Lisans iptal ettirmek bu kadar kolaysa şaşırtıcı bir durum. Türk milleti olarak en ufak şeyde şikayet etmeyi adet haline getirdik. TT üst üste yaptığı zamlar sebebiyle firma bedava mı hizmet versin? Adamlar açıklayıcı ve mağdur etmemek adına ellerinden geleni yapıyorlar Bence TT 'yi zam yaptıkları sebebiyle şikayet edin. |
PELİCELL (119. sayfa)



-
-
180 TL fatura çıkaramaz boş yapıyorsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence taşıma yapacaklarla ,yapmayıp yaninet'ten devam edecekler bir ayrışsınlar sayımızı bilelim,herkes yazınca karışıyor konu..bide peşin ödemeliler var ,onlar içinde açıklama yaptı adamlar zaten..eğerki bu firmada devam edecekseniz fiyat 199 TL, etmeyecekler de ayın 7 sine kadar süre verdiler..ve eski fiyattan faturalama yapılacak dediler..bu süre yarın başka firmaya geçiş için başvurulsa bile,o tarihe yetişmeyebilir ama sözleşmeleride biz değil onlar feshetti sonuçta,yani 2-3 gün tarih sarksa bile, idare edeceklerini düşünüyorum..ki banada 180 liralık fatura çıkmış bugün, taşıma yapacağım halde..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 1 Ekim 2023; 20:4:41 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu şekilde yapamazlar tüketiciye süre vermeleri gerekirdi.
Btk’ya ve cimer’e başvuruyorum.Türk telekom toptan tarafınada bildiriyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sözleşmede, taraflardan biri sözleşmeyi feshederse,15 gün önceden diğer tarafa haber vermelidir diyor..evet bu süre verilmedi..eğer BTK ve Türk Telekom tarafıyla yakınen ilginiz varsa olabilir ancak Cimerden sonuç çıkmaz boşa uğraşmayın derim..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi iss'ye geçeceksin? Ben şu an kararsız olduğum için diğer kullanıcıların deneyimlerini değerlendiriyorum. Geçeceğin iss'yi paylaşırsan faydalı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Önceden 35 mgbit paket kullanıyordum şimdi 180 tl ücret yansıtılmış ve vaat ettikleri 100 mgbit hız yerine halen önceki gibi 40 mgbit hız geliyor yani hızda yükselmemiş ama fatura yükseliyor durduk yere nedense ayrıca firmanın öngörüsüz olmasının cezasını neden müşteri çekiyor ki sanki zorla bu işi yapın diyorlar yada diyoruz beceremiyorlar ise bıraksınlar bu işi ben bunların öngörüsüzlüğü yüzünden tahahütü uzattığım dönemde daha uyguna başka firmadan sözleşme yapa bilirdim ama bu imkanı sayesinlerinde kaybettim
şimdi daha pahalı ve kısıtlı sürede eğer yeni zamlı tutarı ödemek istemiyor isem ani başka firmaya geçiş yapmam gerekiyor şimdi mağdur etmemek adına ellerinden geleni yapıyorlar demişsiniz ama öncelikle mağdur etmemek isteselerdi mevcut abonelerine azami 1 ay süre vermeleri gerekir idi zamsız olarak önceki fiyattan durumu açıkladıkları tarih hafta sonuna 1.5 gün kalamı denk geliyor ne hikmetse perşembe günü öğle saatlerinde bilgilendirme geldi bana yani doğal olarak asıl süreç yarın başlıyor yani 7 güncük süre tanımlamışlar sağ olsunlar ne güzelde mağdur etmiyorlar müşterilerini ama
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 1 Ekim 2023; 20:43:11 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
10line ile turbonet arasındayım..10line yazdım whatsapptan ama pek ilgilenen yok oradada..sende yazarsan faydalı olur..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar bendeki hız değişmemiş yani 8 lik olan devam ediyor, 100 olmayacakmıydı sizlerde durum nasıl
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgilendirme için teşekkürler. Dediğin firmaları hiç duymamıştım. Ben de netplus ile pelicellden devam etme arasında kararsızım. netplus da sanırım zam yapacak yakın zamanda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
On ödemeli olan bu 199.90 tl para 100mbs icindi eee eve gelen yine 9-10 bunun adı nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
araştırmalarım sonucu netspeed ve millenicom arasında kaldım ve tercihim millenicom oldu. 35mbps 199 lira, 100 ise 220 idi. referans no kullandım. aynı gün hizmet aktif oldu.
durumu anladılar, xdsl numarası problem olacağı için kurulum ücreti almadılar. zaten ben kullanıcı adını girdim modeme. çok da kolay bir şeydi. durumun ve sürecin farkındalar, bunu talep ederseniz 400 tl boşuna kurulum hizmeti ödemezsiniz.
bu firmayı tercih etmemdeki tek sebep 7/24 canlı yardım oldu. ne zaman istersem muhatap bulabiliyorum bu benim için çok iyi bir şey.
bu firmayı tercih etmek isteyen olursa benim kodum : Kampanya indirim kodu EB9AB587.
-
Bana 8 mbps hız yetiyor taahhütlü en uygun hangi iss tercih ediyorsunuz hala karar veremedim ☹️
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ARKADAŞLAR DEVAM EDELİM DEDİK MODEM AKTİVASYON KURULUM SÖZLEŞME Bİ DAHA UĞRAŞMIYIM DİYE... HIZ HALEN 9-10 KANDIRILDIKMI ŞİMDİ YANİ...
BU AY 30 GÜN 2 GÜNDÜR HIZ 9-10 AMA BİZDEN ALINAN/ALINACAK PARA 100MBPS OLAN İDİ. YANİ VAADEDİLEN GERÇEKLEŞMEDİ 2 GÜNDÜR. AMA PARA ARTTI @PelicellTelekom
3400017646 fayik karaer
3400062792 caner yüce
--- turgay çakır
hızlar halen eski hız
3 abone var 3 üçü de hızları değiştirilmemiş PELİCELLLLLLLL YANİİİİİİİİİ YAŞIYOMUSUNUZ
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 2 Ekim 2023; 9:55:41 > -
30 Eylül de iptal için hem whatsappdan hem teknik servisten mesaj yazmıştım. Ancak bugün baktiğimda 180TL fatura yansıtılmış. İptal eden arkadaşlar nasıl abonelik iptali yaptılar acaba?
-
Maalesef uygun fiyatlı iss yok artık..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsinin fiyatları birbirine yakın gibir ile commet düşünüyorum ama ikisinde de sorun yaşayan çok kişi var çok kararsız kaldım ☹️
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Comneti boşver hiç girme onlara
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Gibir var 12 ay yada 24 ay pesin ödeyince 35 mpbs 160 TL ye geliyor büyük iss kere bakiyorum uçuk rakamlar hep ☹️
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bence direkt comneti sil listeden orada bir sorun yaşadığında direkt sorunu müşteriye atıp müşteri eğer ısrar eder ise sorunun çözümüne dair direkt tek taraflı kapı dışarı ediyor ve hali hazırda olan port hattınızın kaybına sebep oluyorlar bu durumdan ötürü
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X