Şimdi Ara

PEUOGEOT 3008-308 SERİLERİNDE ADBLUE SORUNU DEVAM EDİYOR MU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
8.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba,peugeout almayı düşünüyoruz aklmıa bir soru takıldı.Bu serilrede kronik olarak adblue tankı sorunu var,yeni tank takıldığında tekrar devam ediyor mu? garanti kapsamına giriyor mu ? 2. el alırken neye dikkat etmeliyiz..



  • Arkadaşlar bugünden sonra alacağınız dizel araçların ezici çoğunluğunun,

    EGR, DOC/LNT, SCR/Adblue, DPF

    sistemleri geleceğini bilin, EGR dışında diğerlerinin masraflı sorunlar yaratabileceğini öngörerek alın, DOC/LNT ve DPF zaten filtre ve faydalı kullanım ömrü firmalar açısından 100 bin km, SCR hassas elektronik bir sistem, ilk sorunda bunları iptal ettirecekseniz, araç 100-150 bin kmye geldiğinde bunlar çok pahalı yaptıramam diyecekseniz lütfen bu günden sonra dizel araç almayın.

    Yüksek tork, düşük yakıt tüketiminin keyfini bu sistemler sayesinde yaşayabildiğinizi bilin ve siz bu keyfe devam edeceksiniz diye insanları zehirlemeyin.
  • peugeot 3008 var bende de hiç böyle bir sorun yaşamadım
  • Adblue basit gibi görünse de aslında çok karmaşık bir sistem ve yapısal olarak her zaman arızaya müsait. Marka model fark etmeksizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escanor_

    Adblue basit gibi görünse de aslında çok karmaşık bir sistem ve yapısal olarak her zaman arızaya müsait. Marka model fark etmeksizin.
    ortada bir sorun olduğu kesin,vw dsg si gibi duruyor ne çıkacağı belli değil.. piyasada alcak araba yok başka yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008 de ad blue sorunu mu var mış??
  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    Blue hdi tüm motorlarda adBlue sorunu varmış..

    4000 tl tank ücreti geçiriyorlar,servis bakımlıysa garanti kapsamında oluyor galiba.

    Almadan önce servisle görüşmek ve servis bakımlı bulmak lazım... motoru ayrı satılmadığı için direkt adb tankı değişiyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tankında problem var...her araçta yok.. 1000 de birinde en fazla
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    Şikayet var baya dolu,Citroën Peugeot adBlue şikayetleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nerde var dolu olan ..ben sadece iki kişide olduğunu duydum...o da garantiden değişiyor.
  • Bizim arkadaşın 0 2008 indede oldu. Garantiden yaptılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    nerde var dolu olan ..ben sadece iki kişide olduğunu duydum...o da garantiden değişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetvar.com'a adblue diye girince ilk sayfadaki 16 şikayetin 7'si Mercedes
  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    Eski ve yeni 3008 de bluehdi motorlarda Peugeot-citroen modellerinde sık karşılaşılan bir problem. 1-2 kişi olayı değil ciddi bir sayı var ben de 3008 alma aşamasında 3008 gruplarını yakından takip ettim. Bizzat yaşayan arkadaşlarım da var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 BlueHDi'da duymadım, ama 1.5 BlueHDi'da duydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne gibi bir problem var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne gibi bir problem var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 C3 MODELİMDE OLDU SORUN BURAYA DA KONU AÇMIŞTIM ZATEN. 4000 TL FİYAT CIKARDILAR. ŞİKAYET O BU DERKEN ANCAK 1200 TL YE İNDİRDİLER. AMA BEN ONLAR FİYAT İNDİDRENE KADAR LİSANSLI YAZILIM YAPAN YERDEN ADBLUE SİSTEMİNİ KAPATTIRDIM KAFAM RAHAT . BİR DAHA BOZULDU DERDİ YOK. ÇÜNKÜ YAPTIRMAZSAN BELLİ BİR KM SONRA MOTORU KİTLİYOR.

    BLUE HDI PİŞMANLIKTIR ALMA.
  • Arkadaşlar bugünden sonra alacağınız dizel araçların ezici çoğunluğunun,

    EGR, DOC/LNT, SCR/Adblue, DPF

    sistemleri geleceğini bilin, EGR dışında diğerlerinin masraflı sorunlar yaratabileceğini öngörerek alın, DOC/LNT ve DPF zaten filtre ve faydalı kullanım ömrü firmalar açısından 100 bin km, SCR hassas elektronik bir sistem, ilk sorunda bunları iptal ettirecekseniz, araç 100-150 bin kmye geldiğinde bunlar çok pahalı yaptıramam diyecekseniz lütfen bu günden sonra dizel araç almayın.

    Yüksek tork, düşük yakıt tüketiminin keyfini bu sistemler sayesinde yaşayabildiğinizi bilin ve siz bu keyfe devam edeceksiniz diye insanları zehirlemeyin.
  • carteryusuf kullanıcısına yanıt
    Lisansı nereden almış bu yazılım neyin lisansı acaba?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.