|
Bildirim
|
Valla "ben otomobil testi yapıyorum" diyen çoğu adamdan daha güzel bir Türkçeyle, daha güzel bir ifade Tarzıyla yazılmış bir yazı..
Tebrik ederim.. Peugeot'ya gelince.. Adamlar hiç durmadan geliştiriyorlar kendilerini.. Eleştirildikleri her noktaya müdahale ediyorlar.. Demek ki müşteri geri dönüşlerine çok değer veriyorlar.. Bazı "premium" markalar gibi, "biz klasiğiz" ayağına, ısrarla ve ısrarla yanlışlarını değiştirmeyip, müşteriyi umursamazlık etmiyorlar.. Peugeot'nın ve aslında fransızların motor teknolojisinde geldikleri nokta muazzam.. Özellikle küçük hacimli motorlarla mucizeler yaratıyorlar.. peugeot 308 in bu kasası pek bana hitap etmiyor.. Ben asıl heyecanla, yeni 308 i bekliyorum.. 3008 le başlayan iç ve dış tasarım dili, 508 de de devam ediyor.. Bence 308 de muhteşem olacak.. Özellikle içerde o eski tuşlardan boşalan yere, yeni tarz tuşlar ve icockpit gelecek olması, çok heyecan verici.. Bakalım.. Devletimiz biz alamayalım diye her türlü engeli çıkarmasına rağmen, bakarsın alabiliriz.. Güle güle kullanın. |
Güzel inceleme olmus elinize saglik.
|
İncelemeniz kesinlikle birinci sınıf olmuş tebrikler.
Malesef bu güzel araç ülkemizde marka algısına yenik düşerek kendisinden kalitesiz modellerin altında satış rakamları yakaladı. Peugeot nun git gide çıtayı yukarı taşıdığını düşünüyorum. Forumda 308e karşı bi kesimde kıskançlıkla karışık bi nefret var bunu aracın her anlamada başarılı olmasına bağlıyorum. |
Güzel araç ama peugeot iyi anılmıyor. Atmosferik benzinlisi yok. Türkiye arabası değil.
|
2012 yılında sıfır c180 alıp 5 yıl kullandıktan sonra eşiminde yeni ehliyet almasından dolayı ,c sınıfı dizel otomatik arayışımda hiç aklımda yokken (Peugeot önyargılarım olmasına rağmen) 1.6blue hdi allure paket bir 308 aldım. Maksadım 5-6 ay binip satmaktı ancak o kadar memnunum ki 2 yıldır gerçekten çok keyif alarak biniyorum. Özellikle sürüş keyfi ve motor gücü muazzam. Almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle tereddüt etmeyin.
|
Aracın işçilik kalitesi premium rakiplerle yaraşır düzeyde.
şaka mı bu.Tamam iyi niyetli orta yollu bir inceleme anladık ama yavaş be kardeşim geçen hafta bindim premiuımla yarışmayı kenara bırakalım golfle yarışsın yeterli.Geçmiş pejolara göre gözle görülür ilerleme var tamam ama fransızım ben diye bağırıyor. |
Güzel yorumları için herkese teşekkürler. Umuyorum 308'le ilgilenenler için açıklayıcı ve objektif bir test yazısı olmuştur. Forumda bu kadar 308 kullanıcısı olduğunu görmek güzel. Eleştirilere ve sorulara dönecek olursam eğer,
@anıl72 Golf 7 süspansiyon konforu yönünden, özellikle sessiz çalışma bakımından bir, iki tık daha iyi hissettiriyor. Golf 7'de de 1.4 tsi veya 2.0 tsi motorlar tercih edilmediği sürece, arkalar torsiyon çubuki fakat 308'e göre daha sessiz çalışıyor. 308'in konforuna kesinlikle kötü veya rahatsız diyemem fakat kullanıcıya ve yola bağlı olarak yetersiz gelebilir. @cancan_burak Hayır, şaka değil. Sınfındaki premium modellerle kıyasladığım zaman özellikle 1 serisinden işçilik olarak geride bir araba değil. 1 serisini detaylı incelediğimde, vites bölgesi ve kapı içlerinde esneme gibi durumlar gördüm. Bu gibi durumlar 308 de yok, kaya gibi oturtulmuş. Bu arada BMW'yi marka olarak çok severim, bana kalırsa sürüş zevki konusunda sınıfındaki referans araçtır 1 serisi. Fransızlık fışkırıyor tabiriyle, eski 307'leri falan kast ettiniz herhalde bahsettiğim gibi onlar çok geride kaldı. @entigin Keşke nedenleriyle yazsaydınız, ona göre tartışsaydık. |
Buna katılabilmek mümkün değil, cevap verdiğin kişiyi araçtan vazgeçecek duruma getirdiğin için bunu yazıyorum. Golf 7 kesinlikle süspansiyon konforu olarak bu sınıfta tepede değil, ortalarda geziyor. 205/55 16'lar ile düz yolda akarken çok iyi bir konfor sunuyor, bazı çukurlardan ve bozukluklardan çok rahat geçerken, özellikle enine kısalarda gayet sert tepkiler veriyor, darbe sesi çıkarıyor ve arka aks da dar frekanslı engebelerde hiç öyle temiz darbe emiş hissi vermiyor, huzursuz bile denebilir. Tam bağımsız veya torsiyon, bu konuda tam bağımsızın hiçbir avantajı yok Golfte. Golfün başarısı NHV olarak üst seviye olması, yani yol vibrasyonu hiç yok mıcır yol titreşimi bile ne pedallar ne gövde hiçbir yerde anlaşılmıyor, yol sesi çok az, belli aralıklarda konfor çok iyi. Yoksa 18 jant opsiyonlu bir Golf highline'a binin, ne kadar kuru çalışan bir süspansiyonu olduğunu kendiniz görürsünüz zaten. Eğer 308'de Golf gibiyse makul konfora sahip denebilir, başı çekmesi mümkün değil.
Bu sınıfta kaliteli süspansiyon istiyorsanız bildiğim 3 araba var, Ford Focus, 17 janta kadar BMW 1 serisi ve Mazda 3. Kiraladığım Egea sedan da çoğu güya kaliteli denilen kompakt arabadan daha iyiydi, yol tutuşu pek iyi olmadığı için yazmıyorum. Diğer konu da crossover meselesi. Ben henüz konforlu ve kaliteli süspansiyona sahip C altyapılı crossover görmedim, hepsi HB'lerden kötüydü ve bu da yerden yükseliğe bakınca son derece doğal. Sadece yeni Subaru Xv var çok konforlu denilen, ona da binme fırsatım olmadı, sizin binip de konforlu dediğiniz crossover hangisi çok merak ettim açıkcası. |
Helal olsun kardeşim..forumda bunca yıldır gördüğüm en güzel incelemelerden biri..kalemine sağlık
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Red_Devils_ -- 25 Şubat 2018; 18:55:42 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 25 Şubat 2018; 19:16:13 > |
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 26 Şubat 2018; 12:8:40 > |