Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.824
Cevap
54
Favori
1.505.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BU HAFTA OTOHABER DERGİSİNDE YENİ FOCUS VE 308 KARŞILAŞTIRILDI. Bİ İNCELEYİN İKİSİNİDE FOCUS REMEN TİCARİYİM DİYO. 308 KALİTE ABİDESİ OLMUŞ YANINDA BENCE ÇOK ÇOK KALİTELİ Bİ ARAÇ OLMUŞ 308.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®

    gecende fransız bir dergide ASTRA GOLF ve 308 2,0 dizel katogorileri karsılastırılmıs her markanın birbirine karsı üstün oldugu noktalar vardı ama fransızca diye pek anlayamadım acıkcası ama bazıları hala daha GOLF ü A3 sınıfı sanıyorlar koskoca otomobil editörleri göremiyor bir tek bu farkı neyse 308 gelince neresi kalite nerede eksikler var görücez....


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    BU HAFTA OTOHABER DERGİSİNDE YENİ FOCUS VE 308 KARŞILAŞTIRILDI. Bİ İNCELEYİN İKİSİNİDE FOCUS REMEN TİCARİYİM DİYO. 308 KALİTE ABİDESİ OLMUŞ YANINDA BENCE ÇOK ÇOK KALİTELİ Bİ ARAÇ OLMUŞ 308.





    golf ve a3 aynı sınıf araçlarıdır.bu sınıfın bulunduğu segmente ''small family car'' denir.diğer bir deyişle c segmenti araçlarıdır bunlar.hatta senin döküntü 307 inde bu c segmentindedir.ama golfle tek farkı,golf üst sıralara oynarken senin 307 in son sıralara demir atmış bulunmaktadır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BySerkan

    bir göz doktoruna görünmenizi tavsiye ediyorum

     /// PEUGEOT 308 ///



     /// PEUGEOT 308 ///



    tek kelimeyle süper tasarım olmuşyollarda gördükçe daha da alışıcaz sanırım





  • şimdilik yazılanları siliyorum ve uyarıya gerek duymuyorum.
    lütfen aynı tartışmaya geri gönmeyin...
  • eline sağlık ... serkes.
  • Golf'e de bakarız kararımızı açıklarız. Bileği bükülmeyecek yiğit değil. Bükemezsek öpreriz o bileği o da ayrı mevzu... Ancak 308 'i sabırsızlıkla bekliyorum doğrusu... Araçta aradığım "bütünlüğü" bulursam değmeyin keyfime...
  • Otohaber Dergisinin 144.cü sayısını bulamadım,Fokus ile 308'in yayımlanan karşılaştırılmasını dosya halinde formda yayımlanırsa memnun olurum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    BU HAFTA OTOHABER DERGİSİNDE YENİ FOCUS VE 308 KARŞILAŞTIRILDI. Bİ İNCELEYİN İKİSİNİDE FOCUS REMEN TİCARİYİM DİYO. 308 KALİTE ABİDESİ OLMUŞ YANINDA BENCE ÇOK ÇOK KALİTELİ Bİ ARAÇ OLMUŞ 308.
  • Yeni tasarımların bir çoğu bizim Big Mouth 'un ters çevrilmiş hali... Citroen, Ford Focus ve Mitsubishi Evo X 'da bunun izlerini görüyoruz.

     /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OtoTurk -- 14 Ekim 2007; 22:59:15 >




  • arkadaşlar ingilizcesi iyi olan bi arkadaş pug un sitesinde 308 in özellikleri yazıyo onları bi çevirirse çok makbule geçer:)
  • bu resim çok hoşuma gitti de 400 kb tı geçtiği için linkini koyuyorum bi bakın derim arkadaşlar
    http://www.autobloggreen.com/photos/peugeot-308-hdi/413500/
  • 308 alacak olsanız renk tercihiniz ne olurdu? Benim tercihim Aliminyum Gri olacaktır.
  • siyah ... veya alüminyum gri... gözümle gördükten sonra hangisi olucağına karar vericem ...
  • Peugeot 307 gitti yerine 308 geliyor
    Fransız otomotiv üreticisi Peugeot, kompakt sınıf aracı 307’yi yeniledi.



    Yeni model, aslanlı markanın isim eğiliminin dışına çıkmadı ve 308 olarak sırada yerini aldı. Yıl sonuna kadar Türkiye’de de satışa çıkacak 308, Türkiye’de BMW ile ortak geliştirilen 1.6 VTi 120 hp ve 1.6 THP 150 hp benzinli motorlarla, 1.6 Hdi 90 hp ve 1.6 HDi 110 hp dizel motorlarla satılacak.


    GÖRSEL DEVAMLILIK


    Yeni araçta, çevre dostu özellikleri arasında otomobilin aerodinamik yapısı, benzinli ve dizel motorları (bunlardan ikisi ortalama yakıt tüketiminde kilometrede 120 gr CO2 gibi az miktarda atık sunuyor) ve Michelin Energy Saver yakıt tasarruflu lastikleri yer alıyor. Bütün bu teknolojilerin bir araya gelmesiyle 308, önceki model 307’ye göre yakıt tüketiminde ve buna bağlı olarak CO2 atıklarında neredeyse yüzde 10’a varan azalma sağlıyor. Öndeki Peugeot “aslan” ambleminden başlayan çizgiler motor kapağından ön cam direklerine doğru yükseliyor. “V” tarzı bütün otomobile şeklini veriyor ve araç dururken bile bir hareket etkisi yaratıyor. Bu izlenim araç panoramik cam tavana sahip olduğunda daha da güçleniyor ve büyük ön camla mükemmel bir görsel devamlılık sağlanıyor.


    DONANIM YÜKSELDİ


    Yeni 308’de büyük yan aynalar, “kelebek” tipi düz silecek lastikli ön cam silecekleri, dört krom kaplı göstergeye sahip gösterge paneli hız göstergesiyle, devir göstergesinin arasında yol bilgisayarı, uyarı sembolleri, hız sabitleyici ya da hız sınırlandırıcı ya da bazı durumlarda GPS talimatlarını hatırlatıcı bilgileri gösteren bir bilgi ekranı, hafif bir itmeyle sadece üç kez yanıp sönen sinyaller ve silecek suyunun azalma göstergesi gibi detaylar yer alıyor. Modele göre yer alan donanımlar arasında sürüşe duyarlı aktif Bi-Xenon farlar, arka ya da ön/arka park yardım sistemi, park yardım sistemi, geri vitese takıldığında otomatik olarak aşağıya bakan yan aynalar, otomatik katlanan yan aynalar, otomatik yanan ön farlar, yağmur algılayıcılı otomatik ön cam silecekleri (atermik ön camla birlikte), elektrokrom otomatik kararan iç ayna gibi donanımlar bulunuyor. Araçtaki hava yastığı sayısı 9.


    AKŞAM



    Haber Tarihi: 15.10.2007




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERDM

    Peugeot 307 gitti yerine 308 geliyor
    Fransız otomotiv üreticisi Peugeot, kompakt sınıf aracı 307’yi yeniledi.



    Yeni model, aslanlı markanın isim eğiliminin dışına çıkmadı ve 308 olarak sırada yerini aldı. Yıl sonuna kadar Türkiye’de de satışa çıkacak 308, Türkiye’de BMW ile ortak geliştirilen 1.6 VTi 120 hp ve 1.6 THP 150 hp benzinli motorlarla, 1.6 Hdi 90 hp ve 1.6 HDi 110 hp dizel motorlarla satılacak.


    GÖRSEL DEVAMLILIK


    Yeni araçta, çevre dostu özellikleri arasında otomobilin aerodinamik yapısı, benzinli ve dizel motorları (bunlardan ikisi ortalama yakıt tüketiminde kilometrede 120 gr CO2 gibi az miktarda atık sunuyor) ve Michelin Energy Saver yakıt tasarruflu lastikleri yer alıyor. Bütün bu teknolojilerin bir araya gelmesiyle 308, önceki model 307’ye göre yakıt tüketiminde ve buna bağlı olarak CO2 atıklarında neredeyse yüzde 10’a varan azalma sağlıyor. Öndeki Peugeot “aslan” ambleminden başlayan çizgiler motor kapağından ön cam direklerine doğru yükseliyor. “V” tarzı bütün otomobile şeklini veriyor ve araç dururken bile bir hareket etkisi yaratıyor. Bu izlenim araç panoramik cam tavana sahip olduğunda daha da güçleniyor ve büyük ön camla mükemmel bir görsel devamlılık sağlanıyor.


    DONANIM YÜKSELDİ


    Yeni 308’de büyük yan aynalar, “kelebek” tipi düz silecek lastikli ön cam silecekleri, dört krom kaplı göstergeye sahip gösterge paneli hız göstergesiyle, devir göstergesinin arasında yol bilgisayarı, uyarı sembolleri, hız sabitleyici ya da hız sınırlandırıcı ya da bazı durumlarda GPS talimatlarını hatırlatıcı bilgileri gösteren bir bilgi ekranı, hafif bir itmeyle sadece üç kez yanıp sönen sinyaller ve silecek suyunun azalma göstergesi gibi detaylar yer alıyor. Modele göre yer alan donanımlar arasında sürüşe duyarlı aktif Bi-Xenon farlar, arka ya da ön/arka park yardım sistemi, park yardım sistemi, geri vitese takıldığında otomatik olarak aşağıya bakan yan aynalar, otomatik katlanan yan aynalar, otomatik yanan ön farlar, yağmur algılayıcılı otomatik ön cam silecekleri (atermik ön camla birlikte), elektrokrom otomatik kararan iç ayna gibi donanımlar bulunuyor. Araçtaki hava yastığı sayısı 9.


    AKŞAM



    Haber Tarihi: 15.10.2007



    Donanımları iyi görünüyor.''yağmur algılayıcılı otomatik ön cam silecekleri '' tam olarak ne oluyor ilk defa duydum benim bildiğim yağmur sensörü ön camda olur




  • ua_tayfa_kapalı
    herşeyden çnce pejo oldugu için tutmaz demişsin..pejonun tutmayan bir modelini söyleyebiliyormusun??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uruk33

    ua_tayfa_kapalı
    herşeyden çnce pejo oldugu için tutmaz demişsin..pejonun tutmayan bir modelini söyleyebiliyormusun??



    206 dışında tutulan bir pejo olduğunu hatırlamıyorum.307 diyeceksin şimdi.307 ilk çıktığı dönemde biraz tutulmuş ama bitmek bilmeyen arızaları,ve güvensizliği ile insanları bıktırmıştır.geçmişte 307 den ağzı yanan çoğunluk kesimin 308 alacağını tahmin etmiyorum.bu yüzden tutmayacağını düşünüyorum.tabi bu örnekler 307 ile sınırlı değil.daha önce pejoyu tercih etmeyenlerin büyük kısmı yine tercih etmeyecektir zaten.güncel satış rakamlarında baktığımızda da pejonun üst sıralara oynadığını söyleyemeyiz
  • 307 modeli tüm dünyada 3 milyon adetin üzerinde sattı. Bu araba mı tutmamış sizce?
  • Kasım ayı ortasında TR ye 1 benzinLi 1 dizeL oLmak üzere iki farkLı motor seçeneğinLe geLiyormuş.BenzinLi motor bmw den aLınmış 120 hp güç 160 nm tork. DizeL motor ise HDI 1.6 110 hp 240 nm tork.İç mekan kaLitesinde sınıf standartLarında çıta beLirLeyebiLcek düzeyde iiLeştirme yapıLmış
    3.2 miLyon satan bi arabadanda zaten bu bekLenirdi.Bravo gerçekten inşaLLah buda satış rekorLarına imza atar
  • Peugeot a karşı antipatim yok,belki siyasi nedenlerden dolayı bir miktar.

    307 nin genel olarak işçilik ve elektronik zaafları göstermiş olması insanı düşündürüyor,gerçi Peugeot nun açıklamalarına göre 307 den sonra kalite ve uzun ömür konularında bir hayli gelişim göstermiş ama yinede şüphe etmeden gözü kapalı bir vaziyette 308 almak için biraz bekleyip görmek gerekiyor.

    Bence 308 tasarım olarak 307 den bambaşka bir çalışma olmasada hala sınıfının en hoş modeli,özellikle üsteki resimdeki iç mekan oldukca kaliteli ve hoş gözüküyor.
  • Üstteki iç mekan 308 RC Z'ye ait. Yani tek kapılı spor modele...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.