Merhabalar, Passo lig kartım bulunuyor. 3-4 yıl önce almıştım. Ve telefon numaramı değiştirdiğim için kartı hesabıma tanımlamakta sorun yaşıyorum. Telefon güncelleme işi için müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım, eski telefon numarama gelen onay kodunu istiyor. Ancak eski telefon numaramı ve SİM kartını 2 sene önce bir akrabama vermiştim ve şimdi o akrabam ile pek samimi değilim. Bu konuda ne yapabilirim? Ya da telefon numara değiştirme işlemi için, müşteri hizmetlerine direk bağlanabileceğim bir yol var mıdır? Ya da yüz yüze konuşabileceğim Passo lig kurumu gibi bir şey bile olur. TC kimlik numaram, şuan ki karta tanımlı olduğu için, yeni kart siparişi de veremiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Hocam buradan bilgileri doldurun sizi arayıp bir form gönderiyorlar formu doldurup kimliğinizle selfie çekip tekrar ulaştırdığınızda numaranız güncelleniyor