Bildirim
/// PEUGEOT 308 /// (639. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
2018-2019 sifir modellere bakiyorum, tam donanim fiyatlari 160-170 binlere geliyor, sizce bu fiyatlar ucuk degil mi?
Birde 308 lerin ikinci el piyasasi nasil arkadaslar, cok deger kaybi oluyor mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar 2008 modelı comfort var bende 140 bin e yaklaştı, periyodik bakım ne sıklıkla yapılıyor? 10 bin de bir mi yoksa 15 bin de bir mi veya yılda bir mi? tablolarda yazmıyor bu lütfen biri cevap verebilir mi? yoksa yarın bakıma gitmem lazım bayram öncesi. bakım ikazı sıfırladım ama ne zaman sıfırladım hatırlamıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba Arkadaşlar,
308 Sportium robotik vitesine bir türlü alışamadım. Bazen ilk kalkışta özellikle park halinde iki aracın arasından ileri/geri vites değişimlerinde tuhaf bir davranış sergiliyor. Sanki debriyaj sürekli kavrayıp bırakıyor, oldukça sarsıntılı saçma bir durum oluşuyor. Bazen de pamuk gibi sorunsuz oluyor. Robotik vitesin bu davranışı normal mi sizce ? Bu arada vitesten atma veya vitesi almama gibi bir sorun yok. Tek derdim 1.vites ve geri vitesteki kavrama düzensizliği. Araç hızlandıktan sonra vites normal seyrinde artıp azalıyor. Araç durduğunda yine 1. viteste kavrama sorunu hissettiriyor. Araçtan soğudum iyice, çok konforsuz olmaya başladı. Kısa mesafelerde pek trafiğe çıkartmak istemedeğim diğer aracıma (5.25d xDrive) yönlenmeye başladım.
Daha önce hep çift kavramalı vites kutusu olan araçlarım olmuştu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 1 Haziran 2019; 1:51:25 > -
bu robotik vitesin karakteristik özelliği olsa gerek. ben de bunu yaşıyorum. can sıkıcı bir durum, doğru. ama benim başka bir alternatifim olmadığından kabullendim. canınızı çok sıkıyorsa, satın gitsin.quote:
Orijinalden alıntı: tk152
Merhaba Arkadaşlar,
308 Sportium robotik vitesine bir türlü alışamadım. Bazen ilk kalkışta özellikle park halinde iki aracın arasından ileri/geri vites değişimlerinde tuhaf bir davranış sergiliyor. Sanki debriyaj sürekli kavrayıp bırakıyor, oldukça sarsıntılı saçma bir durum oluşuyor. Bazen de pamuk gibi sorunsuz oluyor. Robotik vitesin bu davranışı normal mi sizce ? Bu arada vitesten atma veya vitesi almama gibi bir sorun yok. Tek derdim 1.vites ve geri vitesteki kavrama düzensizliği. Araç hızlandıktan sonra vites normal seyrinde artıp azalıyor. Araç durduğunda yine 1. viteste kavrama sorunu hissettiriyor. Araçtan soğudum iyice, çok konforsuz olmaya başladı. Kısa mesafelerde pek trafiğe çıkartmak istemedeğim diğer aracıma (5.25d xDrive) yönlenmeye başladım.
Daha önce hep çift kavramalı vites kutusu olan araçlarım olmuştu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşlar merhaba, Pazartesi noter devri ile aranıza katılacağım. 106 bin km 2009 model 1.6 VTİ Premium / LPG aracın detaylarını sizle öğreneceğim. Hatta şoförlüğü diyebilirim, ilk aracım olacak. Sizden de bazı konularda yardım bekliyorum 😌
Aracın diskleri balataları, rutin bakımları bana ne kadara mal olur?
Hangi lastik almamı önerirsiniz, yakıt ve ses açısından önemli benim için.
LPG opet aygaz öneriyorlar, sizin de yakıt / yağ vs önerileriniz var mıdır?
Şimdiden teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_lee -- 8 Haziran 2019; 20:21:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar, Peugeot 308 Sportium e-hdi Auto6R kullanmaktayım, dediğiniz sorun aslında araçınızın ana iki nedeninden kaynaklanıyor birincisi Akünüzü kesinle kontrol ettirin yeterli gücü alamıyor olabiliyor robot, 3 eksene sahip ve sağlam güç çekiyor, ikinici ise araçınızın lastiklerini hamurun yumusaklığı ve lastik havasının 32psi geçmediğine emin olunuz, yoksa düzensiz sorunlar yasarsanız. Auto6R sanzıman gerçekten güzeldir ama bakımsız araç olursa dediğiniz gibi olumsuz yönlerini göreceksiniz malesef.quote:
Orijinalden alıntı: tk152
Merhaba Arkadaşlar,
308 Sportium robotik vitesine bir türlü alışamadım. Bazen ilk kalkışta özellikle park halinde iki aracın arasından ileri/geri vites değişimlerinde tuhaf bir davranış sergiliyor. Sanki debriyaj sürekli kavrayıp bırakıyor, oldukça sarsıntılı saçma bir durum oluşuyor. Bazen de pamuk gibi sorunsuz oluyor. Robotik vitesin bu davranışı normal mi sizce ? Bu arada vitesten atma veya vitesi almama gibi bir sorun yok. Tek derdim 1.vites ve geri vitesteki kavrama düzensizliği. Araç hızlandıktan sonra vites normal seyrinde artıp azalıyor. Araç durduğunda yine 1. viteste kavrama sorunu hissettiriyor. Araçtan soğudum iyice, çok konforsuz olmaya başladı. Kısa mesafelerde pek trafiğe çıkartmak istemedeğim diğer aracıma (5.25d xDrive) yönlenmeye başladım.
Daha önce hep çift kavramalı vites kutusu olan araçlarım olmuştu.
-
Dizel araç kullandığım için fiyat konusunda yardımcı olamayacağım eğer Ankara iseniz tanıdık parçacı ve servise yollabilirim.quote:
Orijinalden alıntı: semih_lee
Arkadaşlar merhaba, Pazartesi noter devri ile aranıza katılacağım. 106 bin km 2009 model 1.6 VTİ Premium / LPG aracın detaylarını sizle öğreneceğim. Hatta şoförlüğü diyebilirim, ilk aracım olacak. Sizden de bazı konularda yardım bekliyorum 😌
Aracın diskleri balataları, rutin bakımları bana ne kadara mal olur?
Hangi lastik almamı önerirsiniz, yakıt ve ses açısından önemli benim için.
LPG opet aygaz öneriyorlar, sizin de yakıt / yağ vs önerileriniz var mıdır?
Şimdiden teşekkürler.
Araçınızda 16 jant a sahip bir lastik olucak lastik alırken yumusak hamurlu lastik seçiniz michelin , kumho gibi.
-
Kıymetli bilgi için teşekkür ederim.
Aracın aküsünü değiştireli bir yıl olmadı. Ancak yine de ilişkisi olabilir, Ev-iş arası mesafe çok kısa olduğundan dolayı uzun yoldan sonra çalışan stop/start olayı bir süre sonra çalışmıyor. Uzun kış ayları boyunca neredeyse bir kere bile araç 50-60 km. gibi bir yol görmedi. En fazla 20, hadi 30 diyeyim. Şimdi haftasonu 60 git 60 gel ile stop/start yine çalışmaya başladı. Kısa mesafede akü yeni de olsa sanırım tam şarj olamıyor ve beklenen gücü alamadığı için stop/start tekrar uzun yolda akünün belirli dolumu ile devreye giriyor. Aracın hayatı genel olarak (sadece haftaiçi), 3.8 km. sabah, 3.8 km. akşam kullanımıda geçiyor :) Bu olayı test etmeye başlayacağım.
Lastik demişsiniz, bence sorunun kaynağı daha çok burada gibi. Basınçlar çoğu zaman sıkıntılı, lastikler çok yeni değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 18 Haziran 2019; 16:18:56 > -
-
Arkadaşlar selamlar. 2010 model hdi alarak aranıza katılmak istiyorum lâkin bir sorum olacak. Bazı ilanlarda şanzıman için yarı otomatik yazarken yine aynı kasanın (2010) diger ilanlarında auto6r vites görünüyor. Bu ilan sahibinin ilanı girerken yaptığı bir hata mı yoksa aynı sene içinde peugeot şanzıman mı değiştirdi? Bilgisi olan var mı acaba?
Bir de millesim paket nedir ne değildir hiçbir içeriğe ulaşamadım. Orta paket mi başlangıç mı anlayamadım bı türlü. Başlangıç olmadığını biliyorum ama comfort pack ile arasında ne fark var onu bilmiyorum mesela.
Son olarak bu kasalara 50 52 bin arası fiyat çekmişler. Normal mi sizce?
Saygılarımla
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldboyz -- 29 Haziran 2019; 2:31:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Teşekkür ederim, Continental alacağım.quote:
Orijinalden alıntı: Melihdk
Dizel araç kullandığım için fiyat konusunda yardımcı olamayacağım eğer Ankara iseniz tanıdık parçacı ve servise yollabilirim.
Araçınızda 16 jant a sahip bir lastik olucak lastik alırken yumusak hamurlu lastik seçiniz michelin , kumho gibi.
Alıntıları Göster
Bir de benim elimde kullanmadığım 2 adet tavan taşıma barı mevcut. Piyasa fiyatından biraz aşağısına verebilirim, ilgilenen arkadaş yazabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_lee -- 14 Temmuz 2019; 17:10:51 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim forum pek aktif değil, araç sevilende bir araç ama forumda pek kimseler yok. Aracı fren balata değişimine götürdüğümde bu araçta baskı yok dediler, PRND / +- var ise otomatik, AND var ise yarı otomatik araç. Bizimkisi tam otomatik triptonik vites imiş. Yetikili serviste usta da aynısını söyledi. Şimdi yağ işlemlerini kontrol edeceğim, şanzıman ya da valfler sıkıntı yaratır mı diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_lee -- 11 Aralık 2019; 23:54:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet malesef dh de araba konuları aktif değil.
face de 308 grupları ve sayfaları var aktif.oralardan sorularınıza hemen cevap bulabilirsiniz. -
Merhaba,
Daha önce bahsetmiştim ama aklıma takıldı. 308 Sportium veya robotik şanzımanlı 308'lerde 50-60 km.'lik bir seyahat sonrası çalışmaya başlayan stop/start olayının, akabinde sadece 3-4 gün sonra (günlük toplam 7 km. kısa kullanım ile) stop/start yapmamaya başlaması normal mi ? Şimdi yine çalışması için 50-60 km. kullanmam gerekecek. Akü geçen yıl değişmişti ve halen garantisi mevcut. Sizce akü sorunlu olabilir mi ? Yoksa bu araçları ille de en az 30-40-50 km. gibi daha uzun yolda 2-3 günde bir kullanmak mı lazım ?
5.25d'yi yine günlük toplam 7 km. kısa mesafede günlerce kullandığım da oldu, aküsü 5 yıllık olmasına rağmen daha bir kere bile stop/start olayının çalışmadığını görmedim. Hava buz gibi olsa bile motor ısınır ısınmaz, stop/start başlıyor, yazın zaten motor ısınmadan da ilk frende stop/start mekanizması sorunsuz çalışıyor.
Aldığım aküde bir tuhaflık varsa garanti bitmeden gideyim değiştirsinler. Önerildiği üzere VARTA taktırmıştım. Aracın normal karakteristiği budur derseniz de uğraşmayıp kabulleneceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 18 Temmuz 2019; 16:20:51 >
-
Merhaba dostlar,
2015 blue hdi eat6 araca bakım yaptıracağım. garantisi bittiği için yetkili servise götürmeyi düşünmüyorum. malzemelerin markası konusunda (yağ, filtre vs.) fikri olan var mıdır? mesela castrol yağ yerine total daha mı iyi olur? hem daha ucuz hem de peugeot öneriyor gibi.
bi de ankara içi güvenilir özel servis öneriniz varsa alırım. -
castrol yağı boş geç. Motul, Mobil, Liqui Moly kullanaiblirsin. Total de olur. Başkent sanayinde (şaşmaz karşısı) Ankara Peugeot'a gidebilirsin. Telefonu 0312 278 27 71. Battal Ustaquote:
Orijinalden alıntı: jux23
Merhaba dostlar,
2015 blue hdi eat6 araca bakım yaptıracağım. garantisi bittiği için yetkili servise götürmeyi düşünmüyorum. malzemelerin markası konusunda (yağ, filtre vs.) fikri olan var mıdır? mesela castrol yağ yerine total daha mı iyi olur? hem daha ucuz hem de peugeot öneriyor gibi.
bi de ankara içi güvenilir özel servis öneriniz varsa alırım. -
teşekkürlerquote:
Orijinalden alıntı: iquique
castrol yağı boş geç. Motul, Mobil, Liqui Moly kullanaiblirsin. Total de olur. Başkent sanayinde (şaşmaz karşısı) Ankara Peugeot'a gidebilirsin. Telefonu 0312 278 27 71. Battal Usta
Alıntıları Göster -
Malzemeleri ustadan almayın ankarada, hepsini dışarıdan alın ve hepsine sorunuz total yağ kullanıyorum gayet iyi fransız dolumu bulursanız hatta on numara olur, Peugeot 308 Ankara Grubumuz var,www.peugeot308ankara.com buradan da takip edebilirsiniz, araçınızda yağ değişimi yaptığınızda araçın başında durunuz kalter muhafazası eğer saç ise kalter muafaza vidalarının olduğuna ve esmeme payı olmadığına emin olunuz, grupta bu sorunu yaşayan sayısı cok fazla uzun yolda kaç kişi ses gelmesinden dolayı magdur oldu.quote:
Orijinalden alıntı: jux23
teşekkürler
Alıntıları Göster
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X