Şimdi Ara

Peugeot 308 1.2 PureTech EAT6 Nihayet Geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
428
Cevap
7
Favori
35.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yılın otomobili Yeni 308 için otomatik şanzıman seçeneği geç de olsa geldi, pure tech motor ile değerler başarılı;


    130 hp beygir gücü

    230 nm maksimum tork

    206 Km maksimum hız

    9.1 sn 0'dan 100'e hızlanma

    6.3 lt şehir içi, 4.1 lt şehir dışı, 4.9 lt ortalama tüketim (fb verisi)


    1.2 litrelik bir araç için gayet güzel veriler..


    Ek: Fiyatlar

    1.2 PureTech Allure EAT6: 72.100 tl
    1.2 PureTech Active EAT6: 67.100 tl



    Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 hp --- 0-100 km/h (Manuel Vites)





    Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 hp --- Yakıt tüketimi (Manuel Vites)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weycell1905 -- 27 Ekim 2014; 17:24:58 >







  • 22 nisanda active donanım 308 1.2 thp eat6 arabayı teslim aldım. Balıkesirde oturuyorum, arabayı eski görev yerim olan Kütahya erdenlerden aldım. (pejo ve Hyunda) bayii.
    Gerek Hyundai gerekse pejo için sıfır araba alımlarınızda ve takas niyetlerinizde bu bayii ile kesinlikle temasa geçmenizi öneririm, elinizdeki arabayı öldürmezler, ellerindeki arabayı da makul veririler.
    Neyse önceki arabalarım, (2006 getz dizel 0 km den 150.000 km 5 sene, kia ceed 1,6 dizel motion 0km den 80.000 km, i30 2012 elite 12.000km den 50.000 km ye).
    Görüleceği üzere Hyundai kia grubu kullandım hep, asya arabalarını da daima sevmişimdir. Kullanım rahatlığı, dayanıklılık, masrafsızlık sebepleri ile.
    2012 i30 dizel elit 1,5 tonluk lüzemsuz ağırlığı sebebi olan yavaşlık ve çok yakması ile beni Hyundai grubundan soğuttu. 308' e bu bilgiler ışığında dönersem. Kütahya-Balıkesir arası, Dursunbey yolu denen dağ yolunda ki bilen bilir yolu
    90-110 arası gidişte, rampalarda en düşük 80-km hıza düştüm sıfır haliyle arabam 5,5 yakmıştır. Balıkesir-Susurluk arası 100-120 lik sürüşte 5,7 yakmıştır. Balıkesir şehir içi kullanım dahil. Bu yakıtın biraz daha düşmesi aşikardır.
    Hafif olması sebebiyle çok atletik bir arabadır. Direksiyonu i30 a göre açık ara, golfe göre de biraz daha kes(keskindir. yeni focusları kullanmadım ama bi önceki kasa focus lar (2014 e kadar olan) ile hemen hemen eşit keskinliktedir.
    Yol tutuşunu örneklersem bir önceki kasa focus gibidir (2014 e kadar olan model)
    Araba teknoloji ve şasi olarak Hyundai grubunun çok net önündedir. 1.4 tsi 122 ps golf ve leondan performans olarak daha başarılıdır. !,2 leri söylemiyorum bile(defalarca kullandım).
    Aracın tek sorunu küçük arka cam ve yan aynaları sebebi ile özellikle park ederken ki görüş problemi ve araç içinde eşya gözlerinin yetersizliğidir.
    Bagajı cümle C sınıfı hatchbacklerden büyük arka koltukları genel olarak dardır. (i30, golf, leon dan daha dar)
    Arabayı kullanırken inanılmaz derece de zevk almaktayım ki, sürüş zevki konusunu i30 dizelde ciddi anlamda unutmuştum, zerre zevk almadan 38 bin km kullandım o arabayı, 308 bu arabanın çok önünde.
    Vitesi ile ilgili olarak daha önce pek çok otomatik veya yarı otomatik araba sürdüm. yarı otomatik pejo 508, citroen C5, Toyota Corolla yarı otomatik, Mitsubishi colt, Hyundai i30 benzinli otomatik, golf ve jetta tdi dsg.
    dsg dışında her şanzımanın açık ara önünde, vites büyütürken dsg ile aynı ama vites düşürürken, düşen vitesi hissettiriyor özellikle 2. vitese düşerken, dsg de vites düşüşünü hissetmemiştim.
    Tork konvektörün sorunsuzluğu da ayrı konu. Şehir dışında yarı otomatikte (manuel seçimde) kullanıyorum, insan ayağı ve elinden daha seri vites atıyor eat6 bu çok bariz.
    Eşim bu güne kadar i10 otomatik 1,1 motordan başka araba kullanmamış. Şöförlüğü de bir bayana göre makul sayılır. O da rahatlıkla kullandı 308, seri olması başta korkutsada hemen alıştı.
    Daha önce 308 dizel düz vitesi test etmiştim. Allure donanım, oda güzeldi, lakin 18'lik lastik ve cantlar sebebiyle biraz daha ağırbaşlı gelmişti bana, Bu motor, vites ve lastik boyutu çok uyumlu olmuş.
    Ben park sensörsüz ve geri görüş kamerasız modelden aldım, en azından park sensörü şart.
    sonuç olarak verdiğim paraya sonuna kadar değen ve kullanırken bana zevk veren bi arabaya biniyorum. 130 bg gücün tamamını yola aktaran harika bi şanzımanı var.
    Hyundai beygiri gibi değil gerçek beygir demişti bana zamanında bi arkadaş 1.2 tsi jettasını 1.6 benzinli 136 bg elantra ile karşılaştırıken. Aynen pejodada her beygir gerçek.
    Arabayı kullanan VW hastası ve VW den başka markaya burun büken arkadaşın hayranlığı ayrı (1.6 tdi jetta sahibi)
    Bu arabyı herkese tavsiye ederim, en azından test sürüşü yapmalarını öneririm.
    Start stop sistemide güzel çalışıyor. Ekran genel olarak iy, bi iphone ekranı değil tabi ama genel olarak ucuz android telefonların dokunmatiği kadar başarılı :)
  • benzinli bi araç için oldukça iyi veriler.. ama test etmek gerek.. ben dizelden yanayım..
    allurede cam tavan gelmişmi ve fiyatı nedir bi bilgin varmı hocam..
  • bunla test yapmışlardı herhalde baya az takmıştı edirneden ardahana tek depo ile gitmişti forumda konusuda var.
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Sitesinde 1.470 TL opsiyon fiyatı..

    Bu değerler ile dizel tercih etmezdim :)
  • 1.2 motor ve 130 beygir. Hökümet duymasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi respect_89 -- 19 Ekim 2014; 17:40:02 >
  • Çok iyi oldu. Sıfır araç alacak olsam kesinlikle önceliğim olurdu 1.2 THP. Çok verimli motor.
  • Bayide en az 5.000TL indirim şart bu araca.

    Adamlar ala Golf 7 ile aynı fiyata satabileceklerini düşünüyorlar.

    Donanımları neredeyse aynı olan 1.2TSİ DSG Golf ile aynı fiyata satıyorlar.(COmfortline ve active donanımlar comfortline de hız

    sabitleyici yok.Active donanım da ise elektronik park freni ve lastik basınç sensörü yok).

    Bu arada Golf 7 ile kıyaslanır kalite olarak ama bu aracı Türkiye pazarına da Golf 7 ile aynı fiyattan sokarsan dur bir kardeşim

    derler adama.

    0-100 olarak aralarında sadece 1 saniye var.

    Teknik verilere göre de 308 0.7 litre daha fazla yakıyor şehir içinde.

    Bu aracın gelmesi gereken fiyatlandırma golf ila seat leon ortası idi çünkü C sınıfında fiyat olarak kompakt araçlarda bunlar alt ila

    üst sınırı belirliyor.

    Yani 1.2 Pure Tech EAT6 Active donanım fiyatı: 62.500TL gibi bir rakam olmalıydı.

    Bence bu aracın girmesi gereken fiyat 62-63 civarıydı ama Peugeot Türkiye'ye yine kendi kuyusunu kendi kazdı.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    3008 1.6 puretech
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 9.1 çok iyi, heleki otomatik verisiyse.
    tüketime girmeye gerek yok adamlar thp motoru iyi geliştirdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    Sitesinde 1.470 TL opsiyon fiyatı..

    Bu değerler ile dizel tercih etmezdim :)

    dizel c4 picasso kullanıyorum daha ekonomik.. belkide ben sakin kullanıyorum ondandır bunuda ilk fırsatta 20km test etmeliim.. hanımın aracı iyice baş ağrıtmaya başladı..

    bi test edemedik ama c4 cactus ve 308 seçenekler arasında..
  • Teknik değerler gayet iyi,aslına bakılırsa tip olarakta iyi ancak fiyatının daha makul olmasi gerekiyordu diye düşünüyorum.çünkü çoğu kişi 308 almadan golfle kıyaslanarak tercih edenlerin sayısı azalacaktır(golfun ikinci elinden dolayi)o yüzden Allure paketine opsiyon değilde cam tavanı ve xenonu standart sunarsa şansı olabilir diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Daha önce söylemiştim yine söyleyeyim benim için Peugeot 3 kısım; tasarım, motor, pazarlama... İlk ikisi ödüller alıyor, rekorlar kırıyor... üçüncüsü batırıyor her şeyi...
  • weycell1905 W kullanıcısına yanıt
    Şu Tosfed onaylı yakıt testleri vs. hoş aslında pazarlama adına şu ana kadar 407 ve 308'de yaptılar bildiğim kadarıyla ama fiyat

    politikası çok çok kötü geliyor bana.Yani ben o fiyatları verip alır mıyım? Bilmiyorum ama biri gelip sorsa sence Golf 7 mi 308 mi

    alayım bu paraya derim Golf 7 al neden derseniz? Adam memnun olmayıp satmak istese en azından bana sövmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    Sitesinde 1.470 TL opsiyon fiyatı..

    Bu değerler ile dizel tercih etmezdim :)

    dizel c4 picasso kullanıyorum daha ekonomik.. belkide ben sakin kullanıyorum ondandır bunuda ilk fırsatta 20km test etmeliim.. hanımın aracı iyice baş ağrıtmaya başladı..

    bi test edemedik ama c4 cactus ve 308 seçenekler arasında..

    Dizeldeki fiyat farkını düşününce bu değerdeki benzinli bir araç bana daha mantıklı geliyor. 308 e otm vites seçeneğinin gelmesini bekledim, 2015'te demişlerdi, 1 ay önce sıfır i30 aldım ben de, ben aldıktan sonra geldi :) Siz almayı düşünüyorsanız bence güzel bir seçenek.




  • Bu fiyata zor satarlar, ki satmak da istemiyorlar sanırım..
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Yakıt testleri güzel de fiyatlandırma ve satış politikası yanlış bence. 1 ay önce sıfır araç için birçok marka ve bayi ile iletişime geçtim, en ilgisiz ve satış yapmaya nazlanan, en az indirim yapan Peugeot..
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum.fiyatlar 5 bin TL düşük olmalıydı.bu fiyatlara satışları pek arttıramazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknik veriler çok iyi. Motor 1.2 Turbo ve tam otomatik şanzıman var. Mazda 3 den daha fazla ilgi çekmesi gereken bir konu çünkü hem güçlü bir motor hemde tam otomatik sağlamlığı var. forumda bir çok kişi çift kavramaya güvenmiyor sonuçta.
  • Bayiler güzel indirimler yapar diye düşünüyorum, yoksa satılmıyor işte bu fiyatlara açık ve net..15 gündür Ankaradayım henüz 1 tane görebildim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyat konusunda artık şaşırmıyorum hangi marka model araca baksam otomatik dedimmi en boş en kötüsü 50k az donanım hele dizel 70-80e araç yok desem abartmam..

    ha gönül ister bi mercedes almak ama ne mümkün ölümlü maaşlılar olarak bize uzak hayaller.. ama ilkk fırsatta test edeceğim elbette beklediğim araçlar arasında..
  • bu durumda 2 soru sorulacak;

    1. mazda 3 mü 308 mi; tip olarak mazda 3 kazanacak.
    2. golf 7 mi 308 mi marka olarak golf 7 kazanacak.

    yani olması gereken 72 bin olan bu aracın 65 bini geçmemesidir. aksi halde satamaz.
    zaten 2 ay sonra her şey ortaya çıkar. her zaman ki gibi bi kaç sazan düşer mi acaba diye fiyat koymuşlar.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.