Şimdi Ara

Outlook imza açılmıyor sorunu (Çözüm)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
21.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Outlook 2010 da bu sabah imzamı düzenlemek için ayarlardan imzaları tıkladığımda imza penceresi bir türlü açılmadı.
    Biraz araştırdım yabancı kaynaklı bir sitede çözümü buldum.
    İmza ekleme sorunundan farklı bir sorun olduğu için yeni başlık açtım.
    sorunun neyden kaynaklandığını bilemiyorum. Şirket mailimizde yenilenme oldu ve sabah imzamı düzenlemek için ayar yapacağım pencereyi açamadım.
    Çözüm
    Regedit den;
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{0006F03A-0000-0000-C000-000000000046}\LocalServer32
    ve
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0006F03A-0000-0000-C000-000000000046}\LocalServer32
    Değerlerinin ikisini de
    C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\Outlook.exe olarak değiştirin. (Yada outlook.exe dosyanız neredeyse)
    Daha sonra makinenizi yeniden başlatın.
    Sorunun çözüldüğünü umarım.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Outlook İmza Ekleme Sorunu: Çözüm

    Outlook'ta imza eklemekte sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki çözümleri deneyebilirsiniz:

    • Outlook İmza Ekleme Sorunu:
    • Outlook'un en son sürümüne güncelleyin.
    • Outlook'u güvenli modda başlatın.
    • E-posta hesabınızı yeniden yapılandırın.

    • Outlook İmza Görünmüyor:

    • İmzanın etkinleştirildiğinden emin olun.
    • İmzanın HTML formatında depolanmadığından emin olun.
    • Mesaj biçimini zengin metne ayarlayın.

    • Outlook İmza Otomatik Gelmiyor:

    • Varsayılan imzanın ayarlandığından emin olun.
    • E-posta kurallarında imzaların devre dışı bırakılmadığından emin olun.
    • Outlook'u yeniden başlatın.

    • Outlook İmzalar Açılmıyor:

    • Güvenilir Gönderenler listenize imzayı gönderen kişiyi ekleyin.
    • E-posta sağlayıcınızın imza ayarlarını kontrol edin.
    • Tarayıcınızda veya e-posta istemcinizde açılır pencerelerin etkinleştirildiğinden emin olun.

    • Outlook İmza Eklenmiyor:

    • İmzanın çok büyük olup olmadığını kontrol edin.
    • İmzanın izin verilen dosya türünde olduğundan emin olun.
    • Oluşturulan imzayı dışarı aktarın ve tekrar içeri aktarın.

    Yukarıdaki çözümleri uyguladıktan sonra imza sorununuz devam ediyorsa, Microsoft destek ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam çok teşekkürler fakat sorun düzelmedi, yurtdışı forumlarında baktım farklı bir kaynak yok microsoftun forumuna bile yazdım dönüş yok, şimdi kaldırım yükleyeceğim bu sorun büyük ihtimal registerdan kaynaklanıyor, register sorunları ccleaner ile düzelttim fakat tık olmadı şimdi 64 bit ofisi kaldırıp 32 bit ofis kuracağım sorun düzelecekmi acaba sonucu yazacağım.
  • Umarım çözersin.
    Bende işe yaradı hatta bilgi işlem bile dumur oldu :)
  • Gerçekten çok işime yaradı, çalışacak mı çalışmayacak mı diye tereddütteydim fakat cuk diye oturdu :) Teşekkürler
  • Süper, bilgi işlemin yapamadığını yaptım sayende.
  • ALlah razı olsun hocam derdimize derman oldun
  • 2017 yılının ortalarındayız, hâlâ daha Outlook 2010 sürümünü mü kullanıyorsunuz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba bende ofice 2016 versiyonu var ama mesajda yazılan yönergeleri uyguladım fakat imza sorunu ortadan kalkmadı bende buna istinaden office 2016 yı kaldırdım tekrar yükledim sonuç yine aynı acaba sorunu nasıl çözebilirim
  • office 2016 imza ekleme sorunu devam ediyor. Çözümü nasıl buluruz?
  • Microsoft sitesinde çözüm var.



    Çalıştırma penceresini açmak için Windows tuşu Windows tuşuna basın + R tuşlarına basın.

    regedit yazın ve Tamam’a tıklayın.

    CTRL + F tuşlarına basın ve 0006F03A-0000-0000-C000-000000000046 arama kutusuna girin, ardından Sonrakini Bul'utıklayın.

    4 5 tane çıkacak ve sil. Kapat aç. Düzeliyor.

    Denedik oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukc34

    Microsoft sitesinde çözüm var.

    https://support.office.com/tr-tr/article/%C4%B0mza-d%C3%BC%C4%9Fmesine-t%C4%B1kland%C4%B1%C4%9F%C4%B1nda-outlook-donuyor-c70b36c2-66ca-401c-ab45-f29a46495d02

    Çalıştırma penceresini açmak için Windows tuşu Windows tuşuna basın + R tuşlarına basın.

    regedit yazın ve Tamam’a tıklayın.

    CTRL + F tuşlarına basın ve 0006F03A-0000-0000-C000-000000000046 arama kutusuna girin, ardından Sonrakini Bul'utıklayın.

    4 5 tane çıkacak ve sil. Kapat aç. Düzeliyor.

    Denedik oldu.
    Sorun regedit kayıtlarını silince çözüldü.
    Yardım için teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.