Şimdi Ara

Oyun yapmayı öğrenmek istiyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
2.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba ben oyun yapmak isteyen birisiyim. PC'de Unity, Unreal Engine, 3dsMax, Blender, Pikselart vs. gibi programlar yüklü. Donanımlarım iyi RTX 2070 Super ve Ryzen 7 3700X var. Şimdi ana konuya gelelim. Arkadaşlar ben unreal engine de oyun yapmak istiyorum, unity 2.sırada bırakıyorum çünkü Unreal engine daha hoş geliyor bana. Benim bu oyunları yapmak için nelere ihtiyacım var. Günde 5-6 saat ayırabilirim şu anlık. İngilizcem kullanmaya kullanmaya bence ortalama altı bir seviyede ama düzeltilir. Sizce videolardan öğrenmek mi daha mantıklı yoksa kitap mı bu konu hakkında önerilerinizi istiyorum. Oyun yapmayı bilen veya animasyon yapmayı bilen abilerim veya kardeşlerim nasıl öğrendiğinizi yazarsanız çok sevinirim.



  • c++ bilmene gerek yok. Ingilizce bilmene ve sabır etmene gerek var. Bilgisayar yeterli lakin ram konusunu yazmamışsın, 16 gb ın yetmediği durumlara bizzat şahit oldum.

    Unreal Engine, tasarımcılar için yapılmış bir oyun motorudur. blueprint (bp) ve c++ ile yürütülebilir. hiç c++ kullanmadan oyun yazılabilir. c++ ve bp arasında hız farkı vardır. GTA 6 yapmıyorsan c++ ihtiyacın yoktur. Yapıyorsan da illa şart olmaya bilir. Tamamen senin tasarımınla alakalı.

    Bir çok konu hakkında yeterli video vs youtube da gani gani vardır. Lakin hepsi ingilizce, sakın olaki türkçe kaynakların peşine düşüp, zamanını boşa harcama.

    Diğer bilmen gereken şey, Epic her ay beleş asset dağıtır. Mesela bu ay'ki ile, şehir de geçen bir araba yarışı yapacak kadar malzeme vermiştir. Ayrıca ine Unreal market de Epic ve diğerleri tarafından verilmiş bir sürü beleş asset vardır. Buradaki toplam beleş asset ile kendine deneme oyunu yapacak kadar malzeme sağlayabilirsin.

    C++ hedesine gelince. Çok fazla dert etme. Sen c++ ihtiyacı olan bir oyun tasarlayıp yapacak seviyeye geldiğinde UE 5 çıkar o zamanda ne olur Allah kerim. Önümüzdeki süreçte kimse eski usül programcılık ile oyun yapmak istemiyor.

    Özellikle oyun programcılığı visual (blueprint) olarak ilerleyecek. C++ işi kernel programcılığı gibi bir hale gelecek. BP ile C++ arasında zaman zaman 50 kat gibi hız farkları çıkabilir ancak bu pb ile oyun yaptığında 50 kat yavaş olacak anlamını taşımaz. Hibrid denilen bir model de var. Bazı kısımları c++ yapıp kalanı bp ile devam edip hız farkılı 2 kat olarak ayarlayabiliyorsun. Lakin bunlara takılma, anlamı yok. Sırf bp kullandın diye oyun 50 kat yavaşlamaz. belli durumda (2 milyon tane falanyum objesini bilmem neye göre kontrol edip renk değiştirdiğinde yavaşlar) c++ kullanmak performans sağlar. Eğer tasarladığın oyun ekranda çok fazla filim fırıldak çeviriyorsa. C++ ihtiyacın olabilir.

    Unity e gelince. Unity telefon oyunları için iyi bir ortam. Unity programcıların oyun motoru, piyasada gereğinden fazla web programcısı olduğu (biride ben) ve bunları kolayca devşirmeyi amaçlayan bir platform. Mobil ve 2d oyunlar için özellikle asset ve program örneği açısından unreal dan ilerde bir platform. Unity platformunda çoğu asset adam dolandırmak içindir. 100 dolarlık unity assetinden kaliteli beleş unreal asseti vardır. Dahası Unreal market de dandik asset yaşayamaz. Unity de bir şey alacaksan HDRP desteği olsun istersin.

    Yani mobilde abuk subuk oyun yapıp para kazanma derdindeyse burası daha iyi bir seçenek olabilir. Aynı şekilde low poly oyunlar içinde bir seçenek sunabilir. Çünkü programcılık deneyimi olanlar için kolay bir ortam sağlıyor. Unreal arayüz olarak çok eski, buda öğrenmeyi geçiktiriyor.

    Ancak gerçekçi görünen 3d oyun yapacaksan. Unreal Motorundan şaşma. Bana tam 1.5 seneye mal oldu Unity.

    Başlangıç için unreal vs unit konusunda, unreal de göreceli olarak kötü olan şey, korsan assetleri pek kullanamassın Unreal de. Versiyonlar arası uyumsuzluk had safhadadır unrealde, unity de adam 2012 model asseti getirir yükler iyi kötü script değişikliği ile çalıştırır, ancak UE4 te 1 sene önceki sürümle bulduğun asset çalışmaz. Bu yüzden almak zorundasın hep.

    Ama Epic iyi indirim yapar takip edersen, her ay 5 tane sağlam beleş asset verir. Devamli beleşlerin kalitesi tartışılmaz, heleki quixel megascan diye bir şey var. (ben o topa giremesem de) akıllara zarar.

    Bağlarsak,

    Unity hallederiz kamil, Unreal Engine Shaolin sensei.

    Unity seni bir yere kadar hızlı getirir ondan sonrada şey gibi açıkta bırakır, kafandaki oyun oraya kadar ise iyi, yoksa şapa oturdun.

    Unreal Engine tam bir sensei dir, bir takım şeyleri iyi yapmak için kendine göre denenmiş kesin metodları vardır. Sen 3 5 tane web sayfası yaptın diye sana eyvallah etmez. Sana uymaz. Sen ona uyarsın. Oyun yapmak ciddi iştir, kafana vura vura öğretir ve sonra anlarsın ki bu zaten anca böyle yapılır.

    Unity bir çok konuda Unreal getir götürünü bile yapamaz. Ha senin oyun onlara ihtiyaç duymaz ve veya senin zaten böyle bir teknolojiye ihtiyacın olup olmadığına dair fikrin bile yoktur. O ayrı.

    Birde, oyunu yaparken, buradaki kurallara uy.

    GitHub
    Allar/ue4-style-guide
    https://github.com/Allar/ue4-style-guide


    Unreal motoru, assetlerin diskteki yerlerini değiştirmeyi sevmez. Unity de kafana göre oradan oraya atarsın bir halt olmaz. Unreal arıza çıkartır. Bu kurallara uyarsan diğer assetler ile uyum içinde çalışırsın...


    Sanırım başlangıç için bu kadar yeter...
    Arkadaş güzel bir öneride bulunuş, alanını seç demiş. Oyun geliştirmek tek tip bir iş değil, aynı daldaki farklı alanların birleşiminden oluşan bir iş.

    Bu alanların hepsi de kendi kendine birer meslek dalı. Kodlama bir meslek dalı, 3D ve görsel efektler bir meslek dalı, animasyon bir meslek dalı vs.

    Bu yüzden oyun yapmak ekip işidir, tek başına geliştirilen oyunların düzeyini aşağı yukarı tahmin edersiniz. Ben henüz lisedeyken ufak ufak merak edip o gün bu gündür bu tip şeylerle ilgilendiğim için her daldan tecrübeye sahip oldum, uzmanlık olarak ise oyun assetleri ve görsel efektleri seçtim. Bunun yanı sıra kodlamasından animasyonuna her telden çalabiliyorum ancak dediğim gibi bu kararı baya erken verdiğim için her şeye el atma fırsatım oldu. O yüzden genç yaşta başlamış olmak önemli.

    Ancak her konuya el atmak gib bir zorunluluğun yok, çünkü bir zaman sonra hem can sıkıcı olur hem de tek bir dalda uzmanlaşma işini terk etmene sebebiyet verebilir. Bu sefer kimsenin umursamayacağı, destek olunsun maksatlı indirilen kötü oyunlar yaparsın. O yüzden sana en çok yakın geleni seç, 3D mi, kodlama mı, efekt mi, animasyon mu vesaire... Birinde uzmanlaşırsan zaten otomatikman oyun geliştirme mesleğine sahip olursun, çünkü sana oyun sektöründen iş teklifi yapmaya başlarlar, ya da sen kendin girersin. Bir ekip ile profesyonel oyunlar geliştirme fırsatın olur. Ya da yok ben yalnız takılacağım dersen freelance işler alırsın yine oyun sektörüne iş yaparsın. Bu şekilde gerçek dünya işlerinde çalışma fırsatın olur yani, para da kazanırsın kaybetme riskinde olmaz.

    Günde 5-6 saat ayırabilirim demişsin, bu çok iyi bir süre. Bunu değerlendir 1 gün için yeterli bir zamana sahipsin şu an. İş hayatına başlaman gerektiğinde bu fırsat elinden kaçar gider, vaktin varken iyi değerlendir. Alanını seç, kaynakları bul, eğitim setleri ara google'dan, basic - intermadiate - professional diye bölümlenir bu setler genelde. Seviyene göre seçer gün - gün eğitirsin kendini. Yolun açık olur inşAllah.
  • Unreal Engine için Blueprint yapmayacaksan şimdiden C++ öğrenmeye başla.

    Ayrıca profesyonel oyun geliştirmek istiyorsan tasarımının,sesinin,kodunun altından tek kalkabileceğini sanmıyorum.

    Alanını seç : Kod mu yazmak istiyorsun ? Tasarım mı yapmak istiyorsun ? Yoksa ayrı ayrı uzmanlaşmak mı istiyorsun ?

    3. seçenek sana şuan kolay bir şeymiş gibi gelebilir. Çok normal. Öyle geliyorsa herhangi birinde uzmanlaşmaya çalışmaya başlayabilirsin, o zaman hem yapabileceklerini kavrarsın, hemde ne seçmek istediğini benimsersin.


    Mobil hyper casual oyun gibi şeyler geliştireceksen hepsinin üstesinden rahatça gelirsin.

    hyper casual oyun :
    play.google.com
    Helix Jump - Apps on Google Play
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.h8games.helixjump




  • Peki C++ en iyi nasıl öğrenirim.
  • kartal6262 K kullanıcısına yanıt
    UE geliştirirken öğrenebilirsin diyeceğim fakat C++ uygulama geliştirirken öğrenilecek kadar basit bir dil değil o yüzden belgesinden çalışman gerekli. c++ komite üyesi Herbert Schildt'in C++ The Complete Rerefence belgesi en iyilerdendir. Şu linkten indirebilirsin:
    yadi.sk
    C++ The Complete Reference 4th Ed.pdf — Yandex.Disk
    https://yadi.sk/i/lzBW2XY43ZKs6A
  • Arkadaş güzel bir öneride bulunuş, alanını seç demiş. Oyun geliştirmek tek tip bir iş değil, aynı daldaki farklı alanların birleşiminden oluşan bir iş.

    Bu alanların hepsi de kendi kendine birer meslek dalı. Kodlama bir meslek dalı, 3D ve görsel efektler bir meslek dalı, animasyon bir meslek dalı vs.

    Bu yüzden oyun yapmak ekip işidir, tek başına geliştirilen oyunların düzeyini aşağı yukarı tahmin edersiniz. Ben henüz lisedeyken ufak ufak merak edip o gün bu gündür bu tip şeylerle ilgilendiğim için her daldan tecrübeye sahip oldum, uzmanlık olarak ise oyun assetleri ve görsel efektleri seçtim. Bunun yanı sıra kodlamasından animasyonuna her telden çalabiliyorum ancak dediğim gibi bu kararı baya erken verdiğim için her şeye el atma fırsatım oldu. O yüzden genç yaşta başlamış olmak önemli.

    Ancak her konuya el atmak gib bir zorunluluğun yok, çünkü bir zaman sonra hem can sıkıcı olur hem de tek bir dalda uzmanlaşma işini terk etmene sebebiyet verebilir. Bu sefer kimsenin umursamayacağı, destek olunsun maksatlı indirilen kötü oyunlar yaparsın. O yüzden sana en çok yakın geleni seç, 3D mi, kodlama mı, efekt mi, animasyon mu vesaire... Birinde uzmanlaşırsan zaten otomatikman oyun geliştirme mesleğine sahip olursun, çünkü sana oyun sektöründen iş teklifi yapmaya başlarlar, ya da sen kendin girersin. Bir ekip ile profesyonel oyunlar geliştirme fırsatın olur. Ya da yok ben yalnız takılacağım dersen freelance işler alırsın yine oyun sektörüne iş yaparsın. Bu şekilde gerçek dünya işlerinde çalışma fırsatın olur yani, para da kazanırsın kaybetme riskinde olmaz.

    Günde 5-6 saat ayırabilirim demişsin, bu çok iyi bir süre. Bunu değerlendir 1 gün için yeterli bir zamana sahipsin şu an. İş hayatına başlaman gerektiğinde bu fırsat elinden kaçar gider, vaktin varken iyi değerlendir. Alanını seç, kaynakları bul, eğitim setleri ara google'dan, basic - intermadiate - professional diye bölümlenir bu setler genelde. Seviyene göre seçer gün - gün eğitirsin kendini. Yolun açık olur inşAllah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 12 Temmuz 2020; 6:2:30 >




  • c++ bilmene gerek yok. Ingilizce bilmene ve sabır etmene gerek var. Bilgisayar yeterli lakin ram konusunu yazmamışsın, 16 gb ın yetmediği durumlara bizzat şahit oldum.

    Unreal Engine, tasarımcılar için yapılmış bir oyun motorudur. blueprint (bp) ve c++ ile yürütülebilir. hiç c++ kullanmadan oyun yazılabilir. c++ ve bp arasında hız farkı vardır. GTA 6 yapmıyorsan c++ ihtiyacın yoktur. Yapıyorsan da illa şart olmaya bilir. Tamamen senin tasarımınla alakalı.

    Bir çok konu hakkında yeterli video vs youtube da gani gani vardır. Lakin hepsi ingilizce, sakın olaki türkçe kaynakların peşine düşüp, zamanını boşa harcama.

    Diğer bilmen gereken şey, Epic her ay beleş asset dağıtır. Mesela bu ay'ki ile, şehir de geçen bir araba yarışı yapacak kadar malzeme vermiştir. Ayrıca ine Unreal market de Epic ve diğerleri tarafından verilmiş bir sürü beleş asset vardır. Buradaki toplam beleş asset ile kendine deneme oyunu yapacak kadar malzeme sağlayabilirsin.

    C++ hedesine gelince. Çok fazla dert etme. Sen c++ ihtiyacı olan bir oyun tasarlayıp yapacak seviyeye geldiğinde UE 5 çıkar o zamanda ne olur Allah kerim. Önümüzdeki süreçte kimse eski usül programcılık ile oyun yapmak istemiyor.

    Özellikle oyun programcılığı visual (blueprint) olarak ilerleyecek. C++ işi kernel programcılığı gibi bir hale gelecek. BP ile C++ arasında zaman zaman 50 kat gibi hız farkları çıkabilir ancak bu pb ile oyun yaptığında 50 kat yavaş olacak anlamını taşımaz. Hibrid denilen bir model de var. Bazı kısımları c++ yapıp kalanı bp ile devam edip hız farkılı 2 kat olarak ayarlayabiliyorsun. Lakin bunlara takılma, anlamı yok. Sırf bp kullandın diye oyun 50 kat yavaşlamaz. belli durumda (2 milyon tane falanyum objesini bilmem neye göre kontrol edip renk değiştirdiğinde yavaşlar) c++ kullanmak performans sağlar. Eğer tasarladığın oyun ekranda çok fazla filim fırıldak çeviriyorsa. C++ ihtiyacın olabilir.

    Unity e gelince. Unity telefon oyunları için iyi bir ortam. Unity programcıların oyun motoru, piyasada gereğinden fazla web programcısı olduğu (biride ben) ve bunları kolayca devşirmeyi amaçlayan bir platform. Mobil ve 2d oyunlar için özellikle asset ve program örneği açısından unreal dan ilerde bir platform. Unity platformunda çoğu asset adam dolandırmak içindir. 100 dolarlık unity assetinden kaliteli beleş unreal asseti vardır. Dahası Unreal market de dandik asset yaşayamaz. Unity de bir şey alacaksan HDRP desteği olsun istersin.

    Yani mobilde abuk subuk oyun yapıp para kazanma derdindeyse burası daha iyi bir seçenek olabilir. Aynı şekilde low poly oyunlar içinde bir seçenek sunabilir. Çünkü programcılık deneyimi olanlar için kolay bir ortam sağlıyor. Unreal arayüz olarak çok eski, buda öğrenmeyi geçiktiriyor.

    Ancak gerçekçi görünen 3d oyun yapacaksan. Unreal Motorundan şaşma. Bana tam 1.5 seneye mal oldu Unity.

    Başlangıç için unreal vs unit konusunda, unreal de göreceli olarak kötü olan şey, korsan assetleri pek kullanamassın Unreal de. Versiyonlar arası uyumsuzluk had safhadadır unrealde, unity de adam 2012 model asseti getirir yükler iyi kötü script değişikliği ile çalıştırır, ancak UE4 te 1 sene önceki sürümle bulduğun asset çalışmaz. Bu yüzden almak zorundasın hep.

    Ama Epic iyi indirim yapar takip edersen, her ay 5 tane sağlam beleş asset verir. Devamli beleşlerin kalitesi tartışılmaz, heleki quixel megascan diye bir şey var. (ben o topa giremesem de) akıllara zarar.

    Bağlarsak,

    Unity hallederiz kamil, Unreal Engine Shaolin sensei.

    Unity seni bir yere kadar hızlı getirir ondan sonrada şey gibi açıkta bırakır, kafandaki oyun oraya kadar ise iyi, yoksa şapa oturdun.

    Unreal Engine tam bir sensei dir, bir takım şeyleri iyi yapmak için kendine göre denenmiş kesin metodları vardır. Sen 3 5 tane web sayfası yaptın diye sana eyvallah etmez. Sana uymaz. Sen ona uyarsın. Oyun yapmak ciddi iştir, kafana vura vura öğretir ve sonra anlarsın ki bu zaten anca böyle yapılır.

    Unity bir çok konuda Unreal getir götürünü bile yapamaz. Ha senin oyun onlara ihtiyaç duymaz ve veya senin zaten böyle bir teknolojiye ihtiyacın olup olmadığına dair fikrin bile yoktur. O ayrı.

    Birde, oyunu yaparken, buradaki kurallara uy.

    GitHub
    Allar/ue4-style-guide
    https://github.com/Allar/ue4-style-guide


    Unreal motoru, assetlerin diskteki yerlerini değiştirmeyi sevmez. Unity de kafana göre oradan oraya atarsın bir halt olmaz. Unreal arıza çıkartır. Bu kurallara uyarsan diğer assetler ile uyum içinde çalışırsın...


    Sanırım başlangıç için bu kadar yeter...




  • Tamamdır çok teşekkür ederim değerli yanıtlarınıza. O zaman ilk iş kendimi bir alanda geliştirmem lazım. Bence oyunların en güzel alanı animasyon ve karakter tasarımı olduğundan onunla başlayacağım.
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Ben şu an lise 2'yim sizin dediğiniz gibi yapacağım. O zaman size bir sorum var efendim. Ben bu animasyon ve karakter modellemeyi daha çok sevdiğimi fark ettim. Bunun için Maya mı 3DS Max'de mi uzmanlaşmam lazım. Peki bu programları öğrenebileceğim bir kitap veya gerçekten kaliteli bir kurs var mıdır? Karakteri bu programlarda tasarlayabilir miyiz bu arada?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal6262 -- 19 Mayıs 2020; 12:45:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartal6262

    Ben şu an lise 2'yim sizin dediğiniz gibi yapacağım. O zaman size bir sorum var efendim. Ben bu animasyon ve karakter modellemeyi daha çok sevdiğimi fark ettim. Bunun için Maya mı 3DS Max'de mi uzmanlaşmam lazım. Peki bu programları öğrenebileceğim bir kitap veya gerçekten kaliteli bir kurs var mıdır? Karakteri bu programlarda tasarlayabilir miyiz bu arada?
    Karakter tasarımında sadece Box modeling ile iş yürümez, Sculpt etmen lazım. Maya ve 3DS Max'den önce ZBrush öğren, ama harbiden çok iyi seviyede öğren.

    Yanı sıra 3DS Max öğrenirsen karakter tasarımında her türden modellemeyi yaparsın. Karakterin kendisi, ekipmanları, karakterin optimizasyonu vesaire. Max'e alternatif olarak Maya öğrenebilirsin, ikisinden birini öğrenmen yeterli, her ikisi şart değil yaptıkları iş aynı, yapma araçları biraz farklı. Ayrıca karakter tasarımında kıyafet önem arz ettiği için Marvelous Designer öğren. Yani 3D açısından 3DS Max (veya Maya) ZBrush ve Marvelous Designer öğreneceksin, bu 3'ünden uzmanlaş.

    Bunun birde kaplama ve shader işleri kısmı var modelleme ile bitmez. Bunun için Substance Painter ve Photoshop ikilisi ile başlayabilirsin.

    ===============

    Animasyon işleri biraz daha farklı, karakter rigleme için yine 3DS Max ve Maya kullanırsın, yanına Motion Builder öğrenirsen çapın genişlemiş olur. Hepsinde motion chapture destekleniyor, el ile animasyon da zaten yapılıyor. Bu uygulamalarla alakalı ders bulmak çok kolay, youtube'a yazsan bile yeterli, google'a yazarsan farklı kaynaklardan da videolar çıkar.

    Örnek: 3DS Max basic tutorial. Bunu aradın, karşına bir sürü video çıkar, aralarından set halinde yayınlanmış olan bir çalma listesini seç. Temelden sonra modelleme derslerine geçersin, aramanı ona göre yaparsın yine setler bulursun. Ücretli de çıkar ücretsiz de çıkar şimdilik ücretlilere ihtiyacın olmaz.

    Oyun motoru ile şu an için bir işin yok, çünkü oyun motoruna getireceğin her şeyi zaten oyun motorunun dışında yapıyorsun. O yüzden onu ikinci plana at ve kafanı karıştırma şimdilik. Sen zaten karakter tasarımı işlerinde belli bir seviveye gelene kadar UE5 çıkmış olur piyasaya.

    Biraz ilham almanda fayda var. Raf Grasetti, çok pro bir karakter tasarımcısı God of War'un falan da karakterlerini yapmış adam. Çalışmalarını incele, hedeflediğin kalite bu tarz adamlarınki olsun. Bu kaliteye yaklaşmadığın müddetçe ben oldum deme. Çünkü bazen o hataya düşülüyor, biraz toplama varlıklarla oyun motorundan az buçuk bir şeyler çıkınca tamam ben bu işi çözdüm artık ben bir pro'yum psikolojisine girilebiliyor. Bunu yanlış zamanda dediğin zaman yerinde saymaya başlarsın. Bu işi yapan profesyonellerin iş kalitesini hedefleyerek yola devam et madem ki bu alanı meslek edinmek istiyorsun kıstasın bu olacak.



    Konuya tavsiyelerini yazmış olan diğer arkadaşların da söylediklerini değerlendirerek çalışma haritanı çizmeye başlayabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 19 Mayıs 2020; 13:21:29 >




  • ZBrush paralı galiba öğrenciler için. Korsan falan mı indirmem gerekiyor acaba?
  • kartal6262 K kullanıcısına yanıt
    Para kazanana kadar her şey mübah :), para kazandıktan kazandıktan sonra, borçların hepsini ödersin veya ağır bedel ödersin.
  • tarayıcı tabanlıysa javascript bilmelisin. androidse flutter öğren (dart programlama dili ile birlijte). bilgisayar içinse dedikleri gibi c++.
  • unreal engine için şöyle bir ders buldum izlemeni tavsiye ederim




  • Oyun yapmayı öğrenmek istiyorum.
  • Arkadaşlar gereken şeyleri açıklamış ben yine de şunu şöyleyeyim sakın vazgeçme çok hata yapacaksın hatta bırakmayı düşüneceksin kezza unity ile 3d oyun yaparken ben çok yaşadım bırakma yeter gerisini zamanla halledersin
  • Programlama biliyorsan, oyun da yapabilirsin. Bilmiyorsan ekrana bakar oturursun. Onu kullan, bunu kullan tavsiyeleri ile bir sonuca varılmıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.