Şimdi Ara

peugeot 308 hdi auto6r 43000...nasıl? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
6.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kuzenin ön aks bilyası arızalıydı da astra hemen atlıycaktım valla
  • arkadaşlar internetten sık sık düşüyorum ondan cevaplar geç kalıyo

    şimdi arabada bir ıslık sesi vites boşta da olsa motoru giderken kapatsam da oluyordu servise gittim turbo diye saçmalayınca sanayiye gittim. bir usta özellikle sol teker tarafından geldiği için bilya olabilir dedi sol teker bilyası değişti.ama ses gene gelince bu sefer diferansiyele kadar söktü ve diferansiyel üzerinde presli (burada opeli kutluyorum) bir bilya bozuk dedi ve orijinali 980 olan parçanın çıkmasını aramaya başladık ve bulamadık.derken başka bir usta methedildi ve arabayı ona gösterdim uzun dinlemelerden sonra şanzıman bilyalarından geldiğini söyledi,çıkmacılarda şanzıman 2 milyar zart zurt...

    böyle giderken bu hikaye sıkıldım ve bu arabayı değiştireyim dedim ve hikaye böyle devam ediyor(meraklısına:sesi özellikle tarif edip dinlettikten sonra ustalar duyabiliyor yoksa bütün binen ustalar bu arabada ses yok dedi)




  • şimdi bizim kuzeninde ön sol aks bilyasından ses geliyodu zannedersin arabada 1.6 kartal sl motoru var.

    gittik değişmeye "büyük opel" bilyayı aksın içinen çıkmıycak şekilde tasarlamış.. 80 lira yerine 200 küsür lira bi bayıldık.

    sonra baktık teker de oynama var rotil başı gitmiş. yani tabla yardımıyla tekeri şaseye bağlayan rotil başı.. tamam değiştirelim dedik o biraz hayati bi parçadır. bi baktık adamlar rotil başını tablaya preslemiş. "yuuuuh be" dedik çingeneliğin böylesi.. ben ikna olmadım usta da olmadı kuzende.. babama gösterdim o da olmadı.. somunla gayet güzel bağlantı yapılacak bi parçayı presleyip "opel" ismini yaşatıyolar ya ne sinir oldum
  • Rulman için opeli neden kutluyorsunuz ki?
    Pres olmadan geçirilen rulman mı var
  • pressiz rulman yok fakat f kasa astralar presle torna atölyesinde vs çıkartılabiliyor. fakat g ve h kasalarda presle de çıkmıyor.

    benim aracımd a 306. benimkinde de çıkıyor. nası diyim şahinde broadwayde hyundai de de çıkıyor. fakat bu namussuzda çıkmıyor.

    bak arkadaşın difransiyel rulmanı dahi çıkmıyor tornada bilmem nerde. araçlarda mekanik olarak en sık rastlanan arıza türlerinden biridir. çukura düşersin rulman gider veya hor kullanırsın..

    kuzenin astrada önceki sahibi kaldırım gibi bişeye çıkmış alt tablayı eğmiş. oalbilir insanlık hali. bişey yok diye devam etmiş. sonucunda tablaya baağlı rotil başı yamuk dönmekten gitmiş. rotil başıda gitti eyvallah aks bilyasıda gitti eyvallah da aksın günahı neydi veya tabla sağlam olsaydı tablanın suçu neydi.

    yani rotil başı ve tabla bağlantısını görseniz kendiniz bile uygun somunlarla bağlantıyı yapabilirsiniz ne hayati riski olur ne de herhangi teknik sorun. fakat adam preslemiş ilk çukurda veya kaldırımda opeli analım diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 5 Kasım 2008; 0:35:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    pressiz rulman yok fakat f kasa astralar presle torna atölyesinde vs çıkartılabiliyor. fakat g ve h kasalarda presle de çıkmıyor.

    benim aracımd a 306. benimkinde de çıkıyor. nası diyim şahinde broadwayde hyundai de de çıkıyor. fakat bu namussuzda çıkmıyor.

    bak arkadaşın difransiyel rulmanı dahi çıkmıyor tornada bilmem nerde. araçlarda mekanik olarak en sık rastlanan arıza türlerinden biridir. çukura düşersin rulman gider veya hor kullanırsın..

    kuzenin astrada önceki sahibi kaldırım gibi bişeye çıkmış alt tablayı eğmiş. oalbilir insanlık hali. bişey yok diye devam etmiş. sonucunda tablaya baağlı rotil başı yamuk dönmekten gitmiş. rotil başıda gitti eyvallah aks bilyasıda gitti eyvallah da aksın günahı neydi veya tabla sağlam olsaydı tablanın suçu neydi.

    yani rotil başı ve tabla bağlantısını görseniz kendiniz bile uygun somunlarla bağlantıyı yapabilirsiniz ne hayati riski olur ne de herhangi teknik sorun. fakat adam preslemiş ilk çukurda veya kaldırımda opeli analım diye


    Opel astra oneMoreaCupofCoffee edition yapmışsınız sizde bu aracı tamir etmeyi başararak
    Dediğin gibiyse bu olay gerçekten konstüktif hataya dalalet eder ki kesinlikle bile bile yapılmıştır.
    Tamir olmasın parçadan geçirelim hesabı
    Zaten bu konstrüksiyon hataları genelde pek çok yerde oluyor.
    Koskoca tekstil makinasının uzun bir şaftını çöpe bile atabiliyosunuz bazen.
    Benim inancım da bu yönde. Bir mühendis eğer tecrübeliyse (ki otomobil dizayn eden bir mühendis kesinlikle aşırı tecrübelidir),
    Asla konstrüktif hatayı bilmeden yapmaz. Bile bile yapılır yedek parçadan şirket sağlam para götürsün diye.




  • pazarlama stratejisi..

    adam 1 araba satın alıyor. o araba ekonomik ömrü boyunca 1-2 kere toplanmış oluyor. yani bu kasti ve bariz hata biraz daha bu süreci hızlandırıyor sadece..


    parça bu. 3 tane bağlantı noktası var tablaya bağlanan. internette bu şekilde gösteriliyor ilanlarda.. fakat araç üzerinden presli çıktığı için ilk sefer için bile olsa tablayıda değiştimek zorundasınız. ha sonra tablayıda ayrıca alır somunla birleştirirsiniz onu bilemem. öyle bi imkan var mı yok mu araştırmadım.

    parça bu
    http://www.otoyedekparca.com/resim_goster.php?pid=6322&title=



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreCupofCoffee -- 5 Kasım 2008; 2:25:52 >




  • 2005-2006 peugeot 307 HDI almak istiyorum PEugeot 307 hakkında bilgisi olan arkadasların yorumlarını bekliyorum.Gerçek fiyatları nedir?İnternette dolaşan fiyatlar şişirmece geliyor çogu kez.Galericilere ise hiç yanaşılmıyor çok yüksek tutuyorlar fiyatları.
  • bugün dikkat ettim 2. el 308 ler özellikle az kmlerde satılığa çıkmış , kronik bir sorun kokusu olabilirmi yoksa millet borç mu ödeyemiyor dersiniz?
  • tüm marka ve modellerde görülen bi durum bu. genelde ödenemeyen kredilerin sonucu
  • bu az km'li satılık araçların sayısı gitgide artacak gibi,gidişat onu gösteriyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sercio_23

    2005-2006 peugeot 307 HDI almak istiyorum PEugeot 307 hakkında bilgisi olan arkadasların yorumlarını bekliyorum.Gerçek fiyatları nedir?İnternette dolaşan fiyatlar şişirmece geliyor çogu kez.Galericilere ise hiç yanaşılmıyor çok yüksek tutuyorlar fiyatları.

    307 1.6 hdi xt (93 bin km) sahibiyim,110 hp,alaşım cant,5 li cd çalar,digital klima,park-yağmur-far sensörü,6 havayastığı,kadife döşeme vs. Herhalde donanım olarak paketli premium ayarında ?
    yalnız Kastamonu'nun İnebolu ilçesinde oturuyorum.Arabamı yakın zamanda satmayı düşünüyorum,uyarsa fiyatı konuşabiliriz


    Arkadaşın 308 fiyatına gelince;başka yerlerde de yazdım.Herşeyi opsiyon yapmak "c sınıfı" bir arabada bence saçma.Tamam 3 donanım tipinde araba var ama en full dediğin Premium araçta paket eklemezsen; perde hava yastığı,Ön konsolda 5'li CD çalar,Dinamik Paket (16" Alüminyum alaşım jantlar+arka park yardım sistemi+gövde renginde yan ve tampon koruma çıtaları ) yok



    Benim 2005 model aracımda "gövde renginde yan ve tampon koruma çıtaları" dışında hepsi standarttı




  • arkadaşım 308 e 43 bin ytl verilmez. iyi düşünün. elinizdeki aracın 20 bin ytl ekliyorsunuz ve elinizdeki araçla aynı sınıf biraz daha donanımlı araç alıyorsunuz. mesela a3 alsanız birşey demiyeceğim fakat aldığınız araç sonuçta bir 308. iyi düşünün paranızı daha hayırlı işlerde harcayınız.
  • bence bir arkadaşında bir kaç günlüğüne bir 308 al kullan, yada 2 günlüğüne araç kiralamadan bulabilirsen 308 kirala. sendeki aracın o araçtan daha tok olduğunu göreceksin. bu maraka düşmanlığı vs. değil sadece kişisel görüşlerimdir.
    bana kalırsa ben mazda cıyım mazdadan başka araca binme derim ben:
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafam

    bence bir arkadaşında bir kaç günlüğüne bir 308 al kullan, yada 2 günlüğüne araç kiralamadan bulabilirsen 308 kirala. sendeki aracın o araçtan daha tok olduğunu göreceksin. bu maraka düşmanlığı vs. değil sadece kişisel görüşlerimdir.
    bana kalırsa ben mazda cıyım mazdadan başka araca binme derim ben:


    zaten bu fiyata değil yukarda bahsettiğim fiyata alabilmeyi umuyordum ama ŞİMDİLİK olmadı inşallah sonra, beklentilerimi de anlatmıştım ki şu şartlarda a3 benim beklentilerimi karşılamıyor ama genede öneri için teşekkür...
  • yanlış anlaşılmasın dizel tiptronik a3 elbette karşılar ama 43000 onu karşılamaz..
  • Arkadaşım birde şöyle bir durum var,otomatik araç alırken pahalı fakat satarken ucuz gidiyor.İkinci el temiz bir araçta bakılabilir yani.
  • zaten yeni sayılabilecek,tr standartlarına göre iyi ,dizel bir aracınız var.şimdi sileceğin,klimanın,vitesin otomatikleşmesi araba+20 bin vermeye değer mi?
    elbette 308 ve astranın farklarını buraya yazsak epey bi yer kaplar ama benim gözümde 20 bin etmez.


    1-arabam çok yakan donanımsız benzinli olsa ,donanımlı dizele geçmek için 20 bin veririm

    2-arabam eski olsa yenilemek için 20 bin veririm

    3-daha üst sınıf daha geniş araca geçmek için 20 bin veririm


    ama esp,otm vites,otm sensör isteğim için aynı sınıfta,benzer ebatlarda,benzer tüketimide olan 2006 model aracımın üzerine 20 bin vermem.


    tabi bu sadece benim fikrim.elbette veririm diyen olacaktır saygı duyarım.


    edit:ayrıca 2 sene sonra bu aracı satmaya kalktığında yapacağın zararı düşün.(en az 12-13 bin).dizelde yaptığın karda bi işe yaramaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi justiceman -- 6 Kasım 2008; 12:17:47 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: proliferatif

    bugün dikkat ettim 2. el 308 ler özellikle az kmlerde satılığa çıkmış , kronik bir sorun kokusu olabilirmi yoksa millet borç mu ödeyemiyor dersiniz?


    kronik bir sorun olacağını tahmin etmiyorum.aynı araçtan bende var ve 3500 km ye yaklaştım hiçbir sorunum yok allaha şükür ama dedğin gibi ekonomik kriz etkilemiş olabilir insanları.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: justiceman

    zaten yeni sayılabilecek,tr standartlarına göre iyi ,dizel bir aracınız var.şimdi sileceğin,klimanın,vitesin otomatikleşmesi araba+20 bin vermeye değer mi?
    elbette 308 ve astranın farklarını buraya yazsak epey bi yer kaplar ama benim gözümde 20 bin etmez.


    1-arabam çok yakan donanımsız benzinli olsa ,donanımlı dizele geçmek için 20 bin veririm

    2-arabam eski olsa yenilemek için 20 bin veririm

    3-daha üst sınıf daha geniş araca geçmek için 20 bin veririm


    ama esp,otm vites,otm sensör isteğim için aynı sınıfta,benzer ebatlarda,benzer tüketimide olan 2006 model aracımın üzerine 20 bin vermem.


    tabi bu sadece benim fikrim.elbette veririm diyen olacaktır saygı duyarım.


    edit:ayrıca 2 sene sonra bu aracı satmaya kalktığında yapacağın zararı düşün.(en az 12-13 bin).dizelde yaptığın karda bi işe yaramaz

    arkadaşlarım yorumlar için sağolun,dedğiniz gibi 20000 vermeye değmediği için almıyorum zaten kendi arabama 26000(ki bugün liste fiyatı spor paketle 37500 olmuş) onlarınkine 41000 düşünüyordum böylece fark olacak 15000 eh bu da dizel-tiptronik-esp li bir araba için verebilirim, ha böyle bir arabayı olağanüstü koşullar hariç 5-6 yıl sürmek istiyorum. (bir de geçenlerde ani direksiyon manevrası sebebiyle -arabanın yol tutuşuna acaip güvenirim -öyle bir spin attı kaldırıma geçiriyordum zor durdum.yani artık esp benim için olmazsa olmaz)




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.