Şimdi Ara

Peugeot 308 1.2 Puretech 130 EAT6 I Test (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
5
Favori
64.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
49 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    içim rahatladı biraz hocam :) 308 çok kaliteli kendini belli ediyor.darbe emişi iyiyse süspansiyonların yakın gelecekte ki arabam olmaya en güçlü aday.

    allure nin 17 jant olması benim için kötü oldu active de ise temiz araç pek kalmadı son 10 günde malum sitede
  • anıl72 A kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılma olmasın ben 308 kullanmadım, fakat Golfün darbe emiş konusunda çok iyi olmadığını biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anıl72 A kullanıcısına yanıt
    Bem golf sürmedim, yorumlara göre değerlendirdim. Auris kullandım 308 den daha iyi değil. Focusu da kullanmadım yorum yapamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Benim golf yorumum kulaktan dolma. 308den iyi değilse 308 bu sınıfta başı çekenlerdendir diyebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda uzun zamandır görmediğimiz ayrıntıda, düzenli ve okuması keyifli inceleme olmuş. Elinize sağlık.
  • Efective kullanıcısına yanıt
    2016’da Sıfır aldığım C4 1.2 Puretech daha 15.000 km’de 3 kez motor arızası verip beni rezil etti. Sonunda firma motor değişimine gitmek istedi ben kabul etmedim. Aracı geri aldılar, motoru değiştirip başkasına sattılar.

    Trcitroen forumunda aynı sorunu yaşayan 3 kişi daha var ki zaten Puretech motorlu C4’lerin çok az sattığı düşünüldüğünde ciddi rakam.

    Pug 308’de aynı sorun olacak diye bir kaide yok tabi ama ihtiyatlı olmak gerek.

    Motorun performansı ve çekişi harikaydı ama 25 km ortalama şehir içi trafikte 8,5 litreden aşağı da yakmazdı.

    Umarım meramımı anlatabilmişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi entigin -- 26 Şubat 2018; 21:8:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel ve her noktasına katıldığım bir test olmuş elinize sağlık.

    Benim 308 tercihimde önce yalıtım, sonra sürüş özellikleri etkili oldu. 2. el düşünürken kampanya sayesinde sıfır nasip olmuştu. Kapsamlı bir değerlendirme de ben yapmak istiyorum fakat henüz beceremedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 26 Şubat 2018; 21:12:23 >
  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Kötü bir olay yaşamışsınız öncelikle geçmiş olsun.

    C4 de kullanılan motor ve şanzıman büyük oranda 308 ile aynıdır diye düşünüyorum.

    Bizim aracın kilometresi daha yüksek olduğu halde motorla ilgili herhangi bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Sizin motorda yaşadığınız ve çözülemeyen sorun nasıl ortaya çıktı. Bu arada firmanın aracinin arkasinda durmasida iyi olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    İncelemeniz kesinlikle birinci sınıf olmuş tebrikler.



    Malesef bu güzel araç ülkemizde marka algısına yenik düşerek kendisinden kalitesiz modellerin altında satış rakamları yakaladı. Peugeot nun git gide çıtayı yukarı taşıdığını düşünüyorum.



    Forumda 308e karşı bi kesimde kıskançlıkla karışık bi nefret var bunu aracın her anlamada başarılı olmasına bağlıyorum.

    Örnek üstteki yorum. Neymiş Golfle yarışsın yetermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efective kullanıcısına yanıt
    Sağolun. Evet aynı motor-şanzıman.

    Hareket halinde Buji ve bobin arızası ile başladı. Sonra enjektörler değişti ama sorun çözülmedi. En son servisteyken motor vuruntu yapıyordu ve motoru değiştirdiler.

    Firma uzlaşmasaydı kaybedeceği bir davayla uğraşacaktı. Akıllı davrandılar diyelim.

    Umarım uzun süre kazasız belasız kullanırsınız aracınızı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun kardeşim..forumda bunca yıldır gördüğüm en güzel incelemelerden biri..kalemine sağlık
  • adı çıkmış 9 za inmez 8 e muamelesi var pejoya karşı bu ön yargı haala yıkılamadı maalesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Werner Heisenberg

    Elinize sağlık çok bilgilendirici olmuş. Potansiyel bir 308 alıcısıyım, astra ile arasında git geller yaşıyorum.
    Esasında astra ve 308 kullanmış bir kişi ikisini ufakça kıyaslayabilirse çok sevinirim

    Açıkcası ben tercihimi auris den yana kullanmıştım lakin şuan fiyatlarla birlikte leon ve 308 albenisi yüksek modeller tabi hybrid auris de fiyat olarak iyi lakin 1.8 motor vergisi eğer araç ile çok km yapmıyorsanız sizi üzebilir.Astrayı önermem.En iyisi gidip test sürüşü yapmanız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel ama opel astra varken almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motorda lspi sorunu var maalesef.
  • Merhabalar,

    Evet bu sorun var maalesef ilginç olan bazıları yoğun yaşamış bazıları da çok hafif bazı kişiler hiç hissetmediğini söylüyor ben nadiren vuruntu hissediyordum 30 bin bakımında yeni farklı buji + yazılım geri çağırması vardı onlarda yapıldı yeni yağ ile birlikte 5500 km oldu en ufak bir tekleme vs. problem olmadı.

    Bu konu haricinde arabadan çok memnunum yakıtı, vergisi düşük, donanım ve konfor iyi. az km yaptığım için dizelde düşünmüyorum. Ayrıca kullanım olarak dizelden baya keyifli.
  • Konuya bir güncel çekeyim uzun bir zaman geçmiş.
    308'le bir seneyi tamamladık. 17 bin km yapmışız bir senede. Araçtan genel olarak memnuniyetim devam ediyor. Sene içerisinde rutin bakımı dışında ekstra bir masraf çıkarmadı.
    Uzun yolda çokça kullandım. Rüzgar yalıtımı iyi olsa da yol sesi biraz fazla alıyor bunu ekstra olarak söyleyebilirim. Uzun yolda 100-120 arası sakin otoyol sürüşlerinde 5 litre gibi değerler rahat yakalanıyor. Ben genelde 110-160 arası hızlarda yolculuk yapıyorum ve ortalama 5.5 ile 6.5 arasında çıkıyor genelde.
    Motordaki lspi sorununu bende internetten araştırdım. Bu sorunla karşılaşan kullanıcılar olmuş. Serviste sorduğumda gelen ilk seri araçlarda sıkıntı olduğunu sonradan yazılım ve şanzıman güncellemesiyle sorunun çözüldüğünden bahsetti. Benim aracımda da bu yazılım yapılmış ve motor olarak herhangi bir sıkıntı yok. Bujileri de yeni seri ile değiştirdim.
    Sürüş keyfinden ve aracın sade tasarımından çok memnunum. Motor-şanzıman ikilisi aracın en iyi yanlarından biri özellikle agresif sürüşlerde tatmin edici.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efective -- 28 Ocak 2019; 23:6:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efective

    Konuya bir güncel çekeyim uzun bir zaman geçmiş.
    308'le bir seneyi tamamladık. 17 bin km yapmışız bir senede. Araçtan genel olarak memnuniyetim devam ediyor. Sene içerisinde rutin bakımı dışında ekstra bir masraf çıkarmadı.
    Uzun yolda çokça kullandım. Rüzgar yalıtımı iyi olsa da yol sesi biraz fazla alıyor bunu ekstra olarak söyleyebilirim. Uzun yolda 100-120 arası sakin otoyol sürüşlerinde 5 litre gibi değerler rahat yakalanıyor. Ben genelde 110-160 arası hızlarda yolculuk yapıyorum ve ortalama 5.5 ile 6.5 arasında çıkıyor genelde.
    Motordaki lspi sorununu bende internetten araştırdım. Bu sorunla karşılaşan kullanıcılar olmuş. Serviste sorduğumda gelen ilk seri araçlarda sıkıntı olduğunu sonradan yazılım ve şanzıman güncellemesiyle sorunun çözüldüğünden bahsetti. Benim aracımda da bu yazılım yapılmış ve motor olarak herhangi bir sıkıntı yok. Bujileri de yeni seri ile değiştirdim.
    Sürüş keyfinden ve aracın sade tasarımından çok memnunum. Motor-şanzıman ikilisi aracın en iyi yanlarından biri özellikle agresif sürüşlerde tatmin edici.
    hangi yıldan sonrasında sorun çözülmüş?




  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    2015 ikinci yarısından sonra gelenler yeni yazılımla gelmiş diye biliyorum. Peugeot zaten bu yazılım ve buji değişimi yapılmadıysa 3-4 ay öncesine kadar garantiden değişimini sağlıyordu.
  • Efective kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar,

    İncelemenizi büyük bir zevkle okudum. Elinize, emeğinize sağlık.. Aynı aracı kullanmaya devam ediyorsanız eğer birkaç soru sormak isterim.

    Yakın zamanda 308 almayı planlıyorum. Yılda ortalama 15 bin km yol yapıyorum. Bu km nin büyük bir çoğunluğu ( 10.000 km) ev-iş arası..
    Güzergahım ise Bahçelievler - İstinye. Gidiş geliş toplam 60 km. Öğle saatlerinde çıkıp akşam 9' dan sonra dönüyorum ve genelde yollar çok sakin.
    Dizel ve benzinli arasında ciddi kararsızlık yaşıyorum. Yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    - Sizce bu durumda ortalama yakıt tüketimim ne olur?
    - Sizin güzergahınızda buna benzer mi?
    - Aracınız kaç km'ye geldi ve ortalama tüketim nedir?

    Şimdiden teşekkür eder, saygılarımı sunarım..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.