Şimdi Ara

Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
485
Cevap
14
Favori
50.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar

    5 kasımda kaporasını verdiğim 308 allure sport tekno gri aracımın heyecanla gelmesini bekliyorum.Araç tesliminin Aralığın ortasında olacağı bilgisini vermişti St.Araç hala Fransa'da yükleme limanındaydı en son aldığım bilgiye göre.

    Bu grubu diğer sport kullanıcılarının tecrübelerini, alım süreçlerini, fotoğraflarını ve diğer bilgileri (fiyat/hediyeler/bayi vs) paylaşabilmeleri için oluşturdum.


    …...........................

    GRUPTA OLAN TÜM ARKADAŞLARIN DİKKATİNE

    Forumda ben sadece kendi oluşturduğum bu grupta ve sıfır araç alım satım grubunda aktifim.308'in kendim için en iyi araç olduğunu düşünen ama asla fanatiklik seviyesinde olmayan araçlara düşkün birisiyim.Bugün 308 olur yarın Golf olur marka fanatizmine de karşıyım.

    Fakat görüyorum ki forumun herkese açık olmasının dezavantajlarını da görmekteyiz.Konu bambaşka yerlere gitmek zorunda kalıyor.

    Açıkçası ne sizin ne de benim bu kişilerle uğraşacak zamanım yok.


    …..................................
    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Anlamadığım şey bir aracı başarılı bulmak tercih etmek bazı kişileri neden rahatsız etmektedir?

    15 senedir sürekli alsat yaparım.Binmediğim c sınıfı araç kalmadı diyebilirim.Golfünden tut, Leonuna, Meganından tut, Civice kadar tüm arabaları en az 2 ay olmak üzere kullandım.Şimdiye kadar sıkılıp değiştirmek istemediğim tek araba 308 oldu.Bu sebeple 1.6 bluehdi active aracımı satıp sport donanım 308 araç için yazıldım.308 in de her araç gibi mutlaka eksikleri olacaktır.1.2 motor konusunda benim de kafamda soru işaretlerim var ama bu soru işaretleri sebebiyle de keyifsiz tatsız atmosferik 1.6 motorlara binemem.Bu benim araç zevkime uygun bir karar olmaz.Ha sen motor dayanıklılığına çok önem veriyorsundur, arabayı benim gibi aynı zamanda bir keyif aracı değil sadece ulaşım aracı olarak görüyorsundur o zaman senin için en mantıklısı eco elegance civictir, ya da corolladır.Bu senin seçiminin de mantıksız olduğunu göstermez.

    Yani kısaca bazı arkadaşların anlamadığı şey şu: herkes için tek bir mantıklı seçim yoktur.Seçimlerin mantıklı olması tamamen subjektif yani kişiye özeldir.

    Ama ben kendim için mantıklı olan aracı yani 308'i seçiyorum diye de bu seçim beni veya benim gibi düşünenleri fanatik, fanboy yapmaz.

    Düzeltme: al-sat işini son dönemde peydahlanan kişiler gibi piyasada araç olmamasını fırsata çevirip gelir elde etmek için yapmadım.Kullanıp zevkini aldığım araçları satıp başka aracın keyfine baktım.
    Aracımı geçen perşembe teslim aldım arkadaşlar.Tekno gri 1.2 allure sport.

    Teslim öncesinde son hafta bayi gold paket dayatmasından vazgeçti, fakat aracımı Ocak ayı gelmeden teslim almamı istedi.Böylece 9000₺ lik ekstra paket saçmalığından kurtuldum ve araç 231 bin ₺'ye bana maloldu.Bunun karşılığında araç 2020 çıkışlı oldu ve Ocak Mtv'sini ben ödemek durumunda kaldım.

    Bu arada önceki aracımın 2017 model makyajlı peugeot 308 1.6 bluehdi active paket olduğunu da ekleyeyim.

    Şimdi gelelim araçla ilgili yorumlarıma.

    DONANIM :

    Active paketten sonra donanımlı arabaya binmek çok ama çok keyifli.Araç kullanmaktan tekrar zevk almaya başladım diyebilirim.

    Dijital kadran çok önem vermediğim bir detaydı aslında ama kısa zamanda alıştım ve klasik kadrana göre çok daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.Eksi olarak mod geçişleri yavaş, ekran biraz ufak kalıyor fakat çözünürlük yeterli.

    Full led farlar çok büyük nimetmiş.Önceki aracımda stark marka kısa uzun ledleri takmış ışık şiddeti olarak memnun kalmıştım.Fakat ufuk çizgisinde ışığı dağıtıyordu.Şimdi ufuk çizgim çizgi çekilmiş kadar düzgün oldu.

    Anahtarsız giriş ve çalıştırma önceki aracımda en çok aradığım donanımdı.Market alışverişlerinde elimde poşetler varken anahtarı çıkarmak, sonrasında sustalı anahtarla aracın kontrol yapmasını bekleyip çalıştırmak zulüm halini alıyordu.Kısa süreli sık seyahat yaptığım için bu donanım çok çok faydalı oldu benim için.

    Bu donanımda araçta bulunan geri görüş kamerasında fps konusunda ciddi bir problem mevcut.Yani kamera görüntüsünün akıcılığı oldukça kötü.Umarım yazılımla halledilebilecek bir sorundur çünkü active aracımda da kamera vardı ve çok akıcı çalışmaktaydı görüntü olarak.

    Şimdiye kadar çeşit çeşit bir çok aracım oldu.Cam tavan normalde hiç aramadığım ve özenmediğim bir donanımdı.Araçlarımdan sadece birisi tesadüfen sunrooflu idi.Diğerlerinde sunroof yoktu.Yani sunroof hiç bir zaman tercih sebebim olmadı.Fakat 1 haftalık kullanımım sonrası cam tavanın aracın içine verdiği ışık ve yan camlara ek olarak dışarıyı görebileceğiniz çok daha fazla alan oluşturması açısından aracı çok ferah ve aydınlık yaptığını söyleyebilirim.Olmazsa olmaz elbette değil ama bundan sonra full cam tavanlı (ufak açılabilir sunrooflardan değil) araçları tercih etmeye öncelik vereceğimi düşünüyorum.

    Koltuklar allure donanımda kumaş kalitesi, dolgu şekli ve yan destekler olarak diğer paketlere göre oldukça farklı.Kumaş kalitesi ve görünüş olarak baz pakete göre çok daha iyi olmasına rağmen yan desteklerin abartılması sebebiyle biraz rahatsız hissettim.Cüssesiz kişiler biraz daha rahat hissedebilirler belki ama ben rahat edemedim.

    ŞANZIMAN:

    Eat6 yani 6 ileri vitesli eski aracımda viteslerde 2-3 arasında aracın yüksek devir çevirmesi dolayısıyla aracın bu vitesler arasına başka bir vites oranı istediğine çok kez şahit olmuştum.Eat8 sayesinde şehir içinde araç hiç yüksek devir çevirmek zorunda kalmıyor.Bu sayede sürüşünüz çok daha huzurlu ve sessiz oluyor.

    Şanzımanın Sport/Normal/Eco olmak üzere 3 modu mevcut.Eco gaz pedalını gereğinden çok sağırlaştırıyor.Ben kesinlikle kullanmam.Diğerleri makul ayarlanmış.

    Joystick vitese alıştıktan sonra onun da kolaylık sağladığını düşünmeye başladım.Örneğin topuzlu viteste p konumuna almak için topuzu en alt kademeden en üste getirmeniz gerekirken joystick viteste sadece p tuşuna basmanız yeterli oluyor.Olmazsa olmaz elbette değil ama takır takır mekanik vites sesindense sessiz çalışan bu ufak elektronik vites seçici joystick'in 2020 üretimi bir arabaya daha fazla yakıştığını düşünüyorum.

    MOTOR :

    Motor 3 silindirli bir benzinli olduğu için tabiatı gereği hafif sarsıntılı olmasını bekliyordum.Fakat ilk kalkışlarda kabine verdiği titreşim beklediğimden biraz fazla.Sanki acemi bir şoför debriyaj ayarını yapamıyor da aracı kısa süreli stop ettirme riski varmış gibi.Kısa süreli ama şoför tarafından hissedilir bir titreşimden bahsediyorum.Bu sarsıntı hissinin hareket halinde sıfır olduğunu söyleyebilirim.Motor da oldukça sessiz bir motor ve devirli kullandığınızda kabine verdiği ses de çok güzel.

    Gelelim performans konusuna.Beklentimi yüksek tuttuğumdan mı bilmiyorum ama ben 1.2 puretech motorun performansını beklediğimden biraz daha düşük buldum.Evet araç iyi gidiyor, güzel hızlanıyor ancak bluehdi 120 beygirlik eski aracımın hızlanma konusunda daha istekli hissettirdiğini düşünüyorum.Her 2 motorun da 0-100 değerleri birbirine yakın aslında.Ama sanırım yüksek torkun etkisiyle dizel daha iyi gidiyor hissi veriyordu.Belki 6 ileri vitesli olmasının da etkisi olabilir hızlanma olarak.

    Yakıt hakkında bir şeyler söylemek için erken elbette ama eski aracımla uzun dönemde karışık 5.6lt/100 km tüketiyordum.Bunda da sanırım uzun dönem karışık yakıt ortalamam 7lt/100 km olacak gibi.

    Yazdıklarımın araç hakkında bilgi edinmek isteyenlere faydalı olmasını temenni ederim.

    Normalde forumda pek yazı yazmam fakat bu başlığı açıldığı günden beri takip ediyorum. Son günlerde ne olduysa başlık ve amacı dışında yazılar yazılarak, burayı da çöplüğe dönüştürmeyi başarmışlar.


    Öncelikle ben de 308 Allure Sport aldım ve teslim almayı bekliyorum. PSA grubundaki ilk aracım 308 değil. Ve çoğunluğun aksine ilk nesil 1.2 Puretech motoru kullanan birisi olarak yorum yapacağım.

    Daha önce 2015 Citroen C4 1.2 Puretech 130 HP EAT6 ve 2012 Peugeot 208 1.6 THP 156 hp araçlarım oldu. Herkesin söve söve bitiremediği Puretech ve THP motor 2 aracı da kullandım.


    İlk nesil 1.2 Puretech motorun sorunlarını araştırarak bulabilirsiniz. Fakat bilgi kirliliğinden sorunun kaynağı atlanıyor.

    Özellikle ilk çıktığı sene 2014 model olan araçlarda öncelikle buji kaynaklı sorun vardı. Buji meselesini fazla büyümeden 5960.L5 kodlu buji ile değiştirerek çözdüler. Ama asıl sorun bu araçta triger kayışı kaynaklıydı. İnsanların yağ pompası arızası vs. demesine bakmayın. 1.2 Puretech motordaki triger kayışı yağın içinde çalışıyor. Genellikle yağın içinde zamanlamayı gerçekleştiren zincir olur, yağın içinde çalışmıyorsa da genellikle kayış olur. Bu araçtaki sorun da yağın içinde çalışan triger kayışından kaynaklıydı. Triger kayışı sürekli ısınma/soğuma neticesinde belli km sonrasında kauçukları parçalanıp kartere iniyordu. Bu da yağ pompasının tıkanmasına (doğal olarak yağ basınç kaybına) ve aracın yağsız kalmasına sebep oluyordu. Yağsızlık neticesinde motor aşınarak zarar görüyordu. Sürekli yetkili servis bakımlı olan araçlarda onarıma gidilmeden ücretsiz sandık motor ile değişimi sağlanan çok araç gördüm. Ama motoru değiştirilmeyen araç sahiplerini de şikayet sitelerinde vs okudum.


    Gelelim sonuca ben 20 bin km 1.2 puretech araç kullandım, komple yetkili servis bakımlıydı. 2019 Ocak ayında sattım. Bendeyken arıza vermedi. Araç halen arızası olmadan kullanılıyor.


    Özellikle belirtmek isterim; bakımını yaptırdığım yetkili servis benimle iletişime geçti 1 hafta önce. Aracın bende olup olmadığını, triger kayışının ücretsiz değiştirileceğini söyleyerek beni servise davet etti. Bende sattığım kişiyi arayarak kendisine durumu izah ettim. 5 yıl sonra bile geri çağrılması markanın bu durumun farkında olduğunu gösteriyor.


    Kullanmadan atıp tutan insanlar her zaman var olacaktır. Bunlara takılmayın.

    Neden bu modeli tercih ettim sorusunun cevabını önceki mesajlarda arkadaşlar belirtmiş. Benim bütçeme göre en mantıklı araç buydu. Canım istedi bunu seçtim, bitti.

    İnsanların seçimlerine marka fanboyları lütfen yorum yapmasın. Burada süreç hakkında bilgi paylaşımı yapılarak merak edilenler cevaplansın.



    Aracı alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlere tez zamanda nasip olsun.

    Bu da benim aşırı sorunlu ve dandik 308’imdi. Yine de seviyorduk keratayı.


    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları
    Bakın burada 100.000 km’yi geçmiş. 3 kere turbo değişip 8 defa motor yaptırdıydım bu km’ye gelene kadar. Dpf de 20 kere falan tıkanmıştı. Değiştirdiğim enjektör takımlarının ise sayısını hatırlamıyorum. Keşke uzmanların(!) eleştirilerini dinleseymişim
    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları
    Kronik DSG şanzıman sıkıntılı golfler. Dağılan Passatlar golfler Polo lari doğuş grubunun tamir etmemesi gibi rezillkler bu forumda daha fazla tartışıldı 😁😁😁😁 10 bin km de şanzıman dağıtan insigniyalar bu sorunlu araçların neresinde oluyor? Peki benzini içecek diye tüpçü tüpçü gezen fordlar bu sorunlu araçların neresinde hocam? 300 milyarlık civicler direkleri eğiliyor kırılıyor 😁😁😁 alan tonla adam. Civic yolun sesini içeriye veriyor diyor.
    Bende 2008 model dizel Peugeot 308 var. Segmenti Golf Aastra Corolla focus gibi modellerden daha ağır (1376 kg). 5 senedir arabaya yağ filtre ve triger kayış değişimi dışında para vermedim. Usta millete bu araba çok az yakar çok kaçar diye benim arabayı gösteriyor.
    Otobanda dokundugum zaman deli gibi kacitor. Virajlı yollarda o çoğu adamın fren yaptigi virajda cok rahat girip mesafe açarak çıkıyorum. Binen frenlemesine bayılıyor.
    Ablama da yarı otomatik benzinli 308 aldık. Çok memnun şu an arabadan.
    Peugeot 307 ve 206 da bazı kronik sıkıntılar vardı bu bilinen bir gerçek. Ama sırf marka düşmanlığı yapmak için yorum atmak çok saçma. Her markanın sıkıntıları var.
    Adam heyecanla gelmiş arabasını övüyor. Bir erkeğin aldığı arabayı övmesi en masum şeylerden biridir.
    Hayırlı uğurlu olsun der geçersin.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları: Gerçek Yorumlar

    Peugeot 308 Allure Sport, şık tasarımı, güçlü performansı ve konforlu sürüşü ile öne çıkan bir hatchback modeldir. Bu model, özellikle 1.2 PureTech 130 hp motor seçeneğiyle kullanıcılar arasında oldukça popülerdir.

    Peugeot 308 1.2 PureTech 130 HP Kullanıcı Yorumları

    Peugeot 308 1.2 PureTech 130 hp motor, kullanıcılar tarafından yüksek performansı ve düşük yakıt tüketimi ile beğenilmektedir. Kullanıcılar, aracın şehir içi trafikte çevik ve hızlanma performansının iyi olduğunu belirtmektedir. Aynı zamanda, uzun yolculuklarda düşük devirlerde seyir halindeyken bile yeterli güç sunduğunu ifade etmektedirler.

    308 Allure Sport Kullanım Deneyimi

    Peugeot 308 Allure Sport, sportif ve konforlu bir sürüş deneyimi sunmaktadır. Kullanıcılar, aracın yol tutuşunun sağlam, direksiyon tepkisinin hassas ve süspansiyon sisteminin dengeli olduğunu belirtmektedir. Ayrıca, kabinin ferah ve ergonomik tasarımı, uzun yolculuklarda bile konforlu bir sürüş sağlar.

    Peugeot 308 Allure Kullanıcı Yorumları

    Peugeot 308 Allure, kullanıcılar tarafından modern tasarımı, teknolojik özellikleri ve güvenlik donanımları ile takdir edilmektedir. Kullanıcılar, aracın dış görünümünün dikkat çekici, iç mekanının şık ve malzeme kalitesinin yüksek olduğunu belirtmektedir.

    308 Allure'un Güvenlik Özellikleri

    Peugeot 308 Allure, Euro NCAP çarpışma testlerinde 5 yıldız alarak yüksek güvenlik standartlarını karşılamaktadır. Kullanıcılar, aracın kör nokta uyarı sistemi, şerit takip asistanı ve otomatik acil durum frenlemesi gibi güvenlik özelliklerinin sürüş güvenliğini artırdığını belirtmektedir.

    Sonuç

    Peugeot 308 Allure Sport, performans, konfor ve güvenlik özelliklerinin dengeli bir şekilde birleştiği bir hatchback modelidir. Kullanıcı yorumları, aracın güçlü motor performansı, düşük yakıt tüketimi, sportif ve konforlu sürüş deneyimi ve yüksek güvenlik standartları ile öne çıktığını göstermektedir. Bu nedenle, Peugeot 308 Allure Sport, dinamik ve güvenli bir sürüş deneyimi arayan kullanıcılar için uygun bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hayırlı olsun. Güzel araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kancello K kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ne kadara maloldu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 231.000₺ araç bedeli + 9000₺ (zorunlu) gold paket.
    Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @jay jay justified

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaporalar ne kadar acaba ?

    İnstagramda Peugeot sürekli 2008 - 3008 için reklam atıyor, bayilerde araç olmadığını biliyoruz da kapora istiyorlar belli ki.

    Ne civarda kapora alıyorlar?

  • iGroN İ kullanıcısına yanıt
    Hocam kaporayı genelde 10 bin lira olarak istedikleri yönünde bilgim var.Ama bir standart var mı sanmam.Bayiye göre değişebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben 5000 kapora verdim

  • kancello K kullanıcısına yanıt
    Zam gelirse etkilenecek misiniz yoksa fiyatı sabitlediniz mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ötv oranları değişmedikçe fiyatın %90 sabit kalacağını söyledi St.Fakat ekonomik durum ve dövizin değişkenliği ortada.Araç ülkemize giriş yapıp fatura kesilmeden kesin bir şey söylemek güç.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayırlı olsun en mantıklı araçlardan şuan bence, ama merak ettim Gold pakette ne var ek olarak?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • orktas O kullanıcısına yanıt
    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gold haraç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru ne arabanın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nerden aldınız teklifi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    1.2 puretech eat8.
    Kocaeli Çetaş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güzel günlerde kullanın. Gold paket resmen para tuzağı. Genelde Honda bayileri yapıyor bu tarz kurnazlıkları badi kit basta cila ooo honda vteq kafası yaşadıkları için. VAG grubu bayilerine sıçramamıştır umarım marka algısını yerle bir ediyor küçük esnaf tavırları.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kancello

    1.2 puretech eat8.
    Kocaeli Çetaş

    Hayırlı olsun umarım buji kırıp yolda birakmaz o ka para verilmisPeugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Motor hassas olduğu için 3 sene uzatılmış garanti yaptırmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende ay başında kapora verdim ay sonu ödeme yapip aralik 15 teslim.seklinde anlastim vertigo mavi. Bakalim ay sonuna kadar zam gormeyip bu isi halledebilecekmiyiz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.