Şimdi Ara

Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
485
Cevap
14
Favori
50.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mbusefe M kullanıcısına yanıt
    Bu fiyata octavia alabiliyosan git al bence 😀
  • alluresport A kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlardan değil de makul fiyatlardan alınabilir olursa biraz üzülebilirim gibi 😃 bekleyip göreceğiz
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Herşey maliyet malesef. O dönemlerde firmalar, özellikle premiumlar, sorunsuz araba yapmak için kasıyolardı. Şimdi öyle bi dert yok kimsede.
  • mbusefe M kullanıcısına yanıt
    Yeni kasa octavia nın en boş ve düz vitesi ötv dilimi altında kalır bence. Orta dolu ve otomatik versiyon üst dilimde kalır diye düşünüyorum. Dolayısıyla fiyat makası açılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alluresport

    Abi napıyım. Millet daha ben arabayı almadan işkillendirdi 😆. Öyle bi hava oluştu ki, pegeot aldık, servisten çıkamayacağız 🙈. Arabaya binmeden ilana koyduracaklar bana 😂

    Meydanı boş bulan sallıyor, aldırmayın. Gidin kullanıcı forumlarını, kullanıcı yorumlarını okuyun. Kararınızı ona göre şekillendirin. Maaşallah motorda aklına gelen tüm parçaları saymış malum zat 😂




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 13 Aralık 2020; 13:13:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Adblue nun yanisira Enjektör problemini duymadin sanirim hdi lar ilk nesilden beri enjektör problemini çözemedi dizeller arasinda enjektörü en çabuk bitiren tdci ve hdi lirdir ayrıca daha 3-5 sene oncesine kadar uretilen 1.6 lik unitenin dpf egr krank kasnağı turbo zincir problemi herkesin malûmu 1.6 ya hiç girmiyelim zaten sorunsuzluk konusunda rezil bir motordur 1.5 in ise adblue enjektör ve turbosu problemli açın objektif yabancı kaynakları okuyun çevremde 308 i olup sorunsuzluk konusunda memnun olan görmedim turbosu gtd1244vz olmasi lazim 120 bin km yi geçen yok fakat bizim forumda şimdi cikip biri benim aracim 500 bin km oldu turbosu orjinal diyebilir şaşırmamak lazim



    Alıntıları Göster

    Çoğu dizeli kullandım, hepsi hakkında da yazan çizen vardı.


    CRDI kullandım, çok yakıyor denir.

    TDI kullandım sık rejenerasyona giriyor, yeni motorlarda bile yağ çubuğundan duman atıyor denir.

    CDTI kullandım çekmiyor denir, 1.6'ları dpf sorunlu denir.

    eHDI kullanıyorum ona da bir sürü şey yazmışsınız.


    Benim düşüncem, yakıta devire dikkat ettikçe piyasanın en sağlam motorları bu turbo dizeller. Hepsi de taş gibi makineler. Spesifik problemler illa ki var ve olacak ama şu da var ki çok sattı bu motorlar. İlla ki problem yaşayan çıkacak. Hiçbirinin de fanatiği değiliz çok şükür.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 13 Aralık 2020; 13:21:55 >




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Ben bu aracı peugeot un geçmiş kötü ününü iyileştirmiş olduğunu düşünerek aldım. Komşumda da 1.6 bhdi vardı hiç sorun yaşamadan kullandı. Ama çevremde başka peugeot kullanan olmadı. Ben sadece 2 yıl önce yalnızca 10 dk boyunca 1.6 bhdi sürdüm. Peugeot ile ilgili sıfır tecrübem var. Bu 1.2 130 hp eat 8 den hiç 30 bin km falan yapan yok mu ya?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbusefe

    Şöyle bi yazı paylaşmış bi arkadaş.

    https://autospruce.com/1-2-puretech-engine-specs-problems-reliability/?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    Yazının içinde şöyle bi cümle dikkatimi çekti. “Birçok turboşarjlı motorun aksine, bu motor, takometrenin kırmızı alanı altında çok kolay bir şekilde sıkıştırılır” bilen ya da açıklayabilecek olan var mıdır?

    Devir yükseldikçe gücün de kararlı şekilde arttığından bahsediyor. Diğer turboların aksine bu motor kırmızı bölgeye yaklaştıkça sıkılaşıyor demiş.


    Tubolarda genelde devir saatinin sonuna doğru cansızlaşma başlar, ama bu motorda o karakteri görmemiş sanırım buna değinmek istiyor.


    Bir de ilk partilerde yaşanan sıkıntıların ilgili parçaların ve tedarikçilerin değişimleriyle giderildiğinden bahsetmiş sonlarda, özetle fanboyluk yapmış ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Psa ile alakali her konuda bir sorunsuzluk ariza muhabbeti açılıyorsa burda bir sorun var. Ben neredeyse 10 senedir bir fiil otomativ ve ağır ticari sektörünün içindeyim ve o kadar çok otomobil ve otobüsle haşır neşir oldumki artik birşeyleri soylemeye hakkım olduğunu düşünüyorum 308 i de çok kullandim bizzat cevremdeki insanlarin başlarına gelen kötü tecrubelerin dışında s40 ta kullanilan psa unitesininde aşırı sorunlu olduğunu bizzat yaşadım ve uretim mantalitesinde değişen pek birşey yok enjektörculerin önüne bir bak istersen hangi markalar yoğunlukta turbocularin en çok tamir ettiği turbolar hangi markanin gidin sanayide sorun sorusturun Elektrikcilerde en çok hangi markalar vakit geçiriyor bir düşünmek lazim ben cevabi vermiyeyim işi bilenler anladi bile


    Ayrica benim burda kızdığım noktayi psa fanboylari bir türlü anlamiyorlar ben şöyle kötü araba böyle kötü araba demiyorum onlarin soyledikleri gibi sorunsuz c sinifinin en iyi arabası değil diyorum bunun yüzünden saldiriyorlar bana



    Alıntıları Göster

    fanboy dediğiniz nedir bilmiyorum araba da fanboyluk mu olurmuş 200-300bin para veriyoruz . muhtemelen hiç kullanmayan birileridir. pejo ile rezillik çeken biri de gidip tekrar almaz. hangi marka olursa olsun. ama bu motorun binlerce sorunu var. herkesin az sorunlu diye tabir ettigi dizel motorlarda çok sorunlu demek ne kadar dogru bilemiyorum. benzinli 1.2 puretech sorunları vardı ama bütün sorunları devam ediyor diye bir şeyde yok. bilinen sorunları çözülmüş durumda. son yıllarda alıpta sorun devam ediyor diyeni de duymadım. uzun kullanım yapanların yorumlarını da gördüm ama hiç kullanmadan eski motorlarla kıyaslamakta yanlış kullanna arabasını bilir zaten youtube de yuzlerce 308 testi var sizin kadar begenmeyen kullanmadan sorun yaşayanda görmedim. geyik testleri de var sürüş testleri de var . sınıfının en iyisi olmayabilir ama parasını fazlasıyla hakeden bir araç. verdiğiniz paraya göre değerlendirmek lazım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: alluresport

    Ben bu aracı peugeot un geçmiş kötü ününü iyileştirmiş olduğunu düşünerek aldım. Komşumda da 1.6 bhdi vardı hiç sorun yaşamadan kullandı. Ama çevremde başka peugeot kullanan olmadı. Ben sadece 2 yıl önce yalnızca 10 dk boyunca 1.6 bhdi sürdüm. Peugeot ile ilgili sıfır tecrübem var. Bu 1.2 130 hp eat 8 den hiç 30 bin km falan yapan yok mu ya?

    Şimdi şöyle artık bu devirde neredeyse tüm markalar aşağı yukarı benzer durumda. Çizilmek istenen tablonun aksine birileri sanayiden çıkamayıp sürekli yolda kalıyorken diğerleri bulutların üzerinde uçmuyor. Aksini iddia eden de fantezi dünyasında yaşıyor. Araştırın, aklınıza gelecek her marka ile ilgili gırla sorun, şikayet bulursunuz. Milleti fanboylukla suçlarken kendi “hater” tutumlarının farkında değiller. Birine göre Volvo uzay mekiği üretiyor, diğerine göre de herkes Japon’a binmeli. İşin daha komiği bu iki arkadaş alakalı alakasız her Peugeot konusuna dalıp alakalı alakasız saldırıp sonra kendilerine cevap verilince fanboylar bize saldırıyor moduna giriyor, uzun süredir takip ediyorum dikkatimi çeken bir durum. Beni mesela sahibi olmadığım, yeterince tanımadığım bir aracın konusunda böyle iddialı cümlelerle atıp tutarken göremezsiniz. Kendilerine cevap yazanlar her zaman oldu, benim ise normalde tecrübelerime dayanarak hiç de cevap yazdığım, ya da yazdıklarını umursadığım şahıslar değiller ama bu konuda artık dayanamadım ben de yazdım. Şurada insanlar iyi kötü heves etmiş bir araba almış , yaptıkları kafa bulandırmak.


    Bakın ben bu aracın (T9 kasa 308) 1.6 e-HDi dizeline 101.000km bindim. Eski euro4 1.6 HDi16v motor ile sıfırdan alıp 350.000km yaptım (ne enjektörü değişti, ne de turbosu). Yukarıda vatandaş döşemiş, 1.6'da yok dpf çok problemliymiş (dpf konusunda en baş ağrısız motorların başında gelir PSA dizelleri), yok 1.6 sorunsuzluk anlamında rezil üniteymiş (112hp versiyonda rezillik bir durum olmasa dahi bir nebze haklılık payı olabilir, o motor da yeni 308'de kullanılmadı), yüz binde turbo enjektör yiyormuş bilmem ne, aklına gelen tüm parçaları yazmış da yazmış, hele ki bir yerde triger zincirinden falan bahsetmiş (PSA dizellerinde zincir yoktur), bir de o bilmiş bilmiş iddialı tavırlarıyla sanırsın otorite, sanırsın otomotiv gurusu, bana o kadar komik geliyor ki 😂 Genellemede büyük sıkıntılar var.


    Şu anda Mercedes kullanıcısıyım yaklaşık 4 yıldır. Araç esnediğinde cam tavan çok kötü ses yapıyor. 308’in tavanında ses yoktu, 14 senelik diğer Peugeot aracımın sunroofunda da böyle bir ses yok. Motor arıza lambası yandı, termostat bozulmuş gittim serviste 1900 TL. 308'de termostatım bozulmamıştı. Yedekleme aküsü arızası, kronik. El kadar akü 1400 TL. Yine "aşırı sorunlu" arabalarımla yaşamadığım olaylar. Geçen yaz da durup dururken sol arka stop lambası bozuldu. Komple değişim, 2500 TL. 308'de stop lambam bozulmamıştı. 308'de tek bozulan şey oto yıkama sonrası nereye su kaçırdılarsa ses sistemi gitmişti. Denon'un amfisi garantiden değişti, o kadar.


    Şimdi bu duruma göre düz mantıkla ben de sağda solda Mercedes’e saldırayım bari. Mantalite bundan ibaret. Aslında keşke böyle olsa bir nebze daha iyi, en azından kendi yaşadıklarını, kendi tecrübelerini yazarlar. O da yok, genelde ya "bir arkadaşının tanıdığı"dır, ya da "bir yerde okumuştum"dur. Özetle ancak sağdan soldan duyma kahvehane muhabbeti. Sonra bizzat kullanıcısı tecrübesini aktarınca da "fanboysunuz" hebele hübele atarlı giderli yazılar. Bomboş mesajlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 15 Aralık 2020; 15:24:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Çoğu dizeli kullandım, hepsi hakkında da yazan çizen vardı.


    CRDI kullandım, çok yakıyor denir.

    TDI kullandım sık rejenerasyona giriyor, yeni motorlarda bile yağ çubuğundan duman atıyor denir.

    CDTI kullandım çekmiyor denir, 1.6'ları dpf sorunlu denir.

    eHDI kullanıyorum ona da bir sürü şey yazmışsınız.


    Benim düşüncem, yakıta devire dikkat ettikçe piyasanın en sağlam motorları bu turbo dizeller. Hepsi de taş gibi makineler. Spesifik problemler illa ki var ve olacak ama şu da var ki çok sattı bu motorlar. İlla ki problem yaşayan çıkacak. Hiçbirinin de fanatiği değiliz çok şükür.



    Alıntıları Göster

    Budur  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk mesajım dayanamadım üye oldum

    2016 active 308

    2017 allure 1,6 bhdi

    2018 allure 1.2 eat6

    araclarım vardı 2016 yı 3 ay kullandım 2017 yi aldım bir seneden az 2017 yi kullandım ve sonra 26000 km de 2018 i aldım ve tam bir sene sonra bu kasımda 44bin km de sattım

    ilk söylemek istediğim araçların hepsini 15 gün içinde satabildim son aracımı 128 bine aldım 219500 e sattım

    bunların içimde sadece 2017 model dizel araçta yağ kaçırma sıkıntısı oldu onura aracı satacağım gün expertizde yanımda alıcı ile birlikte gördüm servise beraber gittik sürekli kullandığım servis aktif iriyıl ve oradaki ustam abi bu araçlarda olabiliyor bu sorun değil bırak yapalım dedi ama alıcı kendi servisine yaptıracağını söyledi ve aracı aldı gitti

    gelelim benzinli turbo motora ve araca

    verdiğin paranın tam karşılığı hatta fazlası

    sessizlikse emsallerinden sessiz

    hızlanma ise emsallerinden hızlı yol sesi emsallerinden az

    yola oturma viraj emsallerinden iyi

    fiyat emsallerinden ucuz

    işçilik yeterli

    kişiye göre göreceli olan şeyler yok ön konsol boş yok yok herşey tek ekranda onlara girmiyorum

    sürücünün arkası biraz sıkıntılı diğerinde sorun yok emsalleriyle hemen hemen aynıdır bagaj emsallerinden büyüktür ve motor ben biraz hareketli ve yüksek hızlarda araç kullanırım örneğin Antalya’ya gidip geliyorum 800 TL ceza giyiyorum gidiş dönüş araçta en ufak bir sorun görmedim 204km saatte bile direksyon tutmadan araç yol durumuna göre firesiz gidiyor

    aracı satarken ekspertizde yağ akıtma veya terleme gibi bir sorunda çıkmadı

    daha iyi arabalar yokum. var tabii

    ama siz bu dolulukta bir araba 250-260-270 bandında bulun hemen alın

    ama lütfen Honda olmasın

    bende şuna ekonomimi uydurup bir allure sport bulabilirmişim diye buralarda dolanıyorum ve aracı almış olan arkadaşlara gönül rahatlığı ile tebrikler diyorum





  • Ama lütfen Honda olmasın derken yanlış anlaşılmasın onuda yazayım

    geçen gün Honda damlayı aradım ve üst paket 1.5 olan aracın fiyatını sordum en dolusu plus oda varmış temsilci bana 316k fiyat verdi 0.49 DNA kredi kullandırabikeceğini söyledi

    şimdi Honda da geniş iç hacimden başka allure sport tercih edilebilecek ne var motormu?

    ben uzun süredir 1.2 motoru kullanıyorum çoksa memnunum ve biz ailede 2 kişiyiz hanım ben ne yapacak geniş iç hacimi çocukta yok 50k fazla para vermemi gerektirecek ne olabilir tek çocuklu ailelere bile oldukça yeterli 308

    yol sesi Honda’da can sıkıcı müzik açmadan gidemiyosun

    rüzgar sesi keza öyle

    kuzenimin aracı 1,6 o gerçi yenisi değil ama bana allure sportla aynı fiyata bu aracı teklif etseler tercihim 308 olurdu

    ama bu zevk ve tercih meselesi

    her araç sorun çıkartabilir Honda’nın sorun çıkartma durumu 308 e göre çok daha azdır ama sorun çıkartmayan bir 308 emin olun tüm emsallerinden daha iyi ve daha keyiflidir şahsi fikrim yatırım tavsiyesi değildir.





  • xdmr X kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim zahmet edip tecrübenizi paylaştığınız için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdmr

    İlk mesajım dayanamadım üye oldum

    2016 active 308

    2017 allure 1,6 bhdi

    2018 allure 1.2 eat6

    araclarım vardı 2016 yı 3 ay kullandım 2017 yi aldım bir seneden az 2017 yi kullandım ve sonra 26000 km de 2018 i aldım ve tam bir sene sonra bu kasımda 44bin km de sattım

    ilk söylemek istediğim araçların hepsini 15 gün içinde satabildim son aracımı 128 bine aldım 219500 e sattım

    bunların içimde sadece 2017 model dizel araçta yağ kaçırma sıkıntısı oldu onura aracı satacağım gün expertizde yanımda alıcı ile birlikte gördüm servise beraber gittik sürekli kullandığım servis aktif iriyıl ve oradaki ustam abi bu araçlarda olabiliyor bu sorun değil bırak yapalım dedi ama alıcı kendi servisine yaptıracağını söyledi ve aracı aldı gitti

    gelelim benzinli turbo motora ve araca

    verdiğin paranın tam karşılığı hatta fazlası

    sessizlikse emsallerinden sessiz

    hızlanma ise emsallerinden hızlı yol sesi emsallerinden az

    yola oturma viraj emsallerinden iyi

    fiyat emsallerinden ucuz

    işçilik yeterli

    kişiye göre göreceli olan şeyler yok ön konsol boş yok yok herşey tek ekranda onlara girmiyorum

    sürücünün arkası biraz sıkıntılı diğerinde sorun yok emsalleriyle hemen hemen aynıdır bagaj emsallerinden büyüktür ve motor ben biraz hareketli ve yüksek hızlarda araç kullanırım örneğin Antalya’ya gidip geliyorum 800 TL ceza giyiyorum gidiş dönüş araçta en ufak bir sorun görmedim 204km saatte bile direksyon tutmadan araç yol durumuna göre firesiz gidiyor

    aracı satarken ekspertizde yağ akıtma veya terleme gibi bir sorunda çıkmadı

    daha iyi arabalar yokum. var tabii

    ama siz bu dolulukta bir araba 250-260-270 bandında bulun hemen alın

    ama lütfen Honda olmasın

    bende şuna ekonomimi uydurup bir allure sport bulabilirmişim diye buralarda dolanıyorum ve aracı almış olan arkadaşlara gönül rahatlığı ile tebrikler diyorum

    Geç üye olmuşsunuz hoşgeldiniz :)


    3 motoru da kullanmışsınız, hdi, bluehdi ve puretech arasındaki farkları yazar mısınız? T9 kasanın tüm motorlarında tecrübe sahibi insan pek yok.


    - 1.2 motor dizellerden ne kadar fazla yakıyor (eat6 sanırım sizinki), aradaki fark sessizlik kolay ısınma gibi şeyler için değer mi?

    - Bluehdi-hdi (ya da ehdi) arasındaki ses/tüketim farkı var mı,

    - Donanımlar farklı ise üst donanımlar için ne kadar farka değer?

    Edit: - Benzinlinin çekişi dizellere göre nasıl?


    Aklınıza gelen detayları yazarsanız makbule geçer, özellikle 1.2 için tecrübe önemli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 13 Aralık 2020; 14:24:17 >




  • Rica ederim bu arabada artık ihtisas yaptım

    ben değilde hanım fanboyu hani burda diyorlar ya fanboy işte o benim hanım 308 satıyorum küsüyo alıyorum barışıyo s500 ver binmez hasta arabaya e tabi bende memnunum beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor e tabii 350-450 param olsa başka araba bakar alırım ama bu fiyata bu araba şuanki ortamda tabii oldukça iyi düşünmeden alın 230 a cliolar boş trendx fordlar var geçen forda gittim araç bakmaya satılmış bir araba 349k fiyata titanyum sedan ve inanın yolcu koltuğunun yükseklik ayarı yoktu ve o araç 349 a satılmıştı clio ya kötü araba demiyorum ama 230 rakamını görünce inanın 260-270 allure sport için verilebilecek bir para keşke hepsi düşse ama burası Türkiye ben daha fiyatı düşen bişey görmedim 40 yaşındayım bir süre düşmede sonra yine yükselecektir umarım yanılırım

  • Ben yakıtı problem etmeden araç kullanan biriyim klimada açarımyüjsek hızdada giderim ve inanın daha aracın benzin ışığı yanmamıştır bende 15 günde bir fullerim şehir dışında değilsem tüm yakıtı aynı yerden almışımdır farklı benzinci bile kullanmadım

    ortalamam 7,2 idi

    aracı satınca app dan da sildim yoksa atardım

    küçük motorlarda 110-120 km hızlardan sonra araç tüketim değerleri aşırı yükselir bu çok önemli iyi bir ortalama yakalamak için çok yüksek hızlara çıkmamak gerekiyor Şunuda belirtmek isterim

    1.2 benzinli ile hanım ben kaynana kayın peder 4 kişi arka sır valiz azına kadar dolu hiç bir rampada hiç bir durumda bu motor ne tekledi ne yoruldu ne banamısın dedi banamı denk geldi bilmiyorum ama takdirimi fazlasıyla kazandı umarım Şili’de utandırmaz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdmr

    Ben yakıtı problem etmeden araç kullanan biriyim klimada açarımyüjsek hızdada giderim ve inanın daha aracın benzin ışığı yanmamıştır bende 15 günde bir fullerim şehir dışında değilsem tüm yakıtı aynı yerden almışımdır farklı benzinci bile kullanmadım

    ortalamam 7,2 idi

    aracı satınca app dan da sildim yoksa atardım

    küçük motorlarda 110-120 km hızlardan sonra araç tüketim değerleri aşırı yükselir bu çok önemli iyi bir ortalama yakalamak için çok yüksek hızlara çıkmamak gerekiyor Şunuda belirtmek isterim

    1.2 benzinli ile hanım ben kaynana kayın peder 4 kişi arka sır valiz azına kadar dolu hiç bir rampada hiç bir durumda bu motor ne tekledi ne yoruldu ne banamısın dedi banamı denk geldi bilmiyorum ama takdirimi fazlasıyla kazandı umarım Şili’de utandırmaz

    Tecrübeli birinin yorumu kıymetlidir. hiç binmeden yorum yapanları dikkate almak istemiyorum ama ister istemez cevap yazasın geliyor. Teşekkurler hocam





  • Arabayı Corsa parasına veriyorlar hala eleştiren var. Anlamış değilim. Bu araba şuan tam bir f/p. Beğenmeyen bu fiyata B segmentden bozma Scala veya Egea alabilir. Ben bu aracı yaklaşık 7 bin km’ dir kullanıyorum. 1.2 130 Hp EAT8 Allure Dynamic aracım. Bu araçtan önce Golf 7 1.4 TSI 125 Hp Highline, Audi A3 1.5 TFSI 150 Hp SportLine kullandım.

    - Yalıtımı Golf’ den aşağı kalır değil. Hatta bence Golf’ ten çok azda olsa özellikle yüksek süratlerde iyi bile olabilir. Golf’ de yüksek süratlerde yol sesi vardı. A3’ den ise kötü. A3 sınıfının en iyisi zaten bu konuda, kütüphane gibi mübarek.

    - Performansı 1.4 TSI 125 Hp ile kafa kafaya diyebilirim. Gayet iyi yani.

    - Yakıtı hem 125 hp hem de 150 hp TSI motorlardan düşük.

    - Kalite anlamında Golf ile aynı. İşçilikte Golf daha iyi.

    - Konfor olarak, Golf ve A3’ den geride, yol tutuş ve sürüş keyfi ikisindede iyi.

    Daha ne olsun yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.