Şimdi Ara

Peugeot 206 ile 206+ arasındaki fark

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
21.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Peugeot 206 ile 206+ arasında ne fark vardır, bilgisi olan arkadaşlardan rica ediyorum. Teşekkürler..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 206 ile 206+ Arasındaki Farklar

    Peugeot 206 ve 206+ modelleri, Peugeot'nun popüler küçük hatchback serisinin bir parçasıdır. Her iki araç da benzer boyutlara ve özelliklere sahip olsa da, aralarında bazı önemli farklar vardır.

    Dış Görünüm:

    206+, 206'dan daha keskin ve modern bir dış tasarıma sahiptir. Önde, 206+'nın daha büyük bir ızgarası ve daha dar farları vardır. Arkada ise 206+'nın LED arka lambaları ve daha sportif bir tamponu bulunur.

    İç Mekan:

    206+'nın iç mekanı, 206'dan daha lüks ve sofistike bir görünüme sahiptir. Daha yüksek kaliteli malzemeler kullanılmış olup, orta konsol ve koltuklar daha ergonomik olarak tasarlanmıştır. 206+'da ayrıca dokunmatik ekranlı bir bilgi-eğlence sistemi de bulunur.

    Motor ve Performans:

    206 ve 206+, çeşitli motor seçenekleriyle sunulur. Her iki model de benzer performans seviyelerine sahiptir, ancak 206+ daha fazla tork ve güç üreten daha yeni motorlara sahiptir.

    Donanım Seviyeleri:

    206+, 206'dan daha yüksek donanım seviyeleriyle sunulur. Bu seviyeler, ısıtmalı koltuklar, otomatik klima kontrolü ve park sensörleri gibi özellikler içerir.

    Sonuç:

    Peugeot 206 ile 206+ arasındaki seçim, kişisel tercihlerinize bağlıdır. Daha modern ve sofistike bir araç arıyorsanız, 206+ daha iyi bir seçenek olabilir. Ancak daha uygun fiyatlı ve temel bir araç tercih ediyorsanız, 206 iyi bir seçim olmaya devam etmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dışı biraz makyajlandı gibi. İçi neredeyse aynı.
  • kendine has olan tasarımını mahvettiler
  • 206+da arka stoplar ve ön görünüm değişti ön görünüm 207ye benzetilmeye çalışıldı içinde pek değişiklik yok sanırım içine bakmadım yani.
  • artık firmaların büyük çoğunluğu kendi ön tasarımlarını yarattılar...mesala kia olsun,peugeot olsun,volkswagen olsun firmalar artık bütün modellerinde ortak çizgileri koruyorlar...evet 207 yle ön kısmı gerçekten çok benziyor...ama iç kısmının eski 206 yla uzaktan yakından alakası yok görünüş olarak ama kullanılan malzeme kalitesi yine eski 206 daki gibi uyduruk...donanım olarakta eski 206 ların bir çoğuyla aynı donanımda yani yıllar 206 ya çok da bişe katmamış bu yönden...
  • yanlışsa düzeltin alt versiyonda ikisinde de abs yok
  • orası öle tabiki can kardeşim...206+ baz donanımında abs fren yok bu çok çok büyük bi eksiklik ve en göze batanı da broadway anahtarı gibi bi anahtar tutuşturmaları elinize...kontak anahtarı 2000 li yılların başlarındaki cinsten...stil ve güvenlik paketi olunca sis farı ve plastik çıtalar boyalı gelio...üstüne yolcu airbag te cabası oluo...abs+yolcu airbag+sis farı+kapı çıtaları boyalı olması=1500 tl...bir de piyasadaki fiyat rakiplerine(sandero-getz-palio)göre çok daha yakışıklı bi otomobil olduu aşikar...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İçiçnin nesi uyduruk anlamıyorum bence çok da başarılı bir malzeme kalitesi var. Arkadaşlar değerlendirirken lütfen aynı sınıftaki arabalarla değerlendirin. Mercedesin bmw nin pasatın iç mekanıyla değerlendirmeyin. Fiestayla poloyla corsayla değerlendirin. İç mekanı malzeme kalitesi uyduruk falan değil. Ben kullanıyorum ve hiç ses, esneme çatlama olmadı daha ne olsun.
  • bende de aynı araçtan var 206+...içte kullanılan malzemelere dokunduysan ön paneline falan sert plastik olduunu göreceksin bastıramazsın ama 207 ye bindiysen mesela onun ön panel kaplamasının yumuşak plastikten olduunu göreceksin...ama bu uyduruk malzmeyi yerleştirme konusunda bi sıkıntı yok yani arkın dedii gibi ses yapmadıı dooru ama zaten daha kaç aylık araba altımızdaki-çatlama esneme yapacaksa şimdiden verelim geri=))bak kardeşim bu aracın rakipleri bu saydıın poloymuş,fiestaymış,corsaymış deil...bunların rakipleri peugeot için 207 dir...206+ piyasadaki 2. b segmentteki peugeot aracı olmuştur...yani 207 üst kısıma hitap etmek içindir yani pololara rakip olabilsin die üretilmiştir...206+ ise dacia sandero,hyundai getz,fiat palio gibi araçların elindeki düşük sınıf b segmenti pazarına egemen olabilmek için üretilmiştir...zaten fiyatlara bakınca da bunu anlamak pek de zor olmuoo...saygılarrrr
  • Bir 206 kullanıcısı olarak 206 +'ı hiç beğenmedim.206 nın kendisine has bir tarzı var ama 206 + öyle değil biraz oradan biraz şuradan alınıp karılmış gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: petric_cm

    bende de aynı araçtan var 206+...içte kullanılan malzemelere dokunduysan ön paneline falan sert plastik olduunu göreceksin bastıramazsın ama 207 ye bindiysen mesela onun ön panel kaplamasının yumuşak plastikten olduunu göreceksin...ama bu uyduruk malzmeyi yerleştirme konusunda bi sıkıntı yok yani arkın dedii gibi ses yapmadıı dooru ama zaten daha kaç aylık araba altımızdaki-çatlama esneme yapacaksa şimdiden verelim geri=))bak kardeşim bu aracın rakipleri bu saydıın poloymuş,fiestaymış,corsaymış deil...bunların rakipleri peugeot için 207 dir...206+ piyasadaki 2. b segmentteki peugeot aracı olmuştur...yani 207 üst kısıma hitap etmek içindir yani pololara rakip olabilsin die üretilmiştir...206+ ise dacia sandero,hyundai getz,fiat palio gibi araçların elindeki düşük sınıf b segmenti pazarına egemen olabilmek için üretilmiştir...zaten fiyatlara bakınca da bunu anlamak pek de zor olmuoo...saygılarrrr

    arkadaşa aynen katılıyorum 206+nın rakibi getz palio sendero gibi alt b sınıfı kullanıcıları içindir tutupta fiesta ile jazz ile karşılaştıramazsın ama bunlarda daha güzel olduğunu ben rahatlıkla söyleyebilirim..




  • 206+ ilk üretim tarihi nedir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: petric_cm

    bende de aynı araçtan var 206+...içte kullanılan malzemelere dokunduysan ön paneline falan sert plastik olduunu göreceksin bastıramazsın ama 207 ye bindiysen mesela onun ön panel kaplamasının yumuşak plastikten olduunu göreceksin...ama bu uyduruk malzmeyi yerleştirme konusunda bi sıkıntı yok yani arkın dedii gibi ses yapmadıı dooru ama zaten daha kaç aylık araba altımızdaki-çatlama esneme yapacaksa şimdiden verelim geri=))bak kardeşim bu aracın rakipleri bu saydıın poloymuş,fiestaymış,corsaymış deil...bunların rakipleri peugeot için 207 dir...206+ piyasadaki 2. b segmentteki peugeot aracı olmuştur...yani 207 üst kısıma hitap etmek içindir yani pololara rakip olabilsin die üretilmiştir...206+ ise dacia sandero,hyundai getz,fiat palio gibi araçların elindeki düşük sınıf b segmenti pazarına egemen olabilmek için üretilmiştir...zaten fiyatlara bakınca da bunu anlamak pek de zor olmuoo...saygılarrrr

    Madem konu hortlamış bir sorum olsun. Bu aracı getz vs. İle karşılaştırmayın diyen arkadaşlara: Neyle karşılaştıracaz acaba. Hepsi b sınıfı. Şimdi b+ b- diye yinemi sınıf ayırdınız. Polo da b, getz de b, jazz da b segmenti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HL0002


    quote:

    Orijinalden alıntı: petric_cm

    bende de aynı araçtan var 206+...içte kullanılan malzemelere dokunduysan ön paneline falan sert plastik olduunu göreceksin bastıramazsın ama 207 ye bindiysen mesela onun ön panel kaplamasının yumuşak plastikten olduunu göreceksin...ama bu uyduruk malzmeyi yerleştirme konusunda bi sıkıntı yok yani arkın dedii gibi ses yapmadıı dooru ama zaten daha kaç aylık araba altımızdaki-çatlama esneme yapacaksa şimdiden verelim geri=))bak kardeşim bu aracın rakipleri bu saydıın poloymuş,fiestaymış,corsaymış deil...bunların rakipleri peugeot için 207 dir...206+ piyasadaki 2. b segmentteki peugeot aracı olmuştur...yani 207 üst kısıma hitap etmek içindir yani pololara rakip olabilsin die üretilmiştir...206+ ise dacia sandero,hyundai getz,fiat palio gibi araçların elindeki düşük sınıf b segmenti pazarına egemen olabilmek için üretilmiştir...zaten fiyatlara bakınca da bunu anlamak pek de zor olmuoo...saygılarrrr

    Madem konu hortlamış bir sorum olsun. Bu aracı getz vs. İle karşılaştırmayın diyen arkadaşlara: Neyle karşılaştıracaz acaba. Hepsi b sınıfı. Şimdi b+ b- diye yinemi sınıf ayırdınız. Polo da b, getz de b, jazz da b segmenti.

    bir arkadaşım 206 almayı düşünüyorda ben pek tavsiye etmedim ama kulaktan dolma bilgilere sahibim
    ama geçen 207 gördüm onun bile kapıları gıcırdıyor açıkcası baya soğuttu bu durum beni
    arkadaşıma bilgi olsun dişye araştıryıryorum bende
    2005 model bişeyler alacak 206ya dizaynı sebebiyle kafayı takmış vaziyette
    13-14 bin lira bütçesi getzler nasıl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gren

    quote:

    Orijinalden alıntı: HL0002


    quote:

    Orijinalden alıntı: petric_cm

    bende de aynı araçtan var 206+...içte kullanılan malzemelere dokunduysan ön paneline falan sert plastik olduunu göreceksin bastıramazsın ama 207 ye bindiysen mesela onun ön panel kaplamasının yumuşak plastikten olduunu göreceksin...ama bu uyduruk malzmeyi yerleştirme konusunda bi sıkıntı yok yani arkın dedii gibi ses yapmadıı dooru ama zaten daha kaç aylık araba altımızdaki-çatlama esneme yapacaksa şimdiden verelim geri=))bak kardeşim bu aracın rakipleri bu saydıın poloymuş,fiestaymış,corsaymış deil...bunların rakipleri peugeot için 207 dir...206+ piyasadaki 2. b segmentteki peugeot aracı olmuştur...yani 207 üst kısıma hitap etmek içindir yani pololara rakip olabilsin die üretilmiştir...206+ ise dacia sandero,hyundai getz,fiat palio gibi araçların elindeki düşük sınıf b segmenti pazarına egemen olabilmek için üretilmiştir...zaten fiyatlara bakınca da bunu anlamak pek de zor olmuoo...saygılarrrr

    Madem konu hortlamış bir sorum olsun. Bu aracı getz vs. İle karşılaştırmayın diyen arkadaşlara: Neyle karşılaştıracaz acaba. Hepsi b sınıfı. Şimdi b+ b- diye yinemi sınıf ayırdınız. Polo da b, getz de b, jazz da b segmenti.

    bir arkadaşım 206 almayı düşünüyorda ben pek tavsiye etmedim ama kulaktan dolma bilgilere sahibim
    ama geçen 207 gördüm onun bile kapıları gıcırdıyor açıkcası baya soğuttu bu durum beni
    arkadaşıma bilgi olsun dişye araştıryıryorum bende
    2005 model bişeyler alacak 206ya dizaynı sebebiyle kafayı takmış vaziyette
    13-14 bin lira bütçesi getzler nasıl

    2005 crdi vardı bende. 80 binde aldım 120 binde sattım.

    Nasıl dı derken beklenti önemli. Amadan önce 206 bulmuştum. Çok ta beğenirdim. Ama biraz hor kullanılmıştı. Zaten çoğu da öyledir. Kaskosu falan da getz den fazla tutabilir. Şirketler daha riskli araç olarak sınıflandırıyor.

    Getz e gelelim: meşhur sert plastik aracın her yerinde :)
    Benimki 3 silindir olanlardandı. 2006 sonrası galiba 4 silindir. Helekim110 hp olanları var. Onlardan denk getirirse, bir sağlam lastik. Hızlanmalarda tadından yenmez.
    Servis uygun , ben durup dururken arızalanan bir aksamına rastlamadım. Zaten pek bi aksam da yoktu. Bakım fiyatlarıda servisle ilişkim iyi olduğundan çok çok uygundu.
    Sevmediğim yönü yoktu. Beğenerek kullandım. O paraya iyi arabaydı. Görüş açısı geniştir, ferahtır. Sert bir araç değildir. Şehir içi rahat kullanım sağlar.
    4 cam otm. Airbag, klima, otm. Ayna vardı. Klima yalandan vardı ama olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HL0002


    quote:

    Orijinalden alıntı: gren

    quote:

    Orijinalden alıntı: HL0002


    quote:

    Orijinalden alıntı: petric_cm

    bende de aynı araçtan var 206+...içte kullanılan malzemelere dokunduysan ön paneline falan sert plastik olduunu göreceksin bastıramazsın ama 207 ye bindiysen mesela onun ön panel kaplamasının yumuşak plastikten olduunu göreceksin...ama bu uyduruk malzmeyi yerleştirme konusunda bi sıkıntı yok yani arkın dedii gibi ses yapmadıı dooru ama zaten daha kaç aylık araba altımızdaki-çatlama esneme yapacaksa şimdiden verelim geri=))bak kardeşim bu aracın rakipleri bu saydıın poloymuş,fiestaymış,corsaymış deil...bunların rakipleri peugeot için 207 dir...206+ piyasadaki 2. b segmentteki peugeot aracı olmuştur...yani 207 üst kısıma hitap etmek içindir yani pololara rakip olabilsin die üretilmiştir...206+ ise dacia sandero,hyundai getz,fiat palio gibi araçların elindeki düşük sınıf b segmenti pazarına egemen olabilmek için üretilmiştir...zaten fiyatlara bakınca da bunu anlamak pek de zor olmuoo...saygılarrrr

    Madem konu hortlamış bir sorum olsun. Bu aracı getz vs. İle karşılaştırmayın diyen arkadaşlara: Neyle karşılaştıracaz acaba. Hepsi b sınıfı. Şimdi b+ b- diye yinemi sınıf ayırdınız. Polo da b, getz de b, jazz da b segmenti.

    bir arkadaşım 206 almayı düşünüyorda ben pek tavsiye etmedim ama kulaktan dolma bilgilere sahibim
    ama geçen 207 gördüm onun bile kapıları gıcırdıyor açıkcası baya soğuttu bu durum beni
    arkadaşıma bilgi olsun dişye araştıryıryorum bende
    2005 model bişeyler alacak 206ya dizaynı sebebiyle kafayı takmış vaziyette
    13-14 bin lira bütçesi getzler nasıl

    2005 crdi vardı bende. 80 binde aldım 120 binde sattım.

    Nasıl dı derken beklenti önemli. Amadan önce 206 bulmuştum. Çok ta beğenirdim. Ama biraz hor kullanılmıştı. Zaten çoğu da öyledir. Kaskosu falan da getz den fazla tutabilir. Şirketler daha riskli araç olarak sınıflandırıyor.

    Getz e gelelim: meşhur sert plastik aracın her yerinde :)
    Benimki 3 silindir olanlardandı. 2006 sonrası galiba 4 silindir. Helekim110 hp olanları var. Onlardan denk getirirse, bir sağlam lastik. Hızlanmalarda tadından yenmez.
    Servis uygun , ben durup dururken arızalanan bir aksamına rastlamadım. Zaten pek bi aksam da yoktu. Bakım fiyatlarıda servisle ilişkim iyi olduğundan çok çok uygundu.
    Sevmediğim yönü yoktu. Beğenerek kullandım. O paraya iyi arabaydı. Görüş açısı geniştir, ferahtır. Sert bir araç değildir. Şehir içi rahat kullanım sağlar.
    4 cam otm. Airbag, klima, otm. Ayna vardı. Klima yalandan vardı ama olsun.

    teşekkürler bilgiler için kendisine iletceğim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.