< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
PELİCELL (121. sayfa)



-
-
Yeni tarife bizim icin yuksek kaldi 30 Eylül de Whtsapp ve email ile de yazdım ama yine de 180TL fatura yansımış.
Abonelik ve fatura iptalini nasil yapabiliriz?
3400069258 abone numarasi
-
Merhaba,
Whatsapp hattımız ve telefonlarımız sizde takdir edersiniz ki ciddi anlamda kitlenmiş durumdadır. info@yaninet.com.tr veya aktivasyon@pelicell.com.tr mail adresimize talebinizi iletmenizi rica ederim.
En kısa sürede tarafınıza işlem sonucu sms ile bildirilecektir.
Saygılarımızla
-
Bize ait olan 3 abonede on odemelerini yaptı.
2 abonenin hızı guncellendi.
3400017646 fayik karaer hızı halen guncellenmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Memnun musunuz yaninetteb
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ödeme yaptım, hız 2-3 saat sonra düzeldi, biraz deneyelim bakalım
-
Degerli abonemiz, hattiniz altyapinizin destekledigi en yuksek hiz olan 50mbps e yukseltilmistir. Modem ayarlariniz ADSL olarak yapilandirildigindan baglantiniz kesilmistir. Modeminizi VDSL olarak kurarak baglantinizi aktif edebilirsiniz.
-
Merhaba,
Öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederiz. Hız güncellemeleri yapılmaya başlanmış olup ayın 7 sine kadar tüm abonelerimizde tamamlanması planlanmaktadır.
Saygılarımızla
-
200 liradan aşağı telekom altyapısından internet kalmadı galiba.. kaldıysa bile ocak ayından itibaren min 200 olacak gibi hepsi..
Şaaaakkk diye fahiş zammı dayadılar milletin sırtına yine.. katakulliye geldik iyi mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nasıl yapıcam bilmiyorum.. modemleri ben kurdum sayenizde gelmediniz araştırıpta kurmuştum. VDSL yi nasıl yapcam. fayik karaer numarasına şifre ve kullanıcını adını tekrar atınız. ve VDSL nasıl yapcam onu da deyiniz. bugün yine internetsiziz yani sağolun varolun @PelicellTelekom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 8:19:40 > -
Günaydın.Modemin modeli nedir?
-
gğnaydın, vodafone huawei idi sanırım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 8:39:14 > -
Modem arayüze girin. İnternet/ İnternet ayarları/ Wan internet vd (vdsl) olması lazım. Düzenle deyip kullanıcı adı ve şifre yazıp kaydet diyoruz.
-
kullanıcı adı ve şifre yollansın denicem bu şekilde umarım olur olmazsa kırıcam artık modemi de interneti de kabloyuda... resmen zulüm...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 8:52:8 > -
PPPoE bilgileriniz sms ile tarafınıza iletilmiş olup, sağlayıcı olarak sorumluluğumuz bina girişinizde ki ankastreye kadardır. Modem desteğimiz malesef bulunmamaktadır.
Hızınızı arttırmak için beklememizin sebebi bağlantınızın kopacak olması idi. Whatsapp üzerinden de bu durum size aktarıldı.
Modeminizi kurmanızın ardından bağlantınız aktif duruma gelecektir. Dilerseniz hattınızı tekrar ADSL devreye çekerek bağlantınızı aktif duruma getirebiliriz.
Saygılarımızla
-
*** hayır modem kurulumuda size ait pelicel müşterihizmetleri görüşmemizde ekip yönlendirilmişti ama ben kurmuştum. müşteri hizmetleri modem ekibimizi var demişti. yani :) şaka gibisiniz.
*** siz biz internetten mahrum kalmamak içinmi hızımı arttırmamışsınız adam yaaaaaa ne kadar güzel bi şirketsiniz böyle acayip duygulandım
*** iş çıkışı modemi inşaALLAH yine kuracağım. sorun olursa zaten görüşcez malesef yine @PelicellTelekom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 10:22:57 > -
Merhaba,
Müşteri sorumluluk alanını eksiksiz ve doğru şekilde kurduğunuzda internetiniz aktif olacaktır.
Saygılarımızla
-
Sayın Pelicell ya da Yaninet, aboneye modem ayarları konusunda yardımcı olmak abone memnuniyeti olarak size geri dönüşü olacaktır. Birçok iss bu konuda kullanıcılarına yardımcı olmakta, bu gibi ufak detaylar abonenin firmayla olan bağlarını güçlendirir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
''Müşteri sorumluluk alanını'' !!! adammm yaaa ne güzel de yazıyonuz
ama sizin sorumluluk alanları söz konusu olunca yok oluyonuz yada ama deyip sözleşmedeki açık uçlu maddeleri gösteriyonuz. cidden hiiiç samimi samimi gelmiyorsunuz artık hiçç akşam inş. ben kurcam aslında size ait olan modemi tekrardan (müşteritemsilcisi demişti) neyse.. kime anlatıyoz ki
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 3 Ekim 2023; 10:50:31 > -
üstat ne oldu ya eskiden savunduğun kuruma bu oldmu nekadar ekmek okadaer köfte anlayışına bu fiyata bu hizmet hiç biryerde yok derken bizi epey şaşırtmıştın ki senden beklediğimiz tepki bu değildi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X