Şimdi Ara

palio 1.4 el 98 radyatör hava yapıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
5.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm aracımın radyatörü hava yapıyor... hava yapınca fan devreye girmiyor hararet yükseliyor su devir daim yapmıyor
    radyatörden havayı alınca düzeliyor...
    fan müşürü termostat devir daim pompası değişti kalorifer peteği değişti hortumlar değişti ama hala
    aynı sorunu yapıyor ustalar (usta değil:)) nedenini bulamadı radyatör suyuna yağ karışmıyor

    yağa su karıştırmıyor daha önce böyle bi problemle karşılaşmış olan arkadaş var mı? lütfen yardım edin...



  • Arabayı çöpe atın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıslanmış tarhana

    Arabayı çöpe atın.

    oda bi çözüm ama sorunumun cevabı bu değil arkadaşım kafayı yicem bu araba yüzünden
  • Hava aliyor ya radyator kapagi ya genlesme sisesi kapagi ya da devir daim...ciddi ciddi bakilmasi lazim su eksilme var mi ? Havayi alinan tipa tam takilmiyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca uzun bir süreden sonra antifiriz döküldüyse sağdan soldan kaçak yapar ve dolayısıyla kapalı olması gereken sisteme hava girer..aynı sıkıntı benim aracımda oldu radyatör tıkayıcı döktüm halloldu bi deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günde en az 2-3 kere palio konusu görmeye başladık. Bu araçlar fazla dayanıklı çıkmadı.

    Soruna gelince araca uzun bir aradan sonra antifriz dökülmesine bağlıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün göturdum yine sanayiye conta dan şüphelendiler :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aynısı başıma geldi silindir kapağınız taşlanacak conta gitmiş değişecek geçmiş olsun boşa masraf yapmayın sıkıntı contadan conta patlak olunca araç sürekli hava yapar daha büyük sorunlara yol açmadan müdahale ettirin sağlam bir yerde ama yoksa silindir kapağınızı takarken bile yanlış torkla çatlatırlar. Adana da ysan usta önerebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33

    Aynısı başıma geldi silindir kapağınız taşlanacak conta gitmiş değişecek geçmiş olsun boşa masraf yapmayın sıkıntı contadan conta patlak olunca araç sürekli hava yapar daha büyük sorunlara yol açmadan müdahale ettirin sağlam bir yerde ama yoksa silindir kapağınızı takarken bile yanlış torkla çatlatırlar. Adana da ysan usta önerebilirim

    Pazartesi gunu yaptiracagiz artik conta takilirken ne gibi hatalar yapiyorlar peki

    Ustanin basinda bekleyecegim tam anlamasamda manisa dayim bu arada tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de palio var 2 ay önce benzer sorunu yaşadım conta yanmış.Düşük ihtimal ama yedek deponun kapağını değiştirmeyi deneyin bir de.

    Araç alacaklara tavsiyem palionun ilk serilerinden(mk1) uzak dursunlar 3 yıldır bütün sanayileri öğrendim sayesinde .Foruma bir göz gezdirirseniz aşağı yukarı günaşırı palio konusu görürsünüz zaten
  • Hocam kapağınız taşlanacak mı bilmiyorum usta karar verir artık izlemeniz pek bişeyi etkilemez tabi orada olmanız güzel plastik borularda çatlak patlama vs varsa ora açılmışken net görünür onlarıda değiştirin ustanıza söyleyin gerekirse ek ücret vetirim ama lütfen eski kırılmış patlamış veya buna yakın yıpranan su borularınıda değiştirelim deyin. Acaba devirdaim durumunuz ne onada bakmak gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33

    Hocam kapağınız taşlanacak mı bilmiyorum usta karar verir artık izlemeniz pek bişeyi etkilemez tabi orada olmanız güzel plastik borularda çatlak patlama vs varsa ora açılmışken net görünür onlarıda değiştirin ustanıza söyleyin gerekirse ek ücret vetirim ama lütfen eski kırılmış patlamış veya buna yakın yıpranan su borularınıda değiştirelim deyin. Acaba devirdaim durumunuz ne onada bakmak gerek

    devir daim pompasını değiştirdim.. zaten havasını aldıktan sonra devir daim yapıyor borularıda değiştirteyim o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel

    quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33

    Hocam kapağınız taşlanacak mı bilmiyorum usta karar verir artık izlemeniz pek bişeyi etkilemez tabi orada olmanız güzel plastik borularda çatlak patlama vs varsa ora açılmışken net görünür onlarıda değiştirin ustanıza söyleyin gerekirse ek ücret vetirim ama lütfen eski kırılmış patlamış veya buna yakın yıpranan su borularınıda değiştirelim deyin. Acaba devirdaim durumunuz ne onada bakmak gerek

    devir daim pompasını değiştirdim.. zaten havasını aldıktan sonra devir daim yapıyor borularıda değiştirteyim o zaman

    Hararet durumu nasıl sürekli 90 da demi kısa süre mesafe çalıştırıp gidince 90 A vuruyor ibre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel

    Bugün göturdum yine sanayiye conta dan şüphelendiler :(


    Hocam hemen conta diyen ustadan uzak durun.

    Benim tavsiyem kaputu açıp araca nereden su eklediyseniz oranın kapağını açın ve koklayın.

    Araçta lpg mevcut ise ve oradan lpg kokusu alıyor iseniz lpg regülatörü arızalanmış demektir bu da sisteme lpg basıyor anlamına gelir.

    Bazen bu regülatörleri tamir etmek mümkün bazen değildir.

    Ama siz dediğim gibi kapagı açıp koklayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmyildiran

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel

    Bugün göturdum yine sanayiye conta dan şüphelendiler :(


    Hocam hemen conta diyen ustadan uzak durun.

    Benim tavsiyem kaputu açıp araca nereden su eklediyseniz oranın kapağını açın ve koklayın.

    Araçta lpg mevcut ise ve oradan lpg kokusu alıyor iseniz lpg regülatörü arızalanmış demektir bu da sisteme lpg basıyor anlamına gelir.

    Bazen bu regülatörleri tamir etmek mümkün bazen değildir.

    Ama siz dediğim gibi kapagı açıp koklayın.

    Hocam o dediğiniz durum çok ekstra bir durum çünkü lpg regletörleri kolay kolay arıza yapmaz. Arkadaşın sorunu %98 contadan kaynaklı hatta büyük iht silindir kapağıda taşlanacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dowland33 D kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta eniştemin 2004 clio su eksiltiyor diye gittik sorun regulatör çıktı sisteme lpg bastığı için sızıntı oluyormuş.

    Benim bahsettiğim olayı bulmak çok zor değil.

    Arabanın sahibi olan arkadaş altı üstü kapağı açıp koklayacak bu sorundan değil deyip kestirip atılmamalı bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmyildiran

    Geçen hafta eniştemin 2004 clio su eksiltiyor diye gittik sorun regulatör çıktı sisteme lpg bastığı için sızıntı oluyormuş.

    Benim bahsettiğim olayı bulmak çok zor değil.

    Arabanın sahibi olan arkadaş altı üstü kapağı açıp koklayacak bu sorundan değil deyip kestirip atılmamalı bence.


    O konuda yüzde yüz haklısınız hocam basit bir işlem yapmalı mutlaka da arkadaşın dediği daha çok devirdaim yapmaması arabanın havası alındıktan sonra bir kaç gün geçince yine aynı sorunu yapması contadan kaynaklanır genelde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmyildiran

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel

    Bugün göturdum yine sanayiye conta dan şüphelendiler :(


    Hocam hemen conta diyen ustadan uzak durun.

    Benim tavsiyem kaputu açıp araca nereden su eklediyseniz oranın kapağını açın ve koklayın.

    Araçta lpg mevcut ise ve oradan lpg kokusu alıyor iseniz lpg regülatörü arızalanmış demektir bu da sisteme lpg basıyor anlamına gelir.

    Bazen bu regülatörleri tamir etmek mümkün bazen değildir.

    Ama siz dediğim gibi kapagı açıp koklayın.

    Araçta LPG yok bugün ust kapağı açtık conta patlamış pistonlara doğru ince çizgi halinde suyun gittiği belli oluyordu (ışık tutunca) conta degistirdik ne olur ne olmaz diye termostat ve bujileri değiştirdik kapak taslandi hafif eğrilik vardı ısıdan dolayı genlesmis taslamadan sonra kapağı taktigimizda eksantrik kasiyordu bir tur attıktan sonra donduremiyorduk usta çok rahat dönmesi lazım dedi geri söktü Benim anlamadığım birşeyler yaptı geri taktı biraz daha rahat dönmeye başladı motor ustası arkadaş ileride problem yaratacağından korktu yeni kapak almayı onerdi ama taşlama yapan usta hiç birşey olmayacağını bu şekilde zaten çalışıyordu yine çalışır dedi kapağı taktik motor toplandı ilk marşı bastım aradaki ses farkı hemen belli oldu motorun çalışıp çalışmadığı hiç belli olmuyordu çok sessiz bir şekilde görevini yapıyor fan çalışıncaya kadar rolantide calistirdik herşey yolunda idi usta arada suyu kontrol etmemi istedi inşallah bi daha sorun cikarmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hmyildiran

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel

    Bugün göturdum yine sanayiye conta dan şüphelendiler :(


    Hocam hemen conta diyen ustadan uzak durun.

    Benim tavsiyem kaputu açıp araca nereden su eklediyseniz oranın kapağını açın ve koklayın.

    Araçta lpg mevcut ise ve oradan lpg kokusu alıyor iseniz lpg regülatörü arızalanmış demektir bu da sisteme lpg basıyor anlamına gelir.

    Bazen bu regülatörleri tamir etmek mümkün bazen değildir.

    Ama siz dediğim gibi kapagı açıp koklayın.

    Araçta LPG yok bugün ust kapağı açtık conta patlamış pistonlara doğru ince çizgi halinde suyun gittiği belli oluyordu (ışık tutunca) conta degistirdik ne olur ne olmaz diye termostat ve bujileri değiştirdik kapak taslandi hafif eğrilik vardı ısıdan dolayı genlesmis taslamadan sonra kapağı taktigimizda eksantrik kasiyordu bir tur attıktan sonra donduremiyorduk usta çok rahat dönmesi lazım dedi geri söktü Benim anlamadığım birşeyler yaptı geri taktı biraz daha rahat dönmeye başladı motor ustası arkadaş ileride problem yaratacağından korktu yeni kapak almayı onerdi ama taşlama yapan usta hiç birşey olmayacağını bu şekilde zaten çalışıyordu yine çalışır dedi kapağı taktik motor toplandı ilk marşı bastım aradaki ses farkı hemen belli oldu motorun çalışıp çalışmadığı hiç belli olmuyordu çok sessiz bir şekilde görevini yapıyor fan çalışıncaya kadar rolantide calistirdik herşey yolunda idi usta arada suyu kontrol etmemi istedi inşallah bi daha sorun cikarmaz

    Konudan benide haberdar etmenizi beklerdim sonuçta tahmin ettiğim gibi çıktı olay yardımcı olmaya çalıştım en azından sorununuzu halledip halletmediğinizi merak ettim ve bir teşekkür bekledim açıkcası. Herneyse geçmiş olsun hocam aracın suyunu 2 3 günde bir kontrol edin mutlaka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hmyildiran

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.daniel

    Bugün göturdum yine sanayiye conta dan şüphelendiler :(


    Hocam hemen conta diyen ustadan uzak durun.

    Benim tavsiyem kaputu açıp araca nereden su eklediyseniz oranın kapağını açın ve koklayın.

    Araçta lpg mevcut ise ve oradan lpg kokusu alıyor iseniz lpg regülatörü arızalanmış demektir bu da sisteme lpg basıyor anlamına gelir.

    Bazen bu regülatörleri tamir etmek mümkün bazen değildir.

    Ama siz dediğim gibi kapagı açıp koklayın.

    Araçta LPG yok bugün ust kapağı açtık conta patlamış pistonlara doğru ince çizgi halinde suyun gittiği belli oluyordu (ışık tutunca) conta degistirdik ne olur ne olmaz diye termostat ve bujileri değiştirdik kapak taslandi hafif eğrilik vardı ısıdan dolayı genlesmis taslamadan sonra kapağı taktigimizda eksantrik kasiyordu bir tur attıktan sonra donduremiyorduk usta çok rahat dönmesi lazım dedi geri söktü Benim anlamadığım birşeyler yaptı geri taktı biraz daha rahat dönmeye başladı motor ustası arkadaş ileride problem yaratacağından korktu yeni kapak almayı onerdi ama taşlama yapan usta hiç birşey olmayacağını bu şekilde zaten çalışıyordu yine çalışır dedi kapağı taktik motor toplandı ilk marşı bastım aradaki ses farkı hemen belli oldu motorun çalışıp çalışmadığı hiç belli olmuyordu çok sessiz bir şekilde görevini yapıyor fan çalışıncaya kadar rolantide calistirdik herşey yolunda idi usta arada suyu kontrol etmemi istedi inşallah bi daha sorun cikarmaz

    Konudan benide haberdar etmenizi beklerdim sonuçta tahmin ettiğim gibi çıktı olay yardımcı olmaya çalıştım en azından sorununuzu halledip halletmediğinizi merak ettim ve bir teşekkür bekledim açıkcası. Herneyse geçmiş olsun hocam aracın suyunu 2 3 günde bir kontrol edin mutlaka.

    :) çok sag olun sizide alıntı olarak almıştım ama nedense eklenmemiş mobil den giriyorum PC yanımda değil fark etmedim kusurubakmayin yardımlariniz için çok tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.