Şimdi Ara

Peugeot 308 mi citröen c4 mü yoksa hyundai i30

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
8.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sıfır araç almayı düşünüyorum bu 3 araç arasında kaldım hepside 1,6 dizel otomatik hepside orta veriyolarda sizce hangisi.Teşekkürler



  • i30
  • 3ünüde kullandım, (308in 1.2sini) süspansiyon ve yalıtım açısından 3 araçta iyi, i30 gayet seri bir araç, şanzımanı da hızlı, citroen ve peugeotnun şanzımanı normalde i30dan daha geç vites atıyorlar ama manuel modda EAT6 Hyundainin şanzımanından daha seri, anında büyütüp küçültüyor, ayrıca C4 malzeme kalitesi, tasarım ve direksiyonunun sert olması nedeniyle bu araçlardan geride, benim tercihim 308 olurdu, 308 C4ten daha hafif, daha az yakıyor ve daha seri, i30da ise yakıt tüketimi maalesef fazla, karmada 6.5 7 yakar, diğer araçlarda ise bu değer 5.5 lt. olur, tecrübe ile sabit, aynı güzergahta kullandım bu araçları.

    İ30da 70le giderken 7. Viteste oluyor araç, diğer hdilarda 85 90la giderken 6.vitese alıyor kendini şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kuzenimin c4 ü vardı 2011 model acayip hoş oluyor giderken sanki havada gibisin ama değişti yeni kasaya geçti c4 hala aynı mı bilmiyorum i30 da baya iyi araç
  • i30 alınacak ise elite donanımı alınmalı (kendim elite kullanıyorum). C4 eski platform bir araç almanızı tavsiye etmiyorum geri kalan 308 ve i30 tamamen tercih meselesi.

    Dediğiniz gibi vitesi direk 7 e alma eğilimi içerisinde ama bu durum hızlanmaya engel teşkil etmiyor 2 vites birden düşürüyor ve tork yüksek olduğu için çar çabuk ivmeleniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CnkYgT -- 21 Ağustos 2015; 17:49:23 >
  • bu üçlünün içinde daha yeni kasa ve teknoloji ile 308. fiyat farkları yüksek olsaydı diğerleri de listede olurdu. ancak 308 her türlü kazanır.

    açıkçası 308 in bu kriterlere göre kaybedeceği bir tek leon var. dsg korkusu olmayan, fiyat farkından dolayı leon alır. gerçi o fark da azaldı.

    size tavsiyem peş peşe kullanmanız.

    içinize ısınması da önemli, herkesin beğenisi farklıdır. biz rakamlara ve teknolojiye göre konuşuyoruz.
  • Bu konunun hemen hemen aynısı açıldı aynı araçlarla,en son konu sahibi i30 u listeden silmişti,ben yine 308 diyorum hele ki allure dolulukta bir 308 gayet iyidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • i30 c sınıfında güzel araç ama maalesef yakıtı dizel otomatikte hiçte ekonomik değil... c4 ve 308 hdı motorla %30 daha ekonomik diyebilirim.. bunun dışında aralarında bariz bi fark yok... gerçi günümüz teknolojisinde aynı fiyat aralığında aynı sınıftaki araçların birbirine bi üstünlüğü kalmadı biri az yakar öteki daha güçlü biri kaliteli malzeme diğeri daha sportif görünüş gibi ne istediğini belirle gerisi hikaye...
  • Üçü de çöp bunların yahu sorulacak nesi var. Al birini vur öbürüne
    Ya golf ya focus alınır bu sınıfta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dudeykewl -- 21 Ağustos 2015; 20:27:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki i30

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı bir kere kullanmamış , test etmemiş , malzeme kalitesi konusunda gram fikri olmayan adamların + - vermesi kadar saçma bir durum yok. 2015 elite crdi dct sahibiyim illa git hyundai al gibi bir yorum yapmıyorum yinede gereksiz kişiler - veriyor .

    Benim Hyundai almak için gerekçelerim;
    5 Yıl garanti sunması şanzıman yeni tip olduğu için ne olur diye uzun garantili olmasını istedim
    İç genişlik bilakis arka koltuklar 308'den çok daha geniş gidin 2 araca oturun farkı zaten anlarsınız,
    Kimine göre göreceli bir kavram ama arka havalandırma kanalları i30'da var iken 308'de yok
    Yarı deri koltuklar i30'da standart , 308'de opsiyon bile yok
    Cam tavan i30'da açılabilir , 308 sabit
    Ayrıyetten i30 , 308 e göre opsiyonsuz bile 4-5 bin lira daha ucuz

    Yakıt yakıt deniliyor i30 ile karma tüketim değerlerim 6.0 . Klima sürekli açık eco mod denilen yakıt tasarufu ise sürekli kapalı . ( eco mod açılınca motorun resmen sesi değişiyor hiç mi hiç hoşuma gitmediği için açmıyorum varsın yarım litre fazla yaksın )

    Kısaca ihtiyaçlarınızı beklentilerinizi hangisi karşılıyor ise o tercih edilmeli artık ucuz dandik kalitesiz araba diye bir şey yok.




  • 308 baya dolu bir araç ama klima kontrolleri ekrandan kontrollü tuş yok benim hoşuma gitmedi
  • İ30 a hakaret olur bu kiyaslama i30 elit paket alin baska bisey aramassiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yorumlarınızdan dolayı teşekkürler.Donanım olarak i30 önde gözüküyor yeni çıkan dct şanzumanla yakıt sorununu çözdüler diye biliyorum.
  • I 30 iyidir şanzıman iyileşti artık az yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i30
    308
    c4


    benim sıralamam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirinmustafa

    Arkadaşlar yorumlarınızdan dolayı teşekkürler.Donanım olarak i30 önde gözüküyor yeni çıkan dct şanzumanla yakıt sorununu çözdüler diye biliyorum.

    İşte o şanzımanın sağlamlığına dair geri dönüşler henüz gelmedi. Çift kavrama, ne olursa olsun risk. İnşallah kotarmışlardır, ama tam otomatik şanzıman diğer yandayken ben tereddütle yaklaşırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de sanırım otomatik vitesten dolayı 308 'i seçerdim ki kendimde 2012 model i30 var. Orta donanım ikisini karşılaştırmadım ama geniş bagaj hacmi ve düşük yakıt tüketimi ile 308 daha ön plana çıkıyor.Bence burdaki yorumlardan çok aracı test etmenizde fayda var.Bize iyi gelen size farklı gelebilir. Kesinlikle test edin. Hatta farklı farkı bayilerdeki güzergahlarda da kullanın ki daha iyi değerlendirebilin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Dct çift kavrama risk ise aynı oranda aisin'in eat6'da aynı oranda riske sahip. Burada asıl önemli olan çıkabilecek bir sorunda firmanın aracının arkasında ne kadar duracağıdır. Tork konvterlü otomatik olması demek illaki bu sistemin bakımlarının ve tamiratının ucuz olacağı hiç bir sorun çıkarmayacağı anlamını taşımıyor . PSA grubu fütursuzca eat6 şanzımanı platform gözetmeksizin citroen ve peugout'daki bütün araçlara koyuyor asıl bir sorun çıkması burada daha muhtemel .

    Neyse konu yine 308 ve i30 tartışmasına dönüyor , Daha öncede yazdım yine yazıyorum 2 aracın birbirine üstün yanları var hangisi sizin ihtiyaçlarınıza cevap veriyor ise o alınmalı . i30 aldım yaptığım tercihten sonuna kadar memnunum golf 7 de ve 308'de olmayan bağımsız süspansiyonları , geniş iç hacim , . Birde herkesin ağzındaki araba fazla yakıyor lafına inanmak güç , Şehir içi 6 litre ile geziyorum (eco mod kapalı,klima açık) düşünün 1.5 tonluk bir araç bu daha hafif olsaydı tüketim değerleri nasıl olacaktı . Kısaca tamamiyle + ve - lerinizi çıkarın araçları test edin kararınızı verin




  • Bence Civic HB

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.