Şimdi Ara

Peugeot 508 1.6 BlueHDi 2015 aldım güncelleyeceğim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
7
Favori
31.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir arkadaşın eleştirisi üzerine yazıyı yeniden yazayım dedim.
    Aldığım araç: Peugeot 508 1.6 BlueHDi Allure 120 BG EAT6 2015
    Aldığım zaman kilometre: 86.165
    Aldığım aracın trafiğe çıkış yılı: 2015
    Aldığım fiyat: 103.500
    Aracın rengi: siyah
    Eski aracım: Skoda Superb 2018
    Aracı kısa süre kullandım, karma olarak 6,1 değerini elde ettim. Aracın hızlanması çok iyi, üst hızlarda bile hızlanma iyi. Şanzıman geçişleri tam otomatik hissettirmiyor, bir DSG diyebilirim. Yakıt tüketimi olarakta aynı. Eski Superb'in(eski dediğim bu araçtan yeni 2018) hantallığından sonra bunun hızlanmasının daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Aracın fiyatı 1 tık fazla evet fakat piyasada bu aracın bu temizlikte bulunması zor. Aracın 6.vites 3.000 devir seviyesindeki hız ve rüzgar-yol-motor sesini uzun yolda deneyip kaydedeceğim. Aracın deposunun tamamının dolması hemen hemen 450 lirayı buluyor. 72 Litre deposu olduğu için ve dizel fiyatları yükseldiği için maliyeti artıyor. İlk bakımı birkaç bin kilometre sonra(hemen hemen 3-4 bin) yapılacak, yapılan masraf ve değişen-tamir edilen parçaları yazacağım.
    Muhtemel olan servis bakımında değişenler: Her 15.000 KM'de yağ-genel kontrol, her 30.000 KM'de mazor filtresi-bir parça daha detaylı kontrol, her 60.000 KM'de bir akü, 200.000 KM'de ağır bakımlar yapılıyor.
    Aracın bana göre artıları:
    -Aracın diz mesafesi ve baş mesafesi benim gibi bir parça kısa insanların tam istediği şekilde. Diz için arka-ön farketmez iyi miktarda baş-kafa mesafesi var.
    -Hızlanması iyi, şanzıman geçişleri güzel
    -Fiyatı bu dolulukta D segmenti bir araç için süper, üstünde VW yazsaydı 130.000'den aşağı bulamazdık.
    -Arabayı internete bağlayıp MyPeugeot uygulamasını kullanırsanız yakıt tüketimini, gittiğiniz mesafeyi hızınızı vs. görebilirsiniz. Veya uzun mesafe yürüdükten sonra arabanızı bulamazsanız arabanın son konumunu gösteriyor.
    -Head-up display'da ilk başta işlevsiz derken sonradan yüksek hızlara çıkıp navigasyonuda kullanınca çok işe yaradığını farkettim. Özellikle bazen bir parça yola dalınca ufaktan hatayla dipgaz yapınca 150'lere ulaşıyor araç. Limit koymazsanız usul usul hissettirmeden yüksek hızlara çıkıyor.
    -Araç konfor olarak iyi, fakat ayar yapmanız gerekiyor. Yoksa gerçekten zorlanıyorsunuz otururken.
    Bana göre eksileri:
    -İstanbul'da ara sokaklara bir kere bile giren insanların çok iyi bildiği gibi sokaklar dar, araç ise 1.92 aynalardan 2 metreye yakınken ve 5 metreye dayanan boyu ile parkedilmişken bile korkutuyor biri sürtecek diye.
    -Genişlik ve uzunluğu evet avantaj fakat yokuş aşağı yere zor girdikten sonra eğer çıkarken freni kaçırırsanız öndeki araç ve sizde iz oluşturabilirsiniz.
    -Direksiyon ağır, düşük hızda fazla manevra yapacakken direksiyonu elinizden kaçırabiliyorsunuz
    -Kasko değeri piyasası 100-110 arası olan araca göre çok çok yüksek, 154.000 lira kasko değeri var. Bu yüzden kaskonuz çok pahalıya geliyor. Ve de kasko sınırlandırması yaparsanız araçta yüksek masraf potansiyeli olduğu için sıkıntı çıkartabilir.
    -Ana menü diye bir şey yok, illa konsoldaki tuşlardan dokunmatik ekranı ayarlayacaksınız. Ve ilk kurcaladığınızda ayarları bile bulamayabiliyorsunuz(3 gün sonraki edit: Ana menü gibi bir ekranı direksiyondaki tuşa basarak dokunmatik ekranda görebilirsiniz. Fakat birkaç saniye sonra kayboluyor. Yine de işe yarıyor alt konsoldaki tuşlara basmaktansa direk ekrana bakıyorsunuz)
    -Çoğu incelemelerde de görebilirsiniz, saklama yerleri çok az. Torpido gözü ve kapı altları dışında saklanacak yerler neredeyse sıfır. Küllüğe sakızın çöpünü, vitesin arkasında sürgülü yere ancak anahtarınızı, kolçağada en fazla telefonunuzu yerleştirebiliyorsunuz. Fakat torpido ve özellikle ön kapılardaki kapı altlıkları çok geniş, belkide 2 adet 1.5 litrelik şişe alabilir.
    -Arabayı çok kişi kullanırsanız şehir dışı ile şehir içi arasında sadece 0,7-0,8 gibi değerler oynuyor. Şehir dışı biraz yüksek.
    -MyPeugeot uygulaması gerçekten işlevsiz sayılır. Değerleri uzun sürede kaydetmesi zaten ağır gıcık ediyor.
    -CarPlay açılmıyor.
    Arabayı internete bağlama: Benim gibi kullanıcılar internete bağlamayı denemiş olabilir fakat başaramamışta olabilir. Yapmanız gereken tek şey kişisel erişim noktası(androidde mobil erişim ağı diye hatırlıyorum,kısaca hotspot,) açarak bluetooth ile bağlamanız.
    Şehir dışı-bir parça trafikli ortamda 2 tona yakın yükle beraber 4 kişi 75-80 KM/S ortalamayla gidip 6,0-6,5 değerlerini aldım. 225 Kilometre mesafe katedip 93 liralık masraf çıkarttım.
    Sıcak edit: Yolda iken sport moda alıp 2.700 civarlarına çıktım, 160'lara ulaştı. Devam etsem 170'leri bulurdu. 130 için desibel programı indirip telefon üstünden kaydettim. Hız limitleyici, head-up display ve navigasyon yolculuğumu çok rahatlatıyor. Özellikle kullanmanızı tavsiye ederim.
    90.000 KM servis bakımında normal bakım için 1.080 TL ödedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 17 Mart 2019; 12:43:22 >







  • Daha önce 2 kere 508 almış ve satmış biri olarak tercihiniz konusunda sizi tebrik ederim. İnanın 100 bin tl nin hakkını fazlasıyla veren bir araca sahipsiniz. Motoru güçlü ve ekonomik, sorunsuz bir şanzıman, bol donanım, geniş hiç hacim vs araç bir çok yönden çok iyi. Şanzıman yavaş muhabbetlerine hiç girmeyin hocam önyargılı insanlar bu durumu fazla abartıyor. Sürdükçe araca alışacaksınız ve sizi hiç bir şey rahatsız etmeyecek. Süspansiyonları söylendiği kadar sert değil bence performans/yol tutuş dengesi iyi ayarlanmış. 125-130 km/h den sonra rüzgar sesi almaya başlar. Motor sesi ve yol sesi yalıtımları iyidir. İstanbul şehir içi sıkışık trafikte 7.5 lt ortalamaya çıkar ama mormal kullanımda 5.7-6.0 lt arası yakıyordu bende. Saçma sapan elektronik arızalar verebilir ama bu arızaların %99 u akü kaynaklı oluyor.Abidik gubidik arızalar çıktığı zaman anlayınki akü zayıflamış. Direksiyon diğer araçlara göre ağır gelebilir. Navigasyonu kullanışlı değil, head-up displayi gir çık yapa yapa zaman içerisinde bozulabiliyor. İşi bilen bi ustaya götürürseniz göstergeleri söker arkadaki vidayı çevirerek açar şayet headup display motoru bozulmadıysa tabi.Siz tavsiyem sürekli kullandığınız bi donanım değilse sol küçük gözdeki ok tuşlarından içeri alın sadece uzun yollarda açın. Makyajsız kasasında kapı içine cam düşme problemi vardı kronik sizin kasa da da devam ediyormu bilmiyorum. Camı tutan plastik bir parça var kapı içerisinde o kırılıyor yaklaşık 180-200 tl tutuyor. Cam düşmesi dışında bir problem ben yaşamadım bunlar araştırırken öğrendiklerim. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Hatta 1.6 TDI+DSG şanzımanından daha iyi bile olabileceğini düşünüyorum, yakıt değerleri olarak eşit olan iki kombinasyonda Peugeot hem 10 BG daha yüksekken tam otomatik şanzıman bir kaç milisaniye DSG'ye göre geç tepki versede iyi niyet garantisi için serviste soyulmak istemiyorum(VAG grubu araç kullanan arkadaşlar alınmasın, burada asıl suçlu olan doğuş grubu)
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 508 1.6 BlueHDi: 2015 Modeli Hakkında Bilgiler

    2015 model Peugeot 508 1.6 BlueHDi, şık tasarımı ve verimli motoruyla dikkat çeken bir otomobildir. Bu araç, günümüzün değişen ihtiyaçlarını karşılamak için bazı güncellemeler gerektirir.

    Motor ve Performans

    508 1.6 BlueHDi, 120 beygir gücü ve 300 Nm tork üreten 1,6 litrelik dizel motora sahiptir. Bu motor, 6 ileri EAT6 otomatik şanzımanla eşleştirilmiştir. Araç, 0-100 km/s hızlanmasını 11,1 saniyede tamamlarken, maksimum hızı 195 km/s'dir.

    Yakıt Tüketimi ve Emisyonlar

    508 1.6 BlueHDi, yakıt verimliliği konusunda oldukça iyidir. Ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 3,8 litredir ve CO2 emisyonları kilometrede 100 gramdır. Bu değerler, çevre dostu bir sürüş deneyimi sağlar.

    Donanım Seviyeleri

    2015 model 508 1.6 BlueHDi, Active, Style ve Allure olmak üzere üç farklı donanım seviyesiyle sunulmuştur. Active donanım seviyesi temel özellikleri kapsarken, Style ve Allure seviyeleri daha yüksek donanım seçenekleri sunar.

    Sorunlar ve Çözümler

    Bazı 508 1.6 BlueHDi sahipleri, EAT6 otomatik şanzımanla ilgili sorunlar bildirmiştir. Yaygın sorunlar arasında vites değiştirme gecikmeleri ve şanzıman kayması yer almaktadır. Bu sorunlar genellikle yazılım güncellemeleri veya şanzıman onarımlarıyla giderilebilir.

    Yorumlar

    508 1.6 BlueHDi, genel olarak olumlu yorumlar almıştır. Sahipler, aracın yakıt verimliliğini, konforlu sürüşünü ve şık tasarımını beğenmektedir. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar şanzıman sorunlarından ve iç kabinin kalitesinden şikayet etmişlerdir.

    Güncellemeler

    2015 model 508 1.6 BlueHDi'nizi güncellemek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

    • En son yazılım güncellemelerini kontrol edin.
    • Şanzıman sorunları yaşıyorsanız, yetkili bir servise başvurun.
    • İç kabinin kalitesini artırmak için aksesuarlar satın alabilirsiniz, örneğin yeni koltuk kılıfları veya direksiyon simidi kılıfı.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hep aklımda olan bir araçtı , hayırlı olsun , hangi renk kaç km de hasar durumu nedir ve ne kadara aldınız acaba ? takip.
  • Hayırlı olsun iyi bir tercih motor şanzıman kombinasyonu harika
  • Ben 6. Vites 3bin devir giderkenki hızını, yakıt tüketimini ve o hızdaki rüzgar -yol sesini merak ediyorum. E180 den sonra uzun yol için araç bakmaktayız, bu araç da listemde. Güle güle kullanın.
  • ne yaptın hocam. pejo alınır mı hem de vag bırakıp.
  • derhce D kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, siyah renk, 86.155 KM'de ve iki çamurluğu boyalıydı(iki kaputta boyalı gözüküyordu fakat onlar plastik olduğu için başka ekspere götürsem mesela 2 parça boya derlerdi)
    103.500'e aldım. Açık olayım biraz fazla fakat D segmenti bir araç için iyi fiyat. Full paket olduğu için bana göre değer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 3 Mart 2019; 18:19:29 >
  • HiqhWoltage kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, perşembe günü şehir dışına çıkacağım, çekmeye çalışırım. Zaten yakma değeri olarak İstanbul'da yoğun trafikli alanda olduğum için ve perşembe günü şehir dışına çıkacağım için iki adet örneği yazarım(E180'den sonra tatmin etmeyebilir, onuda söyleyeyim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 3 Mart 2019; 18:23:52 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Aslında 5 senedir VAG grubu otomatik araç kullandım, PSA grubu araç alınır mı sözlerine takmak istememiştim ama Skoda Octavia'yı uygun görünce alayım dedim, bir baktım kaput için bir şey demeyip 6 parça boya(2 parça değişen ihtimali) olduğunu görüp iyi niyet garantisinin devam etmediğini öğrenince vazgeçtim. Yoksa C segmenti araçtan D segmenti araca geçişte deneme sürüşünde bile hissettirdi.
  • 508 sert Bi araç makyajlı versiyonunun görüntüsüde çok hoş burda yoltutuşunu eleştirenler var fakat binmemişler ezbere konuşuyorlar tek dezavantajı çok sert süspansiyon
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    O kadar büyük bir dezavantaj olacağını sanmıyorum, tam tersi bana göre yumuşak süspansiyon biraz dezavantaj gibi geliyor. A3 ile virajlara hızlı giriş deneyimlerimden sonra uzun süre deneyememiştim, artık bu araçla denerim.
  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Hatta 1.6 TDI+DSG şanzımanından daha iyi bile olabileceğini düşünüyorum, yakıt değerleri olarak eşit olan iki kombinasyonda Peugeot hem 10 BG daha yüksekken tam otomatik şanzıman bir kaç milisaniye DSG'ye göre geç tepki versede iyi niyet garantisi için serviste soyulmak istemiyorum(VAG grubu araç kullanan arkadaşlar alınmasın, burada asıl suçlu olan doğuş grubu)
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    bu durum sizin ihtiyaçlarınıza ve beğenilerinize göre araç aldığınızı gösteriyor. olması gereken de bu. hayırlı olsun.
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    EAT6 nın tepkisi DSG den daha net ve hızlı. mükemmel bir alet.
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Henüz daha yeni aldığım için kafa yapım alışamadı şu şanzımana. Millette daha yavaş çalışıyor dediği için tabi psikolojik olarak bana yavaş gelmiş olabilir.
    Bu arada sadece araba bakış seçimlerimin arasında aile aracı olmasıda vardı. Geniş bir aileye sahip olduğum için biraz geniş bir araca ihtiyacım vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 3 Mart 2019; 20:31:25 >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Tercih meselesi benim s40 508 kadar sert olmasada sıkı Bi araç tr deki yolların halide ortada bundan sonra alacağım aracın yumusak olmasına hususi dikkat edeceğim artık kısmen yaşda Kemale erdi virajda viraja atasımda gelmiyor aman bişey olacak korkusuyla
  • hayırlı olsun müthiş seçim.
    güle güle kullanın.
  • 508 oldukça şık ve oturaklı bir araç. 2011 civarı dizellerini almaya niyetlendim fakat hem yüksek km hemde artık 9/10 senelik olacağı için vazgeçtim.
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Çok yumuşak oluncada kaza riski artıyor. Mesela C4 Picasso düşük hızlarda bile mini manevralarda inanılmaz savruluyor. Tamam yüksekliği fazla bir araç fakat süspansiyonlarında büyük etkisi var.
  • Teşekkür ederim.
  • OrQuN kullanıcısına yanıt
    2015'e kadar olan modellerde ETG6 ve sanırsam 2011 modelinde Auto6r var. O yüzden her ne kadar sağlam araç olsa da şanzıman pek memnun etmeyebilir.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.