Şimdi Ara

peugeot 205 hakkında sorular

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
16.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ben peugeot 205 1992 model 1600 motor araç almayı düşünüyorum.Öğrenciyim aracın küçük ve ucuz olması bu arabaya yönlendirdi beni.Bu aracı tavsiye edermisiniz şehiriçinde kullanıcam .Yakıtı nasıldır?.birde yedek parçada sıkıntı yaşarmıyım ucuz mudur pahalı mıdır?.Teşekkür ederim.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 205: Ayrıntılı Kılavuz

    Peugeot 205, 1983'ten 1998'e kadar üretilen küçük bir Fransız otomobilidir. Peugeot'nun en popüler modellerinden biri olarak tarihte yerini almıştır.

    Tarihçe

    Peugeot 205, 1983'te 104 modelinin yerini almak üzere tanıtıldı. Otomobil, Pininfarina tarafından tasarlandı ve ilk üretim serisi iki kapılı bir hatchback idi. Daha sonra, dört kapılı sedan, beş kapılı station wagon ve iki kapılı kabriolet modelleri piyasaya sürüldü.

    Özellikler

    Peugeot 205, döneminin ilerisinde bir otomobildi. Küçük boyutuna rağmen geniş ve ferah bir iç mekana sahipti. Ayrıca, yüksek yakıt verimliliği ve mükemmel yol tutuşu ile biliniyordu.

    Modeller

    Peugeot 205, çeşitli motor seçenekleri ve donanım seviyeleri ile sunuldu. Baz model, 1.0 litrelik bir motora sahipken, en güçlü model olan 205 GTI, 1.6 litrelik bir motora ve 130 beygir gücüne sahipti.

    Efsanevi Bir Model

    Peugeot 205, ralli sporlarında büyük başarılar elde etti. 1984'ten 1986'ya kadar Dünya Ralli Şampiyonası'nı üç kez kazandı. Bu başarılar, 205'in efsanevi bir statü kazanmasına yardımcı oldu.

    Günümüzde Peugeot 205

    Peugeot 205 üretimi 1998'de sona erdi, ancak model hala dünya çapında popüler bir klasik otomobil olarak kabul ediliyor. Klasik araba koleksiyoncuları ve 205 tutkunları, iyi durumda 205'ler için yüksek fiyatlar ödemeye istekliler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bende 87 205 vardı gti di ilk arabam gozumde tutuyor. ama sattım kurtuldum cok sorun cıkarıyordu. yeni arabalara bakın derim
  • bence 106ya bakbilirsin
  • eğer ucuz olduğundan dolayı yöneliyorsan bu hayatının hatası olur çünkü alacağın araç bakım hatta bakımın ötesinde özel ilgi gerektirecek bir araç, bir tutku bir merak işi olmalı 205, geçen serviste tanıştığım bir zat tam 15 milyar döktü 205 i için, ama severek ama isteyerek, eğer servise giderken kız arkadaşınla buluşmaya gidiyormuşçasına bir heyecan duymuyorsan, bu işi gönül meselesi yapmayacaksan seni maddi ve manevi açıdan çökertir.. arkadaşların da dediği gibi o zaman 106 bak yada iş ucuz olması ise al bir Beetle 2-3 kağıda, arızası da masraflı olmaz gül gibi geçinirsiniz
  • yaklaşık 1 senedir 205 gti biniyorum 6 senedirde arabayı araştırıyorum 205 gti bahsedildiği gibi sorunlu bir araç değil üstüne basa basa sölüyorum bunu nedeni ayarını yapmanın bizim ustalara fazla zor gelmesi ayrıca yurdum gazcı gençliğinin bas gaza gitsin patlarsa değiştir modundan dolayı araç gti modeli olduğu için standart bir araç değil sadece bakımına değerlerine dikkat edilcek
    özellikle conta yakar diye sorunu var derler yüzde 90 sorun fan devresinden çıkıyor çiftli fan ondan birinci devresi açmıyor 2 ci devrede 110 da açıyor.diğer sorunda debimetre diycekler oda flaplar temizse carbon ayarlancak gaz kelebeği ayarlancak başkada sorunu yok bunları yaparım diyorsan al.önünde ne 207 rc durur ne 106 gti durur 306 gti durur herşeyin başlangıcı 205 gti dır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi digiseco -- 30 Eylül 2009; 0:01:06 >
  • herkes en az bir defa 205 gti kullanmalı... 90 model d6b motor kodlu 130 bg 1.9 gti kullandım 2 sene, digiseconun dediği gibi sorunlar doğru tanımlanınca çözümler kolay ancak alınacak arabada şunlara dikkat etmek gerekiyor

    1- elektrik tesisatı kurcalanmamış olmalı, kanaldan geçirmek yerine aman boşver köprü atalım tarzı çözümler, sağda solda bantlanmış kablo bağlantıları göze çarpmamalı
    2- döşeme, ön torpido, kaput bağlantıları, kapı menteşeleri gibi oynak parçalar hasarsız olmalı, yoksa tamiri çok zor ve zaten yenisinin temini (insancıl harcama limitleri dahilinde) imkansız
    3- bu araba çok yakar, almadan önce ustasını bulmalısınız, tamam sen al burada beraber bakımını yaparız diyen, ya da en azından gel beraber burada hem öğrenir hem yaparız diyen bir usta bulmadan önce arabayı almak baş ağrıtır.
    4- eğer kafaya çok takan biri iseniz ya hiç rot makinasında arka aksa baktırmayın ya da her ilgilendiğiniz arabayı rot makinasına bağlayıp tüm tekerlerin rot ve kamber açılarına baktırın. tabi önce orijinal değerleri bulmanız gerekiyor, eli yüzü düzgün rot servislerindeki makinalarda 205 gti değerleri yüklüdür.

    neticede 92 model bir araba alıyorsunuz, yaşlı, apaçilerin elinde haşat edilmiş olabilir.

    ben arabam için 2 sene durmadan uğraştım, heryerini ezberledim diyebilirim. ruhu için almıştım yoksa aldığımda ölü idi, motoru yapılırken jiklesi ters bağlandığı için aylarca soğukta arabayı iterek çalıştırdım, jiklenin yerini ve aslında durduğu yönün ters olduğunu öğrenmek için çok kitap okudum.

    alacağınız araba mevcut sahibinde en az 2 sene kalmamışsa ilgilenmeyin. ben 2 sene kullanıp sattım, sattıktan bu yana geçen sürede 2 defa el değiştirmiş ve şimdi yine satılık, neredeyse tanınmayacak halde.

    205team.com adresinde 205 sahipleri arkadaşlar var, ayrıca modifiyem.com da 205gti diye aratırsanız, belki de 205 tarihinin en uzun topiğini bulacaksınız ki orada eşşşşsiz bilgi ve dokümanlar paylaştık. çok okuyun.

    twingo bakın bir de, ben hızdan ve araba servislerinden bıktığım için gidip bir twingo aldım, oh be dedim, artık neyle değil nereye gittiğim önemli olsun.

    7 milyara sahibinden 97 98 temiz twingolar alabilirsiniz, çok az yakar, derdi tasası yok, ayarı kelebeği yok, yağ basınç göstergesi yok, hararet göstergesi bile yok, basit ve keyifli bir araba

    şimdi 206 look aldım, twingodan sonra hantal geliyor.




  • Merhabalar,
    Alpos aslında herşeyi açıklamış tam anlamıyla.Ancak benim fikrim 205ler çok sağlam ve basit arabalar tabi ki enjeksiyonlu olmamak kaydıyla. Eğer temiz bir junior veya diğer karbüratörlü modellerini alırsan az parayla güzel ve sorunsuz bir arabaya binersin. Geçenlerde 205 sahibi olan bir müşterimin aracının elektrik işlerini yaptım.Sorduğumda 10 yıldır kullandığını ve çok memnun olduğunu söyledi.Ama dediğim gibi aracı kurcalanmamış ve Junior modeliydi.Motor içinde çalışmak benim için çok kolaydı çünkü gereksiz hiçbir şey yoktu.Mekaniği bol elektroniği ise nerdeyse olmayan bir araç olan 205 junior bence öğrenci için ideal bir seçim. Ama daha yeni bir model olan Twingo da iyi bir seçim. Yalnız parçalarının pahalı olduğunu göz önünde bulundurun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2011 toyota yaris hakkında bilgi
    14 yıl önce açıldı
    Peugeot 406 Hakkında Herşey
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1998-2001 yılları arasında kullandım. ama gti değildi.
    5 kuruş masrafı olmayan ekonomik sorunsuz öğrenci işi arabaydı.

    koltukları da orjinal kot döşemeydi. çok severdim keratayı.
  • selamlar herkeze ben 205 sl 1988 model araba almak üzereyim bu arabayla ilgili motor kısmını pek bilmıyorum önerislerinizi ve yardımlarınızı beklıyorum herkeze iyi akşamlar.
    javascript:void(AddText(''))
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.