Şimdi Ara

Peugeot 206 1.6 16V Quiksilver tork sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    2004 model Peugeot 206 1.6 16V Quiksilver aracım var. 3-4 aydır bende.
    Tüm ön takım, salıncaklar, rot kolları, keçeler, yaylar, amortisörler, balatalar, diskler, triger ve fan kayışlar, devir daim su pompası :) baskı balata, motor, şanzıman yağları, bujiler, polen ve hava, benzin filtresi dahil olamak üzere herşeyi değiştirdim.
    Kardeşim mekaniker olduğu için beraber yaptık işçiliği.
    Aracın çekişini pek beğenmiyorum. Birinci vitesteki ivmelenme zaman zaman değişiklik gösteriyor.İkinci viteste bazen kontrol etmekte zorlanıyorum. Bazen de 4000-4500 devirden sonra çekiş artıyor.
    Yazılımı güncelleştirmeyi düşünüyorum.Henüz servise falan götürmedim ama sizce herhangi bir mekanik problem olabilir mi ? Ya da enjektör temizleyici mi kullansam acaba ?
    Akıl verebilecek olan var mı ?







  • İvmelenmedin değişiklik göstermesi ve 2. viteste bazen kontrol etmekte zorlanma kısmını biraz daha açmalısın. Sorunun anlaşılmıyor bu şekilde.
  • Evet haklısınız. Tabi anlatabilmek biraz zor. Hele ki benim gibi anlatmayı beceremiyorsanız :) Şöyle söyleyeyim
    Marş adından vitesi bire takıp kavramayı hissediyorsunuz ve sanki araçda 4 adet 90 kg'luk kişi oturuyormuş havasında kalktığı oluyor. Bazen de gayet normal bir şekilde atak ve seri bir kalkış yapıyor.
    İkinci vitesteki güç artışı da bir anda patlama yapıyor. Hani aracı kompresyona bindirirsiniz ya. Devir biranda yükselir. Hali ile beklenmedik bu davranış dalgınlık halinde aracın kontolsüzce ileri atılmasına sebep oluyor.Ne aralıkla yada hani şartlarda tekrarladığı şuan için net değil. Bir başka hatırladığım xenon far takılmıştı. Far sensörü otomatik far açtığında araç stop ediyordu. Xenonları iptal ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conavar

    Evet haklısınız. Tabi anlatabilmek biraz zor. Hele ki benim gibi anlatmayı beceremiyorsanız :) Şöyle söyleyeyim
    Marş adından vitesi bire takıp kavramayı hissediyorsunuz ve sanki araçda 4 adet 90 kg'luk kişi oturuyormuş havasında kalktığı oluyor. Bazen de gayet normal bir şekilde atak ve seri bir kalkış yapıyor.
    İkinci vitesteki güç artışı da bir anda patlama yapıyor. Hani aracı kompresyona bindirirsiniz ya. Devir biranda yükselir. Hali ile beklenmedik bu davranış dalgınlık halinde aracın kontolsüzce ileri atılmasına sebep oluyor.Ne aralıkla yada hani şartlarda tekrarladığı şuan için net değil. Bir başka hatırladığım xenon far takılmıştı. Far sensörü otomatik far açtığında araç stop ediyordu. Xenonları iptal ettim.

    Debriyaj setini değiştirdim demişsiniz ama sorunu daha iyi gözlemlemeniz lazım. Şöyle ki;

    Bu güç farklılığı motorun zaman zaman isteksiz zaman zaman atik olmasından mı?

    Yoksa motorun gücü yürüyene aktarılırken bir kayıp, bir kaçırma ve sonra kavrama gibi bir aktarma sorunundan mı?

    Bunları gözlemlerseniz açıyı biraz daha daraltmış olursunuz.




  • Servise Gösterin Motor Kaynaklı Bir Sorun
  • Kolay gelsin insallah sorununuz duzelir pek anlamadim sorunu da

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 307 1.6 HDİ Nasıl ?
    11 yıl önce açıldı
    Fiat marea 1.6 ELX 98 Model
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.