Şimdi Ara

PELİCELL (124. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.715
Cevap
36
Favori
105.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @PelicellTelekom


    Abone No: 3400016671


    Merhaba ben Pelicell kullanıcısıyım. Pelicell'in whatsapp hattı uzun zamandır cevap vermiyor. İlgilenen kimse yok. İnternetten araştırdım numarayı değiştirmişsiniz.


    Tek taraflı olarak taahhütlü sözleşmeyi fesh ettiniz ve fiyatları artırdınız. Faturaları ön ödemeli yaptınız. Bu süreçte biz de firma arayışına girdik. 


    Taahhütünüzü bozmanız, sürekli arızalar, internet kesilmeleri, muhatap bulamama vb. durumlardan dolayı Pelicell'den başka bir firmaya geçmek istiyorum. Eylül ayı içinde 5 günlük sürekli kesintiden dolayı Ekim ayı faturasında indirim yapacaktınız. Adıma yeni bir fatura düzenlenmesini istemiyorum. Çünkü Eylül ayından alacağım olan 5 günlük hizmeti bu aydaki artık günlere sayılmasını istiyorum. 02.10.2023 tarihinde Türk Nete geçiş yapmak için başvurumu yaptım. Biran önce Firma değişikliği için gerekli onayların verilmesini talep ediyor, tarafıma herhangi bir ücret vs. yansıtılmamasını umuyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ougur42 -- 4 Ekim 2023; 9:52:29 >




  • bayrak14531881 kullanıcısına yanıt

    Abone numaranızı iletir misiniz?


    Saygılarımızla

  • Braggart B kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    İlgili güncelleme yapılmıştır bilginize.

  • flanker05 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    ADSL altyapıda 8 mbps olarak aldığınız hız 16Mbps olarak yükseltilmiştir. Modeminizi VDSL e çevirmenizin ardından bilgi verirseniz devrenizi VDSL e çevirerek daha yüksek hız sunabiliriz.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    3400017612

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • haksancan H kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Evet 9. ayda yaptığınız kullanımın bedelini talep ediyoruz.


    Saygılarımızla

  • doruk75 D kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Altyapınız VDSL devrede 61Mbps desteklemekte olup kopma sorunu yaşamamanız adına VDSL 50Mbps olarak sabitlenmiştir.


    Saygılarımızla

  • erturkmen kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Yaşadığınız sorun giderilmiştir, kontrolünüzü rica ederiz.


    Saygılarımızla

  • ougur42 O kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Faturanız 9. ay faturası olarak düzenlenmiş ve internet erişiminiz kısıtlanmıştır. Ödemenizin ardından taşıma talebiniz tarafımıza iletilmesi ile birlikte 24 saat içerisinde taşıma talepleri onaylanmaktadır.


    Saygılarımla

  • bayrak14531881 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    İlgili düzeltme yapılmıştır online işlemlerden kontrolünüzü sağlayabilirsiniz.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Hız için düzenleme yapıldı mı ekran görüntüsü atar mısınız toplu ödeme yapanlar için bir düzenleme var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayrak14531881 -- 4 Ekim 2023; 10:23:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3400017646 fayik karaer abonesi için yeni modem sparişi verdim inş. yarın elimde olur. mevcut modem vdsl yi desteklemiyormuş. sizden ricam o kadar paralar gidiyor lütfen tekrar kontrolünü yapıp yazarmısınız. VDSL olarak verilebilecek max. hız verildimi? resim atarmısınız. bu konuda artık kapansın çünkü zulüm oldu bunaldım iyice gerçekten ama @PelicellTelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 4 Ekim 2023; 10:32:10 >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Hız güncellemesi yapıldı mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bayrak14531881 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Hızınız VDSL altyapıda 100Mbps olarak güncellendi. Modeminizi kapatıp açarak kontrolünü sağlayabilirsiniz. Sizden başka toplu ödeme yapıp bu sorun ile karşılaşan abonemiz bulunmamaktadır.


    Saygılarımızla

  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt
    PELİCELL
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Durum şu 100 mbps dediniz güncellenen ekranı hızı vs gösteren resim atar mısınız

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    hocam @PelicellTelekom max. 50 küsür ya. işte o verildi dimi şuan. modem gelince bu değerlere yakın görücem yani. sizin trafik gösterir resim atıyorsunuz aboneye yollanan o resmi diyorum. sonra da konuyu kapatıcam artık yeter cidden yeter




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 4 Ekim 2023; 10:52:8 >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Evet 100Mbps e yükseltildi hızınız.


    Saygılarımızla

  • bayrak14531881 kullanıcısına yanıt

    Hızınız 100Mbps olarak guncellenmis olup modeminize kadar 82Mbps gelmektedir. Bu değerleri modem arayüzünden sizde görebilirsiniz.



    PELİCELL
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    resim paylaştınız orada VDSL 51 küsür yazıyo şimdide 100 diyosunuz vdsl 100 olmaz diye biliyorum.


    HANGİSİ DOĞRU. ABONEYE GÖNDERİLEN EKRAN RESMİNİ ATIN GÖRELİM.


    bayrak kullanıcısına paylaştııgnız gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 4 Ekim 2023; 11:1:29 >
  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.