Şimdi Ara

PELİCELL (121. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.715
Cevap
36
Favori
105.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Keşke özelden yazsaydiniz şimdi herkes bu kod ile gonderecek hesaplar karışmasın ok göndereceğim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Yeni tarife bizim icin yuksek kaldi 30 Eylül de Whtsapp ve email ile de yazdım ama yine de 180TL fatura yansımış.

     Abonelik ve fatura iptalini nasil yapabiliriz?

    3400069258 abone numarasi

  • Merhaba,


    Whatsapp hattımız ve telefonlarımız sizde takdir edersiniz ki ciddi anlamda kitlenmiş durumdadır. info@yaninet.com.tr veya aktivasyon@pelicell.com.tr mail adresimize talebinizi iletmenizi rica ederim.


    En kısa sürede tarafınıza işlem sonucu sms ile bildirilecektir.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Bize ait olan 3 abonede on odemelerini yaptı.


    2 abonenin hızı guncellendi.


    3400017646 fayik karaer hızı halen guncellenmedi.


    @PelicellTelekom


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Memnun musunuz yaninetteb

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ödeme yaptım, hız 2-3 saat sonra düzeldi, biraz deneyelim bakalım

    PELİCELL
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Degerli abonemiz, hattiniz altyapinizin destekledigi en yuksek hiz olan 50mbps e yukseltilmistir. Modem ayarlariniz ADSL olarak yapilandirildigindan baglantiniz kesilmistir. Modeminizi VDSL olarak kurarak baglantinizi aktif edebilirsiniz.

  • erturkmen kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederiz. Hız güncellemeleri yapılmaya başlanmış olup ayın 7 sine kadar tüm abonelerimizde tamamlanması planlanmaktadır.


    Saygılarımızla

  • 200 liradan aşağı telekom altyapısından internet kalmadı galiba.. kaldıysa bile ocak ayından itibaren min 200 olacak gibi hepsi..

    Şaaaakkk diye fahiş zammı dayadılar milletin sırtına yine.. katakulliye geldik iyi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    nasıl yapıcam bilmiyorum.. modemleri ben kurdum sayenizde gelmediniz araştırıpta kurmuştum. VDSL yi nasıl yapcam. fayik karaer numarasına şifre ve kullanıcını adını tekrar atınız. ve VDSL nasıl yapcam onu da deyiniz. bugün yine internetsiziz yani sağolun varolun @PelicellTelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 8:19:40 >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Günaydın.Modemin modeli nedir?

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    gğnaydın, vodafone huawei idi sanırım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 8:39:14 >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Modem arayüze girin. İnternet/ İnternet ayarları/ Wan internet vd (vdsl) olması lazım. Düzenle deyip kullanıcı adı ve şifre yazıp kaydet diyoruz.

  • kullanıcı adı ve şifre yollansın denicem bu şekilde umarım olur olmazsa kırıcam artık modemi de interneti de kabloyuda... resmen zulüm...

    @PelicellTelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 8:52:8 >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    PPPoE bilgileriniz sms ile tarafınıza iletilmiş olup, sağlayıcı olarak sorumluluğumuz bina girişinizde ki ankastreye kadardır. Modem desteğimiz malesef bulunmamaktadır.


    Hızınızı arttırmak için beklememizin sebebi bağlantınızın kopacak olması idi. Whatsapp üzerinden de bu durum size aktarıldı.


    Modeminizi kurmanızın ardından bağlantınız aktif duruma gelecektir. Dilerseniz hattınızı tekrar ADSL devreye çekerek bağlantınızı aktif duruma getirebiliriz.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    *** hayır modem kurulumuda size ait pelicel müşterihizmetleri görüşmemizde ekip yönlendirilmişti ama ben kurmuştum. müşteri hizmetleri modem ekibimizi var demişti. yani :) şaka gibisiniz.

    *** siz biz internetten mahrum kalmamak içinmi hızımı arttırmamışsınız adam yaaaaaa ne kadar güzel bi şirketsiniz böyle acayip duygulandım

    *** iş çıkışı modemi inşaALLAH yine kuracağım. sorun olursa zaten görüşcez malesef yine @PelicellTelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 10:22:57 >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Müşteri sorumluluk alanını eksiksiz ve doğru şekilde kurduğunuzda internetiniz aktif olacaktır.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Sayın Pelicell ya da Yaninet, aboneye modem ayarları konusunda yardımcı olmak abone memnuniyeti olarak size geri dönüşü olacaktır. Birçok iss bu konuda kullanıcılarına yardımcı olmakta, bu gibi ufak detaylar abonenin firmayla olan bağlarını güçlendirir.PELİCELL 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    ''Müşteri sorumluluk alanını'' !!! adammm yaaa ne güzel de yazıyonuz



    ama sizin sorumluluk alanları söz konusu olunca yok oluyonuz yada ama deyip sözleşmedeki açık uçlu maddeleri gösteriyonuz. cidden hiiiç samimi samimi gelmiyorsunuz artık hiçç akşam inş. ben kurcam aslında size ait olan modemi tekrardan (müşteritemsilcisi demişti) neyse.. kime anlatıyoz ki




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 10:50:31 >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    üstat ne oldu ya eskiden savunduğun kuruma bu oldmu nekadar ekmek okadaer köfte anlayışına bu fiyata bu hizmet hiç biryerde yok derken bizi epey şaşırtmıştın ki senden beklediğimiz tepki bu değildi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.