Şimdi Ara

Parafly Ölmüştür... Katsayılar x2'ye düşürüldü... (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
448
Cevap
22
Favori
21.529
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilk hamle olarak paraf kartlarımızı kapattıralım duzeltmezlerse parafly kartlarımızı sonra.
  • arkadaşlar 5000 liralık otel uçak aldım geçen hafta.suan - 780 deyim benim durumum ne olcak..
  • paraf bitmiş.
  • Gelip burda zizigo da hopi de vs. insanların mağduriyeti üzerinden mutlu olanlar ne yaşadı çok merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunların ticaret anlayışını ben..

    300 puan vardı..Şimdi ne olacak..

    Salak müşterisin mi oluyoruz çakallık yapıp puanları satmadığımız için..

    Ağzıma geleni söyledim..Dönüş olumlu olmazsa kart iptal..

    Puanları da soksunlar bir yerlerine..

    Okuyorsanız insanlığınızdan ticari ahlakınızdan utanın Halkbank yöneticileri..

    Yüzünüze tükürülnmeyi hak ediyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcnet

    Gelip burda zizigo da hopi de vs. insanların mağduriyeti üzerinden mutlu olanlar ne yaşadı çok merak ediyorum.


    onlar forumun ezik ergenleridir :)
  • 1300 puan elimde patladı

    arayıp en azından mevcut puanlarımız dört kat kullanmamız gerektiğini söyleyip,gerekirse ilgili mercilere şikayette bulunacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bérkay

    1300 puan elimde patladı

    arayıp en azından mevcut puanlarımız dört kat kullanmamız gerektiğini söyleyip,gerekirse ilgili mercilere şikayette bulunacağım

    Aynı şekilde şikayet kaydı oluşturdum hem mutlu müşteri merkezi hemde internet şubeden
  • benim göndereceğim dilekçe ve şikayet metinleri aşağıdaki gibi

    09.07.2015


    HALK BANKASI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NE
    Bankanızın 5404 xxxx xxxx xxxx no’lu Parafly kredi kartı müşterisiyim. Parafly kredi kartının çıktığı günden beri “Puanlar uçak ve otel rezervasyonlarında 4 kat değerli” şeklinde reklamı yapılmıştır. Kartınızın bu yüksek katsayı özelliğinden faydalanmak için diğer bankalara ait kredi kartlarımın limitlerini düşürerek Parafly kredi kartı sahibi oldum.

    08.07.2015 tarihinde bankanızın aldığı ani bir kararla Parafly’ın katsayı özelliği 2’ye düşürüldü. Parafly bu haliyle hiçbir avantaj sağlamıyor. Müşteri olarak büyük bir mağduriyet yaşıyorum. Bunun düzeltilmesini, puanların kullanım aşamasında tekrar 4 ile çarpılmasını talep ediyorum.

    Bilginize sunar, gereğinin yapılmasını arz ederim.


    İsim
    İmza



    Halkbank genel müdürlük faks: (212) 340 93 99



    BDDK-BİMER ve TBB’ye gönderilecek metin

    Halk Bankası’nın 5404 xxxx xxxx xxxx no’lu Parafly kredi kartı müşterisiyim. Parafly kredi kartının çıktığı günden beri medyada “Puanlar uçak ve otel rezervasyonlarında 4 kat değerli” şeklinde reklamları yapılmıştır. Parafly’ın bahsedilen yüksek katsayı özelliğinden faydalanmak için diğer bankalara ait kredi kartlarımın limitlerini düşürerek Parafly kredi kartı sahibi oldum.

    Halkbank tarafından “önceden haber vermeksizin” 08.07.2015 tarihinde Parafly’ın katsayı özelliği 2’ye düşürülmüştür. Tanıtımlarla öne çıkarılan “puanların 4 kat değerli kullanılması” özelliğinin sessiz sedasız ve ani bir kararla 2’ye düşürülmesi müşteri olarak mağduriyetime neden olmuştur. Bunun düzeltilmesini, puanların kullanım aşamasında tekrar 4 ile çarpılmasını talep ediyorum.

    Bilginize sunar, gereğinin yapılmasını arz ederim.


    bddk bimer e-şikayet linki:https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/
    tbb başvuru linki:http://www.tbb.org.tr/tr/tuketiciler-icin/musteri-sikayetleri-hakem-heyeti/basvuru-formu/304



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boombip -- 9 Temmuz 2015; 10:42:57 >




  • bende mutlu müşteri aracılığı ile kartımı puanları kullandıktan sonra iptal ediceğimi bildirdim.
    kartın cidden bir espirisi kalmadı artık.
    bence kart sahibi olan herkes şikayetlerini bildirmeli bir düzeltme olmaz ise de iptal etmeli..
  • BDDK ve TBB'yi unutmayın.

    tabi TBB için, sanıyorum önce bankadan bir cevap aldıktan sonra başvurursak daha iyi olacak.


    Bu arada bankadan, cevap alan oldu mu? Telefon, e-posta vs. (Standart, kopyala yapıştır maillerden bahsetmiyorum.)

    Bende maksat pislik olsun diye limitim dahilinde, 876,91 TL tutarında Parafly Platinum'un limitini düşürdüm. Ayın 25. inde 6.000 TL ödemem var, onuda ödeyim tekrar arayacağım dedim. Tepkiyi bir şekilde gösterinde nasıl gösterirseniz artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkapto1 -- 9 Temmuz 2015; 10:52:33 >




  • Bence banka geri adım atacak, kat sayıları eski haline alıp tarih vererek düşürecek, puanı olanlar da kullanabilecek.
  • Puanlara yazik oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cianni kullanıcısına yanıt
    Olması gereken ve muhtemel olasılık bu. Ama yaşattığı bu stres bile, sonrasında kendisini affettirmeye yetmeyecek.
  • Samsung x2- Tarabyada villa- BMW X6- Brioni Vanquish takım elbise- Kaşta 3 dönüm arazi- 19 yaşında ukraynalı hatun

    bu ne birader??
  • boombip kullanıcısına yanıt
    çok güzel olmuş teşekkürler çevremdekilerede aynısını paylaşıyorum ve yolluyoruz birlikten güneş doğar inşallah
  • ek süre tanınmalı ya da

    herkesin hesabındaki puanlar 2 ile çarpılmalı, - de olanlar da 2 ye bölünmeli.
  • peki kapatılmayan avans puanlar ne olacak ? onları da 2 ile mi çarpacaklar
  • yine 2 kat çok iyi birde katsayıları 0,5 e indirselerdi o zaman ne olurdu bilemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    benim göndereceğim dilekçe ve şikayet metinleri aşağıdaki gibi

    09.07.2015


    HALK BANKASI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NE
    Bankanızın 5404 xxxx xxxx xxxx no’lu Parafly kredi kartı müşterisiyim. Parafly kredi kartının çıktığı günden beri “Puanlar uçak ve otel rezervasyonlarında 4 kat değerli” şeklinde reklamı yapılmıştır. Kartınızın bu yüksek katsayı özelliğinden faydalanmak için diğer bankalara ait kredi kartlarımın limitlerini düşürerek Parafly kredi kartı sahibi oldum.

    08.07.2015 tarihinde bankanızın aldığı ani bir kararla Parafly’ın katsayı özelliği 2’ye düşürüldü. Parafly bu haliyle hiçbir avantaj sağlamıyor. Müşteri olarak büyük bir mağduriyet yaşıyorum. Bunun düzeltilmesini, puanların kullanım aşamasında tekrar 4 ile çarpılmasını talep ediyorum.

    Bilginize sunar, gereğinin yapılmasını arz ederim.


    İsim
    İmza



    Halkbank genel müdürlük faks: (212) 340 93 99



    BDDK-BİMER ve TBB’ye gönderilecek metin

    Halk Bankası’nın 5404 xxxx xxxx xxxx no’lu Parafly kredi kartı müşterisiyim. Parafly kredi kartının çıktığı günden beri medyada “Puanlar uçak ve otel rezervasyonlarında 4 kat değerli” şeklinde reklamları yapılmıştır. Parafly’ın bahsedilen yüksek katsayı özelliğinden faydalanmak için diğer bankalara ait kredi kartlarımın limitlerini düşürerek Parafly kredi kartı sahibi oldum.

    Halkbank tarafından “önceden haber vermeksizin” 08.07.2015 tarihinde Parafly’ın katsayı özelliği 2’ye düşürülmüştür. Tanıtımlarla öne çıkarılan “puanların 4 kat değerli kullanılması” özelliğinin sessiz sedasız ve ani bir kararla 2’ye düşürülmesi müşteri olarak mağduriyetime neden olmuştur. Bunun düzeltilmesini, puanların kullanım aşamasında tekrar 4 ile çarpılmasını talep ediyorum.

    Bilginize sunar, gereğinin yapılmasını arz ederim.


    bddk bimer e-şikayet linki:https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/
    tbb başvuru linki:http://www.tbb.org.tr/tr/tuketiciler-icin/musteri-sikayetleri-hakem-heyeti/basvuru-formu/304


    Dilekçe örneklerinizi ilk mesaja güncelledim . Şimdilik en mantıklısı sesimizi bu yolla duyurmak bundan sonuç alınmazsa kart iptaline gitmek gibi görünüyor ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.