|
Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları (11. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: alluresport
Turbolu araçların, performanslı kullanımlarda normal bir atmosferikten kat kat fazla aşındığını düşünüyorum. Çünkü siz 1.2 yada 1. 4 motordan 130, 150 hp alıyorsunuz. Bu güçler normal şartlarda bu hacimlerden alınamıyor. Devamlı bir turbo sıkıştırması mevcut. Bu nedenle hangi marka olursa olsun aşırı besleme motorlar sorun yaratabilir. Ağabeyimde 3.20 d vardı. Belli bir süre performanslı kullandığımda, bakım periyodunu otomatik kendi kısaltıp örnek olarak 7.500 km ye çekip ekranda bilgilendiriyordu.
Aslında marka kullanıcıdan para kazanmaya çalışıyor gibi görünse de öyle değil. Çünkü aşırı besleme motorlarda performanslı kullanımlar yağ ömrünü kusaltır.
10.000 km de bir bakım hangi araç için diyormuş servis?Örnek olarak verdim bakım aralıklarını bilmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hiç kullanmadığım bir marka olan peugeot dan ilk defa araç alıyorum. Bakalım hakkımızda hayırlısı... -
Şöyle bi yazı paylaşmış bi arkadaş.
autospruce.comPSA 1.2 PureTech Problems & Reliability - Best Review 2020https://autospruce.com/1-2-puretech-engine-specs-problems-reliability/?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
Yazının içinde şöyle bi cümle dikkatimi çekti. “Birçok turboşarjlı motorun aksine, bu motor, takometrenin kırmızı alanı altında çok kolay bir şekilde sıkıştırılır” bilen ya da açıklayabilecek olan var mıdır?
-
İngilizcem iyi değil. Ancak şunu demek istiyor olabilir mi? Turbo motorlarda genelde alt devirler turbo gecikmesi nedeniyle ölüdür. Örnek 1750 devir gibi. Bunda ise turbo en düşük devirde bile sıkıştırma yapar gibi... -
Evet bende öyle anladım. Tarayıcıdan Türkçeye çevirebilirsiniz -
Rodaj konusunda bilgisi olan var mı? -
Okudum şimdi çeviri halini. Ancak ilk düşündüğümüz değil de şunu demek istiyor. 2000 devirden itibaren tüm devirlerde güç var ve kırmızı alana gelene kadar kesintisiz güç sunuyor demek istiyor -
Aynen hocam ben eksik almışım cümleyi. Valla artık gelse de kullanmaya başlasak bekle bekle bekle -
quote:
Orijinalden alıntı: alluresport
😀 Psa olduğunu elbette biliyorum. Atmosferik olmayan motor üretip sorunsuz olan marka var mı acaba?Volvonun 850 den itibaren üretilen turbo motorlarinin hepsi sorunsuz motorlardi ben hiç 110 binde turbosu biten bir 2.0t t5 d5 e rastlamadım fakat otomatik şanzımanlari sorunludur volvonunda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yazıda aksesuar kayışı dediği triger mi acaba. Bir de bujiyi sık değiştirecez anlaşıldı. Servis acaba kaç binde değiştiriyor bujileri. Rodaj olayı toroslarda kaldı heralde. Ben 2015 de golfü sıfır aldığımda, abi bas git hiçbi sıkıntı olmaz demişlerdi. O günden buyana basıyorum. Ama ilk 1000 km yi sakin kullanım, sonrası ise kademeli ve sakin hızlanmalarla 5000 km ye tamamlayıp sonra da tam gaz devam etmeyi düşünüyorum 😆 -
-
Güzel koku tavsiye ederim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız o motorlar küçük hacim değildi. T3 ler nasıl onlara bakmak lazım. -
quote:
Orijinalden alıntı: hsnslnSiz bu sorunlari ordan burdan okumus olabilirsiniz ama bu moturda bu sorunlarin cok sık oldugunu savunmaniz ilginc. Bu motorlar toplanma kac adet satilmis bilmiyorum ama cok az satilmadi. Her sorunu bir kitle yasamis olabilir. Cunku her teknolojinin hata payi var kullanma bagli da değişen sorunlar oluyor aracin ne sartlarda kullanıldığını nasıl bakim yapildigini bilemeyiz. . Ben 3 yil bluehdi 1.6 kullandim. Ankarada kullandim sehir ici. Yilda en az 10 defa 1000 km uzun yol yaptim hic bir sorun yaşamadım. Bu motor cok sorunlu diyebilir miyim benim yorumum kullanici yorumu siz hic kullanmamissiniz. Arabanim turbosu bozulmasin diye de atmosferik motora binecek degilim. Tercih meselesi. Sonucta premium marka da almiyoruz.
Alıntıları GösterPsa ile alakali her konuda bir sorunsuzluk ariza muhabbeti açılıyorsa burda bir sorun var. Ben neredeyse 10 senedir bir fiil otomativ ve ağır ticari sektörünün içindeyim ve o kadar çok otomobil ve otobüsle haşır neşir oldumki artik birşeyleri soylemeye hakkım olduğunu düşünüyorum 308 i de çok kullandim bizzat cevremdeki insanlarin başlarına gelen kötü tecrubelerin dışında s40 ta kullanilan psa unitesininde aşırı sorunlu olduğunu bizzat yaşadım ve uretim mantalitesinde değişen pek birşey yok enjektörculerin önüne bir bak istersen hangi markalar yoğunlukta turbocularin en çok tamir ettiği turbolar hangi markanin gidin sanayide sorun sorusturun Elektrikcilerde en çok hangi markalar vakit geçiriyor bir düşünmek lazim ben cevabi vermiyeyim işi bilenler anladi bile
Ayrica benim burda kızdığım noktayi psa fanboylari bir türlü anlamiyorlar ben şöyle kötü araba böyle kötü araba demiyorum onlarin soyledikleri gibi sorunsuz c sinifinin en iyi arabası değil diyorum bunun yüzünden saldiriyorlar bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Garantici olmakta da fayda var diyosun yani hocam 😀 -
1995-1996-1997 icin yani Donemini düşündüğünde bunlar inanilmaz guclerdi 1.9 dan 200hp 2.0 dan 250 beygir alan motorlardi yani aslina bakarsan 1.0 dan 125 beygir almaktan farksiz bircoguna gore 1.0 turbolu motorlar 100 bine gelmeden biter ama su sogutmali turbolariyla motor segman toleranslari yag devirdaim pompalariyla 400-500 bin km yi kapak acmadan turbo bozmadan yapan araclardi ama otomatik şanzımanlari cidden sorunluydu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abi napıyım. Millet daha ben arabayı almadan işkillendirdi 😆. Öyle bi hava oluştu ki, pegeot aldık, servisten çıkamayacağız 🙈. Arabaya binmeden ilana koyduracaklar bana 😂
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alluresport -- 13 Aralık 2020; 12:47:22 > -
😂 benim de Octavia kafamı karışıtıryor..🤷🏼
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X