Arkadaşlar çok komik ama gerçek, ürünü yolladım ve 30 Kasım'da ellerine vardığına dair mesaj geldi, ya yılbaşına doğru yada hemen sonra bi telefonla arandım ama cevapsız çağrıya dönmeyi unuttum, birkaç gün sonra Penta'yı aradım kargonun yollanmış olduğu söylendi, gittim muhtemelen geri dönmüş. Keşke bi mesaj yada mail falan atsalardı yolladık diye. Bir iki kere konuştum 23 gün oldu bu süre içinde ara ara telefon da ettim telesekreter durduk yere "sonra tekrar deneyin" diyor. Şimdi yine arıycam lan parasını veriyim de evime direkt yollayın hastamısınız ya? Napayım çerkezköy'den kalkıp 130 km yol mu gideyim Dudullu'ya? Görevli Gülümser hanım bana döneceğini söyledi yine dönmedi 10 gün olmuştur. Yani burada sadece ambale olduğu için yazdım ne şikayetçiyim ne başka bir şey. Artık üstüne iban hesaplarına sadaka falan da yollayabilirim ülke beni dağıttı bitirdi, psikoloji kalmadı abi ... gibi bir düzen var. Niye hiçbir şey doğru gitmiyor? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 25 Ocak 2024; 18:32:9 > |
Penta Corsair Sabre Mouse Garantiden Dönememe
-
-
Kargo takip no yok mu elinizde?
-
Yok, öyle bir şey yollamıyorlar, gidip şubeden almam lazımmış.
Parasını vereyim evime yollayın demiştim sistemleri öyle değilmiş, sıçayım sisteminizi valla, bileydim kendim parasını verip yollardım.
Bir kere aradılar işte ben geç döndüm iki üç gün sonra meğer yollamışlar.
Dün de Veli diye biri aradı Logitech G402 verelim mi diyorlar kargoyu bulamamışlar daha.
900 liralık mouse nere Sabre Pro nere...
Elimde kayıt numarası var işte, garanti dahilinde değişim sonrası yaşananlar bu.
Ne sms, ne mail bir şey olmadan yolladılar sanki devlet sırrı yolluyorlar dediğiniz gibi kargo takip de yok.
Ha bir de ekliyim Penta'yı arıyorsun daha sonra tekrar deneyin falan diyor genellikle, müşteri temsilcisiyle konuşurken
10 dakika bekliyorsun görüşme kendiliğinden bitiyor 10 - 15 dk bekleyince algoritma çağrıyı sonlandırıyor. Aramızda uzun görüşmeler
yapan varsa bilir yıllardır böyle cart diye kapanıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 25 Ocak 2024; 13:49:26 >
-
Hocam peki kargo firmasının çağrı merkezini aradığınızda adınıza gelen kargonun takip no sunu paylaşmıyorlar mı?
-
Ben Kargo firmasına birkaç gün sonra gittim, ne gitti ne geldi kaydını bilmiyorum, kargonuz yok yada geri dönmüştür dediler.
-
Anladım hocam, inşallah en kısa sürede çözülür durum. Bu konudan da bilgilendirme yaparsanız çok iyi olur süreç ile ilgili.
-
3 Ay oldu Mouse hala yok.
-
Ürün hala yok askdasjdkasdj gittim geçen ay Razer Death Adder V3 mouse aldım.
-
Geçen hafta şikayetvar'a yazdım 1 hafta içinde çözüldü. Fare olmuş 2500 lira ben almıştım 450 liraya.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 14 Mayıs 2024; 14:40:55 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X