Bildirim
Peugeot 308 torsiyon ve travers sorunu
Amazon.com.tr: 2. Ürün %20 İndirimli promosyon
https://www.amazon.com.tr/promotion/psp/AIKQIMNA30ERH
3 gün önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Arka suspansiyonun Torsiyon olmasindan dolayi savrulma yapiyor..Test ettigim Megane 4 Hb ve ara ara kullandigim sedanda da bu savrulma mevcut..
Sirket aracim Fluance Allah'a emanet zaten..
308' de Travers Kronik sorun sanirim..Servis degistiyordu en son..
Bagimsiz Suspansiyon Candir..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 30 Kasım 2017; 3:22:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladımm. Peki belirttiğim birinci durumu yaşadınızmı ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: reaperboys1
Anladımm. Peki belirttiğim birinci durumu yaşadınızmı ?
Üye olduğum grupdaki yaşayan kişilerin yorumlarına istinaden.
2014-2015 model 308 araçlarda kronşk bu sorun, servise ulaşın ücretsiz iyileştirilmiş parça ile değiştirilmekte.
2015 model araç 3.yaşına girerken hiç trim sesi var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim araç da torsiyon fakat böyle bir sorun hiç yaşamadım.Sarsıntı anlarım da küçük bir çukura girmeyle savrulma olması ve bunun torsiyonla alakasının olması saçma. -
Arkada torsiyon olan araçların tamamı böyle.. Tek teker bozuk satıha girerse aracın arkası hepten saçmalıyor. -
hocam candır da bu segmentte alabileceğimiz hangi araç var bağımsız süspansiyonlu. hepsi torsiyon bunların. -
1.4 tsi motorlu vw ler
focus
alinabilir -
Focus, Golf-A3 (1.4tsi), Giulietta, Mazda 3, Auris (1.6lt), Ceed, İ30, Civic hb, Volvo V40, 1 serisi, A serisi. Çoğu araç tam bağımsız aks bu sınıfta.
Bu arada konuda belirtilen sorunun torsiyonla falan hiçbir alakası yok. Ya arka düzende kronik bir hata vardır, ya da hatalı bir parça söz konusu olabilir. Bu tip anlık gövde kontrol sorunları multilink akslı araçlarda da gözükebilir, Citroen C5 veya W213 E serisi kullananlar-binenler dediğimi anlayacaktır. -
Focuslar tam bağımsız. -
Bu sıkıntı hariç lastikler iyiyse 308 yola güzel tutunur, tutunma olarak daha iyisi derseniz auris ve mazda3 var. Ama motorları 308 kadar verimli değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macropolo -- 30 Kasım 2017; 11:48:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Travers sorunu ücretsiz parça değişimi ile çözülüyor.2015 leri bir kısmında mevcut.Benim araçta yoktu mesela
Çukurlarda atma olayını daha çok virajlarda dönüşlerde çukura denk geldiği zaman nisbeten daha düşük hızlarda yaşadım.Bende tostiyona bağlamıştım.1,4 golfte böyle durum yaşamıyorum.
İmkan varsa bağımsız süspansiyonlu araç alınmalı yada araç tercihinde gözönünde bulundurulmalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bu durumu C4 ile yaşıyordum. Ama nedense benim hoşuma gidiyordu. Sanki arkayı bırakıp topluyor gibi oluyordu virajlarda. -
Bir tanıdığımın aracında torsiyon sorunu vardı.Serviste ücretsiz iyileştirilmiş parça ile değişim yapıldı.Araç 2014 308 1.2 vti.Sadece şehiriçi kullanıldığı için viraj konusunda birşey diyemeyeceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Icemy'nin dediği gibi travers sorunu biliniyor ve garantiye giriyor. Halloluyor. Diğer sorun çok düşük hızlarda 208 aracımda da çukurun tipine göre nadiren olabiliyor. Yol tutuşu konusunda segmentinde çok iyi yalnız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bunu 2011 model Citroen C4 te bariz bir şekilde hissettim.
Ufak tefek yüksekten çukurdan geçerken resmen arka atıyor gibi oluyordu ama 2003 Model Stiloda da torsiyon olmasına rağmen bunu hiç hissetmedim.
Bence Peugeot ve Citroene özgü bir sorun bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam, tamam da uygun fiyat dizel otomatik bir aracın karşısına ya premium ya da benzinli bir araç koymak gerekli. ne yazık ki i30 ve ceed hariç aynı fiyat segmentinde değiller. i30 da bağımsız olsa bile yol tutuşu iyi değil. -
yıl 2017 hala pöjo alanlar var mı ya. 308 gtline yerine bile boş golf alınır. -
daha önce 308 allure kullanmış biri olarak bu sorun gerçekten kronik bir durum anlamadığım bir şekilde 208de bu sıkıntı yaşanmıyorken 308de bariz bir şekilde çukurlarda kıçını salıyor. c sınıfında kullanmış olduğum kadarı ile civic hb ve focus hb tek geçiyorum bu konuda -
Asfalt yüzeyi düzgünse (otoyol şartları, bölünmüş kaymak asfalt) 150-160 ile hız kesmeden yol alabilirsiniz, sıkı ve güven verici.
Fakat yüzey pürüzlü, asfalt kalitesi düşükse ve 80 üzeri girilen viraj içinde tümsek/dalgalanma varsa arkada anlık kötü hissetirme yaşatıyor. Fakat ileri derece bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Bunu ilk safranbolu-amasra yolunda yaşamış ve garipsemiştim, önceki aracımın arkası multilink olduğu için. Ama aynı yolda ortalama hız 308'de daha yüksek, o kesin.
Travers sorunu benim 2016 araçta yok, 31 bin km oldu. Olanlarda garantiye bakılmaksızın değişiyor diye biliyorum.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Focus, Golf-A3 (1.4tsi), Giulietta, Mazda 3, Auris (1.6lt), Ceed, İ30, Civic hb, Volvo V40, 1 serisi, A serisi. Çoğu araç tam bağımsız aks bu sınıfta.
Bu arada konuda belirtilen sorunun torsiyonla falan hiçbir alakası yok. Ya arka düzende kronik bir hata vardır, ya da hatalı bir parça söz konusu olabilir. Bu tip anlık gövde kontrol sorunları multilink akslı araçlarda da gözükebilir, Citroen C5 veya W213 E serisi kullananlar-binenler dediğimi anlayacaktır. |
Üye olduğum grupdaki yaşayan kişilerin yorumlarına istinaden.
2014-2015 model 308 araçlarda kronşk bu sorun, servise ulaşın ücretsiz iyileştirilmiş parça ile değiştirilmekte. 2015 model araç 3.yaşına girerken hiç trim sesi var mı? |
Benzer içerikler
- plaka takası nasıl yapılır
- şaftta boşluk olursa ne olur
- aracın eski sahibine ait trafik cezası
- bmw f30 far yükseklik ayarı nasıl yapılır
- lastiğe fitil atmak
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X