Şimdi Ara

Paramı nasıl geri alirim? (e-alisveris)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kisaca anlatmaya calisacagim arkadaslar, deneyim ve bilgilerinize ihtiyacim var:

    08.06.2017 tarihinde bir sitenin ayni gun kargoya vermeyi vaat ettigi urunu, kredi kartim ile taksitli odemesini gerçekleştirdim.

    Urun ayni gun kargoya verilmedi. Olabilir, bir hata olmuştur, ramazan vakti hoş gormek lazim diye dusundum.

    Ayin 9 unda musteri hizmetlerine mesaj atarak urunun bugun gönderebilir mi diye sordum. Cevap veren olmayinca, geç saatlerde telefonla arayarak durumu öğrendim, en kisa surede bilgilendirecegiz dediler.

    Hicbir bilgilendirme yapilmadan hafta sonu gecti. Ayin 12 sinde urun faturalandirildi ancak kargoya verilmedi. Bu sefer gunde 4-5 sefer musteri hizmetlerini aramaya basladim.

    Ayin 13 unde urun kargolanma surecine girdi ancak kargo takip numarasi yoktu. Gorusmeler ve yazismalar sonucu 1-2 gun daha kargo takip numarası cikmadi.

    Ayin 15 inde urunu baska bir siteden siparis verdim ve 16 sinda urun elime gecti. Buna istinaden artik bu siparisi istemedigimi ve paramı iade etmelerini istedim.

    Iadeyi suan yapamayacaklarını, urunun kargolandigini, urun kendilerine iade edilmedikce para iadesi yapamayacaklarini soylediler. Ben de urunun elime hic ulasmadigini, kargo takip numarasi verirlerse urunu geri gonderebilecegimi belirttim.

    ***Kisaca beyler:
    Parayi odedim, ürün kargo surecine basladi ancak kargo takip numarasi cikmadi. Para iadesi istedigimde ise urunu geri gondermem istendi. Urun bana ulasmadikca, geri gonderme mumkunatim olmadigindan defalarca, günde 5 kere müşteri hizmetleri ile gorusuyorum ama bana tek soylenen en kisa surede sizi bilgilendirecegiz... bu sorunlari yasadigim buyuk bir firma olmasa "DOLANDIRILDIM MI" konusu acacaktim nerdeyse :))

    Son olarak olaya gayet hos gorulu ve sakin yaklasmama ragmen, müşteri hizmetleri bana hic ama hic yardimci olmadi. Bu süreler içerisinde ve hala bana en ufak bir bilgi, mesaj vs. gondermediler.

    Fikirlerinizi bekliyorum arkadaslar. Teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Firmayı da ifşa edin. Ne aldınız ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargolamanin uzun sürmesi haricinde bir sıkıntı yok.İade için geri kargolaman gerekiyor dün yaptım ben.Ürün arızalı geldi ya iade ya arıza giderilecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matrixx7

    Kargolamanin uzun sürmesi haricinde bir sıkıntı yok.İade için geri kargolaman gerekiyor dün yaptım ben.Ürün arızalı geldi ya iade ya arıza giderilecek.

    Kargolamanin uzun surmesi baska bir sey çünkü urunu kargoladiklarini soyluyorlar. Ustelik fatura kesildikten en gec 24 saat icinde kargolamanin gerceklesecegini ve kargo takip numarasının cikmasi gerektigini soyluyorlar. Oysaki fatura 12 sinde kesildi, bugün ayin 17 si.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: star scream

    Firmayı da ifşa edin. Ne aldınız ki?

    Firmayi ozellikle ifsa etmek istemedim, urun bilgisayar monitoruydu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Site tanınmış bi site degil galiba o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İfşa et kardeşim insanlar bilsin. Ona göre alışveriş yapsın insanlar. Söylediklerin tam anlamıyla rezillik, ürün ellerinde yoksa diyelim söylemeleri lazımdı. Böyle firmaları bilmek herkesin hakkı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar ozellikle firmayi ifsa etmiyorum cunku forumda bazen bu tur konularin silindigini okudum, amacim ifsadan once sorunu cozebilecek fikirler almak.



    Konu cozume ulasinca (ulasmazsa) o zaman ss lerle birlikte aciklayacagim. Firma kucuk bir firma değil malesef...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgc -- 17 Haziran 2017; 8:43:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Urun sana geldiğinde olayı anlat ürün vaadedilen sürede gelmediği için başka yerden aldığını belirt paranı geri alırsın site büyük bir ihtimal hepsiburada.com dur son 2 aydır iyice saçmalamaya başladı site siparişler 4 günden önce elime ulaşmıyor artık önceden 1 günde elime ulaşıyordu siparişlerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • firmanın ismini bilmeden ne söyleyebilirizki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.