Şimdi Ara

Parafly Ölmüştür... Katsayılar x2'ye düşürüldü... (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
448
Cevap
22
Favori
21.480
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün itibariyle Parafly kredi kartı kat sayılarını yarı yarıya düşürdüğünüzü öğrenmiş bulunmaktayım. Sayenizde tatil amaçlı biriktirdiğim 900 TL puanımdan bir günde 1800 TL zarara girmiş oldum. Bu son derece amatör ve kurumsallıktan uzak davranışınızı kınıyorum. Bir diğer devlet bankası olan Vakıfbank dahi puanlarla ilgili yapılacak değişikliği bir ay öncesinden müşterilere bildirdi. Bankanız ise iyi niyetli ve sadık müşterilerinizin uğrayacağı zararı ve mağduriyeti hiçe sayarak haber vermeksizin bu derece işgüzar bir harekete girişti. Tabii ki koşulları değiştirme hakkına sahipsiniz lakin kurumsallık gereği ya bu konu hakkında müşterilerinizi bir süre önceden bilgilendirmeliydiniz, ya katsayıları bu kadar sert bir şekilde değil kademeli olarak indirmeliydiniz, ya da kart ile kart sahibi ve birinci dereceden yakınları haricindekiler için işlem yapılmasını engellemeliydiniz. Siz ise bu tür önlemler yerine kartınızı ticari olarak kullananları değil kartınızı iyi niyetle kullanan sadık müşterilerinizi zarara/mağduriyete uğratmayı seçtiniz. Bu amatör yaklaşımınızı tebrik ediyorum!!! Ve son olarak belirttiğim önlemleri almak yerine bu tür amatör bir yola kalkışan bankanızdan beklemesem de, en azından bugüne kadar kazanılan puanların belli bir tarihe kadar eski katsayılar ile kullandırılmasını talep ediyorum. Yeri gelmişken bir önerim de daha önce Vakıfbank'ın ve Adios'un yaptığı gibi dönemsel olarak katsayıların yüksek tutulacağı kampanyalar yapmanız ve bu yönde kampanyaların olacağı konusunda müşterileri acilen bilgilendirmeniz. Aksi takdirde zaten paraf markasını kendi kendiniz bitirmiş olacaksınız. Bu işgüzar tavrınızın devamı halinde en kısa zamanda kartımı kapatacağımdan ve bankanıza kazandırdığım müşterilerinize de aynısını tavsiye edeceğimden emin olabilirsiniz.
    ---------------------------------------------------

    İlgili kısımları kendinize göre düzenleyip gönderebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carpediem2012

    Dün itibariyle Parafly kredi kartı kat sayılarını yarı yarıya düşürdüğünüzü öğrenmiş bulunmaktayım. Sayenizde tatil amaçlı biriktirdiğim 900 TL puanımdan bir günde 1800 TL zarara girmiş oldum. Bu son derece amatör ve kurumsallıktan uzak davranışınızı kınıyorum. Bir diğer devlet bankası olan Vakıfbank dahi puanlarla ilgili yapılacak değişikliği bir ay öncesinden müşterilere bildirdi. Bankanız ise iyi niyetli ve sadık müşterilerinizin uğrayacağı zararı ve mağduriyeti hiçe sayarak haber vermeksizin bu derece işgüzar bir harekete girişti. Tabii ki koşulları değiştirme hakkına sahipsiniz lakin kurumsallık gereği ya bu konu hakkında müşterilerinizi bir süre önceden bilgilendirmeliydiniz, ya katsayıları bu kadar sert bir şekilde değil kademeli olarak indirmeliydiniz, ya da kart ile kart sahibi ve birinci dereceden yakınları haricindekiler için işlem yapılmasını engellemeliydiniz. Siz ise bu tür önlemler yerine kartınızı ticari olarak kullananları değil kartınızı iyi niyetle kullanan sadık müşterilerinizi zarara/mağduriyete uğratmayı seçtiniz. Bu amatör yaklaşımınızı tebrik ediyorum!!! Ve son olarak belirttiğim önlemleri almak yerine bu tür amatör bir yola kalkışan bankanızdan beklemesem de, en azından bugüne kadar kazanılan puanların belli bir tarihe kadar eski katsayılar ile kullandırılmasını talep ediyorum. Yeri gelmişken bir önerim de daha önce Vakıfbank'ın ve Adios'un yaptığı gibi dönemsel olarak katsayıların yüksek tutulacağı kampanyalar yapmanız ve bu yönde kampanyaların olacağı konusunda müşterileri acilen bilgilendirmeniz. Aksi takdirde zaten paraf markasını kendi kendiniz bitirmiş olacaksınız. Bu işgüzar tavrınızın devamı halinde en kısa zamanda kartımı kapatacağımdan ve bankanıza kazandırdığım müşterilerinize de aynısını tavsiye edeceğimden emin olabilirsiniz.
    ---------------------------------------------------

    İlgili kısımları kendinize göre düzenleyip gönderebilirsiniz.

    bu şekilde bir dilekçe yazmak etik değil hocam. yine de sen bilirsin




  • Neresi etik değil? Yaklaşımın amatör ve kurumsallıktan uzak olduğunu mu söylemek?

    Asıl banka tarafından yapılan etik değil... İyi niyetli olarak ve çek-satış bölümündekiler gibi ticari amaç gütmeden tatil amaçlı uzunca bir süredir kampanyalarla puan biriktiren kişilerin tüm çabalarını bir günde yerle yeksan ettiler...

    Tabii ki katsayıları değiştirme hakları var... Ama en azından bir ay önceden, 15 gün önceden haber ver... Asıl hiç haber vermeden yapmaları etik değil...

    Ya da de ki halihazırdaki puanlar eski katsayılar ile çarpılacak bundan sonrakiler yeni katsayılarla....

    Bankanın etikten uzak bu hareketi yerine benim amatör ve kurumsallıktan uzak dememe takılmanız garip olmuş...
  • Paraf ve parafly platinium kredi kartlarım var. ortalama ayda 5000 TL kredi kartı ödemem var. bu hadiseden sonra artık kartları kullanmayı pek düşünmüyorum. Bankadan otomatik ödeme talimatlarımı iptal ederek işe başladım. Yeni bir kredi kartı geldikten sonra da kartları hesabımı her şeyi kapatırım.

    sebep;

    1- uçak biletlerinden küsürleri uçuruyoruz kampanyası - KALKTI
    2- Cumartesi restoran harcamalarının 25 TL si bedava kampanyası - AYLIK 2000 TL LİK ALIŞVERİŞ ŞARTI GETİRİLDİ
    3- Seyahat harcamalarında puanları 4-5 kat değerli kullanabilme kampanyası - HABER VERMEDEN ANİDEN KATSAYILAR 2-3 OLDU

    sizin bildiğiniz başka değişiklikler de vardır ama yukarıdakiler benim paraflyı tercih etmemdeki sebeplerdi ve değişti.

    Bu vesileyle kredi kartlarımı en kısa sürede kapattıracağıma dair mail gönderdim kendilerine. Zaten puan kazanmak zordu. Kredi kartı camiasında parlamaya başlamış bir yıldızı pek güzel söndürdü halkbankası. Kendi tercihleridir hayırlı olsun.




  • siteden şikayet ettim. hem konut kredisi masrafını hem yeniden yapılandırma komisyonunu tüketici heyetine başvurup şikayet edeceğim dedim. adilik resmen yaaa. tefeci oldular resmen.
  • şikayet vara halkbank olarak şikayette bulunmadınız mı arkadaşlar ben baktığımda haklbankla ilgili parafly şikayeti göremiyorum kendiminkini bile göremiyorum şikayetler arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    quote:

    Orijinalden alıntı: carpediem2012

    Dün itibariyle Parafly kredi kartı kat sayılarını yarı yarıya düşürdüğünüzü öğrenmiş bulunmaktayım. Sayenizde tatil amaçlı biriktirdiğim 900 TL puanımdan bir günde 1800 TL zarara girmiş oldum. Bu son derece amatör ve kurumsallıktan uzak davranışınızı kınıyorum. Bir diğer devlet bankası olan Vakıfbank dahi puanlarla ilgili yapılacak değişikliği bir ay öncesinden müşterilere bildirdi. Bankanız ise iyi niyetli ve sadık müşterilerinizin uğrayacağı zararı ve mağduriyeti hiçe sayarak haber vermeksizin bu derece işgüzar bir harekete girişti. Tabii ki koşulları değiştirme hakkına sahipsiniz lakin kurumsallık gereği ya bu konu hakkında müşterilerinizi bir süre önceden bilgilendirmeliydiniz, ya katsayıları bu kadar sert bir şekilde değil kademeli olarak indirmeliydiniz, ya da kart ile kart sahibi ve birinci dereceden yakınları haricindekiler için işlem yapılmasını engellemeliydiniz. Siz ise bu tür önlemler yerine kartınızı ticari olarak kullananları değil kartınızı iyi niyetle kullanan sadık müşterilerinizi zarara/mağduriyete uğratmayı seçtiniz. Bu amatör yaklaşımınızı tebrik ediyorum!!! Ve son olarak belirttiğim önlemleri almak yerine bu tür amatör bir yola kalkışan bankanızdan beklemesem de, en azından bugüne kadar kazanılan puanların belli bir tarihe kadar eski katsayılar ile kullandırılmasını talep ediyorum. Yeri gelmişken bir önerim de daha önce Vakıfbank'ın ve Adios'un yaptığı gibi dönemsel olarak katsayıların yüksek tutulacağı kampanyalar yapmanız ve bu yönde kampanyaların olacağı konusunda müşterileri acilen bilgilendirmeniz. Aksi takdirde zaten paraf markasını kendi kendiniz bitirmiş olacaksınız. Bu işgüzar tavrınızın devamı halinde en kısa zamanda kartımı kapatacağımdan ve bankanıza kazandırdığım müşterilerinize de aynısını tavsiye edeceğimden emin olabilirsiniz.
    ---------------------------------------------------

    İlgili kısımları kendinize göre düzenleyip gönderebilirsiniz.

    bu şekilde bir dilekçe yazmak etik değil hocam. yine de sen bilirsin

    Bankanın yaptığıda etik değil sonuçta. Bundan dilekçe değil ama çok güzel şikayet kaydı olur. Elinize sağlık.




  • DOĞA_AŞKI kullanıcısına yanıt
    Şikayet var üzerinden bankanın verdiği cevap;

    Müşterimizin şikayeti değerlendirmeye alınmak üzere Bankamız ilgili birimine iletilmiştir. Şikayetin çözümü için gerekli işlemler yapılarak müşterimize konu hakkında bilgi verilecektir.

    Sayın Müşterilerimiz; Bankamız ürün ve hizmetleri ile ilgili şikayet, öneri ve isteklerinizi 365 gün 24 saat hizmetinizde olan Dialog'un 444 0 400 numaralı telefonu ve 212 340 09 99 numaralı faksımıza ya dawww.halkbank.com web sitemize iletebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    T.C. Halkbankası A.Ş.


    şikayetvar.com un bilgilendirme yazısı;

    Sayın .............;

    3364919 No’lu, Halkbank'ın Ticari Ahlaka Sığmayan Davranışı "Parafpara Katsayıları" konulu şikayetinizle ilgili gerekli bilgilendirme üyelerimiz arasında yer alan Halkbank firmasına iletilmiştir.

    Şikayetinizin metin düzenlemesi devam etmektedir.Düzenleme bittikten sonra yayına alınacaktır.

    Büyük ihtimalle yeni başvuru olduğundan hepsi metin düzenlemesinde takıldı. Bugün yarın yayına alınır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkapto1 -- 9 Temmuz 2015; 12:21:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOĞA_AŞKI

    şikayet vara halkbank olarak şikayette bulunmadınız mı arkadaşlar ben baktığımda haklbankla ilgili parafly şikayeti göremiyorum kendiminkini bile göremiyorum şikayetler arasında

    Şikayetin onaylanıp yayımlanması 1 günü buluyor. Yarın her yer Parafly şikayetiyle dolar :o)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freezone00

    peki kapatılmayan avans puanlar ne olacak ? onları da 2 ile mi çarpacaklar

    onları da 2 ye bölsünler yazmıştım ama sanırım mesajın sadece yarısını okuyabiliyorsunuz. şimdi bu mesajımı da iki kere yazacağım ki yarısını okuyup da ne demek istemiş acaba deme.
    onları da 2 ye bölsünler yazmıştım ama sanırım mesajın sadece yarısını okuyabiliyorsunuz. şimdi bu mesajımı da iki kere yazacağım ki yarısını okuyup da ne demek istemiş acaba deme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carpediem2012

    Neresi etik değil? Yaklaşımın amatör ve kurumsallıktan uzak olduğunu mu söylemek?

    Asıl banka tarafından yapılan etik değil... İyi niyetli olarak ve çek-satış bölümündekiler gibi ticari amaç gütmeden tatil amaçlı uzunca bir süredir kampanyalarla puan biriktiren kişilerin tüm çabalarını bir günde yerle yeksan ettiler...

    Tabii ki katsayıları değiştirme hakları var... Ama en azından bir ay önceden, 15 gün önceden haber ver... Asıl hiç haber vermeden yapmaları etik değil...

    Ya da de ki halihazırdaki puanlar eski katsayılar ile çarpılacak bundan sonrakiler yeni katsayılarla....

    Bankanın etikten uzak bu hareketi yerine benim amatör ve kurumsallıktan uzak dememe takılmanız garip olmuş...



    derdinizi daha sade ve resmi bir dille anlatmalısınız. yukarıda dilekçe örneği verdim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Samsung x2- Tarabyada villa- BMW X6- Brioni Vanquish takım elbise- Kaşta 3 dönüm arazi- 19 yaşında ukraynalı hatun

    bu ne birader??

    Herkes gösteriş meraklısı ne kullandıysa yazıyo bende özeleştri olarak yazıyim dedim
  • her kampanyasında haber vermeden değişiklik yapıyorlar. indirim yansımıyor para yatmıyor bi bakıyorsun kampanya şartları değişmiş, halkbank işi batırdı bence. bi ayrıcalık tanınmazsa puanlara kapatacağım bende kartı.
  • Türkiye Bankalar Birliği’nin Bankalar ile Bireysel Müşterileri Arasında
    İmzalanacak Sözleşmelerin Şekil ve İçeriğinde Yer Alması Gereken Asgari
    Hususlar ile Sözleşmelerin Uygulanacağı İşlemlere İlişkin Usul ve Esaslar
    Hakkında Tebliğ (*)


    Ücret, Masraf ve Komisyonlardaki Artışların Bildirimi

    Madde 8- Faiz ve ücretlerdeki değişikliklerin müşteriye en az 30 gün önce etkin
    bir yolla bildirilmesi zorunludur.
    Bu bildirim üzerine müşterinin, yeni dönem
    başladıktan itibaren 15 gün sonrasına kadar ürünün veya hizmetin
    kullanımından vazgeçme hakkı vardır. Bu hakkın kullanılması halinde
    müşteriden yeni döneme ilişkin olarak hiçbir şekil ve surette ilave faiz veya ücret
    talep edilemez. Vazgeçme hakkını kullanan müşteriye banka, bu hizmeti
    vermeyi durdurabilir.
    Bir takvim yılı içinde, ücret, masraf ve komisyonlarda %20’nin üzerinde artış
    öngören değişiklikler için ayrıca talep alınması zorunludur.




    Metnin Tamamı:
    Tebliğ

    Kaymakamlıklara başvuracak arkadaşlar, bankanın cevabı ile birlikte, tebliğde yer alan bu maddeyi de ekleyiniz.

    Bilgilendirme için @dr_umut'a teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yetersiz_Bakiye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Samsung x2- Tarabyada villa- BMW X6- Brioni Vanquish takım elbise- Kaşta 3 dönüm arazi- 19 yaşında ukraynalı hatun

    bu ne birader??

    Herkes gösteriş meraklısı ne kullandıysa yazıyo bende özeleştri olarak yazıyim dedim

    arkadaşım o gösterişten dolayı yazılan birşey değil, forumun özünü oluşturan bir özellik, o üye o ürünü, malı vb kullanıyorsa ona memnuniyetini sormak, fikir almak için danışıyor. forumun amacı da bu zaten. inanır mısın birçok insan evine alacağı eşyalardan aracına kadar birçok şeyi bu foruma bakarak alıyor. ya forumdaki bölümüne bakıyor yada üyenin imzasında o ürünün adını görürse oradan soruyor. yanlış anlaşılma olmaması adına bilgi vermek istedim. saygılar.




  • bende şikayet kısmından şikayet ettim ama gerekirse 30 günlük süre verilmediği için tüketici hakları heyetine başvuru yapabiliriz.
  • TheSerial kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyeti bankanın verdiği cevaptan sonra, mutabık kalınamadığı taktirde şikayetiniz üzerine işlem yapıyor
  • Dun gece halkbanka arka arkaya yazdigim iki konudan birine (parafly puan dusurme ile alakasiz olana) sabah erkenden cevap gelirken parafly katsayi dusurme ile ilgili olana henuz bir cevap yok, demek ki bir kafa karisikligi var bankada acaba ne yapsak seklinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkapto1

    Türkiye Bankalar Birliği’nin Bankalar ile Bireysel Müşterileri Arasında
    İmzalanacak Sözleşmelerin Şekil ve İçeriğinde Yer Alması Gereken Asgari
    Hususlar ile Sözleşmelerin Uygulanacağı İşlemlere İlişkin Usul ve Esaslar
    Hakkında Tebliğ (*)


    Ücret, Masraf ve Komisyonlardaki Artışların Bildirimi

    Madde 8- Faiz ve ücretlerdeki değişikliklerin müşteriye en az 30 gün önce etkin
    bir yolla bildirilmesi zorunludur.
    Bu bildirim üzerine müşterinin, yeni dönem
    başladıktan itibaren 15 gün sonrasına kadar ürünün veya hizmetin
    kullanımından vazgeçme hakkı vardır. Bu hakkın kullanılması halinde
    müşteriden yeni döneme ilişkin olarak hiçbir şekil ve surette ilave faiz veya ücret
    talep edilemez. Vazgeçme hakkını kullanan müşteriye banka, bu hizmeti
    vermeyi durdurabilir.
    Bir takvim yılı içinde, ücret, masraf ve komisyonlarda %20’nin üzerinde artış
    öngören değişiklikler için ayrıca talep alınması zorunludur.




    Metnin Tamamı:
    Tebliğ

    Kaymakamlıklara başvuracak arkadaşlar, bankanın cevabı ile birlikte, tebliğde yer alan bu maddeyi de ekleyiniz.

    Bilgilendirme için @dr_umut'a teşekkürler.



    güzel yerden yakalamışsınız ama burada bahsi geçen kart ücreti faizi ...vb kalemler içindir. bizim konuştuğumuz konu ise bankanın bize bir ödül olarak sunduğu kampanya şartları ile ilgili ki oradada her bankada olduğu burada da dipnotlarda yazar banka bu konudaki tüm değişiklik yapma hakkını saklı tutar diye.

    ben bu saatten sonra geri adım atacaklarını sanmam en fazla 5000 - 10000 kart iptali olur zaten devlet bankası bunuda sallamayacaklardır

    belki uzun vadede kimse parafly kullanmazsa bir ihtimal revizyona giderler ama işin içinde devlet olunca benim pek ümidim yok




  • Şikayet var a yazdım ben şahsen. Daha yeni başlamıştım kullanmaya iyiki düğün alışverişini maximilestan yapmışım. 800tlik filan bir bilet birikti onda. Bu kartı sadece parafgünümde kullanıyordum zira 1500tl limit vermişlerdi. 4 kat kullandırırlarsa hemen kullanıp kapatmayı düşünüyorum kartı. Bana bir anlamı kalmadı.
    Şu adios nasılmış onu mu incelesem ne yapsam. Herkes iyi bahsediyor hakkında.
    Wings kartı zaten taksit kartı oldu benim için. 150 bin tl harcama yapıp bir bilet almak için bir kaç yıl beklemem lazım herhalde.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.