Bir de hep son 30 yil falan yaziyor arkadaslar. beni ilgilendirmiyor son 30 yil ben aldigim modele bakarim.. Pejonun Son yillardaki basarisi ortada.. Atmosferik uzak dogu araclari ve tasarimlari benim tarzim degil sonucta bu biraz da zevk meselesi. Kusura bakmayin ama arac ile tecrubesi olmayan birinin de yorumunu dikkate almam kimse de dikkate almaz bosuna kendini yormuş olur. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları (10. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: rst78Hı hı, evet.
Zeka seviyeni ortaya cikartan bir yorum yapmışsin teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam savunmak için demiyorum ama pejo kötünün iyisi bu zorunlu bakım paketi konusunda.
Mevcut ötv düzeninde bir araç için istenebilecek meblağ %50 ye girenler için max 230 bin %80 için min 280 bin₺ dir.Bu iki bedelin arasında fiyat talep eden firmalar 230 bin üzerindeki her kuruşu haksız yollarla (zorunlu paket vermeden elden para isteyenler de mevcut) cebelleziyan yapıyor.
Ahlaksızlık ve haksız kazanç kurumsal satış yapan bayilere bile sirayet etti ne yazık ki. -
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Zeka seviyeni ortaya cikartan bir yorum yapmışsin teşekkürler
Alıntıları GösterHadi oradan...
Sen de her fırsatta böyle seviyeni ortaya çıkarma
350.000 km kullandığım hdi16 motoru sen bana anlatamazsın (satmadık ablamlara verdim, hala biniyorlar).
101.000 km bindiğim t9 308’i de. Ancak atıp tutarsın.
Başka kapıya.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 13 Aralık 2020; 1:14:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: hsnslnBir de hep son 30 yil falan yaziyor arkadaslar. beni ilgilendirmiyor son 30 yil ben aldigim modele bakarim.. Pejonun Son yillardaki basarisi ortada.. Atmosferik uzak dogu araclari ve tasarimlari benim tarzim degil sonucta bu biraz da zevk meselesi. Kusura bakmayin ama arac ile tecrubesi olmayan birinin de yorumunu dikkate almam kimse de dikkate almaz bosuna kendini yormuş olur.
Alıntıları GösterYa işte siz amacı anlamışsınızdır :) Konuyu sabote etmeye uğraşan boş mesajlara aldırmamak lazım hocam. Bu forumda maalesef işi gücü bırakıp sabahtan akşama kadar milletin aldığı arabayı, tercihi b.klamayı kendine görev edinmiş bir güruh mevcut. Kullanıcılar bilmiyor, bunlar her şeyi biliyor, kimsenin aklı yok, bir bunlar akıllı. Bu bir değil iki değil, dayanamadım artık dahil oldum.
Kazasız belasız binersiniz inşallah. Ben de zamanında 2014 model 1.6 ehdi Allure manuel sahibi oldum, Denon'da tutun adaptif cruise control'e kadar kadar opsiyonlu, bayağı dolu bir lansman modeli idi. Direksiyonu keskin, keyifli arabadır. İki hafta önce de iş yerinden arkadaşım aldı, 1.2 Allure Sport (düşük donanım alıyordu, ben vazgeçirdim) şimdilik o da memnun. Hayırlısı olsun konudaki herkese.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 13 Aralık 2020; 1:11:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: rst78Ya işte siz amacı anlamışsınızdır :) Konuyu sabote etmeye uğraşan boş mesajlara aldırmamak lazım hocam. Bu forumda maalesef işi gücü bırakıp sabahtan akşama kadar milletin aldığı arabayı, tercihi b.klamayı kendine görev edinmiş bir güruh mevcut. Kullanıcılar bilmiyor, bunlar her şeyi biliyor, kimsenin aklı yok, bir bunlar akıllı. Bu bir değil iki değil, dayanamadım artık dahil oldum.
Kazasız belasız binersiniz inşallah. Ben de zamanında 2014 model 1.6 ehdi Allure manuel sahibi oldum, Denon'da tutun adaptif cruise control'e kadar kadar opsiyonlu, bayağı dolu bir lansman modeli idi. Direksiyonu keskin, keyifli arabadır. İki hafta önce de iş yerinden arkadaşım aldı, 1.2 Allure Sport (düşük donanım alıyordu, ben vazgeçirdim) şimdilik o da memnun. Hayırlısı olsun konudaki herkese.
Alıntıları Göstertesekkurler
-
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Dizelide sorunsuz değilki
Alıntıları GösterDizelde sorun diyebileceğiniz tek şey adblue deposu olur muhtemelen. (Euro6 motorunu test hariç kullanmadım)
Onun haricinde olabilecek problemler her araçta olabilecek türdendir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: defiant82Nasıl da biliyorum kimlerin bana cvp vereceğine ya yapmayın insanlar sizlerden etkilenip aliyo yahu
Alıntıları GösterSevgili defiant82
Kaç farklı marka ve model araca sahip olduğunu (ruhsat) ve bunlarla kaç km geçtiğini merak ettim yazar mısın?
-
quote:
Orijinalden alıntı: turkerilDizelde sorun diyebileceğiniz tek şey adblue deposu olur muhtemelen. (Euro6 motorunu test hariç kullanmadım)
Onun haricinde olabilecek problemler her araçta olabilecek türdendir.
Alıntıları GösterAdblue nun yanisira Enjektör problemini duymadin sanirim hdi lar ilk nesilden beri enjektör problemini çözemedi dizeller arasinda enjektörü en çabuk bitiren tdci ve hdi lirdir ayrıca daha 3-5 sene oncesine kadar uretilen 1.6 lik unitenin dpf egr krank kasnağı turbo zincir problemi herkesin malûmu 1.6 ya hiç girmiyelim zaten sorunsuzluk konusunda rezil bir motordur 1.5 in ise adblue enjektör ve turbosu problemli açın objektif yabancı kaynakları okuyun çevremde 308 i olup sorunsuzluk konusunda memnun olan görmedim turbosu gtd1244vz olmasi lazim 120 bin km yi geçen yok fakat bizim forumda şimdi cikip biri benim aracim 500 bin km oldu turbosu orjinal diyebilir şaşırmamak lazim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: turkerilSevgili defiant82
Kaç farklı marka ve model araca sahip olduğunu (ruhsat) ve bunlarla kaç km geçtiğini merak ettim yazar mısın?
Alıntıları GösterYa sayısız arabaya bindim de ürik asit yetiştirecek durumda cdegilim .Sadece mantıgin çok iyi ona tav oldum. Mesala ABD'ye gitmedim o zaman o ülke hakkında bilgim olamaz yorum yapamam öyle mi?Hamburger yemedim o zaman niye konuşuyorum bu nasil mantık ya Niye eleştirilere bu kadar celalleniyorsunuz ben her arabaya (şu an bindigim araç da dahil) hep mesafeli eleştirel bakarım hiçbir marka benim babamın değil.Ama siz ve sizin gibi bı kaç arkadaş ( onlar biliyo) pejo deyince forumda hemen atarlanip zaman zaman hakarete varan yorumlara varıyorsunuz.Ben bu forumda özgürce yorum yaparım kimseyi ırgalamaz.Gerekrn bı durum olursa zaten adminler bana ceza verir.uzattim bı daha mesaj yazmicam bu pejo severlerin olduğu GÜRÜHA
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Adblue nun yanisira Enjektör problemini duymadin sanirim hdi lar ilk nesilden beri enjektör problemini çözemedi dizeller arasinda enjektörü en çabuk bitiren tdci ve hdi lirdir ayrıca daha 3-5 sene oncesine kadar uretilen 1.6 lik unitenin dpf egr krank kasnağı turbo zincir problemi herkesin malûmu 1.6 ya hiç girmiyelim zaten sorunsuzluk konusunda rezil bir motordur 1.5 in ise adblue enjektör ve turbosu problemli açın objektif yabancı kaynakları okuyun çevremde 308 i olup sorunsuzluk konusunda memnun olan görmedim turbosu gtd1244vz olmasi lazim 120 bin km yi geçen yok fakat bizim forumda şimdi cikip biri benim aracim 500 bin km oldu turbosu orjinal diyebilir şaşırmamak lazim
Alıntıları GösterSiz bu sorunlari ordan burdan okumus olabilirsiniz ama bu moturda bu sorunlarin cok sık oldugunu savunmaniz ilginc. Bu motorlar toplanma kac adet satilmis bilmiyorum ama cok az satilmadi. Her sorunu bir kitle yasamis olabilir. Cunku her teknolojinin hata payi var kullanma bagli da değişen sorunlar oluyor aracin ne sartlarda kullanıldığını nasıl bakim yapildigini bilemeyiz. . Ben 3 yil bluehdi 1.6 kullandim. Ankarada kullandim sehir ici. Yilda en az 10 defa 1000 km uzun yol yaptim hic bir sorun yaşamadım. Bu motor cok sorunlu diyebilir miyim benim yorumum kullanici yorumu siz hic kullanmamissiniz. Arabanim turbosu bozulmasin diye de atmosferik motora binecek degilim. Tercih meselesi. Sonucta premium marka da almiyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: hsnslnSiz bu sorunlari ordan burdan okumus olabilirsiniz ama bu moturda bu sorunlarin cok sık oldugunu savunmaniz ilginc. Bu motorlar toplanma kac adet satilmis bilmiyorum ama cok az satilmadi. Her sorunu bir kitle yasamis olabilir. Cunku her teknolojinin hata payi var kullanma bagli da değişen sorunlar oluyor aracin ne sartlarda kullanıldığını nasıl bakim yapildigini bilemeyiz. . Ben 3 yil bluehdi 1.6 kullandim. Ankarada kullandim sehir ici. Yilda en az 10 defa 1000 km uzun yol yaptim hic bir sorun yaşamadım. Bu motor cok sorunlu diyebilir miyim benim yorumum kullanici yorumu siz hic kullanmamissiniz. Arabanim turbosu bozulmasin diye de atmosferik motora binecek degilim. Tercih meselesi. Sonucta premium marka da almiyoruz.
Alıntıları Gösterbluehdi'larda pek problem yok zaten blue sıvısını koymayı unutmadıkdan sonra belli bir km içinde.
En çok sorun çıkaran motorun 1.2puretech olduğunu duyuyorum uzun zamandır 2020de belki düzeltmişlerdir çünkü koskoca 3008e bile o motoru koymaya başladılar beygir ve torkuda arttırdılar vesaire
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 13 Aralık 2020; 10:6:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Peugeot, citroen ve opelin neredeyse tüm modellerinde kullanıyorlar artık 1.2 yi. Sorunları azaltılmamış olsa bukadar araca aynı motoru koyacak kadar riskli bir işi yapmış olabilirler mi diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alluresport -- 13 Aralık 2020; 10:9:16 > -
quote:
Orijinalden alıntı: alluresport
Peugeot, citroen ve opelin neredeyse tüm modellerinde kullanıyorlar artık 1.2 yi. Sorunları azaltılmamış olsa bukadar araca aynı motoru koyacak kadar riskli bir işi yapmış olabilirler mi diye düşünüyorum.O 3 markanında sahibi aynı PSA holding hocam.
ve sorunsuzluklarıyla anılmıyorlar hernekadar son 5 yılda kaliteli ve sorunsuzluk yönünde büyük adımlar atmış olsalarda.
Dizel motorları kendilerini kanıtladı uzun zaman önce malum fransa dizelleri seviyor cimriliklerinden ama benzinli turbo motorlar konusunda emin değilim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 13 Aralık 2020; 10:14:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
😀 Psa olduğunu elbette biliyorum. Atmosferik olmayan motor üretip sorunsuz olan marka var mı acaba? -
quote:
Orijinalden alıntı: alluresport
😀 Psa olduğunu elbette biliyorum. Atmosferik olmayan motor üretip sorunsuz olan marka var mı acaba?O da doğru bir nokta turbolar genel olarak daha meyilli sorun çıkarmaya.
Ama sanırım volkswagen grubu bu konuda daha başarılı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 13 Aralık 2020; 10:17:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bütün tsi lar yağ yakar. Ayrıca bazı dsg li tsi larda vuruntu problemi var. Devamlı sert kullanımda motor ömrü 150 bin km civarıdır. Tespitler bizzat bana aittir. -
quote:
Orijinalden alıntı: alluresport
Bütün tsi lar yağ yakar. Ayrıca bazı dsg li tsi larda vuruntu problemi var. Devamlı sert kullanımda motor ömrü 150 bin km civarıdır. Tespitler bizzat bana aittir.vuruntu olayı dsg'le alakalıdır ama tsi'ların ömrünün okadar düşük olduğunu ve yağ yaktıklarını duymamıştım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sakin kullanımda çok az yağ yakar. Ama örnek olarak 600 km lik bir yolu sürekli tam gaz giderseniz bariz olarak görebilirsiniz yağ eksilttiğini. Vuruntudan kastım da şanzımandaki değil. Motordaki vuruntu.
Ancak tüm küçük hacim turbo besleme motorlar, yük altında yağ eksiltir. -
quote:
Orijinalden alıntı: alluresport
Sakin kullanımda çok az yağ yakar. Ama örnek olarak 600 km lik bir yolu sürekli tam gaz giderseniz bariz olarak görebilirsiniz yağ eksilttiğini. Vuruntudan kastım da şanzımandaki değil. Motordaki vuruntu.
Ancak tüm küçük hacim turbo besleme motorlar, yük altında yağ eksiltir.Sizce bu yüzdenmi turbolar daha sorun çıkarmaya meyilli?
Mesela aldığım bilgilere göre örnek olarak servis 10binkmde bakım diyormuş ama aslında arabanın 8binkmde bakıma ihtiyacı oluyormuş kullanıma bağlı olarak.
Blue sıvısını servisin dediği zamana göre değiştiriyim derken büyük sorun yaşamış olanlarda var.
Hassas teknolojiler bunlar hocam arabayla bir bütün olmak lazım evlat gibi bakmak lazım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 13 Aralık 2020; 10:57:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X