Şimdi Ara

PELİCELL (122. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.715
Cevap
36
Favori
105.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Allah aşkına şu whatsappa bir bakın, 2 gündür size ulaşmaya çalışıyorum,vallahi billahi usandım arkadaş ne çileymiş böyle ya..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 3 Ekim 2023; 11:23:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Butun ortamlardan yazdim watsapp email xdsl hizmet numarami soruyorum neden soylemiyosunuz abone numaram 3400081183 lutfen cevaplayin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deepest red D kullanıcısına yanıt

    Bina içi ankastreden kablonuza bakabilir misiniz? Etikette varsa yazabilir. Ev tel varsa numaranızı

    https://www.fixnet.com.tr/internetbasvurutransfer/3520/84258-84238/12-9/0

    yazarsanız çıkabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Servis sağlayıcı olarak hiç bir firmanın modeme kadar kurulum sorumluluğu bulunmamaktadır. Tabiki sunduğu paketlerde veya abonelik alımında bunu taahhüt etmemiş ise. Kısa süre sonra tıpkı Pelicell de olduğu gibi yaninet.com.tr web sitemizde modem kurulum videoları yer alacaktır.


    Saygılarımızla

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler cevabiniz icin ev tel yok malesef sehir disinda oldugum icin kutuya da bakamiyorum. Resmen gafil avladilar o 180i illa alacaklar, bu arada buraya yazinca smsle bildirdiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • righteous@ kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    Yoğunluk sırasına göre dönüş sağlanmaktadır. Abone no iletir misiniz dönüş sağlansın.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    3400096421 abonemin xdsl numarasını öğrenebilir miyim lütfen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dayıcık kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    SMS bilgilendirmesi sağlanmıştır.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Abone no 3400091584

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • righteous@ kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Kontrol edildiğinde 7dk önce tarafınıza sms ile geri dönüş sağlandığı görüntülenmektedir. Yine talebiniz üzerine arama talebiniz yerine getirilecektir.


    Saygılarımızla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PelicellTelekom -- 3 Ekim 2023; 11:38:52 >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Sayın Pelicell ya da Yaninet; abonenin mağduriyet yaşamaması ve memnuniyeti bakımından. Ayrıca sizden fiziksel kurulum talep edilmiyor, modem ayarlarının nasıl yapılacağı konusunda destek talep ediliyor. Birçok iss modem ayarı yapamazsanız size yardımcı oluruz şeklinde kendileri teklifte bulunuyor.Şu an yaşanan sürecin sorumlusu aboneler değil ! Hayırlı günler.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deepest red D kullanıcısına yanıt

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllık hat dondurma işlemlerinde azami artış süreci ne kadar oldu ve ücreti ne kadar bilgilendirir misiniz yaninetin sitesinde bu konuyla ilgili hiç bir bilgi ve bildirim bulamıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 3 Ekim 2023; 13:2:53 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ediyorum ödeme yaptım şuan ki alabileceğim max hız kaç acaba onuda öğrenebilir miyim ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Hat dondurma işlemi 3 aylık olarak ve yılda en fazla 2 kez yapılabilmektedir. Her dondurma ücreti 3 aylık olarak 150TL dir.


    Saygılarımızla

  • Dayıcık kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Hattınız VDSL altyapısı ile en stabil 35Mbps olarak çalışabilecek şekilde görüntülenmektedir. Ancak daireye gelen hızınız 61 mbps olarak görüntülendiğinden 50Mbps e yükseltme yapılabilir durumdadır.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    50 yapabilirseniz memnun oluruz birde son olarak senelik ödeme işlemleri hakkında nasıl bilgi alabiliriz kayıtlı numaramı arama şansınız varsa ordan da yapabiliriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Yani 1 yılda toplam da 6 ay dondurulma işlemi yapılıyor yılda 2 kez bu işlem gerçekleşiyor ve her hat dondurma işleminde 3 ay başına toplamda 150 TL alınıyor yani aylık ücret istenmiyor 3 aylık hat dondurmada 150 tl lik ücret yansıtılıyor hat dondurma işlemlerinde doğrumudur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 3 Ekim 2023; 13:15:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dayıcık kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Arama talebiniz üzerine en kısa sürede aranacaksınız.


    Saygılarımızla

  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Evet doğrudur.


    Saygılarımızla

  • 
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.