Öyle bir şey yok ben görmedim en azından. Parasını alırlar yine. Ha cüzi bir indirim uygulanabilir o da bakım için gelmiş diye. Hatta o bile ihtimal olabilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Peugeot 208 30.000 Bakımı 10.000tl Bayiler Çıldırmış (3. sayfa)
-
-
Benim defalarca başıma geldi, sizin başınıza gelmeyince ''öyle bir şey yok'' olmuyor yani.
-
Inanmam. Ha servise.gittim de bana kullanıcı hatası dediler dersen inanırım ama yok iyi niyetten ötürü bedava parça değişimi yaptılar diyene zor. Hele ki defalarca başına gelmişse hiç inanmam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
satınca bile yetkili servis bakımlı araç kafadan üstüne yılda 5-10 koyuyor yani her şeyinin kayıtlı olması çok güzel bir şey.
ayrıca satmak istemeseniz bile bu araçların her yeri elektronik yani bir arızada iyi niyet vs gibi faydalardan yararlanabiliyorsunuz..
kurumsal iyidir, ayrıca servisin ilettiği fiyatta %20 kdv de var yani..
Bir de triger parçaları filtreden temizleniyor + total in özel bir spec de yağını kullanıyorlar , 1.2 nin motor yağı ayrıdır yani sıradan 5-30 bir yağ değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 18 Nisan 2024; 12:11:21 > -
11.000 TL fiyat aldım.
-
Arkadaş bende anlamıyorum. Geçen sene Rifter için 7.800 istediler hadi ilk servis için tamam dedik. Bu sene arkadaşımın BMW si var 7.000 lira ödedi. Ya siz kafayımı yadiniz ne demen 10.000 çok değil. Arkadaş siz parayı ağaçtan mı topluyorsunuz. Bu kadar normalleştirmeyin. Ayrıca sanki kendi servisinde yaptırınca garanti bir işe yarıyormu. Adam diyorki yeni aldığım araç hasarlı, adama serviste tamir edip geri vereceğiz diyorlar. Ne garantisi ya birkaç özel durum hariç ben işe yaradığını hiç görmedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sizin araçta dsg yok ki. arıza çıkaracak bi durum yok 80 hp ibizada. bozun gitsin garantisini.
-
Sıfır Araba alırken fiyatlar her sene neredeyse ikiye katlanıyor ..!
Birde yeni otomobillerin bakım masrafları ister sanayide olsun ister yetkili serviste uçmuş vaziyette.
Tüm markaların yeni otomobillerinde bile sorunlar çıkıyor.
Kiminde DSG şanzıman sorunu
Kiminde Triger kayışı ve motor arızası
Kiminde Infotainment Sistemi (Bilgi Eğlence) vs. arzalar.
Neredeyse 1.5 ile 2.0 M arası para verip aldığımız otomobiller 50 bin KM görmeden arza yapabiliyor.Servise gitiğimizde her zamanki gibi klasik cevap " KULLANICI HATASI ".Ulen yeni otomobil alıyorum kaza yapmamışın ama hata bana aitmiş.
Üstüne yüklü miktarda para verip bakım yaptırıyor yada parça değiştiriyoruz.
Her şey sürekli artıyor.Üstelik çakal olana bazı sanayi ustaları ve yetkili servislerin kakalamaları cabası.
Nereye gidiyoruz..!
-
Bana da 3008 aracımın yılı dolduğu için 3000 km de bakıma götürdüm.
9000 TL fiyat verdiler.
Hava ve polen filtresini temizleyip tekrar taktılar.
Yağ ve yağ, yakıt filtresi değişimi için 6000 TL ödedim.
Fiyatlar böyle maalesef.
-
Hyundai i20N ilk bakım, 10.000 km.
8192 lira
Hava, Polen ve yağ filtresi, 0-20 yağ.
Az para değil ama, yine insaflıymış diğer markalara göre
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X