< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Pananet Ana Konu (49. sayfa)



-
-
-
Cep telefonunun mobil interneti ile giriyorum şu an Allah belasını versin böyle bağlantının. Pananete geçtiğim güne de lanet olsun, ne 4K video ne iptv izleyebiliyorum, bugün gün boyu internet yok, sürekli arıza kayı açıyorum cevap olarak hattınız açık, ip almış diyor, kafayı yedirttiler iyice. 3 saat internet yok arada 5 dakika geliyor o beş dakikada pananetten mesaj geliyor kontrololeri sağladık diye, 5 dakika sonra yine internet yok..
-
bu neti değil 100 lira 1 liraya gel kullan deseler kullanmam,şu 90 gün biter bitmez farklı iss başvuracağım
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
90 gün olayını ben de geçen gün öğrendim başka bir yere geçeyim dedim 90 gün sınırı varmış, şu 90 gün bir dolsun 7-8 kişiyle beraber başka iss'ye geçeceğiz,
bir daha yanından geçmem,
geçiş yaptığım günden beri bir kere 4k video açmadı, onu da geçtim hiç stabil değil. 5dakika geliyor 10 dakika gidiyor.
-
Arkadaşlar internet yine mi gitti ? Bağlanıyorum lokasyon Düzce. Gündüzden beri berbat halde idi zaten
Edit: Arkadaşlar müşteri hizmetleri akşam 6dan sonra açmıyor imiş. Arıza kaydı bırakamıyorsunuz. Online işlemlere girip bırakmaya çalışınca server error veriyor. WhatsApp tan yazınca dönüş yok. Kesinlikle geçmeyin. Ben geçtim 1 haftada pişman ettiler. Bu gidişle geçiş süresini beklemeden iptal edip farklı bir firmaya geçeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müzüksiyen -- 8 Eylül 2023; 20:17:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan komple gitti tamda işim var bugun rezillik resmen
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Istanbul net yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu servis saglayicisina gecmek isteyen arkadaslara sozum sakin gecmeyin sabahtan beri net yok geliyor sayfalara baglanmiyor tekrar kopuyor musteri hizmetlerine ulasamiyorsun netspeed zam yapinca buna gectik buda haber vermeden zammi yapistirdi 90 gun kurali var bu 90 gun gecsin 1 dakka durmam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende eve 10 dakika önce geldim baktım İnternet yok, Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar ne zaman gelecek bu internet nerden bilgi alabiliriz bu konu hakkında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarın gelirmi diye yazdım ama cvp yok.bari yarını kurtarsak haftasonu ya
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu kadar rezalet bir firma olamaz
Arkadaşlar bu 90 gün olayı nedir?
90 gün durmak mümkün değil bu pana denen firmamsı da
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Edirne. İnternet yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
200 lirayı kitledi yine kesintiler devam ediyor hayırlısı bakalım 😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi bunlar sunmadığı internet hizmetinin ücretini alacaklar öyle mi? Bu da yasal yani?
Bu konuyu okuyan arkadaşlar PANANET i araştıran arkadaşlar SAKIN ha SAKIN benim gibi yanılıp şaşıp buraya bulaşmayın !
- Müşteriye 100 Mbps 99,90tl diye reklam yapılıyor önceden haber verilmeden tarifeye %100 zam yapılıyor 1 eylül itibariyle geçerli ücretlerimiz diye sms atıyorlar ama 1 eylül tarihinde geliyor bu sms
- Aynı altyapı aynı modem de İnternet kutusu ve Poyraznet te kullandım onlarınki 80-90 Mbps hız veriyordu bunların verdikleri 30-40 ı geçmiyor
- İnternet durmadan kesiliyor bağlantı bir var bir yok derken bugün tamamen gitti ne zaman geleceği ile ilgili en ufak bir bilgi de yok tamamen muallak
- Arıza kaydı açıyorsunuz günlerce cevap yok müşteri hizmetlerine bağlanmak diye bir şey de yok
- Şu 90 gün olayı biter bitmez kaçarım hatta komple iptal ettirip sıfırdan başka bir firmaya geçsem mi diye düşünmeye başladım
SAKIN arkadaşlar SAKIN bulaşmayın ben YANDIM sizler kendinizi koruyun !
-
90 gün geçtikten sonra kalmanız lazım tek çözüm hattı komple kapattırıp sıfırdan hat almak olur onda da aktivasyon kurulum falan ücretleri var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu işi bilen anlayan arkadaşlar şimdi ben Poyraznetten buraya 30.08.2023 tarihinde yani 10 gün önce geçtim 15 günlük cayma hakkı vs bu tür sözleşmeler de olmuyor mu? Cayamaz mıyım?
Ya da bu firma vaadettiği hizmeti veremiyor bir de parasını istiyor bu durumda bizler tüketici hakem heyetine başvurup Fatura ödemesek hattımızı başka ISS e taşıtsak mümkün müdür acaba?
Yani şu yaşadıklarımız karşısında hiç mi hakkımız yok?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X