Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.824
Cevap
54
Favori
1.506.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkese merhaba, gecen hafta paris te peugeot galerisinde 308 i inceleme firsati buldum (ayrica 907 ve bir 407 uyarlamasi daha vardi ama onlar konsept olmalari sebebiyle konu disi).

    peugeot cu arkadaslar hic endiselenmesinler, aracin tum ic mekaninin en ince ayrintisina kadar inceledim iscilik ve malzeme kalitesi olarak cok cok iyi bir otomobil olmus, rahatlikla soyleyebilirim ki su anda piyaada bulunan rakipleri arasinda (a3 u bile dahil edebilirim) en iyi ic mekana sahip.

    motor konusunda zaten hic bir problem yok, bmw ortakligindaki benzinli ve ford ortakligindaki diesel makineler belki de katogorilerinin en iyileri, geriye bir tek peugeot un kronik lesmis ilk cikan modellerde ariza verme handikapi kaliyor...

    ayrica otomobil resimlerinde gorulenlerin aksine gayet orantili ve guzel bir tasarim olmus.





  • türkçe anlatımlıdır...




  • ne zaman turkiye de satısa sunulacak? Yeni honda civic ile bu arac arasında kaldım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hondaaaa

    ne zaman turkiye de satısa sunulacak? Yeni honda civic ile bu arac arasında kaldım




    kasım 15 te...
  • Merakla ve sabırla bekliyoruz...
  • 2004 de 307 aldım ozaman görünüm ve donamın olarak en iyisiydi, artık görünüme kanmayacagım.
    Peugeot mu düşman başına derim.
    Artık 3-4 yıl sonra bu forumlarda 308 yardım adı altında birçok topic açılır.
  • Bazen aldığınız araçlar insan psikolojisini çok kötü etkiler,çıkardıkları arızalardan dolayı.

    Bende 2006 yılında 307 almştım,bir yıl kullandım,daire aldığım içinde satmak zorunda kaldım.Şunu ifade etmek istiyorum.Hangi araç alırsanız alın,mutlaka en üst versiyonunu almaya çalışın.Bu formda yazılanın aksine benim kullandığım 307 (Premium 110 BG) hiç bir problemi olmadı,arızasısı çıkmadı,yani aldığıma pişman olmadım,satarken çok üzüldüm.Alan genç bir kardeşimizdi,a dan z ye kadar aracın her şeyini anlattım,güle güle kullanır inşallah.Hatta en ufak Pişmanlık duyarsan aracımı geri getir,verdiğin ücreti aynen geri iade ederim dedim.
    Özetle araç çıkmaya bağlı,problemliside var,hiç problem çıkarmayanıda.Araçlara demir parçası yığını olarak bakmayalım,evimizin bir ferdi gibi muamele edelim.Bence 307 o kadar kötü bir araç değil.

    308 bence 307 den çok daha kaliteli ve dayanıklı olacak.Bekleyelim ve görelim.Zaman artık sorunsuz araç,kaliteli araç üretme zamanı,bozuk ve sorunlu araç üretim ve tüketim devri kapanıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: haluksengul

    2004 de 307 aldım ozaman görünüm ve donamın olarak en iyisiydi, artık görünüme kanmayacagım.
    Peugeot mu düşman başına derim.
    Artık 3-4 yıl sonra bu forumlarda 308 yardım adı altında birçok topic açılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spirdal -- 28 Ekim 2007; 7:35:44 >




  • 3.200.000 adet satmış bir araç düşünün. Adı Peugeot 307...
    3.200.000 kişi hata mu yapmış sizce? Peehhh...........
    2006 Nisan'ından bugüne tam 22.000 km'dir asfalt yardırıyorum 307'mle.
    Gerisi umurumda değil... Gaza bastınmı yapışıyormusun koltuğa? Çok büyük bir haz...
  • 308 le ilgili bilgi ve web sayfası

    http://otomobil.milliyet.com.tr/detay.asp?id=4724

    Yeni 308 yıl sonunda geliyor

    Peugeot’nun orta sınıftaki yeni modeli 308, Fransız üreticinin yeni hedeflerinin bir öncüsü niteliğinde. 308, bu çerçevede kalite konusunda da referans olacak


    15 Ekim 2007 Pazartesi
    Levent Köprülü

    Rekabetin yoğun olduğu (ki C-Sınıfında Avrupa’da yaklaşık 50 model var) orta sınıfta yerini alacak yeni Peugeot 308, bu yılın sonlarında Türkiye’de satılmaya başlıyor. 307 temelinden geliştirilen, ancak daha iddialı bir araç haline gelen 308, Fransız üretici açısından pek çok “ilk”i de beraberinde getirecek.
    307’den 74 mm uzun olan 308’in ön tasarımı, Peugeot’nun spor otomobil konsepti 907’den alınmış. Markanın tasarım çizgilerini yansıtan ön bölüm, tıpkı 207’de olduğu gibi iki farklı alternatife sahip. “Classic” ve Dynamic” diye adlandırılan bu iki alternatifte ön radyatör ızgaraları farklı. Tabii arka tamponlar da farklılık göstermekte.
    İç mekanında özellikle arka koltuktakilere daha fazla diz mesafesi sunan 308’in göstergeleri ve orta konsolu tamamen yeni bir anlayışla tasarlanmış. Bolca eşya gözünün yer aldığı iç mekânda, farklı renklerin de kullanıldığı dikkat çekiyor.

    Yöneticiler de kullanıyor
    Peugeot’da yeni CEO Christian Streiff’ın ortaya koyduğu, çevrecilik ve kalite konusundaki hedeflere atılan ilk adımlardan biri olan 308, firma yetkililerince bu anlamda “referans” kabul ediliyor.
    Yetkililer bu noktada aracın, (iyi ve kötü) 307’deki tüm deneyimlerden yararlanılarak geliştirildiğinin yeniden altını çiziyorlar. Bu nedenle 308’de ilk kez, testler için 2 milyon km’den fazla yol yapılmış. Daha önce hiçbir model için bu denli uzun kilometreler kat edilmediği belirtiliyor. Ayrıca Peugeot’daki pek çok üst düzey yönetici ve çalışan da şu sıralar 308 kullanıyormuş. Şayet bir arıza veya aksaklıkla karşılaşılırsa, hemen üzerine gidilebilsin diye.
    Bununla birlikte 307’nin temellerinde üretilmesine rağmen aracın tüm elektronik altyapısı değiştirilmiş.


    Performans ve çevrecilik

    308, ilk etapta dört benzinli ve üç dizel motorla satışa çıkıyor. 1.4 lt (95 HP), 1.6 lt (120 HP), 1.6 lt Turbo (140 HP - Otomatik ve 150 HP) benzinli motorların yanında, 1.6 HDI (90 ve 110 HP) ile 2.0 lt HDI (136 HP) dizeller de yerini almış. Tabii 2.0 lt dizel Türkiye’de olmayacak.
    Dizel motorlar, düşük emisyon değerleriyle çevrecilik iddialarını kanıtlarken, bazı pazarlarda 1.6 lt motorlarla Michelin’in “Energy Saver” lastikler kullanılmış. Bu lastikler, düşük yuvarlanma dirençleriyle yakıt tasarrufuna katkı yapıyor. Güvenlik yönünden bazı modellerde 9 hava yastığı da bulunurken, konfor için çift yönlü elektronik klima, koku yayıcı, direksiyonla yönleneen xenon farlar, MP3 özellikli ve JBL kolonlu müzik sistemi donanım paketlerine göre standart ya da isteğe bağlı donanımlar arasında.


    'Sedan şimdilik yok’

    Peugeot Türkiye’nin yeni Genel Müdürü Jean-Pierre Vieux, Türkiye pazarında sedan kasa tipinin büyük önem taşıdığını bildiklerini kaydederken, şimdilik bir başka sedan model getirmeyi düşünmediklerini bildirdi.
    Vieux, Çin ve Arjantin’de üretilen 307 Sedan konusunda çok düşündüklerini, ancak aracın bir süre sonra yenileneceği gözönüne alındığında bundan vazgeçtiklerini söyledi.
    308’in de ileride bir sedan versiyonu olacağını ifade eden Vieux, bu yeni model çıktığında Türkiye pazarı için ciddi şekilde düşünülebileceğini, ancak bunun iki yıldan önce gerçekleşmeyeceğini belirtti.




  • gri araba alınmaz bu saatten sonra cılkı çıktı bütün şirketler kullanıyor!!!
    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    308 alacak olsanız renk tercihiniz ne olurdu? Benim tercihim Aliminyum Gri olacaktır.
  • 308 de çok güzel renk alternatifleri olacak...
  • YAHU BU SIRALAR LEON ALICAKTIM 206 IM VAR VERIP ÜSTÜNE TAMAMLAMA YAPICAKTIM KAFAMDAKI FIYAT TA TAHMINI 34 BIN YTL FALANDI
    EGER 308 34 BIN YTL CIVARINDAN GIRIS YAPARSA HIC KACIRMAM GERCEKTEN COK HOSUMA GITTI AYRICA PEUGEOT KULLANICISI OLARAK DEVAM ETMEKTE HOS OLUR KASIM 15 DE BAKMAK LAZIM YIL SONU MALLUM FIYATLAR COK UYGUN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykissyou

    YAHU BU SIRALAR LEON ALICAKTIM 206 IM VAR VERIP ÜSTÜNE TAMAMLAMA YAPICAKTIM KAFAMDAKI FIYAT TA TAHMINI 34 BIN YTL FALANDI
    EGER 308 34 BIN YTL CIVARINDAN GIRIS YAPARSA HIC KACIRMAM GERCEKTEN COK HOSUMA GITTI AYRICA PEUGEOT KULLANICISI OLARAK DEVAM ETMEKTE HOS OLUR KASIM 15 DE BAKMAK LAZIM YIL SONU MALLUM FIYATLAR COK UYGUN


    Seat Leon gerçekten de çok çok güzel bir araç. 1.6 dizel versiyonu olsa hiç kaçmaz ancak 2.0 TDI'den başladığından şu ara uzak duruyorum.

    308 eğer daha derli toplu bir sürüş konforu sunuyorsa örneğin direksiyonda kasis vuruntuları hissedilmiyor ve amortisörler darbeleri daha iyi emiyorsa araç mükemmel olmuş demektir. 308 deneme sürüşü yaparken aracı sıfır asfaltta kullanmaktan öte bozuk satıhda test etmenizi tavsiye ederim.




  • Zevkler ve renkler farklıdır...

    Ama bence 307 model olarak daha güzeldi. 308'in dış görünüşü benim hiç hoşuma gitmedi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kemal

    Zevkler ve renkler farklıdır...

    Ama bence 307 model olarak daha güzeldi. 308'in dış görünüşü benim hiç hoşuma gitmedi.


    Ona kalırsa 307'nin makyajlı kasası yerine ilk çıkan 307 her zaman favorim olmuştur. 308 biraz daha iyi olablirdi dış tasarım açısından ancak bir noktadan sonra çizgilerle nereye kadar oynayabilirsin?
  • peg turkiyeye mail atmistim

    308 gelecek hafta istanbul bayilerinde olacakmis
    az sayida 1.6 120hp otomatik gelecekmis
    1.4 140 ve 150 lik benzinliler ilerde belli olacakmis

    2 tane dizel motor 90 ve 110hp idi sanırım, 1 tane 1.6 120hp disinda baska bir benzinli soyledi onu unuttum beni otomatikler ilgilendirdigi icin
  •  /// PEUGEOT 308 ///


     /// PEUGEOT 308 ///



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OtoTurk -- 2 Kasım 2007; 16:32:22 >
  • Arkadaşlar Peugeot 308 almayı düşünüyorum. Sizce fiyatları hangi aralıkta olur.(110 Beygir dizel)
  • Aracın tasarımı genel itibariyle güzel. Ben özellikle arka kısmı beğendim. Hem görsel olarak daha şık olmuş hem de eski 406 sedanlar kadar(430 lt) bagaj hacmi oluşmuş. Ki bu bir hatchback için çok iyi bir rakam. Fakat Peugeot'nun her modelinde daha da abarttığı gavurların "Sophia Loren gözü" dediği far tasarımından yavaş yavaş vazgeçmesi lazım. Bir kere neredeyse tüm modelleri birbirine benzetiyor(aynı durum Audi gamı içinde geçerli).İkinci olarak aracın burun kısmının öne doğru fazlaca eğik olmasına neden oluyor(ön camın içeride ferahlık hissi yaratılması amacıyla fazlaca ileri alınması da bunda etkili)ki bu tasarım detayıda aracı mpv görünümlü yapıyor. Üçüncü olarak farların kaputun yarısını geçip neredeyse ön direklere uzanması aracın sağlamlık hissini azaltıyor.

    İç tasarıma gelince, bence mükemmele yakın. Tabii henüz aracın içine girmeden, elle hissetmeden sadece resimlere bakarak yapılmış bir yorum bu ama hem malzeme hem de işçilik çok kaliteli görünüyor. Dashboard dizaynının estetiği ve ergonomisi de cabası.

    Ben BMW dizaynı Peugeot üretimi benzinli motorlardan umutluyum. Kağıt üzerindeki değerler ve 207 nin bu motorlarla kullanılmış versiyonunu deneyenler bu motorları çok verimli, performansa yatkın ve tüketimi makul seviyede tutabilen makineler olarak değerlendiriyor.

    Takip edebildiğim testler ve incelemelerden görebildiğim tipik Peugeot kusurlarından olan vites yollarının belirsizliği ve vitesin motora ayak uyduramaması sorununun bu araçta da sürdüğüne işaret ediliyor. Peugeot milyar dolar yatırımla gerçekleştirdiği yeni ürünleri için artık aracın hakkını veren şanzıman sistemleri üretmeli ya da üretenlerden satın almalı.

    Bir de dikkatimi çeken bir nokta Alman menşeili inceleme ve karşılaştırmalarda gerek 207'de olsun gerek 308'de olsun test editörlerinin fazlasıyla milliyetçi yaklaşımları. Almanlar 6 araçlık karşılaştırmalarda 308'i Kia C'eed'in arkasında Hyudai i30'la birlikte sonuncu yapıyorlar. Her zamanki gibi meşhur Golf'leri birinci, Opel Astra ya da Ford Focus ikinci, Toyota Auris dördüncü gibi sıralamalar. 308'e göre 3-5 yıl daha eski teknolojiye sahip araçların ve Kore'Lilerin 308'i geçmesi Peugeot'nun kendini batıracak kadar berbat bir otomobil üretmesiyle olabilir ancak ki ben koskoca 111 yıllık firmanın bu kadar aptalca bir hata yapabileceğini sanmıyorum. Diğer yandan 207'de 10-11 araçlık karşılaştırmalarda ancak Kia Rio ayarında araçları geçerek 7-8nci olabiliyor Almanların karşılaştırmalarında. Zaten aracın olumsuz yönlerini bulabilmek ve tüketicinin gözüne sokabilmek için ne kadar kastıklarını yazıda bariz görüyorsunuz. İngiliz, Türk, İspanyol,İtalyan ve Belçika menşeili karşılaştırmalarda ise bu araçlar sınıflarında genelde birinci ya da ikinci çıkıyor.Bu arada Auto Show'un yabancı karşılaştırmalarının lisansörü Auto Bild tarafından yapılan karşılatırmalar olduğunu belirteyim. Önce Almanlar yapıyor Peugeot sonuncu sonra Auto Show yapıyor Peugeot birinci ya da ikinci. Bu kadar maliyetli ürünlerde tüketiciyi yanlış yönlendiren bu tarz milliyetçi ve subjektif analizlere gıcığım.

    Peugeot'nun eksiklerini kullananlar bilir. 406'larda kendi üretim yıllarına göre pek bir sorun ve eksik yoktur. 206'larda malzeme-işçilik,307'lerin makyaj öncesi üretimlerinde elektrik sistemi bazlı sorunlar,607'lerde motor gamının kısıtlı oluşu gibi. Daha eski modellerde ergonomik sorunlarda vardı. Bir de kötü şanzımanlar, tıkırtı sesleri gibi neredeyse tüm modellerinde olan genel sorunlar vardır. Her markanın bu tarz kronik sorunları vardır. Fakat toparlayacak olursak Puglar genelde ödenilen paranın karşılığını veren, stil sahibi ve karakterli tasarımlara sahip, sportif, pratik ve zengin donanımlı araçlardır. Ve bana göre kendi sınıfı ve ayarındaki Alman rakiplerinden tek eksiği daha düşük olan fiyatlarıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Galathian -- 3 Kasım 2007; 14:56:50 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Galathian

    Aracın tasarımı genel itibariyle güzel. Ben özellikle arka kısmı beğendim. Hem görsel olarak daha şık olmuş hem de eski 406 sedanlar kadar(430 lt) bagaj hacmi oluşmuş. Ki bu bir hatchback için çok iyi bir rakam. Fakat Peugeot'nun her modelinde daha da abarttığı gavurların "Sophia Loren gözü" dediği far tasarımından yavaş yavaş vazgeçmesi lazım. Bir kere neredeyse tüm modelleri birbirine benzetiyor(aynı durum Audi gamı içinde geçerli).İkinci olarak aracın burun kısmının öne doğru fazlaca eğik olmasına neden oluyor(ön camın içeride ferahlık hissi yaratılması amacıyla fazlaca ileri alınması da bunda etkili)ki bu tasarım detayıda aracı mpv görünümlü yapıyor. Üçüncü olarak farların kaputun yarısını geçip neredeyse ön direklere uzanması aracın sağlamlık hissini azaltıyor.

    İç tasarıma gelince, bence mükemmele yakın. Tabii henüz aracın içine girmeden, elle hissetmeden sadece resimlere bakarak yapılmış bir yorum bu ama hem malzeme hem de işçilik çok kaliteli görünüyor. Dashboard dizaynının estetiği ve ergonomisi de cabası.

    Ben BMW dizaynı Peugeot üretimi benzinli motorlardan umutluyum. Kağıt üzerindeki değerler ve 207 nin bu motorlarla kullanılmış versiyonunu deneyenler bu motorları çok verimli, performansa yatkın ve tüketimi makul seviyede tutabilen makineler olarak değerlendiriyor.

    Takip edebildiğim testler ve incelemelerden görebildiğim tipik Peugeot kusurlarından olan vites yollarının belirsizliği ve vitesin motora ayak uyduramaması sorununun bu araçta da sürdüğüne işaret ediliyor. Peugeot milyar dolar yatırımla gerçekleştirdiği yeni ürünleri için artık aracın hakkını veren şanzıman sistemleri üretmeli ya da üretenlerden satın almalı.

    Bir de dikkatimi çeken bir nokta Alman menşeili inceleme ve karşılaştırmalarda gerek 207'de olsun gerek 308'de olsun test editörlerinin fazlasıyla milliyetçi yaklaşımları. Almanlar 6 araçlık karşılaştırmalarda 308'i Kia C'eed'in arkasında Hyudai i30'la birlikte sonuncu yapıyorlar. Her zamanki gibi meşhur Golf'leri birinci, Opel Astra ya da Ford Focus ikinci, Toyota Auris dördüncü gibi sıralamalar. 308'e göre 3-5 yıl daha eski teknolojiye sahip araçların ve Kore'Lilerin 308'i geçmesi Peugeot'nun kendini batıracak kadar berbat bir otomobil üretmesiyle olabilir ancak ki ben koskoca 111 yıllık firmanın bu kadar aptalca bir hata yapabileceğini sanmıyorum. Diğer yandan 207'de 10-11 araçlık karşılaştırmalarda ancak Kia Rio ayarında araçları geçerek 7-8nci olabiliyor Almanların karşılaştırmalarında. Zaten aracın olumsuz yönlerini bulabilmek ve tüketicinin gözüne sokabilmek için ne kadar kastıklarını yazıda bariz görüyorsunuz. İngiliz, Türk, İspanyol,İtalyan ve Belçika menşeili karşılaştırmalarda ise bu araçlar sınıflarında genelde birinci ya da ikinci çıkıyor.Bu arada Auto Show'un yabancı karşılaştırmalarının lisansörü Auto Bild tarafından yapılan karşılatırmalar olduğunu belirteyim. Önce Almanlar yapıyor Peugeot sonuncu sonra Auto Show yapıyor Peugeot birinci ya da ikinci. Bu kadar maliyetli ürünlerde tüketiciyi yanlış yönlendiren bu tarz milliyetçi ve subjektif analizlere gıcığım.

    Peugeot'nun eksiklerini kullananlar bilir. 406'larda kendi üretim yıllarına göre pek bir sorun ve eksik yoktur. 206'larda malzeme-işçilik,307'lerin makyaj öncesi üretimlerinde elektrik sistemi bazlı sorunlar,607'lerde motor gamının kısıtlı oluşu gibi. Daha eski modellerde ergonomik sorunlarda vardı. Bir de kötü şanzımanlar, tıkırtı sesleri gibi neredeyse tüm modellerinde olan genel sorunlar vardır. Her markanın bu tarz kronik sorunları vardır. Fakat toparlayacak olursak Puglar genelde ödenilen paranın karşılığını veren, stil sahibi ve karakterli tasarımlara sahip, sportif, pratik ve zengin donanımlı araçlardır. Ve bana göre kendi sınıfı ve ayarındaki Alman rakiplerinden tek eksiği daha düşük olan fiyatlarıdır.


    Güzel gözlemlerde bulunmuşsunuz.Bir kaç ekleme yapmaktan geri kalamıycam;
    306 ve 205 sorunsuzlukta gerçekten iyi yol almış araçlar.Hepimiz görüyoruz zaten.
    Ama gerek 307 gereksede 407 nin sorunları herkesçe duyulmuş durumda.Ben şunu anlamıyorum eski arabalar tıkır tıkır çalışıyor.Yeni çıkanlar sorunlu.Umarım Bu sorunları 308 de görmeyiz.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.