Şimdi Ara

PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI (179. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.744
Cevap
5
Favori
312.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yakıtı etkileyen bazı önemli parametreler hakkında bilgi verirmezseniz ,söylediğiniz değerlerin hiç bir anlamı olmayacaktır.

    1-gidilen yol durumu (eğim ,trafik(ankaranın yoğun trafiğiyle kırıkkalenin yoğun trafiği aynı olayacaktır tabi ),mesafe vs.)
    2-arabadaki kişi sayısı,yük durumu
    3-klima durumu
    4-hız
    5-araba kullanım tarzı (hızlı,sakin vs. )

    vs.
  • Peki bu motora chip tuning yaptıran var mı?Faydası oldu mu?
  • Arkadaşlar aracımda 5-30 W Castrol tam sentetik yağ var fakat az da olsa ilave etmem gerekiyor. Elimde ise Opetin 5-30 W yarı sentetik yağı var.Aracın yağ değişimine kadar bir miktar bu yağdan eklesem sıkıntı olur mu ? Yani tam sentetik içine yarı sentetik ilavesi ne gibi sıkıntılar doğurur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozankaracan

    Arkadaşlar aracımda 5-30 W Castrol tam sentetik yağ var fakat az da olsa ilave etmem gerekiyor. Elimde ise Opetin 5-30 W yarı sentetik yağı var.Aracın yağ değişimine kadar bir miktar bu yağdan eklesem sıkıntı olur mu ? Yani tam sentetik içine yarı sentetik ilavesi ne gibi sıkıntılar doğurur?

    Ben mobil 1 5-30 ESP Formula yağ kullandım 30.000 km bakımında.
    sonra baktım yağ uyarısı geldi sarı renk devamlı yanan.
    Bagajda castrol 5-30 vardı.
    Ekledim. (Yaklaşık 300 ml.)

    1000 km oldu. Sanırım bir sorun yok....
  • beyler, petronas synth ürünlerini kullanmakta hiçbir sıkıntı çıkmıyor. hem ucuz hem de
    tam sentetik. 2 dolumdur kullamıyoruz, 30bin'i geçtik, ne bir yağ eksilmesi, ne bir arıza lambası....
    mobil1 esp 5w-30'a ödediğimiz 100-120 tl'nin 40-50 tl'si sadece yağın marka ismine gidiyormuş. castrol'ü hiç düşünmüyorum, adamların zaten tüm dolumları izmir'de bp tarafından yapılıyor, hemen hemen tüm casrtol kullanan ustalar da köpüklenme ve kirlenme nedenlerinden şikayetçi.
    petronas kullanın, son teknolojiden ucuza faydalanın... vay bee, reklam gibi gibi oldu ama doğruya doğru, ne diyeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xanli -- 2 Şubat 2012; 22:58:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XsI

    Peki bu motora chip tuning yaptıran var mı?Faydası oldu mu?

    Atmosferik motora chip uygulaması yapmanın bir manası yok gibi birşey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih DAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    2011 passatım 45.000 km ye yaklaştı tüketim gitgide azalıyor şehir içi performanslı kullanımda 9.75lt lpg tüketiyor
    herkese iyi forumlar

    Vallahi deger çok güzel helede performanslı kullanım için harika. LPG normalde benzinden %10 daha fazla yakar bu durumda sizin araba 8 litre civarı benzin eder sakin kullansanız bu deger dahada düşer. benim 2010 passat 102 hp uzun yolda 90mı geçmemek kaydı ile 6.7 yi hiç düşmezdi.

    Soguklar yuzunden 1.5lt ye yakin benzin tuketimi var belirtmeyi unutmusum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozankaracan

    Arkadaşlar aracımda 5-30 W Castrol tam sentetik yağ var fakat az da olsa ilave etmem gerekiyor. Elimde ise Opetin 5-30 W yarı sentetik yağı var.Aracın yağ değişimine kadar bir miktar bu yağdan eklesem sıkıntı olur mu ? Yani tam sentetik içine yarı sentetik ilavesi ne gibi sıkıntılar doğurur?

    Sıkıntı olmaz. Hatta 10-40 bile ekleseniz sorun olmaz.
  • Aracim bazi sabahlar zor calisiyor gecen gun 3. Marsta calisti sizce aku mu yoksa lpgden mi kaynaklaniyor? Ama bunu her zaman yapmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    Aracim bazi sabahlar zor calisiyor gecen gun 3. Marsta calisti sizce aku mu yoksa lpgden mi kaynaklaniyor? Ama bunu her zaman yapmiyor

    Araç çalışıncaya kadar anahtarı basılı tutun. Çalışınca kendiliğinden marş motoru duruyor zaten. Siz geç çekseniz de problem olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hak78

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    Aracim bazi sabahlar zor calisiyor gecen gun 3. Marsta calisti sizce aku mu yoksa lpgden mi kaynaklaniyor? Ama bunu her zaman yapmiyor

    Araç çalışıncaya kadar anahtarı basılı tutun. Çalışınca kendiliğinden marş motoru duruyor zaten. Siz geç çekseniz de problem olmaz.

    Aracın ilk marşta çalışmaması LPG ile ilgili değildir, çünkü ilk marşta sırali sistem LPG sistemi olan araçlar benzinle çalışmaya başlarlar biliyorsunuz.Benim aracımda da LPG var ama böyle bir durum yaşamadım.Akünüzü yada diğer ateşleme elemanlarını gözden geçirmenizi tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    Aracim bazi sabahlar zor calisiyor gecen gun 3. Marsta calisti sizce aku mu yoksa lpgden mi kaynaklaniyor? Ama bunu her zaman yapmiyor

    bunu sadece sabah ilk çalışmada yapıyor sıcak motorda yapmıyorsa lpg ile ilgili olabilir bence lpg kalibrasyonunuzu bir kontrol ettirin sonucu burada paylaşırsanız sevinirim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    Aracim bazi sabahlar zor calisiyor gecen gun 3. Marsta calisti sizce aku mu yoksa lpgden mi kaynaklaniyor? Ama bunu her zaman yapmiyor

    bunu sadece sabah ilk çalışmada yapıyor sıcak motorda yapmıyorsa lpg ile ilgili olabilir bence lpg kalibrasyonunuzu bir kontrol ettirin sonucu burada paylaşırsanız sevinirim....


    %90 aküden passat forumunda bir arkadaşında başına gelmişti. akü zor çeviriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulpa

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    Aracim bazi sabahlar zor calisiyor gecen gun 3. Marsta calisti sizce aku mu yoksa lpgden mi kaynaklaniyor? Ama bunu her zaman yapmiyor

    bunu sadece sabah ilk çalışmada yapıyor sıcak motorda yapmıyorsa lpg ile ilgili olabilir bence lpg kalibrasyonunuzu bir kontrol ettirin sonucu burada paylaşırsanız sevinirim....


    %90 aküden passat forumunda bir arkadaşında başına gelmişti. akü zor çeviriyor.


    akü marşı zor çeviriyorsa tabiki aküdendir ama aracın garantisi devam ediyor olmalı akü sanırım garantiye girmiyormu ?yinede servisle bir görüşün sarj problemi olabilir 1.5 yılda akü mü biter?




  • servis bujileri değiştirdi inş. düzelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak7777®

    servis bujileri değiştirdi inş. düzelir

    sabah soğuktamı belli olacak düzelip düzelmediği?araç normal marş çevirip çalışmıyormuydu yoksa marşa basınca zorlanarakmı çeviriyordu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erfir

    Lpg sistemi ile ilgili bir şeyler karalayım, tecrübelerimi paylaşayım dedim.

    Aracım 2010 Passat 1.6 Mpi 102 hp (hitler tipi :).

    Kit Mtm sistemini aracım 2,800 km'de iken ankara şaşmaz oto sanayi birlik otogazda taktırdım. (2009 Eylülde, 55 lt. simit tankla 1700 TL / 12 taksitti.) 3 gün önce lpg filtresinin değişimi yapıldı (15.000'de bir 50 TL'ye değişir, OBD ile bilgisayara bağlanıp lpg ecu'su kontrol edilir) aynı yerde, ancak sordum taktırdığım yerin Kit Mtm ile anlaşmaları bitmiş haberiniz ola.

    Şu an aracım 51,500 km'de ve çok şükür tek bir problem yaşamadım. Tek korkum lastikler. Simit tank dolayısı ile tam boy stepneyi taşıyamıyorum bagajda. Stepnesiz geçen 50,000 km ve onda da sorun çıkmadı allahtan, resmen rus ruleti farkındayım ancak araçtaki lastik basınç sensörüne ve 20 tl'lik lastik onarım köpüğüne güvendim. Yarılsa, yolda bişey kesse kaldın yani.

    Yakıt şehir içi 9.5-10.5 lt civarı, şehir dışı da 6.5-7.5 lt. Bu da Ankara'daki 1.97'ci lpglerden aldığım için (milangaz) 20-22 kuruş şehir içi 14-16 kuruş şehir dışı yapıyor ki araç 1,520 kilo.

    Aracın çekişinde, ilk yaptığım 2800 km'ye göre bir fark yok benim kullanımıma göre (düşük vites, yüksek devir). Araçla biri İstanbul biri Ankarada iki kış geçirdim araç bir kere olsun soğuklarda titreme, stop etme gibi bir sorun çıkarmadı. Depo maksimum 47 litre aldı (90-95 liraya doluyor, şehir içi 450 km gidiyor.)

    Selanik, Kavala, Trabzon, Elazığ, Antalya, Fethiye, Efes, Amasra dahil görmediği yer kalmadı. Aracın farklı hava, yol, farklı yerden alınan gaz durumlarında da bi problemi olmadı. (En kötü yerden de gaz aldım ucuz diye Keihin enjektör (prins kit enjektörü) hassastır, kalitelidir dediler hiç bir problem yaşatmadı sağolsun).

    LPG düşünen arkadaşlara kendi tecrübelerimden yola çıkarak tavsiye ederim, ancak işçilik burda kitin markasından daha önemli. 4 saat adam gibi işçilikle bir çok italyan kit veya prins/teleflex kitler araçta bir problem çıkarmaz.

    Ruhsata hemen işlettim 2009 Eylülde ve 2012 Ağustos'ta olması gereken ilk muayene bozuldu, bu eylülde muayenesi geldi. bu sene ve bundan sonra iki yılda bir 135 TL muayene + 25 TL sızdırmazlık raporu + 25 TL egzoz emisyon ölçüm bedeli.

    Huzurlu, rahat, düşük yakıtlı, sevdiklerinizle kazasız belasız iyi yolculuklar. Adı üstünde her neye binersek binelim bindiğimiz şey bizi işimize, sevdiklerimize, evimize götüren bir "araç".

    Saygılarımla,

    Fırat

     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI


    bu iz bendede var neden oluyor acaba dikkat ettinizmi?

     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI




  • merhaba arkadaşlar 9000 km. 2010 passat trendline ım var ve hiç kazam yok.. temiz sadece kaldırıma sürtmeden dolayı çamurlukta çok ufak çizik var.. acelem yok ama ev almayı düşündüğüm için satmayı planlıyorum.. sizce aracım ne kadar eder?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musty10 -- 7 Mart 2012; 16:09:55 >
  • Sahibinden.com veya dod da benzer satılık araç ilanları var..Km çok düşük olanlar 50000 istiyorlar ve inan bana satılıyorda..
  • Satilik 2011 derin siyah Passat aracim birçok ekstra vardir isteyenler bu numaradan ulaşabilir 05434696225
  • 
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.