Şimdi Ara

PELİCELL (126. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.715
Cevap
36
Favori
105.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haksancan H kullanıcısına yanıt

    Gelen taleplerin düzenleme ve onay işlemleri sırası ile 24 saat içerisinde yapılmaktadır.


    Saygılarımızla

  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt

    Sizin modem vdsl destekliyor değil mi? Modeli aratıp kontrol edin isterseniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 4 Ekim 2023; 12:5:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Modemi yok elindeki mevcut modem adsl, vdsl modem siparişi vermiş gelmesini bekliyor.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Peki bu ay ani bir karar değişikliği yaşandığı için başka firmaya taşınma işlemini önümüzdeki aya sevk eden kullanıcılara yani acele karar vermek istemeyenlere ne gibi aksiyon ile karşılaşacak bilgilendirir misiniz bu talep edilmeyen ücret mi talep edilecek veya ekstra ücret mi yansıtılacak taşınma sürecini başka ay içerisinde gerçekleştirecek olan kullanıcılar için ne öngörülüyor nede olsa artık tahahütsüz hizmet veriyorsunuz yani kullanıcılarınız istediği zamanda gidebilme özgürlüğüne sahip bu gibi durumda olan kullanıcılar herhangi bir ceza ile karşılaşacak mı yoksa sadece kullandığı hizmetin o aylık bedelini ödeyip istediği zamanda gitmekte özgür mü ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 4 Ekim 2023; 12:12:4 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Sayın Pelicell; bu bilgiyi bana değil abonenize önceden yazsaydınız karışıklık olmazdı. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Kullanıma devam etmek isteyen aboneler ön ödemeli olarak ödemesini yaparak kullanıma devam edebilir. Hizmet taahhütsüz olacağından istedikleri zaman aramızdan ayrılabilirler. Ancak abonelerimiz çok aceleci davrandı. Açıkçası bu duruma üzüldüm. Farkındayım haklılar ancak şartlarda bizim açımızdan da belli. Dönem içerisinde mevcut abonelere ilgili kampanya düzenleme duyuruları yapılacaktır.


    Saygılarımızla

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Önceki mesajlarda bir kaç kez belirtildi, sorunuz cevapsız kalmasın diye cevap verme hissiyatı oluştu :)


    Saygılarımızla

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Evet tutarsız cevaplar kafalari karıştırdı.

    Benim hattim vdsl ama 100 yaptık dedi ben ne anlarim 100 e yakin gelcek demekki. Ama vdsl de 100 yokki 100 yaptik diyor. Sonuç olarak yarın spetttest yapip vadedilen ile yollanan hızı gorcez... dört gözle bekliyorum!!


    Adam benle ilgili biseyi size cevap veriyo orasi da ayri komiklik. Baktiki yarbay herhalde ondan 😂😂😂 şaka bi yana yarın büyük gün... hadi Allaha emanet olunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt
    Yazı diline bakılırsa ergensin sanırım:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bella Ciao kullanıcısına yanıt

    Yaşımi bilmiyorsunuz! saygılı olun...

    Siz "millet duydunuzmu" trübüne oynama tarzı yazinizla yada "sadece sen mağdur degilsin" yaklasiminizla ergenligi göstermiş oluyorsunuz. Uzatmayin..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 4 Ekim 2023; 12:48:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Soruma tam yanıt alamadım doğrusu demek istediğim bu 35 gün yansıtılmayan ücret abone 1 ay 2 ay yada 6 ay sonra yani kısacası istediği zamanda başka firmaya taşınmak istediğinde bu talep edilmeyen ücret istenilecek mi yoksa istenilmeyecek mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 4 Ekim 2023; 12:36:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    Sayın Pelicell; demek ki açıklamanız anlaşılır olmamış.

    Hala sorularına net cevap alamamış ki aboneleriniz sormaya devam ediyorlar. Cevaplarımız da hissel dil değil kurumsal dil kullanmak önem arz eder. Ayrıca ödeme yöntemlerinde bankaların online işlem, atm ve gişe seçenekleri de yok dikkatinize sunarım.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnryc34 C kullanıcısına yanıt
    Yahu, konuyu uzatan sensin, 1 saatte 20 tane boş mesaj atınca unutman normaldir tabi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Hayır tabiki istenmeyecek.


    Saygılarımızla

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Online işlemler ve tüm Akbank atm lerinden kartsız işlemler menüsü üzerinden Fatura Ödeme / Telekomünikasyon / Pelicell seçeneği ile abone no girilerek ödeme yapılabilmektedir.


    Saygılarımıza

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt
    Keşke tek paket tek fiyat olarak değilde birden fazla paket ve fiyat seçenekleri sunulmuş olunsa idi sonuçta herkesin alt yapısı fiber değil benim alt yapım fiber ama benden düşük hız alan adsl kullanıcısıda düşük hızına rağmen yüksek ücret ödemek zorunda olacak bu ani karar değişikliğinden dolayı onlarda ani karar vermek zorunda kaldı ne yazık ki ve bu bahsettiğiniz kampanyaları da erken görebilse idik o zaman herkes ani kararda vermek zorunda kalmazdı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 4 Ekim 2023; 12:47:25 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Bölgemde alacağım hizmet taş çatlasın 8-10 mbit A-DSL, ödeyeceğim para 100 mbit V-DSL ile aynı. Kendileri ani değişiklik yapıyorlar ama ben ani değişiklik yapınca şaşırıyorlar   Eski tip ADSL portu için uygun fiyatlı bir tarife hazırlasaydınız da biz de rahatımızı bozup yerimizden kımıldamasaydık.

  • herkes aynı kefeye konuldu.

    fiber olan

    vdsl olan

    adsl olan


    her biri kalite farklı hız farklı ama ödenen para aynı.. @PelicellTelekom




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 4 Ekim 2023; 12:55:26 >
  • Önceki mesajımızda belirtildiği üzere, düşük hız alan altyapılar ile ilgili olarak dönem içerisinde çalışmalar sağlanacak olup, taraflarına sms ile bilgilendirmeler ayrıca yapılacaktır.


    Saygılarımızla

  • PelicellTelekom kullanıcısına yanıt

    nasıl yapacam internette araştırdım ama göremedim pek yardımcı olursanız sevinirim modem: zyxel vmg3312-b10b


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.