Şimdi Ara

Oyun için skin yapmak istiyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar oyunlara özel karakter silah vb skinleri yapmak istiyorum hangi programları kullanmam gerek ??
    örnek oyun cs source

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • paint
  • Önce elde çiz bol bol eskizin olsun sonra geçersin bilgisayara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha düzgün cevap verebilicek arkadaş var mı ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Awriyedikkat

    daha düzgün cevap verebilicek arkadaş var mı ??

    cevabımızı da beğenmemiş arkadaş

    koy bakalım bi sketchlerini buraya önce. sen oyunlara skin yapan adamların direkt bilgisayardan yaptığını mı sanıyorsun? bol bol eksiz çalışır herkes tam anlamıyla tasarıma başlamadan önce.

    elinde aşağıdaki tarz çalışmaların olması lazım ki o zaman bilgisayarda skinlerin tasarımına geçebilirsin.

     Oyun için skin yapmak istiyorum

     Oyun için skin yapmak istiyorum



    umarım düzgün cevap olmuştur.




  • Skin yapcağın karakterin öncelikle sana modeli lazım. Modeli allayip pullayıp işte donunu tokasını filan modelleyip sonrada onların renderlarini alıp materyal giydirimi yapcağın basit yüzeyden yani low poly modele atıcaksın. Autodesk ürünlerinde bu unwrap olarak geçer render elements de wrap olarak geçiyor. Kaplama kordinatlari üzerine giydirilmiş modele bu takılı tokalı modelden aldığın render imagelerini oturtup tekrardan unwrap kordinatlı mapler alacaksın. Sonrada oyunun dosya yani skin klasörüne koyucaksın. Bu sayede karakterin 500milyon poligon olmadığı halde 5bin poligonla ile büyük dosya gibi gözükecek ama aslında hepsi düz yüzey.

    Aslında mantığına kavrarsan olay cok daha basit. sen 1 milyon polylik bir itemi oyuna koyduğunda oyun kasar. Ama aynı şeyi 5bin poligon ile elde üretmedir bu iş. Mesale cs source deki duvarların her biri 2 poligondan oluşur. üçgenlerden yüzeyler meydana geldiği için. Ama onun üzerinde kırılıklar filan var onlar başta modelleniyor sonrada kordinatlara otutularak 6 farklı map kullanarak üst üste ekleniyor.

    Alicnouma'nın 2. resimde gösterdiği şeyleri algılarsan daha kolay işi anlıcaksın. Resim aslında tek yüzeyi var. 2d ama sen onu 3 boyut gibi algılıyosun burdan bakınca. İşte tek yüzeyi kaplayarak bunlar elde ediliyor. Ha bu 2d yi oyuna koyarsan tek taraftan bakman gerekiyor. Bu yuzden 6 farklı map ile bütünleşik kullanılır sen ne taraftan bakarsan o tarafa o kaplama yön verir. Ama asla değişmeyen diff mapidir. Oda işte elde etmen gereken.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.