Şu an içerisinde bulunduğum rezalet durumu size aktarmaya çalışacağım. 14.01.2019 Tarihinde Vatan Bilgisayardan Samsung S8 sm-g950f modelini satın aldım. Yaklaşık iki seneye yakın kullanımdan sonra doğal olarak Amoled ekran kullanan tüm Samsung cihazlarda olduğu gibi benim cihazımda da ekran yanması problemi baş gösterdi. Son 1 aydır batarya bitmesi konusunda da dengesizlik yaratmaya başladı. Normalde 1 günü rahat çıkarabiliyorken gün ortasında bitmeye başladı. Bu sorunlardan kaynaklı yine 7.12.2020 tarihinde ürünü aldığım şubeden müşteri hizmetlerine teslim ettim. Cihaz teslim alınırken resim çekildi. Kontrolleri yapılıp o şekilde servise yönlendirmek üzere teslim alındı. İlk rezalet 14.12.2020 tarihinde diğer telefonuma gelen mesajla oldu. Cihazın gittiği Samsung Yetkili Servisi Destek Bilişim (Destech) Amoled yanığı kapsamında değişmesi gereken veya kalibre edilmesi gereken cihaza, cihazın ekranında dalgalanma var yetkisiz müdahale var denerek 1194.91 TL + KDV ekran değişim ücreti çıkarıldı. Mesajı görür görmez RED mesajı gönderdim ve doğrudan Tüketici Hakem Heyetine gitmeye karar verdim. İkinci rezalet ise 23.12.2020 tarihinde telefon Vatan Bilgisayara geri döndüğünde cihazı görmemle oldu. Yukarıda bahsettiğin kusurlar dışında bir problemi olmayan cihaz geriye çalışmıyor şarj almıyor arka kapağı ayrılmış şekilde geri geldi. İçerindeki batarya ise yapışmamış gibi sallanıyor. Cihaz onarımına RED cevabı verdiğim halde cihaza benim isteğim dışında müdahale edilmiş. Sağlam gönderdiğim cihazı parçalayıp geri göndermişler. Red mesajından sonra Destek Bilişim tarafından arandım yine ücret kısmı bana belirtildi ve reddettiğimi söyledim. Normalde bunun değişmesi gerektiğini, Amoled yanığı ile emsal kararlar olduğu ve Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi söyledim. Bunu söyledikten sonra eminim ki orada teknisyen denilen mahlûk telefonu bilerek bu durumda bıraktı. Bu iki günlük süre içerisinde Vatan Bilgisayar MH de çalışan görevli Merkeze mail attı. Destek Bilişimden Telefon buraya geldiğinde böyleydi diye bir cevap gelmiş. Bizde buradan gönderirken cihazın fotoğraflarını çekmiştik. Tüm detaylar cihazın çalıştığı vs herşey gözüküyor. Bu süreci sıkı olarak takip edeceğim. Sonuçları editleyip buraya yazacağım. Sizden ricam mümkünse konuyu diğer sosyal medya platformlarına taşımanız ve öne çıkarmanız. Süreç içerisindeki tavsiyelerinize açığım. Destek Bilişim gibi rezil bir servis sunan ve yalanlarla iş yapmaya çalışan bir firma nasıl Samsung Yetkili Servisi olur anlamıyorum. İki sene önce 3200 TL verecek aldığım cihazın sırf birileri canı öyle istedi diye çöpe atılmasına göz yumacak değilim. Ekleme 1:(12.01.2021) Vatan Bilgisayar cihazın düzeltilmesi için servise tekrar yönlendirdi. Bugün geri geldi. bu sefer kapağı yapıştırmışlar. batarya yine sallanıyor. ve sanırım batarya konnektörünü bağlamamışlar. cihaz sadece kablo ile çalışıyor. Teslim almadım. THH ye başvurdum. Şikayetvar üzerinden kayıt oluşturdum. Beni arayan çözüm yetkilisine durumu aktardıktan sonra ne dese beğenirsiniz? " Siz zaten cihazı arızalı olarak gönderdiğiniz için çalışıp çalışmaması o şekilde olması bir anlam ifade etmiyor." Düşünsenize arabanızda boya kusuru var servise veriyorsunuz servis size motoru tekeleri söküp veriyor ve diyorki zaten arızalı idi. İnsanın aklı ile oynuyorlar yemin ediyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Most Vasat Player -- 12 Ocak 2021; 22:51:12 > |
Bildirim