Şimdi Ara

Passat neden çok eleştiriliyor ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
0
Favori
12.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Edit: 300 bin oldu hala kuyruğa girip alıyorlar

    Alıntıları Göster
    Nerde 300? Daha yeni passat comfort otomatik dizel 200’e aldım. Kuyruktan kastın beklemeyse, o yok. Hemen teslim. Çok rağbet var diyorsan, doğru. Ben düşünüp karar verene kadar (yarım saat) istediğim renk araç satıldı ve ne bulduysak onu aldık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Nerde 300? Daha yeni passat comfort otomatik dizel 200’e aldım. Kuyruktan kastın beklemeyse, o yok. Hemen teslim. Çok rağbet var diyorsan, doğru. Ben düşünüp karar verene kadar (yarım saat) istediğim renk araç satıldı ve ne bulduysak onu aldık.

    Alıntıları Göster
    “R Line”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cuvalla para veriyorsun koltugunu kriko misali comakla ayarliyosun donanim fakiri. dsg denilen cahillerin bas dusmani vites sistemli araba ama iste ulkede bombos vw toyota honda yalamaya bayiliyor insan. Ozellikle vw ve hondacilar bi alem 2.eli daha bi sacmasalak yamulan arabaya binen. Jettam var 2016model ama park sensoru, sis fari, alasim janti yok diyen daha dogrusu arabada olan klima bide 4cam otomatigi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birkaç sebebi var.

    - bazı insanlardaki anlamsız vw nefreti.
    - çok satmasından dolayı diğer markaların d sınıfı denemelerini baltalaması
    - muadillerinden biraz daha pahalı olması
    - tasarımının hep aynı olması
  • Sence Bmw nin 3 ya da Mercedes c classı üretme kabiliyet kapasite ve tecrübesi var mı vw nin. Opel veya Renault dan iyi olması onları iyi yapmaz.

    Ayrıca kendi sikletindeki rakiplerden fazla satması muazzam satış başarısı sayesinde bence o farkı yaratacak kadar iyi değil passat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    “R Line”

    Alıntıları Göster
    "r line" diye bir model fiyat listesinde bile yok vw'nin. senede kaç tane satıyor? 3 mü 5 mi? cımbızla fiyat listesinde bile olmayan bir model seçip algı operasyonu yapmanın alemi yok. nerde bu r-line fiyatı? kaldı ki passat'lar hala eski kur kampanyasından satılıyor. passat'ın en çok satan modeli comfort otomatik dizel ve o da şu an 195-200binden satılıyor. trend manueller çok daha uygun fiyatlara var. d sınıfında passat kadar uygun fiyata satılan başka bir marka yok. her cebe uygun bir passat var. o yüzden de deli gibi satıyor.

    millet ne yapacaktı? bugün var yarın yok olan mondeo, avensis, accord'u mu alacaktı? durmadan ismi değişien insignia, talisman'ı mı? hem de passat'tan daha pahalı olmasına rağmen?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Sence Bmw nin 3 ya da Mercedes c classı üretme kabiliyet kapasite ve tecrübesi var mı vw nin. Opel veya Renault dan iyi olması onları iyi yapmaz.

    Ayrıca kendi sikletindeki rakiplerden fazla satması muazzam satış başarısı sayesinde bence o farkı yaratacak kadar iyi değil passat.
    passat daha ucuz olup çok satsa söylediğin mantıklı olurdu, ucuz ya ondan alıyor millet derdik. ama daha pahalı olduğu halde açık ara avrupa'nın ve türkiye'nin en çok satan aracıysa sınıfında orda durmak lazım. c serisi de o kadar abartılacak bir araç değil:

    http://mercedesblog.com/turbo-battle-new-audi-a4-versus-bmw-3er-mercedes-c-class-vw-passat/




  • Urfalıların meşhur sözü vardır: At, avrat, passat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    passat daha ucuz olup çok satsa söylediğin mantıklı olurdu, ucuz ya ondan alıyor millet derdik. ama daha pahalı olduğu halde açık ara avrupa'nın ve türkiye'nin en çok satan aracıysa sınıfında orda durmak lazım. c serisi de o kadar abartılacak bir araç değil:

    http://mercedesblog.com/turbo-battle-new-audi-a4-versus-bmw-3er-mercedes-c-class-vw-passat/

    Alıntıları Göster
    Avrupa'daki durumu bilemiyorum ama burada diğerlerine göre ucuz. Başlangıç fiyatlarında Opel&Renault dan ucuz, önceki yıl mondeodan da ucuzdu, lüks algısında onlardan geri kalmamak için aynı sistem üzerine arteoen tasarlandı. Ancak arteon'u da talisman vb.' rakiplerinin akıbeti bekliyor.

    Linkteki yazıyı okudum. Sanki D segment gibi orta-üst sınıf lüks vaadeden otomobilleri değil de B segment f/p testi kıvamında bir değerlendirme olmuş. Buradaki verileri tarafsız olarak gözlemleyip duyguları sadece tasarıma bırakırsanız Mercedes e doğru akar gidersiniz dürüst olalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Avrupa'daki durumu bilemiyorum ama burada diğerlerine göre ucuz. Başlangıç fiyatlarında Opel&Renault dan ucuz, önceki yıl mondeodan da ucuzdu, lüks algısında onlardan geri kalmamak için aynı sistem üzerine arteoen tasarlandı. Ancak arteon'u da talisman vb.' rakiplerinin akıbeti bekliyor.

    Linkteki yazıyı okudum. Sanki D segment gibi orta-üst sınıf lüks vaadeden otomobilleri değil de B segment f/p testi kıvamında bir değerlendirme olmuş. Buradaki verileri tarafsız olarak gözlemleyip duyguları sadece tasarıma bırakırsanız Mercedes e doğru akar gidersiniz dürüst olalım.

    Alıntıları Göster
    birebir aynı donanım seviyesi karşılaştırıldığında passat daha pahalı kalıyor.

    biraderde c serisi var. içi malesef çok dar passat'ın yanında. e serisi veya 5 serisi çok hoşuma giderdi, onlar geniş. o kadar para verip daracık bir araca binmek çok içime sinecek birşey değil. linkteki yazı muhtemelen orijinal testin kısa bir versiyonu. kağıt dergide uzun versiyonu vardır. 3 serisini 3 silindirli motorundan elemişler ki haklılar da. o kadar para vereceksin ve araban gitmeyecek. 320i olmalı en azından 3 serisi. a4 asla düşünmeyeceğim bir araç. içi daracık. hadi c serisinin veya 3 serisinin bmw/mercedes olması hatırına dar iç hacmine katlanalım da audi'ye katlanamam doğrusu. a4'ün de 3 serisinin de tipi passat'tan daha güzel (c serisinin tipini pek beğenmiyorum, içi güzel ama dışı çirkin bence) ama çok dar. passat'ın iç ve bagaj hacmi çok iyi. e bunlar da aile aracı zaten. iç hacme, f/p'ye bakılması doğal bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 16 Ekim 2018; 11:34:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    birebir aynı donanım seviyesi karşılaştırıldığında passat daha pahalı kalıyor.

    biraderde c serisi var. içi malesef çok dar passat'ın yanında. e serisi veya 5 serisi çok hoşuma giderdi, onlar geniş. o kadar para verip daracık bir araca binmek çok içime sinecek birşey değil. linkteki yazı muhtemelen orijinal testin kısa bir versiyonu. kağıt dergide uzun versiyonu vardır. 3 serisini 3 silindirli motorundan elemişler ki haklılar da. o kadar para vereceksin ve araban gitmeyecek. 320i olmalı en azından 3 serisi. a4 asla düşünmeyeceğim bir araç. içi daracık. hadi c serisinin veya 3 serisinin bmw/mercedes olması hatırına dar iç hacmine katlanalım da audi'ye katlanamam doğrusu. a4'ün de 3 serisinin de tipi passat'tan daha güzel (c serisinin tipini pek beğenmiyorum, içi güzel ama dışı çirkin bence) ama çok dar. passat'ın iç ve bagaj hacmi çok iyi. e bunlar da aile aracı zaten. iç hacme, f/p'ye bakılması doğal bence.

    Alıntıları Göster
    Her zaman premiumlar ve diğerleri olarak bakıyorum bu olaylara. Fakat bu sınıfta sizin de belirttiğiniz gibi Audi A4'ün hiç bir şansı yok, kasti olarak alt sınıflarda audinin baltalanıp vw'nin yukarı ittirildiğini hissediyorum. Belki markanın bağımlıları rijitlik bakımından ayırt edebilirler onun dışında motor-şanzıman kombinasyonu aynıyken ne diye onca bagaj hacminden, geniş bir diz mesafesinden feragat edelim ki. Tek kelime "haklısınız"

    Tabi şimdi burada değerlendirilen 1.4 Tsi motorun ülkemizde özellikle büyükşehirlerde bu canavarı ekonomik biçimde yürütme şansı olmadığından dizel versiyonlara döndüğümüz anda yine mercedes tarafına geçerim. Ayrıca ben buraya 2. el kaygılarından arınabilirsek Talisman'ı ve superb'i de eklemek isterim. Çünkü iki nesildir passat CC&CC'yi ne kadar çekici buluyorsam passat'ı o kadar itici, çirkin ve basite alınmış, kolaya kaçılmış bir tasarım olarak görüyorum.




  • Passat gayet iyi bir araç.Burada göklere çıkaran da var,gereksiz yere yerip beğeni almaya çalışan troller de.Kendi sınıfında konforu,iç mekan kalitesi,motorları,şanzımanın keyfi olsun gayet iyi bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Her zaman premiumlar ve diğerleri olarak bakıyorum bu olaylara. Fakat bu sınıfta sizin de belirttiğiniz gibi Audi A4'ün hiç bir şansı yok, kasti olarak alt sınıflarda audinin baltalanıp vw'nin yukarı ittirildiğini hissediyorum. Belki markanın bağımlıları rijitlik bakımından ayırt edebilirler onun dışında motor-şanzıman kombinasyonu aynıyken ne diye onca bagaj hacminden, geniş bir diz mesafesinden feragat edelim ki. Tek kelime "haklısınız"

    Tabi şimdi burada değerlendirilen 1.4 Tsi motorun ülkemizde özellikle büyükşehirlerde bu canavarı ekonomik biçimde yürütme şansı olmadığından dizel versiyonlara döndüğümüz anda yine mercedes tarafına geçerim. Ayrıca ben buraya 2. el kaygılarından arınabilirsek Talisman'ı ve superb'i de eklemek isterim. Çünkü iki nesildir passat CC&CC'yi ne kadar çekici buluyorsam passat'ı o kadar itici, çirkin ve basite alınmış, kolaya kaçılmış bir tasarım olarak görüyorum.

    Alıntıları Göster
    bence mercedes geniş isteyen e serisi alsın, bmw de 5 serisi alsın diyor. audi'de vw grubun premium markası olduğu için onları taklid ediyor ve geniş isteyen a6 alsın diyor. o zaman da fiyatlar korkunç şişiyor. ben şahsen audi tercih etmem. ya mercedes/bmw ya da vw tercih ederim.

    mercedes'in kullandığı 1.6 dizel motorla ilgili şikayetler okuyorum. passat'ın dsg şikayetleri çok okudum ama motordan yana şikayet sıfır.

    cc konusuna gelince, şahsen ben beğenmedim cc'yi. bmw'de 4 serisi var aynı tarza benzeyen, o güzel mesela ama cc benim hoşuma gitmedi hiçbir zaman. passat b8'in tipini beğeniyorum. içteki boydan boya giden klima üfleçleriyle birleşmiş ızgara ve ortasındaki saate de bayılıyorum. highline'da bir de altına ahşap görünümlü kaplama eklemişler ki çok güzel olmuş. dışta da boydan boya giden ütü izi ve arka kapılardaki içe doğru kıvrım ve far-ızgaranın önden görünüşü, arkadaki stopların b7'den daha ince görünümü. ben passat'ın tipini komple beğeniyorum. superb güzel ama o horoz logosu, marka takıntım yoktur ama logosu çirkin. talisman'ın dizaynını hiç beğenmedim. 1.4tsi motoru golf'te kullandım ben. golf'te çok ekonomikti ama passat'ta nasıl olur bilemedim. az yakıyor diyen passat sahiplerine de güvenemedim pek. bir de şu konu var; golf benzinli de olsa 2. elde çok iyi gidiyor ama passat dizel + dsg değilse 2. elde zayıf. dizel + dsg olduktan sonra trendmiş comfortmuş kimse bakmıyor. ha bir de golf'te de passat'ta da cam tavan soruyor insanlar. başka da birşey sordukları yok. bakınca dizel + dsg fiyat farkı yüksek ama hem sürerken tutumlu ve konforlu hem de satarken en az kaybettiren konfigürasyon. bu benim ilk dizel aracım. 1.4tsi golf'ün ekonomisine hayrandım ama dizel passat bile olsa golf'ten çok daha ekonomikmiş bunu gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    bence mercedes geniş isteyen e serisi alsın, bmw de 5 serisi alsın diyor. audi'de vw grubun premium markası olduğu için onları taklid ediyor ve geniş isteyen a6 alsın diyor. o zaman da fiyatlar korkunç şişiyor. ben şahsen audi tercih etmem. ya mercedes/bmw ya da vw tercih ederim.

    mercedes'in kullandığı 1.6 dizel motorla ilgili şikayetler okuyorum. passat'ın dsg şikayetleri çok okudum ama motordan yana şikayet sıfır.

    cc konusuna gelince, şahsen ben beğenmedim cc'yi. bmw'de 4 serisi var aynı tarza benzeyen, o güzel mesela ama cc benim hoşuma gitmedi hiçbir zaman. passat b8'in tipini beğeniyorum. içteki boydan boya giden klima üfleçleriyle birleşmiş ızgara ve ortasındaki saate de bayılıyorum. highline'da bir de altına ahşap görünümlü kaplama eklemişler ki çok güzel olmuş. dışta da boydan boya giden ütü izi ve arka kapılardaki içe doğru kıvrım ve far-ızgaranın önden görünüşü, arkadaki stopların b7'den daha ince görünümü. ben passat'ın tipini komple beğeniyorum. superb güzel ama o horoz logosu, marka takıntım yoktur ama logosu çirkin. talisman'ın dizaynını hiç beğenmedim. 1.4tsi motoru golf'te kullandım ben. golf'te çok ekonomikti ama passat'ta nasıl olur bilemedim. az yakıyor diyen passat sahiplerine de güvenemedim pek. bir de şu konu var; golf benzinli de olsa 2. elde çok iyi gidiyor ama passat dizel + dsg değilse 2. elde zayıf. dizel + dsg olduktan sonra trendmiş comfortmuş kimse bakmıyor. ha bir de golf'te de passat'ta da cam tavan soruyor insanlar. başka da birşey sordukları yok. bakınca dizel + dsg fiyat farkı yüksek ama hem sürerken tutumlu ve konforlu hem de satarken en az kaybettiren konfigürasyon. bu benim ilk dizel aracım. 1.4tsi golf'ün ekonomisine hayrandım ama dizel passat bile olsa golf'ten çok daha ekonomikmiş bunu gördüm.

    Alıntıları Göster
    Forum tartışmasından ziyade sohbete döndü bu iş ama keyifli de oldu. Sohbetimize dahil araçlardan Passat kullandım, CC kullandım, şu an kullandığım araç Laguna ve daha önce Audi A3 sahibi oldum yine arkadaşıma ait A4 kullandım. Daha önceki mesajımda da belirtmiştim şasi rijitliği konusunu. Audi bu konuda saydığım araçların içinde en iyisiydi kendi sürüş tecrübelerime göre. A3 bile bir çok D segmentle aynı kararlılıkta. Nasılsa vw aynı şey denecek kadar boşlamamak lazım diye düşünüyorum.

    Dizel ve güçlü motor büyük şehirlerde özellikle istanbul gibi dere-tepe ve yoğun trafiğin olduğu yerlerde benzinliye göre tabi ki iyidir. Klasik tork konvertörlü şanzımanına rağmen 2000cc motorlu D segment kocaman laguna'yı bu trafikte 9-10 litre aralığında yürütebilliyorken TSI kullananlar bile 8 seviyesinde çok dikkatli kullanarak kalabiliyoruz diyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Forum tartışmasından ziyade sohbete döndü bu iş ama keyifli de oldu. Sohbetimize dahil araçlardan Passat kullandım, CC kullandım, şu an kullandığım araç Laguna ve daha önce Audi A3 sahibi oldum yine arkadaşıma ait A4 kullandım. Daha önceki mesajımda da belirtmiştim şasi rijitliği konusunu. Audi bu konuda saydığım araçların içinde en iyisiydi kendi sürüş tecrübelerime göre. A3 bile bir çok D segmentle aynı kararlılıkta. Nasılsa vw aynı şey denecek kadar boşlamamak lazım diye düşünüyorum.

    Dizel ve güçlü motor büyük şehirlerde özellikle istanbul gibi dere-tepe ve yoğun trafiğin olduğu yerlerde benzinliye göre tabi ki iyidir. Klasik tork konvertörlü şanzımanına rağmen 2000cc motorlu D segment kocaman laguna'yı bu trafikte 9-10 litre aralığında yürütebilliyorken TSI kullananlar bile 8 seviyesinde çok dikkatli kullanarak kalabiliyoruz diyorlar.

    Alıntıları Göster
    ilk passat audi'nin bir modelinin üzerine vw logosu koyulmuş haliymiş. audi illa ki daha iyidir, dediğim gibi tipi de daha hoş ama işte ben ancak a6 ile rahat edebilirim ki bütçem a4'e bile yetmiyor. a4'ün 2.0 dizel olmasını geçtim, benzinli modelleri bile çok pahalı benim için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Ben yol tutuştan pek anlamam ama and mehmet b8 in yol tutuşunu yere göğe sığdıramıyor.



    Motoruna gelince 300 torka rağmen son hızı 180 olan bir sürü araç var. Passat 205. 0-100 değeri de makul. Az da yakıyor. Bence düşük torkuna rağmen beklentileri karşılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • freemangroovy kullanıcısına yanıt





    bak şimdi ne dersin bu passat sahibine. Arabasını en iyisi sanan sonradan görme işte.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/yol-tutus-karsilastirmasi-arteon-insignia-talisman--129274849


    al sana vw yol tutuşu. passatın abisi bile geride kalıyor.
  • chrissrathfield C kullanıcısına yanıt
    Fiyatı görmeden önce fotolara bakayım dedim. Herhalde 170-180 falan istiyor diyorum. Fiyatı görünce beynim durdu.

    Şimdi o arabaya 258 bin tl bağlayanlar var he mi?

    Bir de bildiğimiz 1.6 TDI. TSI falan da değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.