Şimdi Ara

SAMSUNG DESTEK BİLİŞİM YETKİLİ SERVİS REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şu an içerisinde bulunduğum rezalet durumu size aktarmaya çalışacağım. 14.01.2019 Tarihinde Vatan Bilgisayardan Samsung S8 sm-g950f modelini satın aldım. Yaklaşık iki seneye yakın kullanımdan sonra doğal olarak Amoled ekran kullanan tüm Samsung cihazlarda olduğu gibi benim cihazımda da ekran yanması problemi baş gösterdi. Son 1 aydır batarya bitmesi konusunda da dengesizlik yaratmaya başladı. Normalde 1 günü rahat çıkarabiliyorken gün ortasında bitmeye başladı. Bu sorunlardan kaynaklı yine 7.12.2020 tarihinde ürünü aldığım şubeden müşteri hizmetlerine teslim ettim. Cihaz teslim alınırken resim çekildi. Kontrolleri yapılıp o şekilde servise yönlendirmek üzere teslim alındı.


                   İlk rezalet 14.12.2020 tarihinde diğer telefonuma gelen mesajla oldu. Cihazın gittiği Samsung Yetkili Servisi Destek Bilişim (Destech) Amoled yanığı kapsamında değişmesi gereken veya kalibre edilmesi gereken cihaza, cihazın ekranında dalgalanma var yetkisiz müdahale var denerek 1194.91 TL + KDV ekran değişim ücreti çıkarıldı. Mesajı görür görmez RED mesajı gönderdim ve doğrudan Tüketici Hakem Heyetine gitmeye karar verdim.


                   İkinci rezalet ise 23.12.2020 tarihinde telefon Vatan Bilgisayara geri döndüğünde cihazı görmemle oldu. Yukarıda bahsettiğin kusurlar dışında bir problemi olmayan cihaz geriye çalışmıyor şarj almıyor arka kapağı ayrılmış şekilde geri geldi. İçerindeki batarya ise yapışmamış gibi sallanıyor. Cihaz onarımına RED cevabı verdiğim halde cihaza benim isteğim dışında müdahale edilmiş. Sağlam gönderdiğim cihazı parçalayıp geri göndermişler.


                   Red mesajından sonra Destek Bilişim tarafından arandım yine ücret kısmı bana belirtildi ve reddettiğimi söyledim. Normalde bunun değişmesi gerektiğini, Amoled yanığı ile emsal kararlar olduğu ve Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi söyledim. Bunu söyledikten sonra eminim ki orada teknisyen denilen mahlûk telefonu bilerek bu durumda bıraktı.


    Bu iki günlük süre içerisinde Vatan Bilgisayar MH de çalışan görevli Merkeze mail attı. Destek Bilişimden Telefon buraya geldiğinde böyleydi diye bir cevap gelmiş. Bizde buradan gönderirken cihazın fotoğraflarını çekmiştik. Tüm detaylar cihazın çalıştığı vs herşey gözüküyor.


    Bu süreci sıkı olarak takip edeceğim. Sonuçları editleyip buraya yazacağım. Sizden ricam mümkünse konuyu diğer sosyal medya platformlarına taşımanız ve öne çıkarmanız. Süreç içerisindeki tavsiyelerinize açığım. Destek Bilişim gibi rezil bir servis sunan ve yalanlarla iş yapmaya çalışan bir firma nasıl Samsung Yetkili Servisi olur

    anlamıyorum. İki sene önce 3200 TL verecek aldığım cihazın sırf birileri canı öyle istedi diye çöpe atılmasına göz yumacak değilim. 


    Ekleme 1:(12.01.2021)

    Vatan Bilgisayar cihazın düzeltilmesi için servise tekrar yönlendirdi. Bugün geri geldi. bu sefer kapağı yapıştırmışlar. batarya yine sallanıyor. ve sanırım batarya konnektörünü bağlamamışlar. cihaz sadece kablo ile çalışıyor. Teslim almadım. THH ye başvurdum. Şikayetvar üzerinden kayıt oluşturdum. Beni arayan çözüm yetkilisine durumu aktardıktan sonra ne dese beğenirsiniz? " Siz zaten cihazı arızalı olarak gönderdiğiniz için çalışıp çalışmaması o şekilde olması bir anlam ifade etmiyor." Düşünsenize arabanızda boya kusuru var servise veriyorsunuz servis size motoru tekeleri söküp veriyor ve diyorki zaten arızalı idi. İnsanın aklı ile oynuyorlar yemin ediyorum.


    SAMSUNG DESTEK BİLİŞİM YETKİLİ SERVİS REZİLLİĞİ
    SAMSUNG DESTEK BİLİŞİM YETKİLİ SERVİS REZİLLİĞİ





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Most Vasat Player -- 12 Ocak 2021; 22:51:12 >







  • İnsanlar zaten 200-300 dolarlık telefonlara 3-4 bin TL para veriyorlar, bir de garanti sorunlarıyla uğraşıyorlar. Bu ülkede yaşamak çok zor gerçekten.

    Hakkınızı sonuna kadar arayın.
  • Bu kabul edilebilir bir şey değil. Gerçekten kafalarına göre iş yapabilme haklarını nereden buluyorlar. Bu konu kesinlikle tüketici hakem heyetine gitmeli, hatta ilgili servis ile ilgili gerekli işlemler de yapılmalıdır.
  • Bu yüzden 3000 liradan fazla telefona para vermek istemiyorum. Çok para vereceksem de Apple alırım. Desteği iyi olduğundan. Samsung köstek.

  • Konuyu öne çıkarırsanız sevinirim. Ben yargıda her türlü hakkımı alacağıma inanıyorum. Firmaların bu rezil hallerini sizlerin de görmesini istiyorum

  • Son durumu nedir?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Son durumu nedir?

    Bilirkişiye yönlendirildi sonrasında kararı çıktı. Lakin daha belge elime ulaşmadığı için sonucu bilmiyorum. Karar formu sisteme yüklenmiş değil.

  • Samsunglar'ın servisleri gerçekten rezalet. KVK servisleri bile olmayan sorunları iteleyip, cihazda olmayan şeyleri koyuyorlar :)

    Samsung'u arıyorsun onlar da sizin gazınızı alıyor başka bir şey yapmıyor.

  • Telefonda aptal gibi çizik arıyorlar. Sonra o çiziği bahane edip telefonu düşürmüşsünüz diyecek kadar şerefsiz karaktersizler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.