisör, stabilizatör


    Frenler
    ABS, ASR: Standart
    Lastikler ve Jantlar: 6+1 Adet
    Şehir içi yakıt tüketimi (lt/100km): 7,3
    Şehir dışı yakıt tüketimi (lt/100km): 5
    Yakıt Deposu: 485 lt
    Servis Freni: Çift devreli, kuru havalı, otomatik balata aşınma
    Retarder: Voith R 115 E, şanzımana entegre
    Motor Freni: Standart (beşinci valfli)
    Lastik: 295/80 R 22.5
    EBS (Elektronik Fren Sistemi): Standart
    El Freni: Arka aksa etkili, yay kurmalı
    Jant: 8.25 x 22.5
    Karma yakıt tüketimi (lt/100km): 5,8
    ESP (Elektronik Stabilite Programı): Standart
    BA (fren destek sistemi): Standart


    Motor
    Debriyaj: MFZ 430, tek kuru disk, hidrolik, balata aşınma ayarlı
    Dingil Mesafesi (mm): 2693
    Hacmi: 11.967 cm3
    Max. Döndürme Momenti: 1,900 Nm / 1000 - 1600 dev/dak
    Max. Güç: 422 PS DIN(310 kW) / 2000 dev/dak
    Soğutma: Elektromanyetik kavramalı, 3 kademeli pervane ile
    Tipi: OM 457 LA, Turbo-Intercooler, EURO3
    Toplam Genişlik (mm)(aynalar hariç): 1724
    Toplam Uzunluk (mm): 4437
    Toplam Yükseklik (mm): 1834
    Çap/Strok: 128 mm x 155 mm


    Ölçüler ve Ağırlıklar
    Azami Yüklü Ağırlık: 18,000 kg
    Azami Yükseklik: 3,970 mm
    Dingil Aralığı: 6,080 mm
    Genişlik: 2,550 mm
    Toplam Genişlik (mm)(aynalar hariç): 1724
    Toplam Yükseklik (mm): 1810
    İç Yükseklik: 2,100 mm
    Uzunluk: 12,000 mm
    Toplam Uzunluk (mm): 4137
    Koltuk Adedi: 46+1+1
    Dingil Mesafesi (mm): 2693


    Ön Aks
    Bagaj hacmi (dm3): 624
    Bagaj hacmi (dm3): 2800
    Kapasite: 7.500 kg
    Maksimum Hız (km/s): 161
    Tipi: ZF RL 75 E bağımsız askılı sistem
    Yakıt Deposu (lt): 60
    Süspansiyon: 2 hava körüğü, 2 amortisör, stabilizatör


    Şanzıman
    Hacmi (cc): 1997
    Maksimum Güç (DIN) hp / dd: 90 / 4000
    Maksimum Tork (DIN) Nm / dd: 205 / 1900
    Tipi: Turbo Dizel
    Tipi: MB GO 190 - 6/8.2, yağ soğutmalı
    Vites Adedi: 6+1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 18 Eylül 2007; 15:31:22 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.