Merhaba Sabah 2 saat kadar net yoktu şimdi de 1 saatir filan yok İzmir'de < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Pananet Ana Konu (50. sayfa)





-
-
Aynen bu tarz bir şey yapabiliyorsak yapalım bende yeni geçtim bu kopmalarla uğraşamam zamanı gelince fatura tahsil etmeyi biliyorlar ücretsiz farklı bir iss geçişi mümkün mü acaba 15 gün içinde ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynen bende de sabahtan beri internet yok, arıza kaydı açıyorum kendileri kaydı kapatıyor cevap; kontrol ettik sorun yok.
nasıl oluyor da sabahtan beri bağlanamıyorum neden modemin int. ışığı hala kırmızı yanıyor.
belli ki genel bir sorun var .
-
geçiş için 90 gün sınırı varmış.
-
Forum daki yazılardan anladığım kadarıyla Türkiye genelinde pananet de sıkıntı var. Farklı şehirlerden yazmış herkes. Ulke genelinde nasıl bir sıkıntı olabilir ki? Enteresan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önerebileceğiniz İss var mı geçiş için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merkür net 100 mbps de taahhutsuz modemle 220 tl, 16 mbps de 220 tl.
dıbırnet de 35 mpbs 20 tl indirimle 200 tl.hem bunda da 6 ay kalmazsan 120 tl aktivasyon ücreti talep ediyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar çözüm bulmamız lazım burda durulmaz İLK olarak 15 gün olmadıysa cayabiliyormuyum ben bu firmadan onu bilen cevaplarsa sevinirim.
Sonra eğer cayamıyorsak benim aklıma çözüm için şunlar geliyor
1-hattı iptal ettirip binadaki kutuda başka boş port varsa başka ISS e geçmek
2- Bunları mahkemeye verip fatura ödememek veya parayı geri almak
3- Altyapının olmadığı ya da portun olmadığı bir yere nakil isteyip hizmet veremediği için iptal ettirmek
Sizin aklınıza gelenler de varsa yazın bir çözüm bulalım yoksa böyle olmaz böyle 90 gün geçmez
-
sorun ülke genelinde değil sorun kendilerinde. herkesi mağdur ediyorlar.
Çok ilginç bir şey keşfettim,
Ne zaman pananete arıza kaydı açsam internet anında geliyor, şimdi yine arıza kayı açtım ve internet geldi. muhtemelen az sonra yine gidecek.
Bir şey daha speedteste hız testi yaparken sağ tarafta server seçilen yerde "Finding optimal server" yazıyorsa bilin ki internet sıkıntılı. (bende şuan düzeldi TT Aksaray yazıyor)
bu durumda internet var gibi görünüyor ama bir çok yere bağlantı olmuyor modemde de şu şekilde hata veriyor.
internet tamamen gittiğinde ise modemde servis bilgisi yanında : p alınmaya çalışılıyor fakat alınmıyor yazıyor.
-
Aynı şekilde arıza kaydı açınca internet ışığı yeşil yandı ama bağlantı olmadı. Reset attım sonra tekrardan kırmızıya döndü. Adamlardaki üçkağıda bak sen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1. 14 gün içinde cayma hakkı gereği iptal edersin sıkıntı yok, gerçi tahhütde yok her an iptal edilir fakat başka iss kurulum ücreti talep eder. hatta port sıkıntısı olan kişiler porttan da olur bu durumda.
2. mahkemede haksız bile çıkabiliriz, yüz ikiyüz tl için de hiçbir avukat parasını versen de uğraşmaz. işin sonu 20bin vekalet ücreti ve pananetten özür dileyerek bitebilir.
3.gerek var mı buna zaten iptal edebilirsin taahhüt yok. 90gün başka iss ye hat taşıma için.
bu 90 gün süresini kısaltacak veya hükümsüz kılacak bir durum var ise bilelim, 5 dakika daha durasım yok.
Bu evde 12.yılım, 7yıl ttnet, 5 yıl turknet kullandım, sadece 1 kere sorun oldu turknette iken, akşam mesaj yazdım sabah aradılar, "portta sıkıntı varmış sizin portu ttnete haber vererek değiştirdik ve sorun çözüldü" dedi, hakkaten çözülmüştü. yani 12 yılda 1 kere arıza oldu internet gitti.
pana nete geçeli 2 hafta olacak, modem resetlemekten bıktım, inanın modemin nerede oluğunu unutmuştum, pananet deli etti iyice. tv nin arkasındaymış pana nete geçtim geçeli tvnin önüne aldım sürekli haşir neşir oluyorum modemle.
Adamlar sorun var özür dileriz vs. de demiyor, kontrol ettik sıkıntı yok deyip geçiyor. genel olrak bir arıza olduğu belli bunu kendiler de biliyor.
-
Netman'i tavsiye ederim. Eski Netman kullanıcısıyım 199.90 yaptıklarında pananet ucuz diye pananet'e geçtim geçtiğime geçeceğime pişman oldum. Netman aboneliğim boyunca 1 defa bile kesilme hız düşmesi vs olmamıştı. Pananet beni resmen internetten soğuttu. 3 ay dolar dolmaz tekar Netman'e geri döneceğim
-
O değil de 7-8 arkadaşı uygun fiyatlı diye pananete geçirmiştim hepsi mesaj atıyor sende internet var mı diye. Onlara da mahcup olduk.
-
Pananete geceli iki hafta oldu, ilk kez bugün kesinti yaşadım bu gün içerisinde ikinci kesinti. Arıza kaydına baktık sorun yok yazmışlar, tekrar kayıt açtım bu sefer de kendi sisteminizi kontrol edin yazdım.
Kesinti için özür hak getire bunlarda...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pananet kadar sorumsuz umursamaz rahat bir firma göremezsiniz , 10 gün boyunca millete ne çektirdiler öyle yaa , 1 kez bile bilgilendirme sms'i mail'i atmadılar , değerli müşterilerimiz böyle böyle bir sorun yaşıyoruz ve çözmek için uğraşıyoruz diye .
Bu kadar rahat umursamaz olmaları beni daha çok deli ediyor ,sanki bizimle alay ediyorlar.
Pananet'e Geçme Geçtirme.
Her anlamda berbatlar.
Size bisey diyeyim bu bunların şimdi WhatsApp hattı varya ,emin olun o WhatsApp a bakan sadece 1 kişidir , zaten şahıs numarası wp destek numaraları , kurumsal WhatsApp değil.
Çağrı merkezinde çalışan eleman sayısı 2 kişi ya vardır ya yoktur.
Yani muhasebecisi çaycısı cartı curtu 5,6 kişi 6,7 kişidir taş çatlasın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgknn89 -- 8 Eylül 2023; 22:14:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim 90 günü geçti sabır sabır buraya kadar şubat ayında türknetten geçiş yapmıştım geri döneceğim gibi görünüyor hizmet numarası pananet sitesinde bulamadım türknetten geçiş yaparken değişmiş midir?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır XDSL numarası sabittir hep , geçiş yaparken değişmez. Hattı kapatıp yeni abonelik başlatınca değişir büyük ihtimalle ama dediğim gibi firmalar arası geçiş yaparken hep aynıdır değişmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler 🙏
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hala yok! Sıkıntı neymiş hiç konuşan oldu mu müşteri hizmetleri ile
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ulaşılmaz ki kayıt açsan dönmüyorlar wp den yazsan cevap yok bormal bir şey yaz hat taşıyacam de dk sında cevap gelir 2 aydır panadayız bezdik artık sorunlara kimse bakmıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X