Şimdi Ara

Pahalı Otomobil Almayın 5 sene sonra hepsi çöp olacak (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
4.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Güzel kafaymış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede devlet halkının yararlanacağı ucuz şeyleri sevmez. Bakın lpgli araçlar ilk çıktığında ne kadar ucuzdu lpg sonra hemen özel vergi çıkartıp yükselttiler. Ne o öyle ucuza gezmek falan ne haddine bu halkın!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istendikten sonra ötv'nin artırılması bir günlük iş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • biz piyasadan daha can güvenliği sıfır olan şahin toros doğan gibi araçları kaldıramadık. bu gidişle kalkacağı da yok zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yollara elektrikli tel dosenmedigi müddetce bi halt olmaz elektrikli araclardan.



    Sene 2002 en iyi pil lityum iyon

    Sene 2017 en iyi pil lityum iyon



    Mesele depolama teknolojisi. Bir gram gelişmiyor gelişemiyor gelistirtmiyorlar gelistirtmeyecekler...



    Tabletin diz ustu bilgisayarin ayfonun nasil 2 sene sonra tirtliyorsa arabanin menzilide tirtlayacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: sleepingawake


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    Yollara elektrikli tel dosenmedigi müddetce bi halt olmaz elektrikli araclardan.



    Sene 2002 en iyi pil lityum iyon

    Sene 2017 en iyi pil lityum iyon



    Mesele depolama teknolojisi. Bir gram gelişmiyor gelişemiyor gelistirtmiyorlar gelistirtmeyecekler...



    Tabletin diz ustu bilgisayarin ayfonun nasil 2 sene sonra tirtliyorsa arabanin menzilide tirtlayacak.

    2002 elektrikli araba menzili 100km

    2017 elekrikli araba menzili 600km 100 kwh batarya ile.



    Kaç tane elekrikli araba bataryası arastirdin bittiğini iddia ediyorsun? Biraz araştır öğren :http://www.hs.fi/autot/art-2000005339003.html

    400.000 km'de %7 kayıp.



    Bu da başka belge :https://electrek.co/2016/11/01/tesla-battery-degradation/amp/



    750000 km'de %80 pil kalıyor. Ya benzinli araba ne hale geliyor o km'de? Biraz araştır öyle iddialarda bulun.

    2002 de hangi elektrikli araba vardi sen once onu soyle?



    Bataryalarda hangi teknoloji gelisti lityum iyon pilleri arttirmaktan baska?



    En son uretilen civic hiybrid ler bolt lar suan batarya problemleri yasiyor ki civicler hybrid? Fazla degil 2 sene sonra chr leri aurisleri ve yarislerin tuketimlerinide gorecegiz sehirici piller geberdigi zaman sikayet sitelerinde.



    500 km menzilli bataryayi yeniyken dahi 400 km menzile ayarliyorlar ki bittigini farketme diye sen ne biliyorsun da burada atip tutuyorsun millete?

    Adam aracina 80bin tl lik lityum iyon dosemis buda cikip onun menzilini ovuyor burada :)) renoda var pilli araba git al bu kadar savunuyorsan lityumlari? Teslada girdi bir iki tanede ondan al bak ballandira ballandira anlatmissin?


    Lityum iyondan sonra ne cikti son 15 sene?

    Milletin pahali araclarina yaptirdigi rekmal kokan arastirmalari degil bilgisayar basindan arada kalk kullananlari arastir gercek dunyaya bak neler olup bitiyor.



    2000lerde elektrikli araba vardi, öğrenmiş oldun :https://en.m.0wikipedia.org/index.php?q=aHR0cHM6Ly9lbi5tLndpa2lwZWRpYS5vcmcvd2lraS9HZW5lcmFsX01vdG9yc19FVjE

    Menzili de 100km "The Gen I EV1 models, released in 1996, used lead-acid batteries, which weighed 1,175 lb (533 kg). The first batch of batteries were provided by GM's Delco Remy Division; these were rated at 53 amp-hours at 312 volts (16.5 kWh), and initially provided a range of 60 miles (97 km) per charge. The battery pack design, including the battery tray, electronic monitoring, safety disconnects, and crashworthiness, was utilized on all EV1 models and accommodated future (planned) energy storage products including NiMH and Lithium-ion. "



    Tesla'lar 5 yildir yolda. Şikayet varsa tek tuktur. Belgeli olarak rakamsal veri verdim hala neyi iddia ediyorsun. Diğerleri bataryayı beceremiyor.



    Ne kadar boş konusuyorsun. Diğerleri bu işi beveremedi. Tesla'dan konuşuyoruz. Binlerce kişinin verdigi degere mi inanacağım sokakta ki birkac apaci ye mi? Al oku öğren :https://electrek.co/2016/06/06/tesla-model-s-battery-pack-data-degradation/



    Bitti dediğin elektrikli arabalar, Norveç'te yeni satilan arabaların %40'ı. Biten içten yanmali motor altyapı geldiğinde.

    Sen once duzgun konusmayi ogren sonra gel beninle tartis. Apaci senin gibilere denir. Ornek verdigin 100km menzilli aractada li.ion pil kullanilmis! o zamanlar daha pahali oldugu icin cok daha kucuk miktarda kullanilmis. Ayrica o arac hangi piyasada kullanildi ? :))

    Bu pili parayi basip artirdikca menzil artti yoksa yeni bir teknoloji cikmadi!

    Hadi sana yatip kalktigin teslanla ekonomik gunler kal saglicakla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 28 Ağustos 2017; 23:5:47 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigboss99

    Artık fosil yakıt devri bitti kara trenden hızlı trene geçiş gibi düşünün

    Gidip 200-300 bin liralara fosil yakıtlı araba almayın 5-6 seneye tesla tr pazarına oturur bmw vw mercedes elektrikli arabalara geçer onların ötv side %3
    sizin 250 ye aldığın fosil 3.20d niz onlar 200-250 olacagı için 5 para etmez

    umarim o nickin sonundaki 99 dogum tarihin degildir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen şimdi bunu düşünüp heyecanla konu mu açtın?
  • daha 50 yaşında hacı muratlar kullanılıyor onuda geç pert arabalar konyada yapılıp geri hasarsız diye satılıyor gelmiş diyorki yeni arabalarda çöp olacak tesla kaçpara sen biliyormusun
  • Su konuya neden girdim yine elektrikci ergenin biri espri yapmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğinin olmasına en az 30-40 sene vardır. O zamana kim öle kim kala

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pil teknolojisi 150 yıldır kayda değer bir gelişme göstermedi.Elektronikle ilgilenenler bilir.Pil teknolojisinin gelişmemesinin nedenlerinden biride o teknolojiye fazla ihtiyaç duyulmamasıydı.Şirketler yeni yeni yatırım yapmaya başladılar pil teknolojisini geliştirmek için.Önümüzdeki 10 20 yılda bu teknoloji gelişip ucuzlarsa avrupa 2030 gibi elektrikli araçlara geçer.Bizde 2060 gibi geçeriz inş görebilirsek o yılları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    kimin ayfonu bigisayarı iki sene sonra tırtlıyor 5 yıllık mac ve iphonum var ilk aldığım da pilleri nasıl gidiyorsa hala öyle gidiyor iphone 1 gün mac 10 saat hala taş gibi ikisi de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihkahve1234 -- 30 Ağustos 2017; 22:22:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elophidae


    quote:

    Orijinalden alıntı: zkurt86

    Galiba Siemens'in endüstri 4.0 semineriydi. 2040 yılında elektrikli ve içten patlamalı motorlu araç satışı %50-%50 olacak deniyordu.

    Bence 10 yıl içinde bu oran yakalanır.

    10 yıl içinde anca rüyanda o oranları yakalarsın
  • yav şu forumda ne ger kafalı ne boş beleş adam var.. yok 30 sene de gelişirmiş yok elektrikli arabalar işe yaramazmış falan filan..markaların hemen hemen hepsi elektrikli araba üretmek için çalışmalara başladı mercedes 750 milyon dolar yatırdı pil argesine 4 5 seneye kalmaz pil teknolojisi baya gelişir ve tüm araçlar 5 seneye kalmaz elektrikli olur
  • Tr diye bisey kalmadi tabiki zenginlwr hirsizlar vs para olabilir ama uretmeyen ve ic karisikliklarin oldugu yarginin bitirildigi ceteler tarafindan yonetilen bu ulkede gelecek kalmadi. Sadece bizleri somurenler tesla alabilir zaten onlarada su an aldiklari bmwler mercedesler copede gitse onlara dokunmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.