Şimdi Ara

Passat neden çok eleştiriliyor ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
12.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    Sınıfında lider sebebi bu. D sınıfında standartları Volkswagen Passat belirler.

    Yuh artık.Vw sana promosyon mu veriyor?Bu kadar da fanboy olma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • d sınıfını baz alıyorsak zaten kötü otomobil yok. ford mondeo, mazda 6, vw passat, honda accord bence hepsi iyi otomobiller.

    ancak devreye ülkemizin şartları giriyor.

    dengesiz vergi sistemi, distributor firma yaklaşımı, yedek parça servis vs.

    bu durumda 1.4 tsi ve 1.6 tdi motorların kasayla fena olmayan uyumu, otomatik vites seçeneği ve vergi sistemine uygun olması satışları net bir şekilde etkiliyor.

    peki araçtan soğutan şeyler ne:

    - dsg şanzıman riski

    diğer problemeler:

    - şu an pek olmayan ancak geçen senelerdeki uzun sipariş bekleme süresi, araç bulunabilirliği
    - yetkili servislerin aslında yeteneksiz ve bilgisiz olması.
    - servislerin müşteri memnuniyetinin olmaması
    - filoların egemenliği sebebiyle bireysel kullanıcının genelde gözardı edilmesi
  • Şirkette iki adet dizel pasat blue motion ve jetta var ikiside dsg li km ler aldığımızda 60,000 civarıydı

    ilk aldık jettanın klima peteği ve kompresör değişti.Olabilir dedim.Daha sonra aynı jettada dsg şanzıman sorunu çıktı.Servis iyi niyetten periyodikbakım karşılığında şanzımanı değiştirdi.Aynı aracın enjektörleri su koyuverdi.4 ü dirden değişti.

    Gelelim diğerine klima peteği ile kurtardık.Dsg den yolda kaldı.Servis aynı şekilde değiştirdi.Şu anda enjektörler işeme moduna girmeye çok yakın ne zaman sorun çıkartacak korkuyorum.

    Ustayla konuşunca kronik arızaları sayınca ağzım açık kaldı.

    Yeğende 1,4 tsi dsg var.Triger zinciri otüyor.

    Şu an km ler 130,000 km civarı araçları kullananlar sabit öyle şirket aracı gibi davranmazlar.

    Ben evime sokmam açıkcası o paraya bu kalite verilmez bence
  • Passat model olarak çok güzel bir otomobil. Tam otomatik vitesi olsaydı hemen sıraya yazılırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    Sınıfında lider sebebi bu. D sınıfında standartları Volkswagen Passat belirler.

    Artık yeter oksijenimi boşa tüketme. Sana hakkımı kesinlikle helal etmiyorum. Düşün birde buraya yazmayıp içimden dediklerimi ortalama seninle ilgili 13 dklık cümle kurdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat 1.6 lt tdi 120 hp'lik motoruyla benim için hiçbir zaman iyi bir araç olamayacak diğer firmalar 1.6 lt'den 165 hp güç alıyor vw 2.0lt tdi 150 hp güç alıyor ve bunu satıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    passat 1.6 lt tdi 120 hp'lik motoruyla benim için hiçbir zaman iyi bir araç olamayacak diğer firmalar 1.6 lt'den 165 hp güç alıyor vw 2.0lt tdi 150 hp güç alıyor ve bunu satıyor

    Hocam 1.6 litreden 160 hp güç alabilirler bence ama o dsg nin halini düşünemiyorum neler yaşar. 120 hp ile idare ediyorlar , gittiği yere kadar artık. Bence ne zaman insanlar tehlikenin farkına varıp almaktan vazgeçerlerse bir güncelleme gelir ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes veya BMV alamadığımız için (malum vergiler) arabada benzerine yöneliyoruz.
    VW de alman diye çok satılıyor. Aile arabası geniş.
    Çok satılınca bir şey kalite genelde düşer.
    Sayı arttıkça sorun çıkartan araçta artar.
    Sorun artarsa eleştiri artar.
  • b8 güzel araba, ben çok beğeniyorum.b7 çok kötüydü, hem pahalıydı hem de hemen hemen her yönden zayıf bir araçtı.b8 ile passat b5-5.5 dönemlerine yaklaştı.Aracı kişisel eleştirebiliriz belki ama arabalardan az çok anlayan kimse b8 passata kötü diyemez.Gel gelelim fiyatlandırma, doğuşun tutumları, vw sahiplerinin çoğunun değişik kibirimsi hareketleri, kendilerini araçların üretiminden sorumlu zannetmeleri, toz kondurmamaları falan derken bir antipatiklik oluşuyor.Tamam araba güzel ama premium değil işte, bazıları premium gibi davranıp araçları şişirince bu değişmiyor. Araba güzel bile olsa bir kere gıcık kaptınmı söylemler bu şekilde olabiliyor.Hepsi 4 çuval civata için birbirimizi kırmaya gerek yok ama etki tepki işte...
  • İkibin biturbo tidiay motoru kiskaniyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam bende vw severim ama 177 bin buna verene kadar, tertemiz 2012 model 5.25 alırsın. Veya 160 bin liraya 2012-13 bmw 5.20D alırsın 60-70 bin km'de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passat tam bir kütük
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: mucahidkarakus

    Sınıfında lider sebebi bu. D sınıfında standartları Volkswagen Passat belirler.

    Artık yeter oksijenimi boşa tüketme. Sana hakkımı kesinlikle helal etmiyorum. Düşün birde buraya yazmayıp içimden dediklerimi ortalama seninle ilgili 13 dklık cümle kurdum

    Artık gerçekten anladım, sipariş ile geldiğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sınıfının satış olarak lideri olduğundan haliyle daha çok eleştiriliyor.Ki eleştirisel yönü doğuş oto ve vergiler sayesinde oldukça fazla olan bir araç.Ama sınıfının standartlarını belirliyor mu,tartışma konusu tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Das gazzık da i yüzden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim canım birşeyler eleştirmek istiyor belki?
  • Bazıları kabul etmek istemese de onlar dahil artık herkes biliyor ki vw adam gibi araba yapmayı biliyor. -Bakın süper arabalar demiyorum- ama bütün arabaları adam g,bi derli toplu dengeli arabalar. Özellikle de insan birkaç jenerasyon vw sahibi olduktan sonra başka markalardaki bazı şeyleri çok yadırgıyor.

    Arkadaş geçen gitti 110bine civic rs aldı. Tamam güzel araba, bastı mı gidiyor, ferah falan ama iç malzeme 2017 polodan hallice, hatta yer yer daha alt seviyede. Biri b sınıfı diğeri d platformlu c sınıfı spor araç. Gidiş, sürüş on numara ama konsola şöyle bir bakınca ucuz görünüyor, bu mudur diyorsunuz.

    2008'e bindim hafif kirli sudan bir geçiyorsun ön davlumbazlardan çangır çungur toz, çakıl, su sesi geliyor, kağıt gibi malzeme kullanılmış içinde huzursuz oluyorsun. Start stop yapmışlar daha araç tam durmadan stop ediyor. Normalde iyi gibi gelse de park manvraları komedi, ileri geri manevralarında alet habire stop ediyor her manevrada, şaka gibi.

    Kia ceratoya bindim, su birikintisinden geçtik su resmen ayağımın altına çarpmış gibi oldum, hoşurt sesiyle. Bildiğin ayağımda o suyun çarpmasını hissettim, taban kağıt gibi, izolasyonsuz. İçine oturuyorsun 1 metre ön göğüs var, ön cam basık, tavan alçak, içi karanlık, a sütunları meşe odunu gibi kalın insan aracın içinde daralıyor, bunalıyor inmek istiyor. Plastikler falan clio seviyesinde.

    Bu tip şeyler önemsiz gibi gelebilir kimilerine ama arabadan alınan, kalite, güven, sağlamlık gibi hisleri ciddi derecede aşağı çekiyor. Vw en kalitesiz jetta aracında bile ne davlumbazdan, ne tabanından öyle ses gelir. Polosu dahil iç görüş açıları düzgündür, malzemesi derli topludur mesela. Start stop akıllı az basarsan araç sadece durur, daha kademeli basarsan stop eder vs vs. İşte böyle ince işeyler biriktikçe kalite algısını doğuruyor. Evet kusursuz değiller, sıkıcı tasarımlı, donuk sürüşlü, sıkıntılı şanzıman sistemli ve kalabalık servislere sahip ama arabanın kendisi bir bütün olarak adam gibi olması gerektiği gibi olduğu için bu kadar tutuluyor işte.

    Yani bende birkaç vw sahibi olmuş olarak sıkıldım markadan başka arayışlardayım ama, aynı paralara satılan muadil araçlar hep daha kalitesiz olunca insan ister istemez vag grubuna yöneliyor yine.




  • vw araçlarına madde madde bakarsak her konuda belli bire ortalama tutturduğunu görüyoruz. yani bir konudan 10 üzerinden 5 alıp diğerinden 8 almıyor. hemen hemen hepsinde belirli bir ortalaması var. ne çok iyi ne çok kötü. ayrıca her türlü kombinasyonu yapabiliyorsunuz. burada çok satılan kötüdür gibi yanlış bir algı var. bazılarının da araçları aşırı abartmasından dolayı yersiz eleştiriler oluyor. hatta eminim çoğu kişi araçları kullanmadan eleştiriyor.

    örneğin geçen sıfır sayılabilecek i20 kullandım. içeriye çok fazla ses alıyordu. tüketimi yüksekti. direksiyon da pek hoşuma gitmedi. dokunmatik olmayan küçücük multimedya ekranı vardı. açıkçası polo, i20'den daha iyi geldi bana. tasarım olarak i20 gerçekten güzel, polo'dan üstün olduğu noktalar elbette vardır ama polo her konuda belli bir standardı koruyor. ben böyle düşünsem bile sonuç olarak herkesin kendi fikri. kazandığı onca parayı bir araca bağlarken insanlar her türlü durumu düşünmek durumunda. kimseyi seçtiği araçtan dolayı yargılayamam. fakat burada vw alanlara karşı aşırı sert yorumlar yapılıyor. bence bunda (+) alma sevdası da var. nasıl olsa vw'i eleştirince artıya boğuluyorsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çünkü kullanıcıları " direksiyonunda anam yakalansa sürücülük anamdadır " derler bazatçılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat B5, B5.5 ve B6'dan sonra bozdu. En kral Passatlar B5.5 kasa 2005 model Highline olanıdır. Konfor olarak da B5 ve B5.5larda şu anda güncel Bentleylerde kullanılan ön yürüyen sistemi vardır. 6 kollu süspansiyon sisteminden bahsediyorum.

    B6'dan sonra Passat, teknik anlamda aşırı bir yenilik içermemekte görselliğe önem vermektedir. Bununla birlikte fiyatları, Insignia, 508, C5 gibi rakiplerinden daha yüksektedir. C5'i bir kenara bırakırsak 508 ve özellikle Insignia'nın yanında Passat etiketinin otomobili değil.

    Evet, Passat'ta sürüş pozisyonu, rahatlığı gibi ergonomik konularda sınıf ortalamalarını tutturur ama keşke DSG'de ısrar etmeyip tam otomatik şanzıman kullansa. 2.0 CDTI Insignia aldığım paraya güç ve tork fakiri 1.6 TDI Passat alamıyorum. Çünkü fiyatları çok yüksek. O paraya 1.6 CDTI 136ps Insignia alınır taş gibi AISIN şanzımanıyla da güle oynaya kullanılır.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.