Şimdi Ara

PASSAT 1.6 FSI TİPTRONİC (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • öyleyse jetta tsi düşün derim...hem 1.4 lt. hem 170-140 lık seçenegiyle torklu ve hızlı bir araç...hem de dsg seçenegi mevcut...ama passat konforunu bulamayabilirsin...
  • DSG dediğiniz olay tam olarak nedir.?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ŞAhin

    DSG dediğiniz olay tam olarak nedir.?




    cift kavramalı debriyaj sistemi olan vites kutusu manuele göre%5 daha hızlı vites degistiriyor
  • Tiptronic vites bence hikaye.
    Ben şahsen motor freni yapmak istemediği sürece vitesi tiptronik kullanan olduğunu zannetmiyorum.
    Bir de otomatikleştirilmiş manuel şanumanlarda yada eğime göre ayar yapan sistem olmayan tam otomatik şansumanlarda yokuş çıkarken
    şanzumanın bocaladığı durumlar hariç kimsenin tiptronik modda kullanacağını zannetmiyorum.

    Otomatik vites kullanaların çoğunluğunun daima otomatik modda seyrettiklerini düşünüyorum.
    Ben öyle yapıyorum..

    arz ederim



    quote:

    Orjinalden alıntı: stenon

    tabiki de otomatikle düz vites arasında performans farkı olacaktır ama benim sorum aslında şu. tiptronic vitesi manualde kullanırken fark olurmu aynı arabanın düz viteslisine göre?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 1 Mayıs 2007; 20:24:25 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: ŞAhin

    DSG dediğiniz olay tam olarak nedir.?




    cift kavramalı debriyaj sistemi olan vites kutusu manuele göre%5 daha hızlı vites degistiriyor

    saol sakocum yine aydınlattın beni
  • quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Tiptronic vites bence hikaye.
    Ben şahsen motor freni yapmak istemediği sürece vitesi tiptronik kullanan olduğunu zannetmiyorum.
    Bir de otomatikleştirilmiş manuel şanumanlarda yada eğime göre ayar yapan sistem olmayan tam otomatik şansumanlarda yokuş çıkarken
    şanzumanın bocaladığı durumlar hariç kimsenin tiptronik modda kullanacağını zannetmiyorum.

    Otomatik vites kullanaların çoğunluğunun daima otomatik modda seyrettiklerini düşünüyorum.
    Ben öyle yapıyorum..

    arz ederim



    quote:

    Orjinalden alıntı: stenon

    tabiki de otomatikle düz vites arasında performans farkı olacaktır ama benim sorum aslında şu. tiptronic vitesi manualde kullanırken fark olurmu aynı arabanın düz viteslisine göre?



    ZEVK MESELESİ İŞTE...Bİ ARACI TEK BİR KİŞİ KULLANDIGINDA HAKLI OLABİLİRSİN AMA BAYANLAR GENELDE OTOMATİK KULLANIYORLAR...BELKİ ARK EVLİDİR VE HANIMI ÖYLE İSTİYORDUR...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Arkdaşlar DSG DGS de çok bi nane sanmayın,

    A3 te var teknik verilerini inceleyin gene manuel den yavaş.

    İyice öldürür passat zaten gitmez, hem 1.6 hem tiptronik alınmaz o araç


    alınacaksa manuel alınmalı

    DSG İLE MANUEL ARASINDA KAVRAMA AÇISINDAN HİÇ BİR FARK YOKTUR..YAKIT AÇISINDAN 1 LT CİVARI FARK OLABİLİR...HATTA İNSAN ELİ YA DA AYAGI BAZEN HATA YAPABİLİR DEBRİYAJ GEÇMEZ VS SOLLAMADA SORUN OLABİLİR VS..AMA DSG DE SORUN YAŞAMAZSIN...TABLOYA BAKARSAN(LİNKE TIKLAYIP TEKNİK VE DONANIM KISMINDAN TEKNİK BİLGİYE TIKLA) 1.4 170 LİK TİPTRONİK DSG VERSİYONUN HIZLANMASI MANUELDEN DAHA ÇABUK...
    MANUEL:8.3
    DSG:8.1
    http://www.vw.com.tr/models/binek/jetta/index.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolution100 -- 1 Mayıs 2007; 21:40:54 >




  • Ben tiproniği arada sırada kullanırım o da şanzuman ekonomi yapmak isteyip yokuş yukarı büyük viteste çıkmaya çalıştığında hemen yana alır bir iki küçültürüm dişliyi... DSG li sistemlerde şanzuman kulanıcya uyun dişli seçer, ekomi yaptığını anladımı vitesleri hemen yükseltir yok spor eğlimini sezerse vitesleri düşük tutarki daha atak olsun diye, otomatik vites kullanımı çok zevkli zank diye durup tekrar gaza basıp hızlanmak çok zevkli...


    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Tiptronic vites bence hikaye.
    Ben şahsen motor freni yapmak istemediği sürece vitesi tiptronik kullanan olduğunu zannetmiyorum.
    Bir de otomatikleştirilmiş manuel şanumanlarda yada eğime göre ayar yapan sistem olmayan tam otomatik şansumanlarda yokuş çıkarken
    şanzumanın bocaladığı durumlar hariç kimsenin tiptronik modda kullanacağını zannetmiyorum.

    Otomatik vites kullanaların çoğunluğunun daima otomatik modda seyrettiklerini düşünüyorum.
    Ben öyle yapıyorum..

    arz ederim



    quote:

    Orjinalden alıntı: stenon

    tabiki de otomatikle düz vites arasında performans farkı olacaktır ama benim sorum aslında şu. tiptronic vitesi manualde kullanırken fark olurmu aynı arabanın düz viteslisine göre?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 1 Mayıs 2007; 22:29:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000

    Ben tiproniği arada sırada kullanırım o da şanzuman ekonomi yapmak isteyip yokuş yukarı büyük viteste çıkmaya çalıştığında hemen yana alır bir iki küçültürüm dişliyi... DSG li sistemlerde şanzuman kulanıcya uyun dişli seçer, ekomi yaptığını anladımı vitesleri hemen yükseltir yok spor eğlimini sezerse vitesleri düşük tutarki daha atak olsun diye, otomatik vites kullanımı çok zevkli zank diye durup tekrar gaza basıp hızlanmak çok zevkli...


    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Tiptronic vites bence hikaye.
    Ben şahsen motor freni yapmak istemediği sürece vitesi tiptronik kullanan olduğunu zannetmiyorum.
    Bir de otomatikleştirilmiş manuel şanumanlarda yada eğime göre ayar yapan sistem olmayan tam otomatik şansumanlarda yokuş çıkarken
    şanzumanın bocaladığı durumlar hariç kimsenin tiptronik modda kullanacağını zannetmiyorum.

    Otomatik vites kullanaların çoğunluğunun daima otomatik modda seyrettiklerini düşünüyorum.
    Ben öyle yapıyorum..

    arz ederim



    quote:

    Orjinalden alıntı: stenon

    tabiki de otomatikle düz vites arasında performans farkı olacaktır ama benim sorum aslında şu. tiptronic vitesi manualde kullanırken fark olurmu aynı arabanın düz viteslisine göre?





    BUYRUN İŞTE KULLANAN BİLİYOR...KİMİ DE HARİÇTEN GAZEL OKUYOR...




  • demekkki tiptronic olayı biraz göz boyama. alan adam performans konusunda pek bi şey değişmiyosa neden tiptroniği manuale alıp kullansın ki. ben bunun manualini aynı düz viteslisi gibi olur zannediyodum. demekki olmuyomuş. vazgeçmek üzereyim o zaman. ama alternatifim de kalmadı o vakit:))
    ayrıca bu vwnin neden passatta 1.8 ini üretmeği kestiğinide anlamak mümkün değil doğrusu. yeni kasa 1.8 tiptroniği olsa bi saniye düşünmem herhalde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stenon -- 2 Mayıs 2007; 1:19:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stenon

    demekkki tiptronic olayı biraz göz boyama. alan adam performans konusunda pek bi şey değişmiyosa neden tiptroniği manuale alıp kullansın ki. ben bunun manualini aynı düz viteslisi gibi olur zannediyodum. demekki olmuyomuş. vazgeçmek üzereyim o zaman. ama alternatifim de kalmadı o vakit:))
    ayrıca bu vwnin neden passatta 1.8 ini üretmeği kestiğinide anlamak mümkün değil doğrusu. yeni kasa 1.8 tiptroniği olsa bi saniye düşünmem herhalde..

    1.8t vardı eskiden 2.0 satışları engellediği için onu kaldırdı...dediğim gibi dsg şanzıman var jetta 1.4 170 likte manuel 8.3 sn iken tiptronikte 8.1 e düşüyor...manuelden daha iyi yani...




  • peki 1.6 honda civic tiptronic hakkında görüslerinizi alabilirmiyim..o kasayı kaldırırm ı rahatlıkla?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: stenon

    peki 1.6 honda civic tiptronic hakkında görüslerinizi alabilirmiyim..o kasayı kaldırırm ı rahatlıkla?

    152 nm tork...civic 125jetta 170 beygir ama ..civic jettadan ortalama 30-40 kg daha hafif...ama manuek/tiptronik zamanlar:10.3/ 12.5 sn...jetta nın manuel/dsg tiptroniğin kendi manueli:8.3/ 8.1....yani hangi markaya bakarsan tiptronik alacaksan 2.0 lt alman gerek...aşağısı yokuşta sollamada problem yaratır...2.0 dan aşağı tiptroniği en alınası araç jetta...58000 ytl fiyatı var biraz tuzlu...2.ele düştüğünü biliyorum 47-48 civarı alınabilir...
  • O kasayı 1.6 motor kaldırmaz.
  • Daha uygun fiyata (54 bin YTL) Volkswagen Jetta 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG alabilirsin. Bagajıda gayet iyi (527 lt). Daha performanslı (Motoru 170 beygir). Tüketimi çok zorlamassan aşırı değil. Bence geyet iyi bir seçim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.