Arkadaşlar selam.Öncelikle bu başlığı kesinlikle karalama amaçlı açmıyorum.Sadece başkalarının da sorun yaşamaması adına açtım.
Bu mağazadan spark combo paket almıştım.Takip modunda görüntelerde dalgalanma oluyor, bazen de normal modda titreşimler oluyordu.Bu şikayetleri belirterek tenik servis formuyla beraber mağazaya geri gönderdim.1 haftada cihazın incelemeleri tamamlandı.Binbir zorlukla cihazın kamerasında yazılımsal bir problem olduğunu öğrenebildim.Yenisiyle değiştirmek istersem 1500tl gibi bir ücreti olduğunu söylediler.Tabiiki kabul etmedim, yurt dışına gönderilmesi için onay verdim.6 hafta önce cihaz yurt dışına gönderildi. Geçen hafta acaba noldu bizim drone diyip servisi aradım.Ayın 16'sında TR'ye giriş yaptığını 1 haftadır gümrükte tutulduğunu öğrendim.Bu arada ne gibi işlemler yapıldı, ücret ödeyecek miyim ödeyemeyecek miyim diye sordum.Çok mantıklı gelmese de cihaz gelince öğrenebileceklerini söylerdiler.Peki cihaz ne zaman gelir diye sordum, gümrük evraklarını yolladıklarını ve bu hafta içinde cihazın gelmesini umut ettiklerini söylediler. söylediler.Bu hafta arıyorum, servisteki arkadaşları dışarıdaymış.Siz bilgi verin cihaz nerede diyorum bir b.k söylemiyorlar.Arkadaşları artık ne zaman teşrif ederse o zaman öğreneceğim cihazın akıbetini.
Verdiğim paranın karşılığı bu olmasa gerek diye düşünüyorum.Hadi ben yine neyse...Adamlar 20 binlik 30 binlik ürünler satıyor.Teknik servisin haline bak. İlk defa drone sahibi oluyorum, işin raconu bu mudur bilmiyorum ama bana çok baştan savma geldi.
Konu DJI olunca işin raconu full memnuniyettir. Ancak arkadaşlar kayıtlı servis değiller. onaylı servisle görüşseniz ya da işinizi onlarla yürüteseniz çok iyi olurdu. geçmiş olsun.
İşin acı tarafı ben servise gönderdikten 2 hafta sonra istanbul'da yetkili servisi açıldı. Ürünün yenisini yolluyorlar ama 200tl gümrük ücreti istendi.Güya yenisi ile değiştiği için isteniyormuş bu ücret.Yarısından fazlasını kendilerinin karşılayacağını bildirdiler.200 tl de benden istediler.Nefret geldi.